Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Hrvatski glazbenik: Zaista sam znao da umirem, da odlazim...

Komentari (71)
  • Imao sam 25 godina isto plinski bojler (zaštopan ) zatvoren prozor ,nestalo kisika i samo sam osjetio kako nestajem ,istina proletjelo u tom trenutku nekoliko slika iz života pogotovo ona kad sam se ko klinac skoro utopio , bio sam duže vrijeme u nesvjesti ili komi ne znam ni sam , uspjeli su me oživjeti ali nikakve nadnaravne pojave nisam doživio osim što sam se tresao dva sata i tek se nakon tretmana kisikom i zapaljene cigarete na hitnoj smirio ali bez obzira na sve te okolnosti bogeka videl nisam, nemam nadnaravne sposobnosti jedino što je ostalo od toga znam da treba redovno servisirati bojler i držati prozor otvoren.

    6. 5. 2018,   10:03
  • divim se ljudima koji imaju hrabrosti o tome govoriti u danasnjem svijetu

    6. 5. 2018,   08:36
  • Ništa novo. Nekim ljudima se nakon kliničke smrti pojača intuicija, a oni sami, vjerojatno, zbog intenziteta samog događaja se više zainteresiraju za samu pojavu. Neki možda i opsesivno pretjeraju u tome...Ne treba osuđivati te ljude. Teško je razumjeti nešto što i sam ne doživiš općenito u životu, a pogotovo kad su u pitanju ovakve pojave.

    6. 5. 2018,   08:24
  • Nisam dozivio klinicku smrt ali u nekoliko navrata sam bio jako blizu. Dok se dogadjaj odvijao kroz glavu su mi strahovitom brzinom prolazile slicice iz zivota kristalno jasne zadnja slicica mi je pokazivala sta da u tom momentu napravim. Jednom mi se kad sam prevelikom brzinom skretao na raskrscu sve toliko usporilo da sam za sve radnje imao dovoljno vremena a od 100 pokusaja da to ponovim ni jednom nebi prosao. Iz svih opasnih situacija izasao sam bez nekih povreda .Zato sad znam da me netko cuva ko god bio hvala mu. To nemoze vjerovati onaj ko nije prezivio a mi koji smo to prosli ispadamo smijesni pa o tome ne pricamo

    6. 5. 2018,   10:20
    • Vjernica sam i želim vjerovati da ovaj život nije kraj,želim vjerovati da ću se opet naći sa majkom i drugim dragim ljudima...i zato mi ovakve priče daju utjehu i snagu za dalje...

      6. 5. 2018,   11:40
    • Ja nisam vjernik ali nisam ni komunist jednostavno pokusavam sve posteno sagledati ali sta drugo reci kad iz desetak bezizlaznih situacija izadjes gotovo nepovredjen nego da te neko cuva

      6. 5. 2018,   12:03
    • franjo54 pa očito da niti jedna od tih situacija nije bila bezizlazna. Vjerovatno opasna, ali bezizlazna očito ne. Pa izašao si iz njih kako sam kažeš bez povreda. Iz bezizlazne situacije se ne izlazi bez povreda.

      6. 5. 2018,   13:59
    • Od 100 pokusaja svih 100 nebi prosao da ponavljam isto .Neko me cuva neznam ko ni zasto

      6. 5. 2018,   14:26
    • Eh moj Franjo kad bi ti ja išao pričati koliko sam se puta izvukao iz sigurne smrti, uvijek sam mislio to je jednostavno sreća..tek sam u ratu shvatio da sigurno postoji neka sila koja me čuva i želi da sam na životu. Ne pričam to nikad nepoznatim ili manje poznatim ljudima. Jer bi samo cirkusirali sa mnom. Nisam vjernik tipa da idem u crkvu molim se Bogu i slično., ali sam poznat po tome da se borim protiv onih koji pljuju po vjeri i vjernicima. Neka svatko izabere hoće li vjerovati ili neće ali nema pravo nitko po nikomu pljuvati.

      6. 5. 2018,   15:53
    • Martina ni ja tebi nebi vjerovao u takvu pricu da nisam dozivio Antikomunist zena mi ide u crkvu i ja ju vozim ali u crkvu idem samo na vjencanja i krstenja. Upravo kako si rekao neka svak vjeruje u ono sta misli da je u redu i niko mu to nesmije braniti

      6. 5. 2018,   16:35
  • vjerovao,ne vjerovao isto ti se piše

    6. 5. 2018,   09:42
  • Kemija i evolucija rade svoje, mozak se prilagođava i nastaje niz kemijskih reakcija. Prilikom zastoja srca gubi se komunikacija između njega i mozga u kojem doslovno nastaje "oluja" jer i nakon prestanka rada srca, mozak je još aktivan i šalje mu signale. Možemo reći da je to očajnički pokušaj mozga da spasi srce i ti signali su vjerovatno odgovorni za slike i osjećaje koje osoba proživljava u tim momentima.

    6. 5. 2018,   09:04
    • Kazes u tim momentima.mislim da znanost na mnoge stvari nema odgovor..a.nakon toga sto znanost kaze ?.izostrena sva osjetila . pojacana intuicija itd..

      6. 5. 2018,   12:31
    • To što znanost danas nema odgovore na sva pitanja ne znači da ih neće imati sutra. Svaki trauma i stres na nama ostavljaju posljedice, nekome fizičke, a nekome mentalne. Svi mi imamo jaku intuiciju koja se ponekad ostvari i to nije ništa novo. Svatko od nas je barem jednom u životu tako nešto doživio, ali to ne znači da je nešto nadnaravno za to odgovorno. Mozak je nije dovoljno istražen, ali ipak o njemu znamo puno više nego prošle generacije, a da ne govorim koliko su znali prije 200-300 godina. Za sve treba vremena.

      6. 5. 2018,   14:04
    • Mozak nije aktivan kada srce stane jer tada s radom prestaje i on (što se može i lijepo registrirati ako su npr. na glavu prikopčane elektrode). Nije to kao prilikom sna kada se mijenja samo svijest čovjeka nakon što je mozak izgubio kontakt s javom i utonuo u svoj svijet (podsvijest) ali mu organizam i dalje funcionira. Kod kliničke smrti osobe ne gube svjesnost iako su van svog fizičkog tijela. Dapače, njihova "svijest" ili duša odvaja se od fizičkog tijela ali "osjetila" su i dalje aktivna i osoba i dalje "čuje" i "vidi" -- pa čak i svoje klonulo tijelo koje više ne doživljava kao dio sebe već kao odijelo koje je skinuo i odložio jer mu više ne treba! Međutim, svjesnost i daje postoji i osoba čak bolje razumije i ima čisšće i dublje osjećaje (npr. ljubav spram svojih bližnjih) nego što je to bilo za njegova života dok se nalazio u tijelu čisto stoga što je tijelo ograničeno što se percepcije i senzacija tiče.

      6. 5. 2018,   21:09
    • Tinkle - netočno je da mozak prestaje sa aktivnošću odmah po prekidu rada srca. Ostatak komentara je u istom stilu.

      7. 5. 2018,   06:30
    • Ne znam što misliš na 'ostatk komentara je u istom stilu' jer naša viđenja fenomena 'kliničke smrti' se temeljno razlikuju! Po tebi to iskustvo je rezultat zaostalog rada mozga, što je totalno netočno jer kod kliničke smrti staje kompletn rad i sve funkcije tijela (disanje, rad srca, kolanje krvi) UKLJUČUJUĆI i MOZAK kao jedan od organa (kako rekoh, elektrode koje mjere moždanu aktivnost pokazat će da je u takvim slučajevimai mozak stao i VIŠE NE PROIZVODI moždane valove -- nill, zero--ništa !! Dakle, dok ti tumačiš kliničku smrt hipotezom da 'mozak još radi' stručnjaci to smatraju nemogućim. Plus, po kazivanju ljudi koji su k. smrt doživjeli čest slučaj je da imaju izvantjelesno iskustvo, donosno da su u tim situacijama često "vidjeli" svoje tijelo "izvana" tj. ne na način na koji se vidimo dok smo u tijelu već na način na koji nas percipiraju drugi ljudi oko nas! Jednostavno, mozak ne može projicirati takvu sliku vlastitog tijela! TO je upravo fenomen kliničke smrti--- mozak staje ali svijest radi i dalje BEZ mozga! Time smo došli do koncepta koji je u religiji poznat kao "duša".

