To je to što me zanima!

Zatvara se rotor, građani tvrde: 'Bit će mrtvih, to je sigurno...'

Nama je bilo najvažnije omogućiti da se i dalje nesmetano odvija javni prijevoz i promet automobila. Nažalost, pješaci i biciklisti nisu bili prioritetni, iako će se i oni moći kretati oko rotora, kaže Zdenko Lanović
Vidi originalni članak

Izvođači radova na zagrebačkom rotoru tvrde kako za sada radovi teku po planu te da će se rotor zatvoriti u studenom, neposredno nakon blagdana Svih svetih, kako je i bilo najavljivano. Da bi se građani što lakše pripremili za veliku promjenu u prometu koja slijedi, održana je tribina na kojoj su se mogli informirati. 

- Nama je bilo najvažnije omogućiti da se i dalje nesmetano odvija javni prijevoz jer je rotor točka kojom prolaze dvije tramvajske linije i čak 16 autobusnih. Zatim su tu automobili kojih više od 100 tisuća dnevno prođe rotorom. I za njih smo mjesecima smišljali alternativne pravce. Nažalost, pješaci i biciklisti nam u ovom slučaju nisu bili prioritetni, iako će se i oni moći kretati oko rotora, no smanjeno - objasnio je na tribini za građane Zdenko Lanović, ovlašteni inženjer prometa tvrtke Elipso S.Z., koja je izradila elaborat privremene regulacije prometa dok traje rekonstrukcija rotora.  

ZAGREBAČKA OPORBA: 'Obnova rotora je ishitrena, Bandić radi što god ga je volja'

Tribinu je, piše Večernji list, organizirao predsjednik vijeća Gradske četvrti Novi Zagreb-zapad Jadranko Baturić, jer je smatrao da Grad nije učinio dovoljno po pitanju informiranja javnosti. 

Kod ovako velikih projekata nemoguće je u dan predvidjeti rokove, poručuju nadležni. No, izvođači kažu kako za sada radovi teku po planu te da će se rotor zatvoriti u studenom, neposredno nakon blagdana Svih svetih, kako je i bilo najavljivano.

Kad se zatvori rotor, zatvorit će se i prilazne ceste, a najveći kolaps očekuje se u Trnskom i Trokutu

OD DANAS NE VOZE TRAMVAJI Zagrebački rotor nade: Hoće li velike gužve napokon prestati?

- To su uske ulice i raskrižja gdje se već sada ujutro čeka po pola sata. Ako tamo preusmjerite svih 100 tisuća automobila s rotora, bit će mrtvih, to je sigurno -  pobunili su se prisutni u publici, pa zaključili kako je još gora situacija s pješacima i biciklistima koji ne mogu nigdje jer se rotoru ne smije ni prići. 

Na tribini su građani davali i prijedloge, a najveći je aplauz dobio mladić koji je sugerirao da bi bilo najbolje da se za pješake i bicikliste uredi nasip te da oni hodaju, odnosno voze po njemu.

Idi na 24sata

Komentari 87

  • realan1234 12.09.2018.

    hahaha bit te mrtvih a sad nema mrtvih mrtvih ce bit dok god bude idijota u prometu koji su kupili vozacke a sto se tice guzve u gradu dok god se ne uvedu zabrane za ulazak u grad motornim vozilima bit ce guzva jer gdje god su prometni cepovi nit se moze prosirit traka nit se moze sta nadogradit a nekulturnih vozaca kolko god hoces

  • StjepanWolf 12.09.2018.

    Mislim da bi za sve vrijeme radova, Gradsko poglavarstvo trebalo preseliti u Lanište, tako da nam idejni začetnik ovih radova svako dana prolazi ovu prometnu torturu.

  • bubymirzg 12.09.2018.

    Pješaci i biciklisti? pa nisu nikada se ni kretali rotorom, a sad kad je zatvoren moraju samo 100 m dalje do trnskog gdje je pothodnik ispod avenije Dubrovnik i ravno na stari most, mala promjena pravca ništa više. a do Bile i Mc donaldsa nisu išli iz novog zagreba jer je bliža arena. Mladić koji je predložio nasip je budala... XD

Komentiraj...
Vidi sve komentare