Ubojstvo u Zagrebu: Mladića je nožem ubo bivši 'merčepovac'?

Komentari (386)
  • uvijek rogati može nabasat na rogatijeg.slučaj zatvoren.

    21. 4. 2017,   10:46
    • Zbog 4 kune? Ako vidiš da je dečko pod gasom, pusti ga, neka sjedne negdje iza, da ga ni ne vidiš, ni ne čuješ, ovako.....nije ga pustio, neće ga ni vidjeti ni čuti,ali će ga cijeli život sanjati!

      21. 4. 2017,   11:42
    • Ping pong zasto bi ga pustio???pa njegov posao je da vozi bus i naplacuje karte,da ga je slucajno pustio onda bi se nasao netko i pitao ga "a zasto on moze bez karte a ja ne?"...u ovom slucaju najmanje kriv je vozac busa,on je napravio ono za sta je placen...da je znao da ce se desit tragedija napravio bi drugacije ali tko to moze znati??vjerovatno da ga je pustio ovaj bi radio probleme po budu i izazivao P.s.Zao mi je decka,mozda je normalsn kad je trijezan

      21. 4. 2017,   11:59
    • Nije zbog 4 kune nego zbog bahatosti i napada.Nož je dobio u prekoračenju samoobrane.

      21. 4. 2017,   12:38
    • Ljudi moji, dečko ga je lijepo pitao, mogao ga je pustiti, ok , uđi ali budi tiho, ako te netko pita reci da sam te ja pusti, nekako smiriš situaciju, ako prosudiš da je dečko pripit i da bi moglo biti problema.Ali tjerati inat sa pripitim ljudima, ne vodi na dobro. Ne znam koliko bi se za ubojicu moglo reći da ne bi napravio opet, jer je otišao u Dalmaciju i na fejs stavio probijanje kroz snijeg, njemu je snijeg bio fascinantan, a krvave ruke i život dečka nije imao ni na kraj pameti.......

      21. 4. 2017,   13:50
    • Ping; - znaači svi koji popiju mogu se besplatno voziti javnim prijevozom?

      21. 4. 2017,   14:09
    • @IP, nikako! Sve koji popiju, treba pobiti! (Za one s posebnim potrebama: ovo je bila ironija)

      21. 4. 2017,   14:17
    • Ovdje i administrator podržava nasilje nad vozačima ZET-a i putnicima, pa briše komentare... predivno!

      21. 4. 2017,   14:29
    • Dajmo im jos veca prava, samo nek nas tlace. Ako ovim placamo cijenu slobode, bolje da je i nemamo

      21. 4. 2017,   14:33
    • a merčepovac mrtav ladan izvadi nož klikne na dugme jednostavnije nego ja na miša i zarije petnaestak centimetara oružja koje nije dozvoljeno nositi mladiču čiji je jedini grijeh to što je bio pripit i tako se ponašao, u stomak - btw stomaćna aorta se nalazi pored kičme za do nje doprijeti treba oštrica od barem 15 cm Osim svega lik je izvadio nož, otvorio ga, ubio jednim udarcem, i spremio nož toliko spretno i brzo da to nitko nije ni vidio - dali to indirektno govori da merčepovci u baratanju noževima nisu bili nimalo manje spretni od svojih bradatih kolega s druge strane ili još bolje da su realno gledano isti razbojnički ološ u različitim uniformama

      21. 4. 2017,   15:31
    • Ateist: - a ti si učesnik traktorijade? Kao prvo - na hrvatskom jeziku se kaže "trbušna aorta". Ako nisi znao ona izlazi iz srca i nakon 15-20 cm se dijeli na dvije aorte - lijevu i desnu, koje se spuštaju dolje prema preponama. Trbušna aorta se nalazi na istoj "dubini" kao i srce, tako da je dovoljan nož i od zakonski dozvoljenih 7 cm da ju ubodom presiječe. Prilikom udarca nožem tkivo se komprimira ako nisi znao. A kao druga stvar - ako nisi znao - Pakrac i Lipik su bili okruženi kordunskim korpusom pod zapovjedništvom generala čedomira bulata i pukovnika toše pajića (predali kompletan korpus u Bljesku). Lipik i Pakrac su izgledali kao Vukovar. Položaji protuavionskih topova četnika su bili na ca. 500 m od bolnice u Lipiku. Svaki dan je to područje granatirano sa tisućama raznih projektila. U to vrijeme ZNG se nije mogao oduprijeti napadima i prijeći u protunapad, jer je stanje sa naoružanjem bilo ravno nuli. Desetci hrvatskih vojnika i civila su bili pobijeni. Tada se na to područje upućuje Merčep sa svojim ratnicima (njih oko 50). Dolaze većinom u civilnim autima, a neki od njih još nisu imali ni odore. Za samo nekoliko sati uspjeli su napraviti čudo u četničkim redovima i natjerati četnike u bijeg. Pritom je ubijeno veomaaaa puno čeda, a ne civila. Od tada četnici nikad više nisu napadali centar Lipika ni Pakraca. E vidiš zbog puno ubijenih junačkih čeda je i dan danas propaganda protiv Merčepa na visokom nivou. Čovjek je sa svojim ratnicima zaslužio najviša odlikovanja!

      21. 4. 2017,   15:47
    • džemal paloš??? pravi hrvat.i ime i prezime.

      21. 4. 2017,   16:22
    • Ako već brojiš krvna zrnca ,pravi hrvati su ti Milanović i Plenković koji su za vrijeme rata pobjegli u inozemstvo dok je Džemal uzeo pušku,sakupio ekipu i oslobodio Lipik u kojem su četnici ubijali civile i spalili sva hrvatska sela.

      21. 4. 2017,   16:37
    • Lako je sad pametovati mogao je ovaj ovo onaj ono,desio se splet okolnosti i možemo samo naučiti nešto korisno iz toga-oko nas hodaju luđaci s čakijama,bahati pripiti ljudi i treba se paziti

      21. 4. 2017,   17:58
    • ISTINITE PRICE... Mercepu treba dati najvise odlikovanje ???? Zato sto je u noci taj isti KOBRA s jos nekoliko Varazdinaca usao u selo izvukao nekoliko staraca u P. Poljani, zaklao i zatrpao bagerom.. sve pod blagoslovom Mercepa. Dabogda ti cijela familija zavrsila tako, pa mi njega odlikovali.

      21. 4. 2017,   18:22
    • I ne trkeljaj gluposti da nisu ubijeni civili... pobunjenika na Stijenama u to vrijeme vise nije bilo. Ti laprdas da nije u tebi. Kad su krenuli na kutinsko i garesnicko podrucje, zaustavio ih je tadasnji nacelnik Cajsa, da njega nije bilo bilo bi svasta... Sela sa starim grobovima, babama i djedovima.

      21. 4. 2017,   18:25
    • istinite_priče@ bolimenequrac kako se što gdje kaže, a pogotovo u svjetskoj sluganskoj pripizdini koja je sama sebi zavrnula mudima i sad se čudi ko tuka govnu što imamo više umrlih nego rođenih u jedinici vremena, što nam se stranci gazde po državi i što su nam političari sluge i potrčci stranih gospodara i natjeću se ko će više ruku poljubiti više šupaka polizati i evropskom se šljamu dublje nakloniti. meni je svejedno jeli mi gazda sjedi u Berlinu Beču Milanu Parizu Londonu ili Beogradu ako taj gazda u mojoj državi nisam ja, zabolemequrac dali se kodnaskaže stomačna, želučana, trbušna ili gastrointernalna - kad se za stotinjak godina neće govoriti nikako nego njemački a jedini hrvatski tekstovi će biti na nadgrobnim spomenicima dok nekom njemačkom gazdi ne prdne da na tom groblju nasere kakav starački dom za vlastite starkelje. na kraju bolimequrac kako za tebe tako i za sva tvoja anatomsko ratnička pojašnjenja i povjesnu bitnost nekakvog trećerazrednog merčepa ili ma kako se taj ko me sramoti zvao

      21. 4. 2017,   20:58
    • Hvala-bogu-sto-sam-ateist.... hvalabogu sto si pametan i normalan.

      21. 4. 2017,   21:00
    • @"Hvala bogu što sam ateist", plus za svako slovo koje si napisao.

      21. 4. 2017,   21:11
    • Bubamaja: - slušaj lijepo, Merčep je napao rezerviste JNA i lokalne četnike, koji su u okruženju držali Pakrac i Lipik. Napad je uslijedio nakon što je Lipik nekoliko puta bio u rukama četnika i Hrvata naizmjenično. Vojne tehnike, topova, tenkova kao i oko Vukovara. Govorim o rasturanju četnika na tom području i o veoma velikim srpskim VOJNIM gubitcima od strane samo nekoliko desetaka merčepovih ratnika! Na tim položajima NIJE bilo civila isto kao što Merčep nije imao bager u tim trenutcima da "zakopava te tvoje babe i dede". Četnici su tamo doživjeli jedan od najvećih sramotnih poraza i zato još i danas svim silama sve moguće antihrvatske struje vode lažnu propagandu protiv Merčepa! Pitaj si tamo te svoje četnike koji su preživjeli što se zapravo dogodilo, a nemoj slušati pupavca, pusića i ekipu... Tek u Bljesku je područje totalno očišćeno od četnika, a ti pričaš kako u trenutku napada Merčepa tamo nije bilo vojnika... ma zamisli mozga! Isto tako bilo bi lijepo da spomeneš koliko su ti isti pobijeni srbi ubili HRVATSKIH civila na tom području! Svaka čast Merčepu i njegovim ratnicima!

      21. 4. 2017,   22:51
    • Ateist: - ti si tipični antihrvatski element kao i poveći broj tvoje srpske bratije ovdje... Svoje gubitničke frustracije i komplekse liječi negdje drugdje a ne ovdje glumeći "ogorčenog Hrvata"....

      21. 4. 2017,   22:54
    • ATEIST: - mi smo pobjednici a vi srbi ste gubitnici i koliko god ti lajao ta činjenica se neće NIKADA promijeniti... Veličanstveni pobjednici koji su potukli "hrabru junačku" vojsku sa ravne gore... pobjegli ste kao zadnje kukavice prije nego vaši civili, presvlačili ste se i skakali na traktore... i sad bi se mi danas trebali obazirati na komentare i mišljenja takvih jadnika??? Samo ti nastavi sa svojim biserima, no znaš kakva je istina!!

      22. 4. 2017,   00:21
    • - istinitepriće - ha ha - pravi si primjer "brantelja" prije rata bijednik, probisvjet i ništarija koji je živio od nadnice do nadnice na nečijem kukuruzu i potkradao mater za pivo no posrečilo ti se pa je slobo napujdao svoje pse na franjine, a seoske protuhe i nadničari u gumenim čizmama umjesto grablji i lopata kojima su čistili svinjce dobile cipele, pristojnu odjeću i oružje, objesili krunice oko vrata nataknuli raybanke i samoproglasili se braniteljima - jadan si i patetičan uostalom kao svi takvi branitelji - no nije to ništa čemu bi se trebalo čuditi ugodnija je mirovina koju ti zaradi netko drugi i koju dobijaš za rane bez ožiljka i izmišljeni ratni put pa je čerdaš po kafićima i kladionicama nego lopata čizme, čišćenje nečijeg svinjca i nadnica od sto kuna. posrečilo ti se, opalio si dva metka iza kuće, ako i toliko, tjedan dana nosio maskirne gače i cijeli život muzeš mirovinu - nažalost o tome ko je ko i što je što odlučuje šljam za koji glasaš, a koji vam se audijima 8 u kojima neznaju ni klimu naštimati po seoskim šorovima voza otvorenih prozora od derneka do derneka, ždere loče i guzi vam sestre po sjenicima - znaš ti dobro kakva je istina uostalom nisi uzeo za nick istinitepriće zaništa očito si i sam dio te istine ....

      22. 4. 2017,   09:07
    • Ne moras reci kako je bilo, moja obitelj je zadnja napustila teritorij o kojem govoris, s tim da mi je otac bio u to vrijeme pripadnik HV-a i zivi svjedok dogadjanja, Pri isusenju jezera pronadjeno je nekoliko desetina leseva koji su valjda sami zaronili i tamo se zakopali, daj ne prdi gluposti... Ti velebni vojnici o kojima pricas nisu bili vojska nego razularena banda koja bi i hrvatske civile tamanila da im se dokopat bureta rakije.

      22. 4. 2017,   17:50
    • ateist.... ovo boli koliko je istinito... ha...ha...ha...

      22. 4. 2017,   18:01
    • rasturili ili razbili... kako se pise?... rastura se po Kalemegdanu, nauci se prvo Hrvatski jezik, kad vec drugom nesto predbacujes..

      22. 4. 2017,   18:04
    • Bubamaja: - tvoja obitelj je napustila to područje ali u smjeru beograda, zar ne? Jer hrvatskih obitelji je tamo ostalo, tako da nije bilo "zadnjih"... Normalan čovjek bi rekao veliko hvala onima koji su mu oslobodili grad u kojem živi... To sve govori na kojoj si ti strani i za koga ti se "ćale" borio i izgubio... A ako nisi znala leževi plutaju, a ne potonu...

      23. 4. 2017,   13:57
    • Ateist: - ti si očito jako pogođen što si morao pobjeći, zar ne? Vjerujem da ti nije lako što je vidljivo iz tvog pisanja...

      23. 4. 2017,   13:58
    • Tak je @IP, svi koji se ne slažu i ne mire s ovom kaljužom u kojoj krekeću i debljaju se ti i tebi slični, su srbočetnici i ''traktoristi". Nakon @ateistovih mini-eseja, bilo bi ti najpametnije da promijeniš nick i pokušaš ispočetka. Ipak, @ateist griješi u jednome... nisi ti bio nikakav branitelj.

      23. 4. 2017,   14:40
    • Bunt: - i ti si iz te gubitničke grupice jadnika kojima smeta šahovnica?

      23. 4. 2017,   15:16
    • @pričice, četnici su hrvatski grb podrugljivo nazivali ''šahovnicom''. Jesi li ti srpski troll?

      23. 4. 2017,   15:24
    • istinita_sranja@ - ako ne dobivaš nekakvu PTSP mirovinu trebalo bi ti je dati - od samg početka u svojim komentarima svih koji ti ne idu niz dlaku proglašavaš neprijateljima a obzirom da su u tvom izrazito jednostavnom mehanizmu razmišljanja jedini neprijatelji srbi ti svih proglašavaš srbima. ti si nažalost teški psihički bolesnik koji vlastitu patološku agresivnost prazni na neprijatelje koje u vlastitoj bolesnoj psihi kreira od svih sugovornika koji mu oponiraju. Stvarno za u prvom redu žaliti a i suosjećati s onima koji s tobom žive. - moj najprijateljskiji savjet ti je - mada je teško priznati vlastito ludilo i psihopatološko stanje pođi se pregledati i prihvati terapiju prije nego više ne budeš mogao razlikovati stvarnost i maštu i nekoga u slijepom bijesu usmrtiš...

      23. 4. 2017,   15:28
    • Ateist i bunt: - trebali ste se prije boriti za srpske interese, a ne bježati... sada ste junaci na internetu... ako vas to raduje uživajte u svojim lažima i ludosti!

