Nova Ibiza dolazi na platformi koju će koristiti i budući Polo. U opremi će se prvi put u klasi nuditi digitalni prilagodljivi instrumenti, a tu je i bežični punjač mobitela
Mala i vatrena Španjolka: Ibiza postala još zabavnija za vožnju
Za 33 godine proizvedeno je 5,4 milijuna Ibiza, a premijera najnovije, pete generacije bila je u Barceloni, nedaleko od tvornice u kojoj se proizvodi.
Nova Ibiza gotovo je identične dužine kao i dosadašnja, no u širinu je narasla čak 9 centimetara te je zbog toga osjetno prostranija u unutrašnjosti. Realno rijetko koji gradski auto nudi toliko mjesta, a i prtljažnik od 355 litara je sad na razini veće kompaktne klase. Zbog veće širine, ali nižeg težišta, novog ovjesa i kruće karoserije, Ibiza je postala i mnogo zabavnija u vožnji. Razlika prilikom dinamične vožnje u odnosu na stari model je zaista nemjerljiva, auto vrlo upravljiv, izravan i okretan.
Osnovni benzinski motor na našem tržištu bit će 1-litreni trocilindraš sa 75 KS, dok turbo jednakog obujma i broja cilindra razvija 95 ili 115 KS. Za sportske užitke rezerviran je novi 1,5-litreni motor sa 150 KS, a ljubitelje jurnjave razočarat će činjenica da u novoj generaciji neće biti Cupra izvedbe, pa će ovo ujedno i ostati najsnažniji motor. Dizelski 1,6-litreni TDI razvijaju 80, 95 i 115 KS. U ponudi su ručni mjenjači s pet ili šest brzina te DSG automatik sa sedam stupnjeva prijenosa.
Ibiza donosi i mnogo nove opreme koja je vrlo rijetka u ovoj klasi. Ibiza se tako nudi uz LED prednja svjetla, adaptivni tempomat, veliki 8-inčni zaslon osjetljiv na dodir, bežični punjač mobitela, Beats audio sustav, a od iduće godine u ponudi će biti i prilagodljiva digitalna ploča s instrumentima kao apsolutna premijera u ovoj klasi vozila. U ponudi su četiri razine opreme, a vrh predstavljaju sportska FR ili komforno-luksuzna XCellence. Ibiza u Hrvatsku stiže tijekom lipnja po cijeni od 92.452 kn za osnovni model.