Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Stalo joj je srce zbog petardi: 'Otišla je nakon osam godina...'

Komentari (182)
  • Jadni psi, mala djeca a i stariji ljudi. Svi dožive stres a psi su posebno osjetljivi jer tu pucnjavu doživljavaju kao napad. Ne razumijem ljude koji uživaju u besmislenom bacanju petardi, a znaju da time mogu nekome nauditi, pa i samom sebi.

    2. 1. 2019,   20:01
    • i ja volim bacati petarde i većinu pobacam do pola 12 a kad je najglasnija pucnjava uzmem svoje dvije živine pod deku i smirim ih i kuže da im neće biti ništa i prežive bez problema

      2. 1. 2019,   20:57
    • nekome je besmisleno trčanje 20-troice za loptom na travnatom terenu između 2 gola, nekome je eto bacanje petardi, drugima je ipak i jedno i drugo zabavno... meni više od onih koji vole pucat petarde nisu jasni oni koji sa svojim psima dolaze gledat vatromete... osobno sam tome svjedočio od nekoliko vlasnika pasa... posebno mi je zapeo za oko jedan šnaucer kojeg je vlasnica ponosno izvela u prvi red "gledaonice" pola satnog vatrometa... psić je cvilio, tresao se, bitno da je vlasnica uživala držeći ga ponosno za lajnu ko da je na simfonijskom koncertu, a ne na prvoj liniji fronte!

      2. 1. 2019,   21:36
    • A eto. Već dva dana kod kružnog toka u Petrovoj leži pregažena malena maca nasred ceste. Sigurna sam da je bježala preko ceste od straha.

      2. 1. 2019,   21:45
    • Pipi@ a inace kad macka lezi mrtva kad se ne puca isto petarde krive?krivi su vlasnici sta napustaju macke a ovi nadrogirali psa i uginul

      2. 1. 2019,   23:15
    • _tutankamon, ma, ćiro doživljava orgazam kad vidi kako se njegove "živine" tresu pod dekom.

      3. 1. 2019,   00:09
    • hrvati vole petardama slavit odlazak u njemačku i irsku

      3. 1. 2019,   00:52
  • kućni ljubimac je član obitelji. Kako godine prolaze sve više pomažem životinjama, više se uopće ne pitam zašto, svakodnevno si potvrđujem da je ispravno to što činim

    2. 1. 2019,   20:11
  • ja se iznova šokiram da roditelji ne kontroliraju svoju "dječicu" od 13-20 godina. ja sam jednom tak stajala na tramvajskoj stanici kod getaldićeve i klinci bacaju petarde na tramvaje, aute, pod tuđe noge... nijue mi janso je li to prirodni defekt ili su jednostavno priglupi da shvate da ugrožavaju okolinu???

    2. 1. 2019,   21:07
  • 😔 baš mi je žao. Sram vas bilo koji se ovom ismijavate.Svi koji imaju životinje jako dobro znaju što nam predstavljaju ovi blagdani.Muka mi je više od tih slavlja. A i maloj djeci se daju petarde i rakete u ruke onda se svi čude kad se dogodi zlo.Za to kad pročitam jednostavno više nema sažaljenja.Upravo zbog toga jer znam koliko životinja nastrada ove dane.Jbg ali eto.Već dugo su mi životinje važnije od nekih ljudi.

    2. 1. 2019,   20:57
    • zakon strogo kažnjava svakog tko djetetu mlađem od 14 godina da pirotehniku u ruke! slobodni ste prijaviti takve, a kazna je za odgovornu odraslu osobu od 1000-3000kn

      2. 1. 2019,   21:40
    • evo imam zivotinju i to ZECA kojeg ne smeta pucnjava

      2. 1. 2019,   23:25
    • Eto iman i ja pasa kojega kada grme petarde i on se boji, uzmen u ruke i posvetim mu svu paznju kako se ne bi bojao. Postoje nacini za smirit zivotinju, ali ako osjete vasu paniku usljed toga nema sanse, ako osjete sigurnost itekako hoce!

      2. 1. 2019,   23:55
    • forbidden nisi u pravu. Ja imam dva velika psa u kuci- ista pasmina, isti odgoj, isti tretman.Jedan je prespavao sve i ni trepnio nije zbog "ratnog stanja" a drugi se doslovno tresao, cvilio i pokusavao zabiti u najmanju rupu. Sve zivo smo do sada pokusali sa njim i mazenje i grljenje i igranje i poslastice i ignoriranje........taj strah je jednostavno jaci od njega.

      3. 1. 2019,   00:35
  • ja imam zlatnog retrivera (ženku), i iako sam joj ranije dao kapi za smirenje, tijekom novogodišnje noći sve mi je prisjelo, nisam nikada vidio tako uplašenog psa, nije prestajala cviliti i lajati, gurala mi se na fotelju gdje sam sjedio, to je neopisivo kako je bila prestrašena. K tome, pošto imam vlastito dvorište, izvodim je svako toliko van, radi "piški-kaki", ali nije htjela ni čut da izađe van, pa sam i tu imao posla.... čistiti... Ne znam što učiniti na iduću staru godinu....

    2. 1. 2019,   19:45
    • Trebalo bi potpuno zabraniti prodaju bilo kakvih petardi. Ili dozvoliti kupovinu samo onima koji imaju dozvolu za nošenje oružja. Danas se i zračna puška mora registrirati, a petarde, pa i najjače može bacati svatko. Ipak, najefikasnija bi bila potpuna zabrana i prodaje i upotrebe.

      2. 1. 2019,   19:56
    • O tome se trebalo ranije pobrinuti i psa naučiti na pucnjeve. Nije dovoljno uzeti psa i ne brinuti o njemu. Treba psa tijekom godine navikavati na razne situacije tako i na pucnjavu.

      2. 1. 2019,   19:59
    • Rafo zabrane su uvijek najgore rjesenje. Ionako su petarde kod nas nikakve zadnje 2 godine. Jako su oslabljene. Kad u jednoj njemackoj mozes kupiti petarde jale ko bomba onda ne vidim zas bi kod nas trebalo potpuno zabraniti. Nemaju svi pase i nece radi jedne skupine ispastati druga skupina.

      2. 1. 2019,   20:01
    • ma apsolutno se slažem da se ne smije zabraniti prodaja petardi, to je radost djeci, a to što su kerovi prestrašeni, kudikamo je manji problem od ozljeda koje dožive pojedina djeca neoprezno koristeći (prejake) petarde.

      2. 1. 2019,   20:10
    • Ma da, zabranite gay parade, istospolne brakove, zabranite ....al ne dirajte nam petarde.

      2. 1. 2019,   20:24
    • Petarde nisu namijenjene djeci. Krivi su roditelji i drzava zbog slabe kontrole.

      2. 1. 2019,   20:29
    • RodijakJozo - normalne pse nije moguće navići na eksplozije petardi. To je moguće samo s policijskim i vojnim psima koji se za tako nešto obučavaju godinama.

      2. 1. 2019,   20:44
    • sebastiansebatic12 - Kako bi to netko ispaštao kad ne bi bilo petardi?

      2. 1. 2019,   20:45
    • Kako ne?? Cijela industrija bi trpjela velike gubitke. Neki radnici bi bez posla ostali. Pa mnostvu ljudi pirotehnika je radost. To sto tebi mozda nije ne znaci da je svima. O ukusima se ne raspravlja. Prema tome onda bi trebali zabraniti mnoge stvari. Npr. cigarete, ja ne pusim ali me smeta kada puse u mom drustvu. Ali nisam lud da trazim zabranu toga. Imaju i petarde svoju svrhu i publiku.

      2. 1. 2019,   20:50
    • Rafo ja imam i sada psa , a ima sam već dva prije i sve sam ih naučio na pucnjavu i razne druge zvukove. Valja se malo potruditi i kroz igru se može.

      2. 1. 2019,   21:04
    • sebastiansebatic12 - kažeš da je mnoštvu ljudi pirotehmika radost. Samo nisi napisao kojim ljudima - onima što bacaju petarde ili onima kojima eksplodiraju pod nogama ili iza leđa, ili onima kojima padnu na auto i ostave trag na laku, ili onima koji imaju psa pa im pas poludi od straha, ili djeci kojoj raznese ruku, ili onima kojima bude zapaljen auto... a mnogima je radost i pucati iz vatrenog oružja s balkona, ili razbijati čaše po lokalima... To nije stvar ukusa nego ugrožavanje drugih osoba i kvarenje prazničnog raspoloženja radi osobnog iživljavanja i dokazivanja.

      2. 1. 2019,   21:30
    • Rafo ++++ dobri komentari, prva objava na 24 sata djetetu oštećena lubanja od pucanja karabitom! Pa što je tu normalno? Ljudi su proživjeli strahove u ratu i dosta im je pucanja. Treba onima kojima je to zabava i radost poslati van naselja i dati im da se slobodno iživljavaju dok god imaju eksploziva (petardi).

      2. 1. 2019,   21:37
    • Rafo samo nisi napisao kome je to kvarenje slavlja, onima koji pucaju petarde ili onima koji ih ne podnose. Pa nije nitko djeci kojima prasne saka ugurao petardu u ruku, ili su si sami ili roditelji. Krkanluk je drugi problem i zbog toga zabraniti nesto je cista ludost. Pa ne braniti ti nitko pucati iz vatrenog oruzja ili razbijati case, ali mozes najeba... zbog toga. Tako ako te neki divljak ozlijedi petardom ili ti unisti auto prijavi ga. Iako su svi ti slucajevi sto si nabrojao rijetki. A pse treba prilagoditi tome tih par dana, kruzile su preporuke ovih dana po medijima. Ugrozavanje zivota je alkohol i pusenje pa je li ih netko brani? Kod nas su regulirani zakoni u vezi pirotehnike, a pridrzavanje toga je drugi problem.

      2. 1. 2019,   21:41
    • Oduvijek se pucalo i veselilo! Nemam ništa protiv toga. Trebaš znati sa životinjama. Ja unazad desetak godina nisam išla nigdje van za Novu. Uvijek se bojim da mi ljubimci ne polude. Znam koliko ih je strah i zato ostanem uz njih. I nikada nije bilo problema. ( Osim kaj sam ja malčice "poludila")! To su mi oprostili!

      2. 1. 2019,   21:54
    • meni je prekjučer prisjela Nova godina zbog problema sa mojim kerom, ali unatoč tome nipošto nisam za zabranu pirotehnike.

      2. 1. 2019,   22:18
    • Rodijak jesu i tebe naucili da budes tak pametan?

      2. 1. 2019,   23:16
    • To je nesocijalirizani pas. Moze bojat svega, ka i mi ljudi ali da je oduzet i za tablete za smirenje, pa radite od pasa imbecile

      3. 1. 2019,   00:01
    • Pucanje nije veselje! Kome pucanje petardi pruza veselje? Maloj djeci nije, hrpi osoba s PTSP-om nije, normalnim osobama nije. Samo onom sklopu ljudi kojima je iz nekog razloga zabavno cuti prasak sa svojih 20+ godina, cime se jasno vidi da i nisu bas normalne osobe. Vatromete mogu razumjeti, uzmite prskalice ili one svikavce sto nisu uopce glasni nego pucketaju i puknu. A ne big bangove koji odjekuju. Moj pas se ne boji petardi, nikad ih se nije bojao (a niti je vojni ni policijski niti sam ga obucavao) pa je opet prije par dana poskocio i prepao se vatrometa. Prvi put u zivotu. Jedva cekam dan kad ce u potpunosti zabraniti pirotehnicka sredstva opcem puku

      3. 1. 2019,   01:05
    • ja osim psa, imam i mačku, jer, pošto imam dvorište, i stabla mi se naslanjaju na balkon, primijetio sam da su mi se u kući počeli vrzmati "neželjeni podstanari", pa sam nabavio i mačku. I za divno čudo, pas i mačka se izvrsno slažu. I, dok je pas (kuja) šizila za vrijeme pucanja petardi i vatrometa, mačka - ništa, nije šljivila 2%, mirno je ležala i protezala se. Mislim da se mačke toga ne boje, kao što se boje psi.

      3. 1. 2019,   09:06
  • uhhh,,sta reći na ovo,,i moj je bio pod tabletama ali djabe ,,nije it wc-htio iziči cijelu noč

    2. 1. 2019,   19:50
  • Samo bolesne osobe mogu komentirati da je veselje djece sa pucanjem petardi opravdano i da netreba mariti za životinje. Pa ako je tako zašto to nerade u svoja četiri zida pa nek se oni vesele na pucanje, a pomogučnosti kad se opuste nek im djeca bace pod krevet petarde. A sve ove objave koje nejdu sa imenom i prezimenom nebi trebalo objavljivati jer večina se služi kako bi moglo pokazati svoju nekulturu i mangupsku narav a to su vjerojatno primitivci i nule od ljudi ako se uopče mogu zvati ljudi! Lp. i sretna NOVA GODINA ljudima koji vole ili bar malo drže do životinja.

    2. 1. 2019,   21:02
    • ljudi koje vole životinje ne drže ih po skučenim gradskim stanovima... toliko od mene na tu temu!

      2. 1. 2019,   21:39
    • Alen Farkaš - Samo bolesna osoba može reć da klincima nije veselje pucanje pirotehnike. Druga je stvar ak je to ne kontrolirano. Bil sam u društvu koje ima kuju zlatnog retrivera, niš joj nije smetalo, nije bježala pod stol. A, ovo "...zašto to nerade u svoja četiri zida..." to pitanje imam i ja za pušače.

      2. 1. 2019,   21:53
    • Forest ja sam u kući pas ima dvorište, moj se ne boji ali ako sa mojim postupcima činim problem onda to ne radim!

      3. 1. 2019,   09:42
    • samo bolesnik ne razumijw da muško djete to iskleše u muškarca i osobu koja je muško a curice se i dalje igraju lutkama

      4. 1. 2019,   05:41
  • što učiniti ?...otići u 3pm daleko od idota kojima je pucanje život a smrt veselje !.....bilo čija...

    2. 1. 2019,   21:10
  • Ja neznam čemu služi ta pucnjava i zašto se to ne zabrani.To stvarno nema smisla.Koji ti je gušt pucati zašto zbog čega.Ja na Novu Godinu ne izlazim iz kuće zbog te hebene pucnjave.Samo divljaci pucaju.

    2. 1. 2019,   21:15
    • ja isto ne znam čemu služe livade u gradovima, za igru djece ili za pseće zahode??? slažem se da se zabrani novogodišnje pucanje, ukoliko se zabrani držanje pasa u skučenim stambenim prostorima i njihovo nekontrolirano sranje po parkovima namjenjenim djeci za igru!

      2. 1. 2019,   21:44
    • Nekada smo se igrali na pašnjacima među drekovima krava i konja a danas ovim Gumpovima sve smeta.

      2. 1. 2019,   22:50
    • hebiga nekad su se ljudi kupali jednom mjesečno, danas barem jednom dnevno... pa dok su gumpovi evoluirali higijenski u skladu sa stoljećem u kome žive, karadarci se i dalje sa sjetom prisjećaju svojih valjanja po usranim pašnjacima i ne mogu nikako shvatit da je nekom prestrašno poslat dijete na psećim govnima zagađenu livadu!

      3. 1. 2019,   10:45
  • Žao mi je zbog vaseg gubitka znam kako se osjećate ja imam mjesanku koja se boji i malo vece vike i galame a kamoli petardi zato sam odlucila svake godine biti doma sa njom dam joj tablete za smirenje i lezi kraj mene jer ima 11 godina i bas na staru godinu kad sam joj davala tabletu primijetim kod zubica malu izrasline koju po slikam i pošaljem veterinaru kaze od stresa zbog petardi dobila mali tumor koji se da odstraniti u nasoj zemlji treba zabraniti uporabu pirotehnika kao u nekim zemljama pozdrav ljudi

    2. 1. 2019,   22:14