      23. 4. 2017,   15:33
    • Istinite price :D Ha, ha... Nama svejedno, al ti moras zivit sa svojom glavom, ne mi... "A ako nisi znala leževi plutaju, a ne potonu" Citas li ti sebe... citas li napisano ... Sad dvojim, mozda si ti srbin ili ti je deda bio u partizanima.. ti su nazesci LOL

      23. 4. 2017,   16:28
    • evo ga opet - on i dalje uporno svakog ko ne plješče njegovim sranjima krsti Srbinom - uostalom nevidim ništa loše u tome - biti častan i pošten Srbin, voliti svoju zemlju i poštivati druge ljude koji misle jednako - u svakom slučaju mnogo bolje nego biti takav Hrvat kojeg se drugi Hrvati stide i kojemu je največi životni doseg to što je iz svinjca uskočio u maskirne gače pa se od devedesete buska u prsa i junači da je branitelj - jadan si ti istinita_sranja a još je jadniji onaj ko je spao na to da ga ti braniš - rađe rob najbradatijem četniku nego odbranjen od takvog ološa

      23. 4. 2017,   19:02
    • Ispovijest HDZ trolla (svaka sličnost s @I_P je očigledna): "Tajnik ogranka nam se uoči zadnjih parlamentarnih izbora obratio za 'tajni zadatak' o kojem se ne bi smjelo govoriti. Ja i nas još 20-ak se prijavilo da bi napredovali u stranci. Dali smo mu našu E-mail adresu i nekih 10-ak dana prije izbora smo dobili na E-mail lozinke i korisnička imena za razne portale (večernji, 24sata, Index). Nakon toga nije se ništa događalo i nismo znali što radit, da bi nakon par dana stigao E-mail s poveznicom članka kojeg treba komentirat i tekstom kojeg treba zalijepiti. '90% ljudi je uz HDZ, HDZ se ne može raspasti, jugonostalgičari ga žele srušiti, da nije bilo Tuđmana ne bi bilo Hrvatske, kritičari su srbočetnici' i slično. Ja taj posao nisam htio raditi jer to nije bilo moje stajalište niti identitet. Tu sam se prvi put osjetio kao ovca u HDZ-u jer to nisu bile moje misli što sam trebao pisat. Dnevno bi dobili dva do tri maila, međutim, oni koji su prihvatili to i svaki prosljeđeni E-mail objavili kroz komentare, neprestano su dobivali sve više materijala za rad."

      24. 4. 2017,   09:14
  • mladića je ubio tip kojemu se u sekundi smračilo iz njemu poznatih razloga pred očima,,

    21. 4. 2017,   10:44
  • I takav tip je bio instruktor u MUP-u......haha...haaa. !!!!

    21. 4. 2017,   10:51
  • Joj koje preser....s ovim iznad svega volio Hrvatsku. Zato je i radio, placao poreze, mirovinsko,zdravstveno i povrh svega platio sugave 4kn za tu istu Hrvatsku da bi se mogao prevesti u busu. A jucer sam napisao da stari ima iskustva u okrsajima i da je ga mogao prebit i bez noza.

    21. 4. 2017,   10:45
  • Dragi admine, kad netko na drugog nasrne kamenom u pokušaju da mu razbije glavu, za mene je to budala. Kad netko drugoga izbode nožem, za mene je to budala. I boli me kuki za tvoju političku korektnost Ponovit ću: jedna budala naletjela na drugu. Jedan probisvjet uletio u bus, maltretirao vozača i ostale putnike, potukao se s drugim putnikom, pokušao mu kamenom razbiti glavu, ovaj izvadio nož i ubo ga. Rezultat - jedan mrtav, drugi će na robiju. Tko se maća lača, od mača i pogiba. To je opis događaja i rezultata istog što je ovaj portal još jučer pisao, ma koliko se to tebi, admine, ne svidjelo.

    21. 4. 2017,   12:34
  • Ako nije imao za kartu to ne bi trebalo da bude vozačev problem, nego kontrole pustiš ga i gotovo. Vozač je tu da vozi, a ne da kontolira. Ovaj što ga je ubo je kukavica jer znajući što je napravio jednostavno ga ostavio ga da iskrvari...

    21. 4. 2017,   11:53
    • Potpisujem ako je u efektu to ucinio trebao je kao prava osoba pozvati hitnu i ne dozvoliti da umre,nego objasniti da se samo branio ili vec sto

      21. 4. 2017,   13:59
    • bat44 - nisi u pravu. U autobus se ulazi isključivo na prva vrata i to nakon što se prijaviš na sustav. Kontrolori zato ne kontroliraju autobuse već tramvaje. Ali, s obzirom da svi ulaze kak se sjete a ne na vrata iznad kojih piše ulaz (i to već više od 20 godina, nije nikakva novina) onda naravno da na kraju i kontrolori ulaze u bus.

      21. 4. 2017,   16:30
    • Ne kukavica, nego besčutni krvoločnik

      21. 4. 2017,   19:23
  • Pouka ovima što se kur*če: kad - tad naletiš na luđeg od sebe.

    21. 4. 2017,   10:45
  • što se ovo događa? bolesno, šeta se po gradu sa nožem u džepu.. pa kakve veze ima što je bivši merčepovac ? građanin je kao i svaki drugi,

    21. 4. 2017,   10:42
  • Taj se dobro spraksiral prije 25 let.

    21. 4. 2017,   10:44
  • To je dokaz da zasluge ne mijenjaju karakter. Ako je ubio hrvata u miru, mogu zamisliti sto je junacina radila srbima u ratu. Zato sam protiv bilo kakvih spomenika jer iza necijeg djela, nikada ne mozemo saznati kakav je karakter. Tako kada vidim ljude da klicu kojekakvim herojima, pojma nemaju da mozda isto to herojstvo pociva na suzama nevinih.

    21. 4. 2017,   11:00
    • A kojih nevinih?Onih sto su masakrirali Hrvate i palili sela?Nema kod njih nevinih!A ako je i cetnike dovodio u red,a ne im djelio cokoladice,onda stvarno zasluzuje spomenik!

      21. 4. 2017,   11:25
    • Lola tebi treba jedno dobro bazdaenje

      21. 4. 2017,   11:41
    • Sta im je radio u ratu? Vjerojatno nista. Nije zabiljezen niti jedan brojem veci pokolj nad srbima u rh. Nad Hrvatima je na stotine. Ako je tito pobio stotine tisuca ljudi na najuzasnije nacine nakon rata sta je tek radio u ratu...samo mu se imao tko suprotstaviti.

      21. 4. 2017,   12:04
    • Treba mu dici spomenik? Onda sam ja lud. Sto je jedan ubijeni hrvat naspram srba? Bojim se takvih hrvata kao sto si ti. Vidi se mentalni sklop takvih. Da ga je ubio srbin, onda bi bio problem. Ovako, kada hrvati junaci ubijaju hrvate, onda je to nista. On je branio hrvate pa ih po tebi valjda zato ima pravo i ubijati.

      21. 4. 2017,   13:01
    • Ne govorim o ovom slucaju,ti si okrenuo temu na rat,i sto je radio u ratu.Ja sam napisala da je zasluzan ako je dovodio cetnike u red,ali cisto sumnjam da je,jer da smo odradili rat kako treba ne bi danas bilo ovakvih komentara poput tvojih.

      21. 4. 2017,   15:55
    • Tvoj problem je sto takvi kao ti generaliziraju i nitko nije poput tebe kao ni poput ove junacine sto je i dokazao. Ovdje nisam bitan ja nego ubijeni.

      21. 4. 2017,   17:14
    • čim je bio merčepovac, sigurno je bio "normalan"? Ha,ha,ha

      21. 4. 2017,   19:25