Ekskluzivna snimka: Tučnjava prije smrti mladića u Zagrebu

Komentari (681)
  • Ovo je snimka koja svim roditeljima i djeci može poslužiti kao ogledni primjer toga što se može dogoditi kada si bahat i kada izazivaš sudbinu. Ovo bi uveo u škole da se djeca educiraju kako se ne smiju ponašati. Pazi ti lika...Uskrs je i ne mora platiti kartu... A što je sa vozačem koji mora raditi na Uskrs??? A što je sa ostalim putnicima koji su platili karte? Elektrošokere treba dati vozačima i nek ga pecnu malo. Pa po rebrima dati i tek onda muriju nazvati.

    20. 4. 2017,   16:15
    • Dobro je pokazat majci ovaj video, da vidi kakvog je balvana odgojila, a još mu mora platiti i sprovod. Ok, to se plati, ali obiteljska bruka ostaje, ona je neisperiva.

      20. 4. 2017,   16:26
    • Možda i tvoje dijete jednom naleti na tog zetovca.

      20. 4. 2017,   16:42
    • Ako će se ponašati kao ovaj neodgojeni blmez, ja ću ga prvi sastaviti, prije nego izađe iz dvorišta.

      20. 4. 2017,   16:43
    • A zašto je prijevoz mogao biti besplatan na Božić, a na Uskrs ne. Meni je i logično da je dečko pitao

      20. 4. 2017,   17:02
    • beebee:@ I meni. Izbori se bliže, mogao je bandito počastiti besplatnom vožnjom na Uskrs..

      20. 4. 2017,   17:39
    • pitao ga,ovaj mu odgovorio da ga nemože pustit i gotova priča...i ti zetovci imaju svaki čas kotrole-zašto bi on riskirao svoj posao?

      20. 4. 2017,   17:50
    • relan ,dal ga je vozač ubo? di to piše? ajd nemoj sraćkat..između ostalog da te netko napadne kamenom ti bi ga mirno gledao??

      20. 4. 2017,   18:10
    •   **** Admin **** Poštovani, molimo vas isključite CAPS LOCK kao ostali korisnici na portalu. Lp

      20. 4. 2017,   18:26
    • Ovo je glup način za izgubiti život,ali čovjek od 30 godina je, formirana osoba i ili je koristan društvu i obitelji ili beskoristan,a ako nema za platiti kartu i ako zbog njega mora ispaštati cijeli autobus s ljudima koji su uredno platili kartu onda ne možemo govoriti o korisnom članu društva. Osim toga što je u potpunom krivu još se ima obraza i tuci s čovjekom od 60 godina,što dovoljno govori i o odgoju. Svi smo se mi švercali kao školarci no kad bi vidjeli kontrolu bježali bi glavom bez obzira,a ne terorizirali ostale ljude u busu ili napadali ljude i kontorole koji rade svoj posao. S 30 godina mi ponos i obraz ne bi dozvoli da sam kruha gladan da se švercam ili bi otišao pješke ili bi vozača pristojno zamolio i vjerujem da bi ih 80% dopustilo ti da se voziš ako pitaš kao čovjek,a ne glumiš magarca. Ne treba suditi nikome no ovo je potpuno glup način da se izgubi jedan mladi život. Ljudi moraju shvatiti da živimo u društvu,zajednici ljudi različitih osobina i karaktera i shvatiti da postoje zakoni,pravila i uljudbene životne norme u protivnom će ovakvih događaja biti sve više. Zbog viška testosterona uništena su dva života i dvije obitelji,da li je vrijedilo toga???

      20. 4. 2017,   18:50
    • Ma kakvi šoker, 7,62TT, pa ti sviraj borbene....

      20. 4. 2017,   18:52
    • obrisan mi je komentar jer sam negdje imala velika slova, pojma nemam... sada više ne mogu ponoviti što sam napisala... želim reći da mi ne znamo što je bilo, jer iz snimke se vidi mladić na kojeg ide striček, ko je koga napao kako što, nemamo pojma, pa zaključke donositi ne možemo, nije baš formirana osoba ni ta koja skakavac nosi i bio je splet okolnosti koji je blesavo završio, da li se htio švercati, da li je što li je, svašta sam u javnom prometu doživjela i ti holdingovci baš koji put znaju biti sirovine, a to ne smijem reći, da odsvukud su uhljebljeni, da što je bio problem pitati, a kaj dečec nemaš baš 4 kune za kartu? aj upadni i sretan Uskrs, ma ne znam

      20. 4. 2017,   19:00
    • Kaj drobiš bez veze ?

      20. 4. 2017,   19:05
    • Slažem se. Al ne treba zaboraviti idiota od 60g. koji se upustio na ovaj način u sukob i najvjerovatnije ga ubo nožem. Tko normalan nosi skakavac sa sobom? I to u 60toj godini. Taj je s 29 bio pet puta gori od ovog...

      20. 4. 2017,   19:06
    • Ne znam da li čitamo isti članak,ali u ovom kojeg sam ja pročitao situacija je poprilicno jasno opisana,momak je pita da li je besplatno,vozač rekao da nije,momak nije htio platiti kartu,vozač izgasio motor,putniku s uredno plaćenom kartom dojadilo što ga u životu gazi država,todorić,političari,neimaština izgubio živce i prigovorio,da se momak koji je u tom trenutku KRIV za nastanak cijele situacije povukao ništa dalje se ne bi dogodilo. Nadalje momak koji je očito KRIV i inicijator svih događaja ulazi u prepirku pa i fizički obračun s putnikom,putnik vadi nož ubode ga i dogodilo se veliko zlo. E sad pitanje kakav to čovjek nosi nož je na mjestu,no u današnje vrijeme i bahate klince i ja sve češče razmišljam o nekoj vrsti osobne zaštite,ali to nipošto ne bi bilo ni hladno ni vatreno oružje,ali paper sprej ili suzavac su u ozbiljni kandidati. Uglavnom splet nesretnih odgovornosti je cijeli događaj kao i samo ubojstvo jer je nažalost ubodom probio momku aortu,glavnu i najveću krvnu žilu u tijelu kod koje se teško spašava život i da je odmah pružena liječnicka pomoc....jednostavno tragedija iz koje trebamo izvući pouke mi kao društvo. Mladi da ne mogu biti bahati i arogantni i da postoje pravila i ponašanja koja se moraju poštovati,a svi ostali da se zaštiti od agresivaca i napadača možemo i bez oružja,recimo suzavcem ili paper sprejevima.

      20. 4. 2017,   19:16
    • gdo drobi bez veze? jeste tak jaki kad prosjaci upadnu u javni prijevoz, bez karte naravno, te maltretiraju putnike i bla... što, Romi se recimo mogu voziti gdi god i kak god a ja ću biti na robiji zbog švercanja ili mrtva... krivo, sve je krivo... tužno za sve sudionike ove priče... vozač je istjerival pravdu, umjesto da vozi i pozove, kaj ja znam, policiju ili kontrolu... joooooj

      20. 4. 2017,   19:16
    • zašto su klinci bahati, jer nema odgoja, zašto nema odgoja, jer profesori nisu plaćeni kako treba, roditelji su na poslu od jutra do mraka pa ljubav kupuju lovom, ili su i sami bahati pa tak odgajaju, sve skupa je rasulo, ne vidim izlaz već dulje, te ovim putem odlazim v rit na ham, jer je sve bez veze

      20. 4. 2017,   19:20
    • nema pravila ponašanja, ili ima ali ne za sve, primjer Todorić, Sanader, Horvatinčić itd itd

      20. 4. 2017,   19:21
    • Vozač je RADIO svoj posao. Ne znam kakva je situacija u Zagrebu no u nekim gradovima kontrolori kada zateknu putnika bez karte u autobusu zapišu i kod kojeg vozača te im se takve stvari odbijaju od plaće. Zašto bi netko pošteno radio svoj posao i zbog bahatih pojedinaca primao manju plaću za svoj pošten i težak rad???

      20. 4. 2017,   19:21
    • ne znam na koji način se zapošljavaju u drugim gradovima, te da istina je da moćnici direktorski prijete radnicima, ali ja bih radije i da mi se odbije od plaće nego da hebem mačku ater za 4 kune... ionako ljudima na cesti udjeljujem po 400 kn, a prevare me da im treba za bolesno dijete... što je novac važniji od ičeg drugog, od života ljudskog, bem mu miša... pa fakat ćemo se svi među sobom poklati za minimalce... i kod mene u tvrtki plaće ljude i prijete, ali ja i dalje lajem i na svim sam crnim listama, ali od Matije Gupca krv mi teče i želim svima dobro a ne samo nekima, sad odosmo skroz na krivi smjer teme.... rezime, žao mi je, jednostavno mi je žao da jedan običan dan završi zbog takve banalnosti tako grozno po sve

      20. 4. 2017,   19:26
    • Vozac zna ..potencijalnog krivca ..

      20. 4. 2017,   19:30
    • Jesi ti dobro? ovu snimku bi uveo u škole..kakav jadnik..zetovac je sigurno muslič kao i 80% u zetu zato je i radio..neznam kaj je tu loše da pita da se vozi bez karte..bar je pitao.. da je samo prošao nebi ga nitko dirao.. zato ga je ovaj seronja i i piknuo...samo razmisli dali ti imaš djete pa da ti ga netko ovako smakne..seronjo takve kao tebe bi trebalo el.šokerom po jajima

      20. 4. 2017,   19:45
    • i zato ga netko treba nožem ubosti?I šta se tog lika tiče dal bu ovaj ušao u bus ili ne?Mogao je vozač murju zvati i nek se raspravljaju.Danas svaki drugi fura nož,možda i ti nekog u prolazu slučajno trkneš pa dobiš nož,ha???

      20. 4. 2017,   20:14
    • o jebem te živote i ljudi koji s noževima hodaju okolo,prije si se samo albanaca trebao bojati,sad su svi albanci!

      20. 4. 2017,   20:16
    • nešto nije uredu s društvom u kojem je ovo najbolji komentar... ej, čovjek je mrtav.

      20. 4. 2017,   20:36
    • tajna@ pročitaj članak,momak je ušao u bus,vozač izgasio motor i putnici s uredno plaćenom kartom trebaju stati i čekati??? Je li to u redu,je li to normalno ponašanje,kuda ono vodi,što očekivati u budućnosti??? Sigurno da to nije razlog za ubojstvo,no sumnjam da je ubojstvo bilo cilj,nažalost čovjek je momka pogodio u aortu i završilo je tragično. Svi od nas imaju svoje životne probleme i tko zna kuda je išao čovjek koji je izgubio živce možda u birtiju a možda u bolnicu supruzi ili članu obitelji na samrti,razlog je nebitan ali može biti okidač koji dovede do ovakve tragedije no uzrok je i dalje nažalost momak koji je poginuo. Društvo koje iz ovakvih tragedija ne izvuče pouke će nastaviti s osvetama i ponašenjem koje će voditi novim,većim i krvavijim tragedijama. Pogrešno je što je momak želio vožnju bez karte,pogrešno je što je stari uopće imao nož,pogrešno je što su se sukobili,pogrešno je što je stari upotrijebio nož...u ovom slučaju previše pogrešnih odluka s nažalost tragičnim završetkom,no ovakve situacije su sve češče u ovom društvu i neće se prestati događati ako zauzimamo strane već samo ako realno i razumno sagledamo i upozorimo na sve pogrešne odluke koje su donesene u ovom slučaju.

      20. 4. 2017,   20:40
    • daj ovi zetovci su sa mozgom pilečim i bezobraznim da je dečka pustio u bus nikom ništa ovaj pokrade čitavu državu i nikom ništa i jednim potpisom se riješio svoje krađe a ovoga neka budala ubila na uskrs što nema kartu halo

      20. 4. 2017,   20:45
    • Da, dečko je bio bezobrazan...i da, oštetio je ZET za 5kn...i da svađao se sa vozačem. Jeli to opravdanje da ovaj psihopat ničim izazvan krene u obračun s dečkom i izbode ga nožem. Čim ima nož očito je da nije sav svoj i da samo traži priliku za nevolju. Ok je osuditi švercanje u busu, ali opravdavati ubojstvo zbog 5kn, dok Todorić otima desetke milijardi eura je degutantno i samo pokazuje u kakvoj je društvo moralnoj kaljuži. RIP!

      20. 4. 2017,   20:55
    • Pa uopce nije vozac ga ubojo kao prvo i prvo nego putnik, vozac se nije ni ustao sa svog mjesta (na snimici se vidi na unutarnjem retrovizoru vozaceva glava). Ovaj se vjerojatno kur..o i onda je ovaj stricek izisao i objasnio mu neke stvari, po potezima i obrambenoj pozi vidi se da stari nije prvi put sudjelovao u okrsaju i vjerujem da je ga i bez noza mogao i trebao nalemat.

      20. 4. 2017,   20:59
    • Nekak' mi se čini da su žrtva i ubojica iste gore lišće. Purgeri nisu sigurno, iako se tom titulom svakojaki puk voli nazivati...

      20. 4. 2017,   21:01
    • bernabeu da li si izašao iz busa?

      20. 4. 2017,   21:16
    • Nakaradna rulja željna krvi i kamenovanja...Kako je Isus rekao: Tko je od vas bez grijeha nek prvi baci kamen! Zbog 4 jebene kune unititi nečiji život i izbosti nožem na Uskrs...Pitam Vas pljuvače: Ako je dečko zaslužio smrt zbog "krađe" 4 kune, što ste vi zaslužili u svojim "bezgrešnim" jadnim životima...

      20. 4. 2017,   21:19
    • Dečko nije zaslužio smrt, nitko nije zaslužio smrt, svi ćemo umrijeti jednom. Samo neki ju malo previše izazivaju...

      20. 4. 2017,   21:24
    • Dobar komentar aladar i u principu najbolje opisuje ovaj nesretni događaj.

      20. 4. 2017,   21:29
    • Nitko nije ušaoo u sukob da nastrada. Dečko je provocirao, netko iz busa nije izdržao provokaciju i desilo se šta se desilo. Splet nesretnih okolnosti.

      20. 4. 2017,   21:35
    • Policija drugi dan detaljno pretrazivala travu i jarak ??????????????????????? zemljo, otvori se..

      20. 4. 2017,   21:47
    • Nije normalno ni ubost čovjela za 5,10 kn.To se ne rješava na ovakav način.Autobus ne bi smio stajati zbog jednog putnika,ostalih 20 koji su uredno platili kartu da kasne na posao itd. U odgoj mladića neću ulaziti,ne mislim da zaslužuje za siću izgubit život

      20. 4. 2017,   22:39
    • Neki pišu vozač je radio svoj posao.Ne,nije radio svoj posao.Posao vozača je da vozi,ne da staje zbog jednog putnika.I što da je situacija bila takva da se ovakav putnik htio obračunat s vozačem,što onda

      20. 4. 2017,   22:43
    • Mislim stvarno odgovor godine. Po tvome treba i tebe izbosti?? Kaki veze ima bahato ponasanje sa uzeti tudem zivotom? Molim se za tebe da se tebi to nedesi. Nedaj boze tvoj bahati komentar...

      20. 4. 2017,   22:46
    • Po vama ja bi trebao otići na sud ili na Markov trg i ubiti sve zato što su državne institucije bahate jer se još nakon 9 godina sudim radi izgubljene ruke na poslu.Ako je i on bio bahat,to je sve zaslužna naša država jer se i ona tako ponaša pa nije čudno da i ostali takvi žele biti

      20. 4. 2017,   22:48
    • Ne,oni misle da bit ZET propao za 4 kn i da bi ZET-ovi vozači u opisu posla trebali imati u preodgajanje 30-godišnjaka.postoje i ljudi sa psihičkim poremećajima i voze se busom ,šetaju itd.Što bi im ZET-ovi vozači trebali provjeravat je li piju adekvatnu terapiju

      20. 4. 2017,   22:57
    • bil je dobar i normalan dečko koji zbog 4,00kn izgubi glavu.Dobar i normalan dečko bi kupil us... kartu

      20. 4. 2017,   23:21
    • Ili bi odstrugal pješice doma... Tak je, @muldihaldi! +

      20. 4. 2017,   23:59
    • Ovdje pola pacijenata opravdava psihopate koji hodaju s noževima i ubijaju po ulicama. I kakva principijelnost za 4kn, ispada da su Hrvati veoma pošten narod, a sve pokradeno.

      21. 4. 2017,   00:20
    • vidim puno dušerižnika koji od šume ne vide drveće, nisu bitne 4 kune, balavac se bahatio, ušao u fajt sa dedpm, NAPAO ga kamenom ej, kamenom, duplo starijeg čovjeka!!!! To ste preskočili? i deda se obranio. E sad, zašto je deda nosio skakavac sa sobom? Tko zna? A dečko je mlad, perspektivan, iz fine obitelji, društveno prihvatljive i podobne, BBB...pitaj Boga koliko je ljudi već pretukao u životu. NIJE mi ga žao. Što je zakuhao, to je i pojeo. Jbga, takav je život

      21. 4. 2017,   07:41
    • Branimire prijatelju ako je tebi jednaka pogreška švercat se u busu i ubost čovjeka nožem, nemoj se ljutit ali ja te se bojim...

      21. 4. 2017,   08:01
    • tejec@ nigdje ja nisam rekao da je jednaka pogreška švercanje i ubojstvo i više puta sam već objasnio da je pogreška i što ljudi hodaju okolo s noževima. No UZROK svega je neplaćanje karte i odbijanje izlaska iz busa,zasigurno da takva pogreška nije vrijedna ljudskog života no ona je uzrok svega,da je momak napustio bus nitko danas ne bi znao da se stari šeta okolo s nožem. Prva pogreška je vodila drugoj,druga trećoj i završilo je katastrofalno. Maknimo emocije sa strane jer je tužno i emocionalno stresno da se mladi život izgubi zbog neplaćene karte,zaboravimo tragičan ishod i razgovarajmo o osobi koja odbija platit kartu i bahati se,svi odreda bi osudili takvo ponašanje i pričali o bahatom neodgojenom derištu(da ishod nije bio tragičan) ili čak da se putnik i umiješao i zalijepo par šamara osobi koja je u jednu ruku terorizirala sve putnike u busu i putnik bi ispao pozitivac uz priču kako netko tim mladima treba objasniti kako se ponaša,nažalost ovaj slučaj je završio tragično i uistinu su u pravu svi koji tvrde da neplaćena karta nije vrijedna ljudskog života no ona je uzrok koji se mogao izbjeći da mladi poštuju neke društvene norme. Ljudi shvatite da živimo u društvu koje je izašlo iz rata prije 22 godine i da mnogi još uvijek žive s tim traumama,dodajmo tome katastrofalnu financijsku situaciju većine građana i postanimo svjesni da među nama postoji gomila ljudi kojima je dovoljan malen i beznačajan okidač,pa i 4 kune kao u ovom slučaju da ljudi puknu i da se dogodi zlo

      21. 4. 2017,   08:29
    • Sad smo počeli i ubojice opravdavati, katastrofa! Mene zanima zašto starac od 60.g. nije pustio malog na miru, trebao je biti pametniji a ne ga ubiti.

      21. 4. 2017,   08:37
    • da naravno treba odmah ubiti ako nemaš za kartu nožem i ok riješeno

      21. 4. 2017,   08:44
    • Čovjeka koji ga je ubio u zatvor za ubojstvo -- a gluposti koje je ovaj prije toga napravio isto ne opravdavati. Ako nemaš kartu, ne vozi se, ako se ne možeš voziti nemoj se zbog toga tući, nemoj napadati ljude kamenjem, nemoj napadati ljude ni nožem ..... Iz ciste gluposti je prvo pokrenuo, a onda i eskalirao situaciju u više navrata dok ubojica nije napravio još više. Ubojica svakako nema opravdanja za svoj čin i policija i sudstvo neka rade svoj posao (to kako ga kod nas rade je priča za sebe), ali opravdavati i poginulog za sve što je on učinio prije toga je jednako promašeno i jadno. To što je poginuo ne mijenja jednu trunku njegove prijašnje postupke i ne čini ga automatski dobroćudnim nevinašcem ....

      21. 4. 2017,   09:07
    • A ma nemoj! Dakle, sasvim je u redu to što ZET-ovac nije imao razumijevanja i nije ga pustio da se vozi bez karte, ali kad to isto napravi kondukter u vlaku, onda drvljem i kamenjem i po njemu i po HŽ-u. Ma nabijem vas sve dvolične, FUJ!

      21. 4. 2017,   09:09
    • Ovima koji opravdavaju ubojicu.... ma necu, bit cu izbrisana. Ubojici je bilo lakse tude dijete ubiti nego mu par kuna dati da plati kartu.A jos jedan koji je kriv za ovu tragediju je gradonacelnik koji je pozvao gradane da se svercaju a ovaj mladic to ozbiljno shvatio.

      21. 4. 2017,   09:30
    •   **** Admin **** Poštovani, molimo vas isključite CAPS LOCK kao ostali korisnici na portalu. Lp

      21. 4. 2017,   09:49
    • @iskrena domoljupka -- tko opravdava ubojicu??? Ne ignorirati gluposti koje je napravio poginuli ne znači opravdavati ubojicu.... Tuđem djetetu je također bilo lakše potući se jer se ne može voziti busom (nebitno zašto, nema kartu, ne može se voziti, ne želi li mu je itko kupiti opet isto) i napasti čovjeka kamenom... Ne može se ignorirati dio priče koji je njegova vlastita odgovornost zato što je poginuo

      21. 4. 2017,   09:59
    • Branimire opet govorimo o ubojstvu koje ti pokušavaš uzročno posljedično opravdati švercanjem u busu. Pogrešno je te dvije stvari uopće spominjat u istom kontekstu, ajmo prvo razgovarat o ubojstvu pa onda o švercanju pa ćeš vidit kolko su daleko....

      21. 4. 2017,   10:11
    • tejec,ruku na srce da je dečko imao i gram poštovanja te kupio kartu ILI izašao van nakon što je vozač odbio vozit nebi došlo do toga svega

      21. 4. 2017,   17:42
    • Kranjec uzalud govoriš,neki očito ne mogu shvatiti pojam uzročno-posljedične veze,a uzrok cijelog događaja je neprimjereno ponašanje nažalost pokojnog momka. Neki sada čovjeka optužuju da je teški ubojica,da je izbo(što bi impliciralo više ubodnih rana) momka,a koliko se da iz medija pročitati momak je prvi napao čovjeka i ovaj je odgovorio nožem,jednim kobnim ubodom,da ga je zahvatio bilo gdje drugo a ne po aorti momak bi i danas bio živ,jednostavno cijeli događaj je od početka do kraja splet nesretnih okolnosti. Ironično je i to što je ubojica branitelj,a momak BBB koji su kao i svi ostali navijači uglavnom domoljubno orijentirani i u nekim drugim životnim okolnostima na kakvoj komemoraciji ili obljetnici,ubojica bi bio u počasnom stroju,a pokojnik i njegova navijačka grupa bi im došli izraziti priznanje i počast. Život je nepredvidiv i sudbinu ne treba izazivati. Dva života i dvije obitelji su uništene i ne treba zauzimati strane već ukazati na sve pogrešne odluke da se više nikome ne dogode.

      21. 4. 2017,   20:47
    • Ne laprdajte. Ne postoji uzročno posljedična veza između bahaćenja ili neplaćanja karte i ubojstva. Racionalizirate zločin. Ljudi imaju pravo biti bahati, ne trebamo svi biti svima simpatični. Imaju pravo ne platiti kartu. Drugome služi policija. Ljudi pak nemaju pravo ubiti nekoga ili mu nožem potrgati aortu. Ovaj mješač je psihopata i budaletina matora, koji je hodao okolo s nožem i tražio povod. Da se nije našao mali s kartom, bila bi baba s kolačima. Ja u jednom danu naletim na 200 budalaša, ali pod 1 ne hodam s sjekirom pod 2 ne koljem nikoga. Maknem se ili pozovem policiju. Ne izigravam zlikovca iz stripova. A ako je netko labilan iz jednog ili drugog razloga pa pukne zbog 4kn, neka se lječi.

      21. 4. 2017,   21:51
    • I svi smo se mi nekad neprimjereno ponašali, ali to ne daje za pravo nekakvom klošaru da nas potegne nožem i ubije.

      21. 4. 2017,   21:52
    • Bogs- a što da te netko napadne sa kamenom?

      21. 4. 2017,   22:25
    • Prvo, ja ne vidim kamen. Drugo, ubojica je izašao za njim, što nije trebao. Treće, mali na snimci uzmiče, dok ubojica napada. Nemoj mi racionalizirati lika koji je mješač, koji apsolutno nije trebao biti umješan u incident oko karte, postoji policija i vozač. Lika koji je ponio nož, izašao iz autobusa i koji nasrće na malog - a nije trebao - i koji ga ubode i odveze se u autobusu. Može biti sram svaki ološ u tom autobusu koji je snimao i promatrao, a nije pozvao policiju ili na drugi način reagirao. Svi smo se mi ponašali neprimjereno i zasigurno nismo uvjek se vladali na način na koji bi se danas ponosili, ali imali smo sreću da nije jedan bijednik i psihopata odnosno ološ došao pa nas ubio. Postoji policija, postoji zakon, postoji sud. Neprihvatljivo je da na bilo koji način opravdavate ovakav čin. Klošar da prereže nekome aortu i da se autobus odveze, je neprihvatljivo. Nismo stoka, već ljudi. Makar su mnogi očito poživinili.

      21. 4. 2017,   22:50
    • Na snimci se vidi svašta i ništa, atko zna možda je klinac udario starog i u busu? Uostalom, čovjek je prošao ratišta, vjerojatno ima PTSP a klinci su danas prepotentni, a bez osnove i uporišta.. Možda će ovo biti škola za malo ljepšeg ponašanja ?

      22. 4. 2017,   08:23
    • ubojica će uvjek nać razlog: nije kupil kartu, bio je bahat, stopirala je sama, izazovno se oblačila, nisu mi dali lovu, diral je među, pustil je kravu na moju njivu... Ubojstvo je ubojstvo i točka nema dalje SMRT. A mi sad možemo raspravljat odvojeno o bontonu, oblaćenju i ponašanju nevezano. Nema ono: " je je on ga je ubil, ne odobravam ali..." "ali" uvjek postoju ali je nebitno ako je nekog ubio.

      22. 4. 2017,   08:28
    • A kaj je trebal pustiti da malac ubije njega?!!!!

      22. 4. 2017,   08:35
    • bolje ja njega nego on mene,amen

      22. 4. 2017,   09:03
    • Ovo neće biti nikakva škola jer čovjek je mrtav. Vama koji odobravate ovakav slučaj želim sve najbolje, obzirom da niste primjetili drastičan porast kriminala u RH. U posljednjih pola godine izbodeno je na smrt više desetaka ljudi. Očito, to je društvo koje vama odgovara. A na snimci se vidi sve što se dogodilo, ne trebate dodavati mogućnosti kako bi pravdali nasilje, a onda još u tom zamišljenom djelu koji ne postoji umetati mogućnost obrnutng ishoda. Za početak, dečko se njemu nije ni obraćao, već vozaču, i nije nosio naoružanje.

      22. 4. 2017,   12:25
    • Čovjek je prošao ratišta, a prošli su i drugi pa ne ubijaju ljude, Koliko je krasan i normalan, osim što je ubio za 4 kune osobu, svjedoči i arsenal koji su mu upravo pronašli u kući. Srećom, nedjeljom nije nosio granate. On posjeduje samo 75 komada streljiva kalibra 9 puta 19 milimetara, pet komada ručnih bombi model M-75, deset komada upaljača UPMAH-2, četiri komada trotilskih metaka od 200 grama, dvije tromblonske mine M-60, dvije tromblonske mine nepoznatog proizvođača, dvije improvizirane eksplozivne naprave, jednu automatsku pušku marke FAL kalibra 7,62 milimetara s dva pripadajuća spremnika, 175 komada streljiva kalibra 7,62 puta 51 milimetar, dva komada streljiva 7,9 puta 57 milimetara, deset komada protupješačkih mina PMA-2. Sasvim normalan, a?

      22. 4. 2017,   12:30
    • I skakavac kojim je malom prerezao trbušnu aortu za Uskrs, dok je objavljivao slike sv. Ante.

      22. 4. 2017,   12:32
    • ja samo želim svojoj djeci ostaviti Hrvatsku u kojoj ih nitko neće probost nožem zbog švercanja u busu jer sam i ja živio u takvoj Hrvatskoj. Žao mi je ako se to kosi s nečijim interesima.

      22. 4. 2017,   18:30
    • Tejec- a tko je proboden zbog švercanja? Ja to nisam nikada nigdje ni čuo ni vidio da je netko u HR proboden zbog švercanaj bilo u busu bilo u tramvaju.

      23. 4. 2017,   11:03
    • Tajec kada na takav komentar dobiješ minus, sve ti je jasno.

      23. 4. 2017,   13:26
    • Sve je jasno i kad se kod nekog incidenta ignorira dio tijeka --- sve u ovom smeću od tragedije je imalo svoje prste u ishodu --- ignorirati nešto i gledati samo završni čin koji je za svaku osudu je jako plitko i ne opisuje čitavu priču.

      23. 4. 2017,   13:29
    • ma važno da je snimatelj dobil pinku za eskluzivu sve ostalo nije bitno Honda orao nisi čuo da je netko proboden zbog švercanja.Si ti od navek u ZG-u,piknuto je desetak kontrolora i pokoji putnik ono kaj ja znam,a neznam sve.Bilo je toga i u doba moje mladosti a imam 50 let

      23. 4. 2017,   14:07
    • muldi- jednom sam samo videl krvavi tramvaj, ne sjećam se više..mislim da je bila 11-ca, ali nisam znal od čega je i zakaj, jbga, u to doba nije bilo ni mobitela ni interneta..još sam jednom videl krv u ZET-ovim vozilima kad su si dvojica metalaca rezala ruke sa žiletama...

      23. 4. 2017,   16:12
    • Honda bil sam u busu di je šofer potegnul putnika sa pajserom onak mučki,frajer mu je nekaj dobacil u prolazu u vreme kad te niko osim kontrolora ni tražil kartu.Bolji doživljaj je s tekme 11-ca puna ko čep i frajer visi van tramvaja nekih 40-tak godina,dođe do njega tramvajka i veli mu nek izađe van jer nemre zatvoriti vrata,frajer ju gurne i ona padne na pod,ma ak je imala 40 kg a on bar 100,ona na podu skine štiklu i zvekne ga po čelici s njom,oblijala ga je celog krv.Tad je frajer mogel izać,ona ostavi njega i ode sa zatvorenim vratima bez njega.Mi smo svi pucali od smjeha,jbg nije mu probila aortu.

      23. 4. 2017,   20:17
    • nije mali uboden jer se švercao već jer je napao krivu osobu...znači da se nije kurčil (na Uskrs) nebi ni došlo do uboda...da se lik nije branio te ga ovaj potegnuo kamenom u glavu onda bi tu pljuvali kak je balavac napao jadnog dedeka od 60 godina....pretjerao je sa svojom arogancijom i to ga je koštalo života..a ovo "kak je vozač trebao platit kartu klincu od 30 godin",dal vam je teta u dučanu na Uskrs il Božić oprostila račun?? ljudi rade svoj posao i ak se voziš trebaš platit...nije riječ o klincu od 15-16 godina već o odraslom čovjeku koji bi trebao imat zrno samopoštovanja da se ne dovede u j....nu situaciju da se sramoti po busu radi j....ne 4 kune

      25. 4. 2017,   17:19
    • Kako ti nemaš samopoštovanja da se ne dovedeš u situaciju da se sramotiš po portalima radi j...ne gramatike 2. razredna osnovne škole?

      26. 4. 2017,   00:49
    • Najbolji su oni koji u nedostatku rijeci nekome spocitavaju gramatiku ...

      26. 4. 2017,   14:37
    • bogs ozbiljno? gramatika? eto sram me :D :D

      26. 4. 2017,   17:52
    • Pa trebalo bi te biti sram, da u svojim godinama ne znaš č i ć, a da žurno osuđuješ nekoga tko se osramotio zbog 4 kn, odnosno dovodiš to u korelaciju s njegovom smrću. Biti budala nekad ne znači da si zaslužio umrjeti.

      27. 4. 2017,   00:24
    • eto drugi put ću pazit da koristim tvrdo i meko ž i š :D ŽURNO osuđujem? nije žurno,i danas ga isto osuđujem...to isto kao da stanem pred auto i sad bi me svi trebali žaliti...čemu upuštanje u konflikte i tučnjavu ako nisi u pravu? nitko ne kaže da je zaslužio umrijeti al je ON PRVI to moga spriječiti na 2 načina 1. platiti kartu i na drugi način okrenut se i izać van

      27. 4. 2017,   17:15
    • Pa on se okrenuo i izašao van, zapravo. I ničim netko tko nije platio kartu nije skrivio da ga psihopata ubije.

      29. 4. 2017,   01:00
  • Opa braco... izgleda da je to bila prirodna selekcija na djelu. Jedan bilmez manje. Čudim se da nije skončao još daaaavno daaaavno u nekom jarku....

    20. 4. 2017,   16:16
  • Ja sam sa 30 godina imao 10,5 godina staža. Napravio kuću, oženio se i imao dvoke djece. Sa 32 dobio i treće. Nikad se nisam švercao niti bi ikoga molio da me na taj način preveze. A radim kao hebeni zaštitar i jedva kraj krajem spajam zbog kredita. Svi se mi možemo ludi praviti.

    20. 4. 2017,   16:19
    • Ma sigurno si išao mlatit kojeg zetovca jer ti nije dao da se voziš bez karte, priznaj

      20. 4. 2017,   16:20
    • Trojicu dnevno. Specijalno iz Vk dođem u Zg radi toga 😀

      20. 4. 2017,   16:32
    • Koliko zaštitari imaju plaću?

      20. 4. 2017,   18:03
    • I rasel si u propalom komunizmu....

      20. 4. 2017,   18:24
    • ja s 50 imam 32 godine staža, nemam ušteđevinu, imam ovrhe, pokušavam otplatiti garsonijeru, ali brijem da ću ju prodati, imam dijete koje s faksom radi kao da ima NKV i što sad, e da, švercam se iz inata, jer je sve naopako i budem dok ne postane pošteno, ako me neko ubije za 4 ili 10 kn i dalje budu sve ovce trpile Todorićizme i Marićizme i ostale securitizme i poduzetnike, a mi mali među sobom se budemo poklali, to će baš dobro biti jer će, ma ne znam više... užas se dogodio a vi o švercanju, što vi znate što je bilo u glavi dečku što tom tipu što ikome... možda je cijelo vrijeme bubica, ali je baš sad se nešto htio inatiti... ne sudite da se vama ne bi sudilo, ima tko će suditi na kraju svima

      20. 4. 2017,   18:31
    • hrvatski sandokan....bitno je da imas za internet.......hej i dalje brij.....i citaj portale

      20. 4. 2017,   19:30
    • točno tako, nisam ništa komentirala i čitala jaaaako dugo, jer se samo uzrujam od negativnih i agresivnih komentara i živce zgubim samo, pa mi se čini da trebam i dalje se maknuti, jer domovina je ošla u pm, hvala na konstataciji da uludo čitam portale

      20. 4. 2017,   19:33
    • da li je ova nepristojnost meni upućena? zbog velikih slova mi se obriše komentar, a ovdje se mogu ovakve riječi koristiti? što nemam pravo na mišljenje?

      20. 4. 2017,   19:45
    • koji smo mi Rvati budaletine...............

      20. 4. 2017,   19:45
    • to jesmo, apsolutno

      20. 4. 2017,   19:48
    • ne tebi hrvatski sandokan več ovom jadniku gore KnezDomagoj

      20. 4. 2017,   19:54
    • samo mi daj žute kartone i briši moj post ali pusti ove jadnike koji samo čekaju neko zlo da pametuj

      20. 4. 2017,   20:02
    • Bla bla bla i onda sam doselio u Hrvatsku bla bla bla

      20. 4. 2017,   20:39
    • A ti mrva sa "Rvatima" imaš isto koliko i ostali sudionici kolone traktoraša iz kolovoza 1995.

      20. 4. 2017,   21:14
    • Gordan Stoja, ja sigurno nisam čekao neko zlo niti se radujem tomu. Nisam tako odgajan da bi se naslađivao tuđoj muci ili nesreći. Napisao sam samo činjenice. A to što je to tvoj pajdo, ili pajdo tvoga pajde sa kojim ločete po birtijama i obilazite kladionice pa maltretirate ljude koji rade svoj posao i na Uskrs moraju trpiti sranja umjesto da su sa svojim obiteljima kući, e to nije moj problem. Zivio.

      20. 4. 2017,   22:59
    • i veliš, neeka g sje ubio jer sa 29 nemaa ženu i dijete...a jesi faca.....

      20. 4. 2017,   23:10
    • Lidija, Domagoj to nije rekao. Puno se toga moze izvuc iz njegovog teksta. Citaj i zamisli se malo. Pozz

      20. 4. 2017,   23:43
    • situacije je vrlo kompleksna i svatko ima svoj osjećaj i mišljenje, a jedina je činjenica da je zbog usijanih glava došlo do tragedije, nema dalje, gotovo... tko je bio bahat, ko je bio u depri jer radi na blagdan, ko je kamo žurio, tko je totalno zariban jer nema ni za kruh, tko je pun sebe jer je mlad ili bilo što što bismo mogli sad izpalamuditi - nije bitno, jednog mladog čovjeka više nema... malo nas je a još i sami sebe uništavamo na svakojake bedaste načine, koliko mladih nestane svakog vikenda u prometu? koliko ih samoubojstvo napravi? zar stvarno nitko ne vidi da je nešto trulo u državi... tuga i apatija

      21. 4. 2017,   10:14
    • vrelajuha ili čorba.......ne znam......kakve veze imaju traktoristi iz 95..........ak jos brijes na rat i oluju....proslo je 22godine a vidi se da zivis u proslosti....treba gledati na buducnost........ohladi juhu...ili corbu

      21. 4. 2017,   13:21
  • Ovo je sve, samo ne ekskluzivno

    20. 4. 2017,   16:17
  • ...normalan dečko koji je volio Hrvatsku...samo ovaj dio teksta pokazuje sav jad i bijedu naše današnjice,svaka prava rvatina može se voziti bez karte(4 kune?!??)napadati čovjeka na radnom mijestu...eto do čega dovodi rvatizam...

    20. 4. 2017,   16:14
  • nevjerojatno - tip se oće besplatno vozit jer "je usrks" pa bi mi radni građani njemu trebali platiti kartu??? i još se ide tuč sa vozačem koji mu IMA pravo uskratiti vožnju BEZ karte... i saće neke udruge stat na zadnje noge u obranu nasilnika jer on ima 4 seke i 3 brata...LOL...meni se čini da taj tip nije baš "cvećka" kakvim ga mediji oće prikazat.

    20. 4. 2017,   16:09
    • Pa tko zna na koga je kasnije još naletio, a uz upravo viđeno me onda ni ne čudi kako je završio

      20. 4. 2017,   16:12
    • Kozmička ravnoteža je obavila svoje

      20. 4. 2017,   16:17
    • Pa kako sad to, Duje? Kako nije "cvećka" kad "kažu da je bio dobar i normalan dečko koji je volio Hrvatsku i bio član Bad Blue Boysa te strastveni navijač Dinama"?

      20. 4. 2017,   16:18
    • Pa ne bi oni nikad, sve zlatna dječica, nedjeljom kleče na misi, ostale dane liječe koljena pomažući bakicama u vrtu.

      20. 4. 2017,   16:22
    • Dobro je da postoji ova snimka da se vidi o kakvoj je ovdje osobi riječ..slika ili ti video govori više nego dovoljno..žao mi je ovog čovjeka koji radi svoj posao a mora doživljavati ovako nešto grozno..

      20. 4. 2017,   16:37
    • mikimaus - nije ubodem nez razloga...kao što nijedan diler nije ubijen bez razloga (sjeti se dečkiju s knežije)

      20. 4. 2017,   16:41
    • vidim da ovdje svašta komentiraju i podržavaju nasilje i ubojstvo, sramim se što živim među takvima...nasilje može biti samo u samoobrani, ali onda se to tako i ne zove....ne postoji razlog za ubojstvo, i svaki život vrijedi...

      20. 4. 2017,   16:57
    • Jasno ti je da ga nije zetovac, nego dečki kojima je kasnije stao na žulj. Ili nije?

      20. 4. 2017,   16:58
    • A što ako je dečko isprva samo informativno pitao, obzirom da je prijevoz u gradu Zagrebu bio besplatan na advent i Božić? Mogao je biti i na Uskrs, ne? Samo pitanje nije trebalo ništa koštati. A kako je dalje došlo do ovog viđenog na snimci, to znaju samo oni koji su bili prisutni

      20. 4. 2017,   17:01
    • bubimirka. što mu ti sad ne platiš sprovod kad ti je toliko simpa?

