Obavijesti

Tech

Komentari 3

Išek: Starijima treba pomoć da prevladaju strah od tehnologije

Išek: Starijima treba pomoć da prevladaju strah od tehnologije
23

Davor Bruketa, Davor Runje, Nina Išek Međugorac i investitor Nenad Bakić sudjeloavali su u panel raspravi na konferenciji Digital Takeover u Zagrebu

VIDEO

Na panelu Creating a Culture for Digital Transformation in Your Business na konferenciji Digital Takeover u Zagrebu okupila su se vodeća hrvatska imena s područja digitala: Davor Bruketa iz reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, direktor Drap agencije Davor Runje, direktorica korporativnog odjela Hrvatskog Telekoma Nina Išek Međugorac, kulturni poduzetnik i investitor Nenad Bakić, dok je moderator bio Karlo Stojčević, CEO agencije Red Point i član Uprava agencija Pixsell i Newsroom. 

Pogledajte video:

Pokretanje videa...

03:50

Bakić je progovorio o razlogu zašto radi danas na transformaciji obrazovanja: 'Digitalni procjep, odnosno procjep osuvremenjenosti danas je postao puno lakši za preskočiti i odlučili smo ga smanjiti, to nas je i ponijelo. Radimo to danas jer nas nosi'. 

- Trenutno smo u punom jeku digitalne transformacije. U HT-u se ona počela događati puno ranije nego u nekim industrijama. Mi smo spremni za ono što dolazi i znamo što možemo očekivati. Iako to još nije naša stvarnsot, razgovaramo o 5G mreži i onome što ona donosi i naši razgovori su o tome na puno višoj razini nego u nekim drugim kompanijama. Možda i je problem što su pojedinci i druge tvrtke svi u različitim fazama prihvaćanja tih tehnologija - kazala je Nina Išek iz HT-a.

Tempo tehnoloških promjena je danas takav da stalno morate hvatati taj tehnološki val, rekao je Davor Runje iz DRAP-a. koji dodaje kako je najveći problem danas taj što su ljudi inertni i jako je teško mijenjati tu kulturu.

- Na političkim kampanjama sam se zarazio društvenim utjecajem - kaže Davor Bruketa koji ističe kako je njegov trenutak transformacije bio u kampanji Ive Josipovića kad je otkrio da potpuno neformalnim kanalima se može utjecati na društvo. Tako je i istaknuo uspjeh STEM kampanje Nenada Bakića kojom je STEM obrazovanje postalo tema u društvu. Zanimaju ga tako i gerilske tehnike kojima se može utjecati na društvo, dok ga kao tvrtku zanima što efikasnija distribucija poruka.

O tehnološkom zaostatku kod nas Bakić je rekao kako se radikalno otvaramo i da ćemo brzo smanjiti taj zaostatak prema ostatku Europe ili svijeta, dok Davor Runje kaže kako misli da ne kasnimo toliko i da se ono što se danas pojavi u svijetu, već sutra javlja i kod nas.

- Tehnološki gap se drastično smanjio i mislim da kod onih mlađih od 20 godina ni ne postoji neka razlika u odnosu na one u SAD-u - rekao je Runje.

- Kako digitalna transformacija obuhvaća puno područja, teško ju je staviti u jedan odjel i pod jedne procese. Ono što imamo je komunikacijski odjel koji je odvojen i njegova prednost je što nije direktno u marketingu. Unutar DT-a postoji cijeli tim koji se bavi digitalizacijom procesa koji se vodi iz Zagreba - kaže Išek o promjenama i procesima.

Sudionici panela govorili su i o utjecaju digitalizacije kroz društvo, pa je Bakić rekao kako je danas EU naš svojevrsni prosvijećeni apsolutist koji nam je pomogao da se popravimo i da se kao društvo mijenjamo nabolje. 

- Digitalna transformacija zaista zahtijeva da sve industrije mijenjaju svoj mindset i oni koji na to neće biti spremni nisu za ovo doba. S obzirom na sve te platforme koje imamo, osjećala bih se tužno kad ne bih mogla sve to isprobavati -
rekla je Išek Međugorac 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 3
VIDEO

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu