POHARALI YOUTUBE Glumci prve hrvatske tinejdžerske internetske serije u samo 24 sata postali su omiljeni junaci mladoj publici u regiji i u vrhu su top liste kanala
‘Isti san’ postao je internetski hit među brojnim millenialsima
Mlade generacije ‘proždiru’ sadržaj na YouTubeu i pokazuju koliko su se trendovi promijenili, kaže Matej Lončarić, voditelj YouTube kanala JoomBoos. Prva internetska serija u Hrvatskoj, “Isti san”, koja se počela emitirati u četvrtak u podne, odmah je osvojila srca stotina tisuća gledatelja u cijeloj regiji.
Glave uloge igraju poznati hrvatski youtuberi, poput Petre Dimić (17), Davora Gerbusa (19), Filipa Dejanovića, Dennisa Domiana i drugih. Radnja serije vrti se oko ljubavnih i drugih tinejdžerskih problema, pa ne čudi da je gledanost serije izvanredna, a to potvrđuju i brojke.
U roku od samo 24 sata seriju je pogledalo 130.000 ljudi. U istom roku prikupila je čak 15.000 komentara. Osim toga, prva regionalna internetska serija našla se u vrhu top liste samog YouTube kanala. Stoga idejni začetnici ovog projekta ne kriju oduševljenje rezultatima.
- Ohrabreni uspjesima, generalnom sponzoru Coca-Coli te partnerima prve online serije u regiji, Vipnetu i Chunga-lungi, pokrećemo sasvim nove i još neviđene formate - rekao je Lončarić.
Boris Trupčević, direktor Styria Media internationala, kaže da ga uspjeh serije ohrabruje za buduće investicije u originalne produkcije.
- Izuzetno smo sretni zbog velike popularnosti serije ‘Isti san’, ona je posljednji u nizu uspjeha našeg JoomBoos tima. JoomBoos ima povjerenje mladih zato što ga i stvaraju isključivo mladi ljudi.
Iako je pokrenut kao YouTube kanal, JoomBoos je izrastao u mrežu YouTube kanala i okupljalište najboljih youtubera u regiji, a potom i u najpopularniji brend za nove generacije na svim društvenim mrežama - rekao je Trupčević. Prisjetio se i početnih uspjeha.
- Naš tim je pokrenuo i talent show JoomBoos ‘Videostar’, jedinstveni format te vrste u svijetu. Originalna dramska produkcija napravljena isključivo za internet postala je stvarnost, a gledanost prve epizode jasno govori da se medijske navike zauvijek mijenjaju. Mlađe generacije više nisu na televiziji, za njih je internet najvažnija medijska platforma. JoomBoos, 24sata i ostali brendovi naše kuće uspjeli su pokrenuti videorevoluciju u Hrvatskoj s jasnim rezultatima - milijunima pregledanih videa i milijunima pogledanih minuta svaki dan! Stoga ne čude domaća i međunarodna priznanja kojima je prepoznat i pohvaljen rad našeg tima - zaključuje Trupčević
130.000
U samo 24 sata toliko je ljudi pregledalo video na YouTubeu
15.000
Toliko je serija na YouTubeu prikupila pohvalnih komentara
1500
Toliko je bilo pozitivnih reakcija gledatelja na seriju