Oborili smo rekorde: 24sata.hr ima čak 1,81 milijun korisnika!

U kolovozu je naš portal imao nevjerojatnih 1.812.576 jedinstvenih korisnika što je 13% više od prvog konkurenta. Time smo potvrdili dominantnu brojku na tržištu
Vidi originalni članak

U srpnju smo po prvi puta od lansiranja web stranice 24sata.hr prešli brojku od 1,7 milijuna jedinstvenih korisnika mjesečno, ali kolovoz je premašio i tu brojku te smo dosegnuli najveći broj jedinstvenih korisnika do sada, nevjerojatnih 1.812.576 što je 13% više od broja jedinstvenih korisnika prvog konkurenta. Time smo potvrdili dominantnu brojku na tržištu.

Naime, od ukupnog broja ljudi koji imaju internet u Hrvatskoj gotovo 70 posto su redoviti čitatelji portala 24sata.

Rekordan dan za nas bio je 23. kolovoza kada nas je u jednom danu posjetilo 773.518 jedinstvenih korisnika (izvor: GemiusRating, 2018). 

Kreiramo sadržaj za vas  

Najčitaniji tekst ove godine na portalu 24sata bio je onaj o povratku hrvatske reprezentacije sa Svjetskog prvenstva u Rusiji sredinom srpnja. Tijekom cijelog prvenstva, redakcija 24sata pratila je Vatrene na svakom koraku, obavještavala o rezultatima iz minute u minutu te donosila analize i javljala se brojnim live prijenosima sa svih utakmica. Osim aktualnih vijesti, angažiramo se oko važnih političkih i socijalnih pitanja poput iseljavanja i obrazovanja, a posljednjim velikim projektom “Nestali” koji smo pokrenuli još u studenom 2016. godine kao serijal pokušavamo pronaći odgovore o sudbinama nestalih u Domovinskom ratu te pokrenuti cjelokupnu hrvatsku i međunarodnu javnost kako bi se ova tragična situacija napokon rješila.  

Na Međunarodni dan nestalih osoba 30. kolovoza, lansirali smo veliku nacionalnu kampanju i kroz cijelo tiskano i web izdanje 24sata kao i Faceboook profile objavljene su zatamnjene siluete kao simbol izgubljenog života, a centralno mjesto kampanje je web stranica nestali.24sata.hr s profilima nestalih osoba i emotivnim ispovijestima obitelji.

Stotinjak hrvatskih uglednika, među kojima je i predsjednica Kolinda Grabar Kitarović, na svom su Facebook profilu objavili fotografiju sa siluetom, a Facebook okvir 30.8. bio je jedan od najpopularnijih okvira. U svega nekoliko dana sadržaj na stranici pregledan više od 200.000 pregleda sadržaja. 

Sadržaj koji se čita i redovito posjećuje! 

U lipnju smo dosegnuli najveću brojku ukupnog vremena provedenog na portalima 24sata od 540 godina i 94 dana, no još jedan vlastiti rekord je srušen već u sljedećem mjesecu. Čitatelji su na 24sata u srpnju proveli čak 672 godine i 117 dana! Apsolutnu dominaciju u vremenu provednom na portalu 24sata je zadržao i tijekom kolovoza s 2,4 puta većim vremenom od onog provedenog na stranicama prvog konkurenta. 

Cijele smo godine vodeći i u broju posjeta stranicama prema Gemiusu. U srpnju smo imali rekordnih 38 milijuna zabilježenih posjeta što je 49% više u odnosu na prvog konkurenta, no tu smo razliku gotovo udvostručili u kolovozu te sada brojimo 86% više posjeta stranicama u odnosu na prvog konkurenta (izvor: GemiusRating, 2018). 

Video sadržaj (redovito) ruši sve rekorde

Prošla godina bila je po mnogočemu rekordna pa tako i po broju video pregleda – prosječni mjesečni broj video pregleda se do kraja 2017. godine gotovo udvostručio, a rekordan mjesec bio je srpanj. I ove godine srpanj se opet nalazi na tronu s čak 55,9 milijuna video pregleda na kanalima 24sata. Tijekom kolovoza nastavili smo istim ritmom – s impresivnih 1,17 milijuna pregleda videa dnevno (Izvor: digitalna mreža 24sata, Facebook, YouTube). 

Lajka nas gotovo cijela hrvatska Facebook populacija!  

Službena Facebook stranica 24sata krajem kolovoza dosegnula je brojku od čak 1,3 milijuna fanova, što je 1,5 puta više fanova od prvog konkurenta, tj. gotovo pola milijuna fanova više (izvor: Fanpage Karma, 2018). Ova impresivna brojka fanova čini nas najvećom regionalnom medijskom Facebook stranicom. Pored broja fanova, stranica 24sata je u tjednu finala Svjetskog nogometnog prvenstva imala više nego dvostruko bolju stopu angažiranosti fanova.  

Osim glavne Facebook stranice, 24sata broji i manje specijalizirane stranice posvećene temama od politike do sporta uz koje ukupna brojka Facebook fanova prelazi njih miljun i pol! 

Najčitanije i najnagrađivanije dnevne novine u Hrvatskoj  

Godina je za 24sata započela sjajnim rezultatima čitanosti – u prvoj polovini 2018-te, više od 415.000 osoba svakoga je dana čitalo 24sata, što je čak 56.511 čitatelja više u odnosu na isti period prošle godine. Uspoređujući s konkurencijom, u prvoj polovini godine 24sata ima 40,5 posto više čitatelja od sljedeća dva konkurenta zajedno ili čak 2,2 puta više, a već je punih 12 godina zaredom najprodavanija dnevna novina u Hrvatskoj (Ipsos MEDIApuls, 2018).

Kvalitetu 24sata potvrđuju i brojne nagrade za tiskano izdanje. Osim dvije Qudal medalje za br. 1 u kvaliteti (opća populacija i skupina millennials) te dvije Best Buy nagrade u istim kategorijama, 24sata ponosno nosi titulu Superbranda za vrhunsku kvalitetu i cjelokupni sadržaj. Osvajanjem svih vodećih priznanja u kategoriji dnevnih novina 24sata su još jednom potvrdile titulu najnagrađivanijih dnevnih novina u Hrvatskoj. 

Više od 70 svjetskih i europskih priznanja 

Osim regionalnih, 24sata i brojni projekti 24sata oduševljavaju žirije prestižnih svjetskih udruženja poput INMA-e, WAN-IFRA, Digiday, Native Advertising Institute i mnogih drugih pa tako ukupno brojimo preko 70 međunarodnih i europskih priznanja, a samo ove godine novih 13 našlo je svoje mjesto na našim policama! U 2017. godini native studio 24sata ponio titulu najnagrađivanijeg na svijetu (nagrađivaniji od Bilda, Forbesa i ostalih svjetskih kuća), a ove godine najnovija nagrada s dodjele Digiday Media Awards Europe proglašava native studio 24sata europskim studijem godine. 
 

Idi na 24sata
24sata.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja.