Viral

Dječak (2): 'Sjećam se smrti, ubijen sam u bitci za Iwo Jimu'

Slučaj dječaka Jamesa Leiningera jedan je od najpoznatijih slučajeva reinkarnacije u povijesti. On se, naime, prisjećao života i smrti pilota iz Drugog svjetskog rata...

- Gori avion, gori avion, mali čovjek ne može izaći van, vikao je dvogodišnji James Leininger u snu. Stravični vriskovi probudili su njegove roditelje.

- Sve je podsjećalo na scenu iz filma ' Egzorcist'. James je ležao na leđima, a s rukama i nogama kao da je pokušao izaći iz nevidljivog lijesa, opisao je tu noć njegov otac Bruce. Noć koja će prethoditi trogodišnjem istraživanju koje će Jamesove roditelje, katolike, uvjeriti da je njihov sin reinkarnacija pilota koji je poginuo u Drugom svjetskom ratu. Jamesova priča devet će godina kasnije obići svijet u obliku knjige 'Preživjela duša: Reinkarnacija bojnog pilota iz Drugog svjetskog rata'.

U narednim tjednima te 2000. godine Jamesove su noćne more postajale sve intenzivnije i isrpljujuće za malog Jamesa. Dječak je sada izvikivao vlastito ime, ali i imena poput 'Jack Larsen', 'Natoma' i 'Corsair'. Po danu on je bio sasvim normalan i zaigran dječak koji je samo pokazivao veliki interes za avione. U jednoj trgovini igračaka majka je Jamesu pokazala bombu montiranu na jednu maketu aviona.

- Mama, to nije bomba, to je dodatni rezervoar. Avioni tako mogu dulje letjeti, smireno je objasnio James majci. S obzirom da su se noćne more nastavile, roditelji su se ohrabrili i odlučili dječaka ispitati o stvarima koje izvikuje u snu.

- Tko je 'mali čovjek', upitala ga je majka. 'To sam ja', odgovorio joj je. Na očevo pitanje što se dogodilo s njegovim avionom objasnio je da je 'pogođen i srušen'.

- Srušili su ga Japanci, oni su na avionima imali veliko crveno sunce, odgovorio im je James.

Majka Andrea Bruceu je natuknula mogućnost reinkarnacije što je on ljutito odbacio. To se jednostavno nije uklapalo u njegov sustav vjerovanja. Nije bilo racionalno.

Tata, srušili su mi avion kad smo se borili za Iwo Jimu!

Na daljnje ispitivanje James je roditeljima objasnio da je vozio avion 'Corsair' koji je polijetao s broda pod imenom 'The Natoma'. Za Božić 2000. godine Bruce je svojem ocu kupio knjigu o bitci za Iwo Jimu. Listao ju je i James i zastao na jednoj od fotografija.

- Eto, tu su srušili moj avion, tata, pokazivao je James.

Reinkarnacija

Dječakov je otac zavirio u američku vojnu enciklopediju i shvatio da je nosač aviona 'The Natoma' zaista sudjelovao u američkoj invaziji na Iwo Jimu. Nakon što je dječak čak i danju počeo razgovarati s imaginarnim prijateljem kojega je nazvao Jack Larsen, Bruce je svemu odlučio stati na kraj. Pronaći će tog čovjeka, ako postoji, a on će mu sve opovrgnuti.

I zaista, Bruce je uspio doći do Larsena, ali ne i do demantija priče koju je njegov sin neprestano ponavljao otkad je progovorio. Larsen mu je ispričao da je njegov prijatelj James Huston poginuo u eksploziji kada su mu Japanci pogodili avion. Bruce je provjerio registar poginulih u Drugom svjetskom ratu i među 18 žrtava s Natome našao i ime Jamesa Hustona.

James Hudson Jr.

Bruceova sumnjičavost sada je već bila dobrano načeta. Sasvim ju je pak razbio trenutak kada mu je James sredinom 2001. godine rekao da ga je odabrao 'jer je znao da će biti dobar otac'.

- Kako to misliš, gdje si ti to nas odabrao, upitao je Bruce Jamesa.

- Pa na Havajima, u ružičastom hotelu uz plažu, tamo sam odlučio da ćete me vi vratiti u ovaj svijet, odgovorio je dječak.

Andrea i Bruce tamo su slavili petu godišnjicu braka, pet tjedana prije nego što je Andrea zatrudnjela.

James je s vremenom otkrivao sve više detalja. Kada su ga upitali zašto je svoje tri akcijske figure nazvao imenom Billy, Leon i Walter, odgovorio im je da su ga oni dočekali kad je 'došao u nebesa'. Bruce se opet vratio registru poginulih i među 18 žrtava s Natome našao je i imena Billieja Peelera, Leona Connera i Waltera Devlina.

Vas sam odabrao da me vratite u ovaj svijet jer sam znao da ćete biti dobri roditelji.

Njegovi su roditelji napokon uspjeli doći i do 84-godišnje Anne Huston, Jamesove sestre. Ona im je pokazala njegovu fotografiju, mladog pilota naslonjenog na avion 'Corsair'. Mali James i Anne su se upoznali i ona je bila uvjerena da on zaista jest reinkarnacija njenog brata.

Reinkarnacija

Dječak je na kraju i sam upoznao neke od preživjelih suboraca i vrlo ih brzo prepoznao, iako je bio malo tužan jer su 'svi tako ostarjeli'.

- Cilj moje istrage da saznam što se događalo s mojim sinom bio je dokazati da je sve to samo velika slučajnost. No, s vremenom sam bio sve bliže nečemu što je vrlo opasno. Osjećao sam kao da ruku stavljam u vatru, izjavio je 2009. godine Bruce za Daily Mail.

Bruce je prihvatio da je njegov sin zaista reinkarnacija pilota iz Drugog svjetskog rata, iako se to ne uklapa u katoličku vjeru.

- Bog nam daje duh koji živi vječno. Duh James Hustona došao je k nama. Zašto? Ne znam. Neke stvari nikada nećemo saznati, zaključio je Bruce.

Salon u Požegi nudi besplatne tetovaže Plenkovića na prsima: 'Već sam dogovorio 4 termina'
'LJUDI MISLE DA JE PATKA'

Iako se radi o neobičnoj ponudi, postoje oni koji su zainteresirani doživotno na koži nositi predsjednika HDZ-a

Donosimo pravila nagradne igre “Osvoji ljetovanje za cijelu obitelj”
NAGRADNA IGRA

Od 22. travnja do 26. travnja čitatelji tiskanog izadanja 24sata moći će sakupiti kupone i osvojiti odmor za cijelu obitelj.
Pravila SMS natječaja za pretplatnike „Osvoji vrećicu za reciklažu"
NAGRADNI NATJEČAJ

Pretplatnici tiskanog izadnja 24sata u ponedjeljak 22. 4. imat će priliku osvojiti vrećicu za reciklažu.