      8. 5. 2018,   01:57
    • Kako onda objašnjavaš situacije kad se dobije puls nakon 10-15 minuta oživljavanja i nema trajnih štećenja na mozgu? Da je to tako kako ti tvrdiš, nikad se nebi stimulacijom srce oživjelo i nikad se čovjek nebi oporavio.

      8. 5. 2018,   06:22
    • Da, nekoga se može vratiti u život nakon 5-10 min kliničke smrti (zastoj u radu kompletnog organizma) jer u tom vremenu nije nastupilo trajno oštećenje nekog vitalnog organa (srca, mozga)! Međutim, trebaš razumijeti da to NE MIJENJA ČINJENICU da je u tih 5-10 neizvjesnih minuta tijelo bilo MRTVO! Dakle, ni srce a ni mozak NISU funkcionirali! To što u takvim situacijama neki pacijenti dožive VANTJELESNO ISKUSTVO tj. njihova svijest ili "ja" (vjerski: duša) odvaja se od fizičkog tijela te oni "vide" ili precipiraju vlastito tijelo pruženo na operacijskom stolu kao da se ne radi o njima samima već nekoj trećoj osobi, a također "vide" i liječnike koji ih pokušavaju reanimirati, ne znači da mozak radi-- naprotiv, mozak kao materijalni organ je stao ali svijest radi dalje i bez njega! Inače mozak nije u stanju poslati sliku tijela "izvana"! Ti svojim očima, koje registriraju i šalju signal mozgu a on ih procesuira u sliku, ne možeš vidjeti samu sebe kako te vide drugi ljudi oko tebe! Možeš jedino u ogledalu. Ako je mozak taj "koji još radi" nakon što je stalo srce, pluća i svi ostali organi, uključujući i oč koje su sklopljene, kako to da čovjek vidi samog sebe tj, svoje beživotno tijelo kao da se radi o nekoj trećij osobi?

      8. 5. 2018,   13:31
    • Tinkle - netočno je da aktivnost mozga prestaje istovremeno sa arestom srca - medicinski dokazano, mjereno, itd. Ostalo je takodjer netočno, maštarija i baba vanga type neuroscience.

      8. 5. 2018,   15:24
    • Prije će biti da je tvoje viđenje vrludanje u pseudo-znanosti jer nakon prestanka rada srca STAJE I MOZAK--- nema više alfa, beta, gama moždanih valova, nema apsolutno nikakve moždane aktivnosti a po tebi, da mozak "još radi", bi je trebalo biti! Mozak u komi ili snu ne vidi tijelo kao da ga gleda "izvana," tuđim očima. Mozak, kao organ od krvi i mesa, nikad niti ne može vidjeti tijelo u kojem jest kao da pripada drugom čovjeku tj. kao da je tuđe jer mozak isključivo "vidi" preko očiju!

      8. 5. 2018,   16:26
    • Sve ove tvrdnje su u rangu onih da je zemlja ravna.

