To je to što me zanima!

Vlasnik 20 'Lavova' iz Cannesa gostuje na Digital Takeoveru

Peter Corbett je osnivačiStrategyLabsa, digitalne agencije koja razvija rješenja za izazove klijenata te ih uvodi u online i offline svijet. Njegovi radovi osvajaju brojne nagrade i priznanja
Vidi originalni članak

Peter Corbett je prvi predavač čije će bogato i zanimljivo iskustvo privući veliko zanimanje sudionika velike ovogodišnje digitalne konferencije Digital Takeover, koja će biti 13. ožujka u Cinestaru u zagrebačkom Branimir Centru.

Za Corbetta bez sumnje možemo reći da je inspirativan lider bogatog iskustva koji uspješno povezuje kreativnu i tehnološku zajednicu. Osnivač je iStrategyLabsa, digitalne agencije koja razvija rješenja za izazove klijenata te ih uvodi u online i offline svijet. Njegovi radovi osvajaju brojne nagrade i priznanja, a među njima se nalazi čak 20 “Lavova” iz Cannesa. 

Predavanjem na konferenciji Digital Takeover odvest će vas na čarobno putovanje kroz nove mogućnosti za marketingaše, proizvođače, programere i poduzetnike. Budući da društvene i mobilne tehnologije rapidno mijenjaju način na koji konzumiramo informacije, komuniciramo jedni s drugima, pa čak i donosimo odluke, brendovi i agencije prisiljeni su promijeniti način na koji dosežu do postojeće i nove publike. 

23 -broj tvrtki s popisa Fortune500 kompanija s kojima je u proteklih devet godina radila agencija prvog predavača Digital Takeover konferencije
500 - sudionika okupila je prva velika Digital Takeover konferencija prošle godine u zagrebačkom Branimir Centru
1500 - sudionika prošlo je dosad kroz manja Digital Takeover predavanja koja su kulminirala velikom konferencijom
1500 - kuna cijena je Early Bird ulaznice za Digital Takeover. Ulaznice su dostupne do kraja siječnja u ograničenoj količini

U svojem predavanju Peter Corbett dat će nam detaljno objašnjenje pristupa korisničkom iskustvu na društvenim mrežama s ciljem povećanja engagementa - od “hakiranja” fizičkih objekata/prepreka pa do implementacije zadnjih novosti iz mobilnog svijeta u stvarni svijet.

Peter Corbett je poznato ime u marketinškoj industriji s bogatim iskustvom u području tehnoloških inovacija i fokusom na izgradnji zajednice te širokih interesa i specijalnosti - od programiranja i dizajna, TV produkcije pa do oglašavanja. Surađivao je s vodećim svjetskim brendovima i osmislio globalno zapažene kampanje. Neki od njih su: General Electric, Facebook, Google, Disney, Audi, Coca-Cola, Ford, Intel, Microsoft i drugi. Savjetuje stotine tehnoloških tvrtki i startupova u cijelom svijetu. Utemeljitelj je velikog tehnološkog DC Tech Meetupa koji trenutačno ima 19.000 članova i pokretač je festivala DCWEEK za više od 12.000 sudionika. Uz 20 Lavova u Cannesu, osvojio je i dvije nagrade za malu agenciju godine, a BizBash ga je 2015. proglasio najinovativnijom osobom za evente i tri puta su ga proglašavali najutjecajnijom osobom mlađom od 40 godina iz Washingtona. 

Više od 500 domaćih i regionalnih stručnjaka okupilo se prošle godine na prvoj velikoj digitalnoj konferenciji Digital Takeover, na kojoj je 18 međunarodnih i domaćih predavača predstavilo najnovije trendove i znanja iz struke. Velika konferencija bila je kulminacija platforme koju su 24sata pokrenula još 2015. godine, a koja je kroz više od deset manjih događaja okupila više od 1500 sudionika.

S još bogatijim programom i renomiranim predavačima, fokus konferencije u 2018. jest ljudski faktor u digitalnoj transformaciji te način na koji treba slušati korisnika i pristupati mu u eri u kojoj je praćenje inovacija u tehnologiji i navika korisnika neizbježno. Donosimo širu sliku digitalne transformacije, nova i konkretna rješenja te savjete za kreiranje održive digitalne kulture na hrvatskom tržištu, koje tek čeka “eksplozija” digitala. Naglašavamo i važnost praćenja trendova u digitalu kako bi se izvuklo najbolje iz tog svijeta.

Na vrijeme osigurajte svoje mjesto i budite dio druge po redu konferencije Digital Takeover koja će se održati 13. ožujka 2018. u Cinestaru u zagrebačkom Branimir Centru. U prodaji su Early Bird ulaznice u ograničenoj količini po cijeni od 1500 kuna, a u njihovu je cijenu uključeno sudjelovanje na svim predavanjima, panelima i ostalim programskim formatima konferencije, kao i ručak, pauze za kavu i druženje nakon službenog programa uz hranu i piće. Early Bird ponuda vrijedi do 31. siječnja, nakon čega redovita cijena kotizacije iznosi 2600 kuna i last minute po cijeni od 2900 kuna. Uskoro otkrivamo ostale predavače i paneliste te bogat i raznolik program. Novosti pratite na Facebooku i www.digitaltakeover.hr.

Idi na 24sata

Komentari 4

  • tr4nc3 24.01.2018.

    Za 1500kn kupin 150 knjiga o marketingu, programiranju, web developmentu i ko zna čemu još,.. kakava pljačka

  • tuna111 22.01.2018.

    Opet ovi kvazi umjetnici komunjare sa filozofskog dovode svoje drugare iz bijelog svijeta da jedu i piju na racun postena hrvatskog roda.

  • Loš_sin 22.01.2018.

    Samo Cod2, CB i zlemajke.

Komentiraj...
Vidi sve komentare