Nova generacija Mazde CX-5 izgleda impresivno, a u pogledu tehnologije mislili su na svaki detalj, pa je i dojam u vožnji spektakularan. Rijetko koji SUV je toliko agilan, ali i toliko tih
Kraljica tišine: Mazda CX-5 u novoj koži je majstorica vožnje
S prvim modelom CX-5 Mazda je 2012. godine krenula u veliku ofenzivu, a njezini rezultati su danas itekako vidljivi.
Pogledajte video
Pokretanje videa...
Automobili odlično izgledaju i vrhunski se voze. Od dolaska CX-5 prodaja Mazdi u Europi porasla je za čak 80%. Zbog svega toga Japanci su se potrudili da novi CX-5 bude spektakularan SUV. Mazda niti ovdje ne mari za trend downsizinga. Benzinski motori još nisu turbo, dizelski imaju velike 2,2 litre, čak je i masa automobila oko 40 kilograma veća. No unatoč potpunom prkošenju konvencijama, Mazda CX-5 je, bez pretjerivanja, jedan od najboljih automobila u klasi.
Uživo automobil izgleda mnogo upečatljivije nego na slikama, u što smo se uvjerili na svjetskoj premijeri u Barceloni. Kao suprotnost agresivnoj vanjskoj pojavi je uglađena i ergonomska unutrašnjost, kojoj nedostaju neki modni detalji, poput ambijentalnog osvjetljenja. Unatoč tome nudi mnogo luksuza, poput grijanih stražnjih sjedala, navigacije i audiosustava Bose s 10 zvučnika.
No ono što najviše fascinira u unutrašnjosti je niska buka. Niti jedan konkurent ovdje nije ravan CX-5, a Japanci su to postigli aerodinamičkim trikovima, dodatnom izolacijom i debljim laminiranim bočnim staklima, što je prava rijetkost u svijetu automobila. Novi CX-5 jednostavno briljira kad je u pitanju brza i agresivna vožnja, i upravljač i mjenjač, ali i ovjes, korak su do savršenstva.
Pogledajte video
Pokretanje videa...
U ponudi su benzinski motori od 2 i 2,5 litara sa 165 i 194 KS te dizeli sa 150 i 175 KS, a jedina novost među motorima je snažniji benzinac, koji po potrebi isključi dva cilindra i tako štedi. Auto je već stigao na naše tržište i stoji od 205.600 kuna.