      8. 5. 2018,   16:57
    • Ne, draga "ne-znam -zašto si-se-uopće-nazvala Sv. Eufemijom"! Zapravo je vaša tvrdnja, tvoja i @MIlletova, o tome kako je doživljaj vantjelesnosti prilikom kliničke smrti samo zaostali rad mozga primjer baba Vanga objašnjenja. Možda vam jasna analogija pomogne da shvatite srž vlastite zablude:: kompjuter koji je ištekan iz struje (a nema drugi izvor napajanja, poput npr. baterije) neće "još neko vrijeme raditi"! Tako i u vrijeme kliničke smrti mozak ne radi. Ako je netko predstavnik zagovornika "ravne ploče" onda ste to vi! Ono o čemu se ovdje raspravlja (besmrtnost ljudske svijesti-duše) spada u metafiziku a ne fiziku. Metafizika označava sve što je van dometa ili iznad "fizike" (materijalnog svijeta) i ne može se našim znanstvenim metodama verificirati i objasniti. Tu je granica same ljudske znanosti. Temom (iskustva kliničke smrti) pozabavio sw i BBC-jev serijal "Human Body" u 2. završne epizode,"Brain" i "Super brain," u kojem se navodi kako su pacijenti koji su doživjeli kliničku smrt, među njima mnogi koji su umrli na operacijskom stolu, "vidjeli" ne samo sebe na operacijskom stolu ("izvantjelesno iskustvo") već i doktore i asistente koji su ih operirali te "čuli" i kasnije im prepričali cijeli razgovor pa čak opisali i instrumentarij koji je korišten (specijalna vrsta skalpela itd.) dok su navod bili a) anestezirani i b) 10 ili više min klinički mrtvi. Go figure!

      9. 5. 2018,   23:27
    • Tinkle - osim gledanja BBC dokumentaraca sa razumijevanjem dobro je i pročitati nešto o temi. Nakon prestanka rada srca moždane aktivnosti (mjerljive) se nastavljaju još neko vrijeme ( Charité–Universitätsmedizin Berlin). Novije studije ukazuju u pojačanu kognitivnu akrivnost u post arest fazi aktivnosti mozga. Eksperimenentalno je dokazano da se mozak moze stimulacijom potaknuti da simulira van tjelesno iskustvo. To za metafiziku nema puno mjesta. Usporedba mozga sa kompjuterom je u ovom slučaju bedasta.

      11. 5. 2018,   07:34
    • Milliću, upadaš u kontradikciju kad kažeš da 'tu nema mjesta za metafiziku' dok tvrdiš kako se mozak može 'potaknuti na vantjelesno iskustvo'!! Objasni, pliz, kako se točno 'mozak potiče' na to da percepira vlastito tijelo izvana tj. iz perspektive neke druge osobe? Pa čak i iz nemogućeg kuta gledanja za bilo koje druge osobe u datoj prostoriji a kao što je to npr. pogled s plafona prostorije? Stvarno me zanima pogotovo ako je to ostvarivo i potkrijepljeno kroz 'znanstvene eksperimente' (really?) i nije 'tamo neka metafizika'! Pitam jer mislim da bi takva nadnaravna (metafizička) sposobnost mozga došla vrlo 'handy' u nekim izvanrednim okolnostima, npr. ratu ili nekoj drugoj kriznoj situaciji, pa zašto je ne aktivirati kad nam već stoji na raspolaganju i kad je znanstveni eksperimenti mogu potaknuti? Ne znam jesi li uopće svjestan onoga što tvrdiš -- da mozak može, ne koristeći svoj organ vida tj. oči, 'vidjeti' vlastito tijelo izvana? Također, srčani arest NE ZNAČI još nužno kliničku smrt pa je u tom slučaju normalno da se cijelo tijelo, a pogotovo mozak kao njegovo živčano središte, na jedan način svim snagama 'mobilizira' ne bi li pomoglo srcu da ponovo proradi. Ali u tom trenutku osoba je bez svijesti a ne već i klinički mrtva! I naravno, usporedba mozga u stanju KLINIČKE SMRTI s ugašenim kompjuterom sasvim je 'legit' jer je tijelo, kao i komp, u tom slučaju potpuno 'ugašeno' tako da čak ni mozak 'ne radi' tj. ne generira i ne odašilje nikakve moždane valove!

      11. 5. 2018,   20:25
    • Avatar Mille_1 Mille_1: Tinkle čitanje ne škodi zdravlju i pomaže mozgu (osobi) da shvati svijet oko sebe dok ne razvije nadnaravne sposobnosti. Dr. Olaf Blanke je stimulacijom djelova mozga pacijentima inicirao “van tjelesno” iskustvo. To se zove znanost bez navodnika, repliciranje pokusa sa istim krajnjim rezultatima. Srčani arest je preduvjet za kliničku a kasnije i biološku smrt. Naravno ako se pacijentu na vrijeme uspostavi cirkulacija arest ne mora dovesti do kliničke smrti. Usporedba sa kompom je u ovom slučaju potpuno promašena. Napajanje kompa i mozga je potpuno različito te kao što rekoh taj argument ti je bedast. Komp se napaja izvana dok mozak sam kemijskim procesima (razgradnja šećera) generira energiju potrebnu za rad. Kemijske reakcije u mozgu se odvijaju unutar zadanih parametara čije mijenjanje dovodi do različitih iskustava, što tjelesnih što van tjelesnih. Dodavanjem kemijskim supstanci do van tjelesnih iskustava su stoljećima dolazili šamani a u novije vrijeme i obični korisnici jačih narkotika.

      12. 5. 2018,   07:59
    • Mille ne vrijedi njemu objašnjavati, njemu kompjuter i ljudski mozak rade na istom principu, a tu sam sebi skače u usta. Ne trošite energiju, nema smisla.

      12. 5. 2018,   08:27
    • Santa u pravu si.

      12. 5. 2018,   14:26
    • Eto, tebi čitanje ipak ne pomaže da poboljšaš misaone sposobnosti! Ili da povučemo još jednu analogiju s kompom: džaba content kojim te feed-aju kad nemaš program da ga otvoriš i procesuiraš! Tvoj "argument" o tome kako "mozak radi za vrijeme kliničke smrti" te navođenje srčanog aresta kao primjera pada u vodu jer, kako si i sam morao priznati, zastoj srca nije isto što i klinička smrt tako da mozak pri zastoju srca još radi! Ali NE i u stanju kliničke smrti jer takvo stanje podrazumijeva PRESTANAK rada SVIH BIOLOŠKIH FUNKCIJA, uključujući i rad mozga -- inače se takvo stanje ne bi BEZ RAZLOGA u medicini nazivalo "klinička smrt"! Na to upućuju i osnove logike ali one očigledno nisu "uprogramirane" u tvoj "komp"! Too bad!! To što taj dr. "inducira" stanje "vantjelesnosti" (pridjev, piše se kao jedna riječ, ok?) nije isto iskustvo i isto stanje vantjelesnosti kao u slučaju kliničke smrti! Dakle, osobe obuhvaćene tim eksperimentom ne vide same sebe "izvana" , kao da su neka druga osoba, niti precipriarju druge stvarne osobe u fizičkom prostoru. Znanost NEMA objašnjenja za fenomen kliničke smrti pa ne znam onda odakle tebi i gđici Eufemizmi! Ah, well... očito je puno sljedbenika babe Vange!

      13. 5. 2018,   13:40
    • Tinkle - ne gluparaj. Bilo ni dobro da pročitaš o “clinical death”i “biological death” prije no što nastaviš sa “logičnim” besmislicama.

      13. 5. 2018,   14:41
  • Kakva je u državi glazba, takva će biti država,ova mi je rečenica zazvonila najjače,stvarno dok većina sluša cajke nemamo se čemu dobrome nadati....

    6. 5. 2018,   10:39
  • Da li je ili nije...ne znamo. Dakle daj da ja prozivim sada dok sam tu, dok znam...ono...za svaki slucaj.

    6. 5. 2018,   22:49
  • Montague Keen

    6. 5. 2018,   07:53
  • Nema ništa poslije smrti.Ima samo nešto u trenutku smrti ,ali poslije toga ništa više.

    6. 5. 2018,   11:53