Obavijesti

Viral

Heineken i Armin Van Buuren pozivaju mlade na više plesa

Heineken i Armin Van Buuren pozivaju mlade na više plesa
3

Heineken svojom globalnom kampanjom „Dance More, Drink Slow“ potiče mlade odrasle osobe na odgovornu konzumaciju alkohola.

Kao jedan od sponzora festivala elektronske glazbe Ultra Europe, Heineken svojom globalnom kampanjom „Dance More, Drink Slow“ još jednom podsjeća mlade odrasle osobe na važnost umjerene i odgovorne konzumacije alkohola. Glavnu ulogu u kampanji ima svjetski poznati DJ Armin Van Buuren, jedan od glavnih izvođača na ovogodišnjem izdanju festivala, s pjesmom „Save my Night“ koja potiče na umjerenost tijekom večernjih izlazaka. 

Kampanja „Dance More, Drink Slow“ oživljena je u video spotu „The Experiment“, a prikazuje pozitivan utjecaj koji DJ, odnosno njegova dobra glazba, može imati na promjenu u ponašanju mladih te ih potaknuti da plešu više i time piju sporije. Video spot kampanje „Dance More, Drink Slow“ dostupan je na poveznici 

U povodu ove suradnje, Armin Van Buuren je izjavio: „Kada sviram pred tisućama ljubitelja glazbe, želim da uživaju u trenutku i da ga se sjećaju kada večer završi, a to podrazumijeva umjereno konzumiranje alkohola. Razlog moje suradnje s Heinekenom je izvrsna prilika, ujedno i odgovornost, da se bolje povežemo s našom publikom i utječemo na pozitivne promjene u njihovom ponašanju“.

Ova kampanja nastavak je promicanja poruke o odgovornoj konzumaciji alkohola „Enjoy Heineken Responsibly“ koju Heineken od 2004. godine ističe kod svih svojih sponzorstava, a svake se godine nalazi i na milijunima boca i limenki. Heineken u Hrvatskoj tradicionalno podržava vrhunske festivale elektronske glazbe, a već je drugu godinu zaredom sponzor i službeno pivo festivala Ultra Europe koji se održava u Splitu. Osim što time svojim potrošačima omogućava zabavu i uživanje u glazbi, kampanjom „Dance More, Drink Slow“ ujedno ih poziva da u pivu uživaju odgovorno.

Kao članica HEINEKEN kompanije te jedna od najvećih proizvođača piva na hrvatskom tržištu, i Karlovačka pivovara provodi različite programe kojima aktivno potiče odgovorne stavove prema alkoholu i sprječava njegovu zlouporabu. Tako je 2012. godine pokrenula  projekt „Tko pije, taj ne vozi“, dok su 2013. pokrenuti projekt „Za odgovorno odrastanje mladih“ te akcija „Ja sam 18+“ u sklopu manifestacije Dani piva.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Trenerica pokazala svoje tijelo bez poziranja i filtera: 'Muškarci mi govore da sam odvratna...'
ŽELI NADAHNUTI DRUGE

Trenerica pokazala svoje tijelo bez poziranja i filtera: 'Muškarci mi govore da sam odvratna...'

Iako je zbog svojih fotografija na Instagramu dobila brojne ružne komentare na račun svog izgleda, Molly to je nije spriječilo da i dalje širi poruku da je svako tijelo lijepo na svoj način

Neustrašivi mongolski ovčari letjeli su 20 sati do Zagreba da ih se prvi put predstavi svijetu!
SVJETSKA IZLOŽBA PASA

Neustrašivi mongolski ovčari letjeli su 20 sati do Zagreba da ih se prvi put predstavi svijetu!

Najveći pseći događaj na svijetu u ovoj godini i službeno je otvoren na Zagrebačkom velesajmu. Među više od 25.000 pasa nalaze se i neke ekstremno rijetke pasmine koje su prvi put izašle iz granica svoje zemlje
8 svakodnevnih navika kojima ćete značajno usporiti starenje
ZDRAVLJE I PREVENTIVA

8 svakodnevnih navika kojima ćete značajno usporiti starenje

Slijedeći osam zdravih načina ponašanja moguće je smanjiti biološku dob, otkiva istraživanje. Radi se o svakodnevnim navikama koje su dostupne na jednostavan način