      20. 4. 2017,   17:03
    • Ljudi su poznati da neće beknut, kamoli svjedočit...

      20. 4. 2017,   17:03
    • bebe - a vozač ga je napao samo zato jer je ovaj pito "gdje ima đabalesku prijevoz"???

      20. 4. 2017,   17:07
    • Kakvo je to zanimanje "navijač dinama" i kolika je plaća? Veliki uspjeh u životu, biti navijač bilo kojeg kluba.

      20. 4. 2017,   17:08
    • čuj buraz, nisi rvat katolik ako nisi BBB.

      20. 4. 2017,   17:09
    • ne nego ne mogu shvatiti mentalni sklop tog "mladića" koji nije pitao može li se povesti stanicu dvije besplatno, nego je vjerojatno reko vozaču "marš u 3pm" kad ga je ovaj odbio pustiti u bus BEZ karte...opet ponavljam da tip nije bio cvećka čim ga je neko dotuko, možda i nevezano za ovo u busu..možda je i bježao od nekoga pa htio nabrzaka umaknuti vožnjom u busu a pošto nije ušao ovi ga stigli i izbatinali iz nekih drugih razloga....

      20. 4. 2017,   17:14
    • ni jedna neplaćena karta nije vrijedna prolijevanja krvi

      20. 4. 2017,   17:14
    • deleted user: tko ti da toliko minusa? pravo pitanje si postavio...ups..sad ću i ja dobiti minuse...

      20. 4. 2017,   17:18
    • duje: totalno smo sad skrenuli s teme..više uopće nije bitno tko je koga što pitao...činjenica je da je jedan mladi život ugašen na brutalan način i uopće ne želim više diskutirati što je moglo biti i što je prethodilo nesretnom događaju....a da su većina ( ne, naravno, svi ) zetovaca zapošljavani na svakojake načine i ovo što sam gore pisala je istina, jer to se viđa skoro stalno - žena s malim djetetom je ušla u bus i pitala da li može samo jednu stanicu, vozač se izderao na nju obraćajući joj se na izuzetno nebontonski način, dijete se rasplakalo, putnici su reagirali ..i totalni kaos je nastao...

      20. 4. 2017,   17:27
    • duje, u 25 godina vožnje u javnom gradskom prijevozu nagledala sam se zaista svačega i raznih bezrazložnih agresija od strane pojedinaca. Dob, spol i zanimanje - nebitni. Bez nekih konkretnih podataka, sve je kako i sam kažeš - vjerojatno, a možda i moguće, odnosno - prepostavljamo i nagađamo. Lp

      20. 4. 2017,   17:28
    • bubimirka - ta smrt možda ni nema nikakve veze sa ovom svađom. pročiotaj što sam napisao par poruka ranije...

      20. 4. 2017,   17:33
    • Vidim potpuna dezorijentiranost komentatora, zavladao je potpuni javašluk !!!

      20. 4. 2017,   17:47
    • aj nas ti navedi na pravi put....

      20. 4. 2017,   17:50
    • BubimirkaBurton ja se sramim što živim među ''takvima'' poput tebe...

      20. 4. 2017,   18:09
    • Moja pretpostavka je da je dotični mladić bio ljut zato što nije bio pusten u bus pa se na nekim nepoznatim htio izivljavavati pa je naletio na tvrd orah.Na snimci se ne vidi bilo kakvo oružje u sukobu na nepoznatog putnika koji je očito htio pomoći vozaču autobusa.

      20. 4. 2017,   18:28
    • Nema ga vise.svejedno nije zasluzio da radi tog bude ubijen.

      20. 4. 2017,   18:32
    • panju toje Bandinjo izmislio Ok

      20. 4. 2017,   20:49
    • Svejedno nije zasluzio noz!! Al je zato ovaj koji ga je ubio je zasluzio batine svjetskih razmjera. Najobicniji psihopat koji je samo cekao da nekome presudi. U okove s gadom!

      20. 4. 2017,   21:09
    • ovaj stari je vjerojatno u mlađim danima bio neki huligan pa mu ostala navika. sjećam se kako sam ja možda mogao nastradat prije par godina kad sam plaćajući račune na komunalnom u šalter sali imao jedan verbalni okršaj s nekim likom od 6 banki snažne građe nije dao da se zatvore vrata a vani hladno, a sala mala pa se smrzavali u redu i htio je krenut na mene tko zna bil i on potegao skakavac da se nije umješala službenica i rekla kako će ona zatvorit vrata. a neki dan gledam reportažu na htv pitali prolaznika u zg lik blizu ili oko 6 banki jače građe nešto oko sukoba, a on će "a to što sam malo nožem zarezao nekog..." smrzo sam se s kojim psihopatima mi živimo.

      20. 4. 2017,   21:15
    • Upiši svoj komentar ...Ajde ne baljezgaj bolje bi ti bilo i ne prodaj moralnost i ne štiti idiote,jadnog dečka više nama,a budaletine su ostale

      21. 4. 2017,   10:42
    • Sramota! Da je ne znam kako bahat,bezobrazan ili bilo što drugo - zovi murju i nek rade svoj posao. Tko si ti da dijeliš pravdu okolo? I svi ostali koji su lijepo snimali i mirno gledali i vozač a naročito gospodin ubojica - ne znam kako ćete mirno spavati nakon ovoga.

      21. 4. 2017,   11:05
    • mare - poznato je da murja ne izlazi i ne radi apšenja kod puno ozbiljnijih stvari...ni u ovom slučaju nebi napravili NIŠTA

      21. 4. 2017,   19:20
  • ...vidim da ovdje svašta komentiraju i podržavaju nasilje i ubojstvo, sramim se što živim među takvima...nasilje može biti samo u samoobrani, ali onda se to tako i ne zove....ne postoji razlog za ubojstvo, i svaki život vrijedi...

    20. 4. 2017,   16:58
    • A ti znaš da ovo nije bila samoobrana?

      20. 4. 2017,   18:48
    • A ti znas da je?

      20. 4. 2017,   19:10
    • Po komentarima ako si bahat i nećeš platit kartu odmah zaslužuješ nož u leđa ili metak u čelo...Ovi što pljuju po ubijenom su izgleda jako tankih živaca i trebali bi posjetiti jednu specijaliziranu bolnicu.Sramota!!

      20. 4. 2017,   19:36
    • Kakva crna samoobrana?! Pa jasno se vidi da je stari njega gurnuo iz busa, dakle stari je prvi počeo tučnjavu. I vidi se da je odmah izvadio nož jer je dečko skočio. Tko normalan nosi skakavac u pol' bijela dana?! Opravdano je ubiti nekoga jer ne želi platiti kartu?! Strašno.

      20. 4. 2017,   19:41
    • Takvih danas u Hrvatskoj ima na milijune!!

      20. 4. 2017,   19:42
    • Ma ne kaki.... vjerojatno je čovjeku htio kamenom razbiti glavu i ovaj se branio.... Šta je cijeli autobus trebao čekati zbog njega... da si ti bio u busu drugačije bi pisao

      20. 4. 2017,   21:18
    • Nađen je kasnije, znači nije mu pružena pomoć. Taj stari prdonja ga je svjesno ostavio. To se treba suditi kao ubojstvo

      21. 4. 2017,   00:49
    • "Samolili " pa neznam pa zato sam tak i postavil pitanje jer nitko nezna razlog povod je možda bila neplačena karta ali ostalo je sve nejasno

      21. 4. 2017,   06:12
    • @jurezg, jesi ti pogledao snimku? Stari je zamahnuo nožem u ruci čim su izašli iz busa. O kakvom ti kamenu pričaš? Ovo je čisto ubojstvo i nadam se da će stari krmak trunuti u zatvoru do kraja svog života.

      21. 4. 2017,   09:06
    • ..bila sam blokirana cijeli dan i brisali su mi komentare, zato što sam rekla istinu o većini vozača autobusa i općenito ljudima koji rade u zetu...slažem se s portalom1 - ovo je čisto hladnokrvno ubojstvo, i da - otkud nekim komentatorima uopće saznanja da je dečko bio bahat? bahat je bio vozač autobusa, a dečko je pitao da li može bez karte...seljačina putnik ( kad moram tako reći ) je napao dečka prvi, a ne ovaj njega...stari ga je kao pseto ostavio na cesti...a ovi novinari pišu o ubojici kao o nekom ratnom heroju - pa za njega rat još nije gotov, hoda uokolo na uskršnje podne s nožem u džepu!?..doživotni zatvor za njega...a najviše je kriv vozač autobusa jer je omogućio da se sve to dogodi - gašenjem autobusa (!?) i čekanjem putnika dok istuče (ubije ) drugog potencijalnog putnika...

      21. 4. 2017,   19:30
    • Vozač bi trebao kazneno odgovarati kao suučesnik u ubojstvu.

      22. 4. 2017,   09:14
  • Koliko bolesnika ovdje. Koje bolesno drustvo. Koliko zuci po mrtvome covjeku. Znaci, dobio je sto je zasluzio, zato sto nije htio platit kartu koja kosta 4 kune? Znaci ubuduce treba ubiti sve radnike, studente, ucenike itd koji se svakodnevno svercaju i svadjaju s kontrolorima? Jeste vi normalni? Mudonje, zasto nitko od vas nije presudio onda raznim Sanaderima, Vidosevicima, Mamicima itd. koji su vas opljackali? Ovce usrane, pi...tine od ljudi, pogledajte se u ogledalo.

    20. 4. 2017,   19:07
    • Tak je. Ti koji pluvaju, su isti ti šteri nosiju čakije v žepima i ni ne razmisle dva put prije neg ju potegneju. Zna se odaklud su došli i tam se buju i vrnuli, bežali buju kaj vragi, dok nami zagorcima prekipi to njihovo preseravanje. Jesu oni opasni, tam v Zagrebu, kaj nečeju ljudi tam z budalami posla imeti pa se vugibljeju. Ali namo mi to dugo gledili. Bu se tu reda moralo napraviti.

      20. 4. 2017,   20:06
    • ma svi su bolesni bro,cijelo društvo ok.....................

      20. 4. 2017,   20:54
    • Sve to komentiraju oni, koji su ispostili korizmu :D :D Zato nam tako i ide.

      20. 4. 2017,   21:49
    • U našem društvu su se počele štititi ubojice, strah me pomisliti što su ljudi kadra učiniti ako ih samo krivo pogledaš. Katastrofa!

      21. 4. 2017,   08:38
    • Bio je puknut dok je bio živ, više nije -- ne pričamo o tome što se događalo nakon njegove smrti nego o njegovim postupcima dok je bio živ. Ništa od toga se ne mijenja njegovom smrti .... Nije dobio što je zaslužio dobio je daleko više, a ni to nije dobio jer nije platio kartu nego jer je taj besmisleni sukob eskalirao do također napada kamenom koji isto može kobno završiti. Nema opravdanja za ubojicu, ali opravdavati ovakvo besmisleno ponašanje je jednako promašeno upravo zbog toga čime je rezultiralo.... Nikako, ali nikako ne može biti to što je on napravio sad ispeglano zato što je poginuo, samo pouka da se stvarno i zbog totalnih gluposti može izgubiti život.

      21. 4. 2017,   09:13
    • @vrelajuha1 - tko opravdava ubojicu? prešao sam više komentara ovdje pa nisam vidio da netko opravdava to što ga je čovjek ubo nožem, ali isto ispada po vama da je u redu napasti čovjeka kamenom što isto može rezultirati smrću ako u sukobu ti pogineš. Nema opravdanja. Tragična smrt zbog apsolutne gluposti.

      21. 4. 2017,   09:15
    • Ja znam o čem pripovedam jer sam više put s bosanđerosima došel u konflikt radi banalne stvari. Prvi put zato kaj sam u benkovcu na kiosku pital ak imaju beli ronhil, drugi put kaj su nam na gradilištu fosline ti skele jemali pa sam ih pital zakaj mi fosline kradu a nisu nikog pitali, treći i do 180-ti put sam zato kaj sam nekoga pital jel je on bosanac, po govoru. Majmun idiotski odma veli da je Hrvat i vadi nož, i sam se čudim kak i mene nisu još zaklali. 181 put dotični gnoj Vlado Đerek, za kojim je raspisana i međunarodna tjeralica me počne jebat i napadat dok mu nisam nosa spotrl pički hercegovačkoj, a naša murja se posere od straha...ma da ne pričam... Drek do dreka, goniti ih treba van iz ove naše zemlje.

      21. 4. 2017,   20:09
    • Imal sam dva put kaj su pištolja na mene vadili, 5-6 put noža, a jemput železnu štanjgu, ovi dva z pištoljem nisu vupali pucati kad kad sam i ja poludel onda na njih i vidli su da mi je sejeno, ovi z nožima su isto stiltali, jedino sam zi štanjgom skoro dobil, al sam na sreču del ruku kaj mi je ruku vtrgnul, mesto da me je po glavi vudril kak je štel. Zato su i dva takva danas manje na svetu, a bude ih još dok mi konačno prekipi. Mater im bosansku jebem!

      21. 4. 2017,   20:16
    • Miki: - pa ti si zagorski Chuck Noris! :) :) Ne tol'ko graševine pit, pogotov ne sa puno sumpora.... ;)

      22. 4. 2017,   00:05
  • Ocigledno su bili bahati i jedan i drugi...ja da sam tad vozio bi rekao da uskrs je i, ako nemas love upadaj....zbog 4 kune desilo se njesra

    20. 4. 2017,   16:36
  • Klasični pamflet iz 24 sata i spominjanje dodatnih sadržaja kako bi napuhali čitav događaj i učinili ga zanimljivijim. Mladić je uboden i ostavljen na mjestu da umre, a vi moralne vertikale branite ubojicu i govorite da ljudski život vrijedi 10 kuna. E moj narode...

    20. 4. 2017,   16:36