Hrvatska igra 'zapalila' svijet: SCUM zaradio 11 milijuna eura

Zagrebački Gamepires ostvario je ogroman uspjeh i u pet dana prodao gotovo 650.000 kopija svoje igre SCUM. Zbog toga će morati zaposliti niz novih programera i community stručnjaka, ali i širiti se u novi prostor
Vidi originalni članak

Nova hrvatska igra SCUM već danima ne silazi s prvog mjesta liste najprodavanijih igara na online platformi STEAM. Survival igra zagrebačkog Gamepiresa u prvom danu se prodala u fantastičnih 250.000 kopija, a pet dana kasnije dostigli su 650.000, rekao nam je Andrej Levenski, suosnivač studija poznatog i po igri Gas Guzzlers. 

Igra je ostvarila zaradu od gotovo 11 milijuna eura jer se trenutno prodaje po 16,79 eura. Naime, igra je objavljena u Early Access programu na Steamu, gdje se obično objavljuju igre koje su još u razvoju.

U razgovoru za 24sata Levenski otkriva kako je lansiranje igre premašilo njihove najoptimističnije prognoze.

- Naša projekcija je bila da će biti ogroman uspjeh ako igra prođe 100.000 kopija, to je bila ta psihološka granica, tako da je ovaj uspjeh van svih očekivanja - rekao je Levenski. 

Na produkciji igre surađivao je i hrvatski studio Croteam, u kojem također ponosno kažu da je ovo ogroman uspjeh za hrvatski gaming. 

- Svi smo u jednu ruku sada postali dio Gamepiresa da im pružimo podršku jer su forumi prepuni komentara, upita korisnika - rekao je Daniel Lučić iz Croteama. Naime, u Gamepiresu su u pet dana objavili već petu zakrpu za igru kojom ispravljaju sve nedostatke i dodaju nove funkcionalnosti. 

- Svaka im čast i dobro da oni sada nemaju lansiranje neke igre. Teško je zamisliti koliko je to poruka na dnevnoj bazi i na svim mogućim platformama - rekao je Levenski koji kaže kako su već angažirali cijeli niz ljudi, ali da će i morati zapošljavati nove ljude, a u prvom redu tu misli na programere. Uspjeh igre natjerao ih je i da traže novi prostor. 

Na pitanje o tome gdje leže razlozi ovakvog uspjeha, Levenski kaže kako su već neko vrijeme pripremali teren jer je igra iznimno kompleksna u odnosu na slične naslove poput Fortnitea ili PUBG-a. 

- Ovaj broj je čisti organski rast nastao iz našeg rada - kaže Levenski i dodaje da su od starta uzeli normalan ljudski pristup prema igračima, što su oni i prepoznali.

Što je točno SCUM?

SCUM je igra preživljavanaj u otvorenom svijetu, ali za razliku od aktualnih hitova nudi iznimno detaljnu razinu prilagodbe likova i praćenje metabolizma te nešto višu dozu realizma igre u kojoj ćete morati sakupljati resurse i opremu da bi preživjeli u krajoliku koji vas može dizajnom podsjetiti na brojne dijelove Hrvatske. 

- Originalni plan je bio da u Early Access fazi budemo otprilike godinu dana, ali igrači će imati svoje zahtjeve i to će se sigurno mijenjati - otkriva nam Levenski. Dodaje kako će oni oblikovati igru, koja će jednom kad bude potpuno gotov proizvod najvjerojatnije imati i višu cijenu.

Idi na 24sata
Komentari (76)
  • Tomex007

    Prodano je 650.000 primjeraka, cijena jednog je $20 a ne 16, 16 je eura. Dakle to je 13mil $, e sada ne idu ti svi novci njima, 30% uzme Steam od prodaje, pa 5% uzme Unreal Engine za licencu, pa ...

    4. 9. 2018,   16:09
  • DDking

    Simulator pripreme ceha za ljetovanje u Hrvatskoj dogodine.

    4. 9. 2018,   17:06
  • oneandonly_1

    Igrica je puna detalja iz Hrvatske,lička sela,dalmatinska sela,priobalje,Croteam je još jednom rasturio kao što je rasturio s igrom Seriuos Sam,u moru igrica ovo je postigniće,svaka čast dečki i kako bi gameri napisali GG

    4. 9. 2018,   17:05
24sata.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja.