Obavijesti

Adidas streetball turnir na obnovljenom terenu Tuškanac!

Adidas streetball turnir na obnovljenom terenu Tuškanac!
1

U nedjelju 1. rujna, adidas organizira streetball turnir na obnovljenom košarkaškom terenu legendarnog kluba Cibone na Tuškancu.

U nedjelju 1. rujna, adidas organizira streetball turnir na obnovljenom košarkaškom terenu legendarnog kluba Cibone na Tuškancu. Nakon iznimno uspješnog posjeta NBA superzvijezde Derricka Rosea Zagrebu, organizacijom ovog turnira, adidas nastavlja s DRose kampanjom kojom želi promovirati košarku među mladima pružajući im priliku da pokažu svoje vještine na terenu.

Na facebook stranici adidas basketball, 14. kolovoza, adidas je pozvao na turnir 8 ekipa mlađih kadeta, 8 ekipa kadeta i 16 seniorskih da se prijave na sudjelovanje na streetball turniru. Mjesta su popunjena u rekordnom roku a ekipe se sastoje od tri igrača i jedne rezerve. Sve finaliste očekuju adidasove nagrade, a pobjednicima seniorskog dijela natjecanja bit će uručen dres hrvatske reprezentacije s potpisima igrača i DRose komplet proizvoda. Broj prijava ograničen je brojem ekipa.

Osim vrhunske zabave i odličnog programa prožetog brojnim košarkaškim sadržajima kao što su natjecanja u tricama i zakucavanjima u kojima osim igrača može sudjelovati i publika, atmosferu će dodatno zagrijati Mario Petreković i košarkaška legenda Gordan Giriček. Ulaz na adidas streetball turnir je besplatan.

Više od 50 godina, adidas inovativnim proizvodima oprema košarkaške superzvijezde, kao što su danas Derrick Rose i Dwight Howard, a od 2006. godine je službeni dobavljač dresova i sportske odjeće za NBA i WNBA ligu. adidas Croatia slijedi globalnu strategiju podrške košarci i aktivan je sponzor Hrvatskog košarkaškog saveza te košarkaških klubova KK Cibona i KK Cedevita.

Tvrtka adidas Croatia d.o.o. osnovana je sredinom 2008. godine, kao dio Regije jugoistočne Europe adidas Grupe, te slijedi njenu globalnu strategiju. Tvrtka djeluje na području Hrvatske, Slovenije i Kosova, a brandovi koje dovodi na lokalno tržište su adidas i Reebok. Ključni cilj za adidas brandove jest povećati tržišni udio putem dva osnovna segmenta marke Sport Performance i Sport Style. Kroz partnerstvo sa sportom i na lokalnoj razini oživljava se korporativna ideja „adidas is all in“ kod svih zaljubljenika u sport, od amatera do profesionalaca, a jednako velika pažnja posvećuje se i pozicioniranju modnog segmenta, posebice kroz marke Originals i NEO.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

'Ja sam prosječna, a muž mi je prezgodan. Svi me pitaju kako imam samopouzdanja uz njega'
ŠALA NA SVOJ RAČUN

'Ja sam prosječna, a muž mi je prezgodan. Svi me pitaju kako imam samopouzdanja uz njega'

Hazel se ne srami priznati da ima supruga koji je zgodniji od nje, niti da ju to uopće ne smeta. Kako kaže, sigurna je u njihovom odnosu i u svojoj se koži osjeća odlično

Trenerica pokazala svoje tijelo bez poziranja i filtera: 'Muškarci mi govore da sam odvratna...'
ŽELI NADAHNUTI DRUGE

Trenerica pokazala svoje tijelo bez poziranja i filtera: 'Muškarci mi govore da sam odvratna...'

Iako je zbog svojih fotografija na Instagramu dobila brojne ružne komentare na račun svog izgleda, Molly to je nije spriječilo da i dalje širi poruku da je svako tijelo lijepo na svoj način
Treći odjeljak ladice u perilici je jako koristan: Ovo mu je svrha
KORISTITE LI GA?

Treći odjeljak ladice u perilici je jako koristan: Ovo mu je svrha

Ako želite da vam perilica odradi i pretpranje, napunite sva tri odjeljka u ladici. U njega isto stavite deterdžent za pranje rublja po izboru, tekući ili onaj u prašku