U istraživanju agencije Valicon, koje su proveli za 2015. godinu, stoji da je Jana zauzela prvo mjesto najsnažnijih brendova u Hrvatskoj, i to drugu godinu zaredom
Jana je drugu godinu zaredom najsnažniji brend u Hrvatskoj
Jana je potrošače osvojila porukama na bocama kojima ih potiče i inspirira na pozitivne promjene te svojim humanitarnim programom, utvrdila je agencija Valicon.
U njihovu istraživanju koje su proveli za 2015. godinu stoji da je Jana zauzela prvo mjesto najsnažnijih brendova u Hrvatskoj, i to drugu godinu zaredom. Objasnili su kako je kriza trajala dovoljno dugo da potrošači počnu mijenjati svoje navike, ali da se Jane rijetko tko odrekao. Slažu se da je Jana svojom kampanjom “Voda s porukom” pokazala kako dobra ideja, uz pažljivo osmišljenu strategiju i njezinu kvalitetnu provedbu uz zaokruženu komunikaciju, postiže dojmljive rezultate. Upravo zato je posve zasluženo postala nezaobilazan brend koji svojom kvalitetom i komunikacijom zauzima vodeća mjesta u istraživanjima i po ocjenama potrošača.
Istodobno, prema podacima Nielsena, vrijednosni udio Jane na hrvatskom tržištu je 83,1%*.
Jana je uvjerljivo najmlađi brend na ljestvici snage brendova te je impresivan njezin rezultat u Hrvatskoj. Jedan od razloga za to je i humanitarni program vidljiv na Janinoj internetskoj stranici. Posjetom se mogu donirati virtualne kapljice za aktualni humanitarni projekt te na taj način pomoći udrugama i neprofitnim organizacijama.