To je to što me zanima!

Bogataši će za novu igračku morati iskeširati 57 milijuna kn

Bugatti Divo najskuplji je novi serijski automobil na svijetu. Stoji kao pedesetak velikih obiteljskih stanova u Zagrebu ili 400 novih VW Golfova
Vidi originalni članak

Ljudi koji ne znaju što bi s novcem dobili su novu igračku. Bugatti za svoj Divo traži okruglih pet milijuna eura, na što treba dodati poreze i trošarine.

U Hrvatskoj bi tako ovaj automobil stajao oko 57 milijuna kuna dok će u Njemačkoj za njega trebati platiti osjetno manje, preračunato ‘samo’ 45 milijuna kuna. Ovaj Bugatti tako će vjerojatno biti preskup i za neke ljude koji se be smatraju bogatašima, no kupaca će biti dovoljno. Naime, Bugatti planira proizvesti samo 40 primjeraka ovog automobila, a svi oni su već unaprijed prodani i prije nego što je automobil prikazan javnosti. 


Kupci su milijarderi iz čitavog svijeta. I dok su neki od njih Divo odabrali da pokažu svoju financijsku (nad)moć drugi su se na kupnju odlučili iz kolekcionarsko - financijskih razloga. Naime ovakvom automobilu izrađenom u tako malo primjeraka cijena će od prvog dana drastično rasti tako da bi za nekoliko desetljeća preostali primjerci Diva mogli vrijediti i nekoliko puta više od sadašnje astronomske cijene.

No zašto je Divo toliko skup? Jednostavno zato što je Bugatti mogao istaknuti bilo koju cijenu koju želi, drugih realnih razloga nema. Naime, Divo koristi isti 1500 KS snažan motor kao i Chiron koji u Hrvatskoj stoji oko 30 milijuna kuna. U odnosu na njega ima poboljšanu aerodinamiku te 35 kilograma manje. Zbog toga na testnoj stazi Nardo, prema tvrdnjama Bugattija, postiže osam sekundi brže vrijeme od Chirona. Osam sekundi za 27 milijuna kuna razlike i nije neka posebno povoljna ponuda, pogotovo kada se u obzir da Divo zbog aerodinamike postiže maksimalnih 380 km/h, a jeftiniji Chiron čak 420 km/h.

Manje elegancije
Bugatti Veyron se smatra elegantnim i komfornim predstavnikom modernih hipersportskih automobila. Divo ima sasvim drugačiji pristup. Od elegancije niti traga, ovaj auto ima vrlo agresivnu, dinamičku sportsku pojavu, a i u vožnji je nešto grublji od Veyrona

Sportski luksuz
Dok izvana izgleda kao potpuno drukčiji auto, iznutra se Divo nimalo ne razlikuje od Veyrona. Za razliku od većine modernih auta, nema veliki zaslon u sredini, no ima mnogo kože i drugih plemenitih materijala.

Aerodinamika
I dok ga napredna aerodinamika u zavojima čini bržim od Chirona, na ravnom je zbog nje brzina Diva ograničena na 380 km/h, što je čak 40 km/h sporije nego kod Chirona. Bugatti je brzinu ograničio radi sigurnosti.

Idi na 24sata

Komentari 33

  • 03.09.2018.

    preskupo ma ovo je za milijunaše

  • John Doe Jr. 03.09.2018.

    to treba pod hitno kupiti za članove vlade rep. hrvatske

  • briv 03.09.2018.

    Za ekipu (sirotinju) koja misli da ako ima VW Tuarana, C 63 Amg i još 4 "dobro auto" za svako godišnje doba i za koje mašina ispod 2 litre nije auto. Ja primjerice ne kupujem bilo kakve stvari... Nikada se ne bi vozio u automobilu starom 3 godine pa k još tome Amg... Pa to ti je smrt na cesti... Staro, neudobno nesigurno. Takva ekipa bi trebala mali upregnuti i raditi u životu pa da si mogu kupiti pošten automobil poput ovog.

Komentiraj...
Vidi sve komentare