Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Svi kradu u Hrvatskoj. Želim se zaposliti kod svog Bandića'

Komentari (279)
  • i nek sada netko kaže "trebamo postavljati mlade, neiskvarene ljude". Pa mladi su, kako vidimo, već u startu iskvareni i raspoloženi za krađu, a ponajviše zato jer im se nameće hedonizam (kojeg je nemoguće postići normalnim radom) i raznorazni lažni i isprazni uzori, tipa Severine, Maje Šuput, N. Celzijus, Ave KARAbatić, i sličnih "dama".

    13. 8. 2019,   09:53
    • 'nemoguće postići normalnim radom'... u hrvatskoj. taj dio se izgubio

      13. 8. 2019,   10:13
    • I Karleuše...dodao bih, da se ne zaboravi.

      13. 8. 2019,   10:23
    • Neka bude i gore,ali samo nek je HDZ i sveta crkva.

      13. 8. 2019,   10:51
    • Mene samo zanima sta vi ocekujete od mladih u ovoj drzavi koji su rodeni i odgojeni sa predomisljajem da se u drzavi moze uspjeti samo kradom, manipulacijom, varanjem, laganjem i odredenom politickom iskaznicom ? Sta vi ocekujete mozda moralne vertikale, fine ljude pune ljubavi, dobrote i brige za druge ? Nemojte me nasmijavati lol pa to bi bilo jako licemjerno od vas .

      13. 8. 2019,   11:09
    • nažalost, i ne očekuje se ništa drukčije od onog što im je usađeno. A kakva će tek onda biti njihova djeca.... uuuuuuh....

      13. 8. 2019,   11:13
    • Mhm, davno sam ja govorio da ce se kolo srece okrenuti, uvijek se okrene, a tko se zadnji smije, najslade se smije. Ljudi nisu svjesni kakva sranja tek dolaze dopustanjem i smijanjem nad masovnim egzodusom stanovnistva, ako se ovako vlastiti drzavljani odnose prema drzavi te se djeca odgajaju da bi postali ovakvi i slicni ljudi... sta ce onda tek stranci (citaj migranti) napraviti kada nasele i nadopune odbjeglo stanovnistvo, "poprave demografiju" ne bi vam bio u kozi.

      13. 8. 2019,   11:21
    • Plati radnika da može zivit pa neće potkrada ti firmu amen misliš da vanka ne kradu ljudi hahaha a djecu balava

      13. 8. 2019,   11:40
    • Viva...., ma kakvi!!!! Naš je mentalitet naprosto takav da, i kada bi radnik imao plaću 20.000 kuna, uvijek bi rado nešto "kraducnuo". Trebat će proći nekoliko generacija da takav mentalitet ispari iz naših glava, ali kako vidimo po primjeru ove cure.... teško će to ići.

      13. 8. 2019,   11:43
    • a ja bih rekao da je kucni odgoj i mentalitet iz kojeg je cura dosla. Ide na faks, ali govori "jako puno" j epokradeno. Studirat ce jezike jer je to znak educiranosti? Lopovluk se na nekom drugom jeziku kaze drugacije, ali je i dalje lopovluk. Nije rekla kad zavrsim idem vani je vani se ne podrzava lopovluk. Evo to je razlika izmedju studenata i studenata. Ona se educira za nastavak lopovskog zivota u HRv. Nemamo mi nikakve sanse

      13. 8. 2019,   11:49
    • nlo, izgleda da je tako. Nisu Hrvati zaslužili svoju državu, to mi nekako postaje sve jasniji zaključak.

      13. 8. 2019,   11:51
    • Najjaci su mi ovi minimalicari sto bi htjeli zivjeti kao bubrezi u loju, a jedva 3 godine srednje skole imaju, minimum skill sine = minimum wage. Pametnom dosta, a kome to smeta neka se ode preskolovati, malo educirati, a ne kukati bogecu kako bi pomocni kuhar, blagajnica, konobar i slicna zanimanja trebala imati placu od 1.500 € mjesecno, evo odmah sutra samo sto nije pajdo.

      13. 8. 2019,   11:52
    • @ Dr.No, Ti si za tehnokrate? Imas pravo, koji ce nam klinac cistac ulica, ili pekar i kuhar. To sve treba izbrisati. Samo nam treba googl kako bismo bisere poput ovog tvog citali i svijet je odmah na pravom mjestu

      13. 8. 2019,   12:09
    • Tko kaze da ne trebaju ? Trebaju normalno i imat ce adekvatnu placu, koju zasluzuju svojom sposobnoscu, a ne direktorsku kako oni to smatraju pravilnim. Ne moras se ti slagati sa mojim misljenjem niti to ja trazim od tebe. Ono je realno, a ne kreirano u nekakvim snovima i zeljicama . Svijet je onakav kakvog si ga napravis, a ne onakav za kojim kukas i places.

      13. 8. 2019,   12:17
    • Pa prvo je što će ti 90% ljudi reć, jest "da sam ja na njegovom mjestu i ja bi krao" ili još i bolje, tebe napada svoju kleptomaniju brani "a ti kao ne bi krao jel?". A o mlađim generacijama što reći, nisu se đaba prije koju godinu otvarali ono šopići za otkup zlata.

      13. 8. 2019,   12:47
    • Ma da, sad cemu svu krivicu za lopovluk u drzavi svalit na Maju Suput i Nives Celzijus, kako da ne

      13. 8. 2019,   13:11
    • Bravo dr No.to je ono sta mnogima nije jasno

      13. 8. 2019,   13:41
    • Ne pričajte gluposti ako niste radili sa svabama jer i oni kradu na moje oči ne jedan nego troje sam vidio da iz firme nose sve šta im dođe pod ruku a sve zato šta su im plaće male

      13. 8. 2019,   13:44
    • Naravno cilj opravdava sredstvo.nije bitno sto se krade,prosje sve to.dpbra im je startna moralna pretpostavka.divna mladež ,sretno svima u budućnosti sa ovakvima.

      13. 8. 2019,   14:05
    • Dr.No ne trazi nitko direktorsku placu nego pristojnu sa kojom se moze normalno zivjeti!! To je u ovom drustvu nemoguce...

      13. 8. 2019,   16:34
  • Cura je u pravu, ma koliko to neki ne htjeli priznati. U Hrvatskoj svi kradu, doslovno svi. Iako glumio nekakve moralne vertikale. Kod nas konobari kradu i varaju na piću, kuhari kradu iz kuhinja gdje rade, krade se uredski materijal, čak i čistačice kradu sredstva za čišćenje. Mi smo lopovska nacija. A u druge upiremo prstom.

    13. 8. 2019,   09:55
    • Pa našla ''poštenog'' Bandića za uzor. Lol !

      13. 8. 2019,   09:58
    • Ajd ne pretjeruj, nisu svi lopovi!😂

      13. 8. 2019,   09:59
    • Bandića, Sanadera, Milanovića, Beljaka, ... koja je razlika. Ponavljam, u Hrvatskoj svi kradu, a svi licemjerno upiru prstom u druge. Kao ti sad.

      13. 8. 2019,   10:04
    • Koliko sam razumjela njoj je Bandić pošten. Ovo ostalo stoji naravno.

      13. 8. 2019,   10:06
    • Nismo svi lopovi i ne gledamo svi kako ćemo što ukrast. Apsolutno kriva pretpostavka. Imao sam priliku nekoliko puta i nism, dobro, ne previše novaca, ali čitao sam i da su ljudi vratili novčanike, mobitele, novac koji su našli. To da svi gledaju samo kako ukrast ti apsolutno ne stoji.

      13. 8. 2019,   10:06
    • U ovoj državi jedino ne krade mali čovjek koji nije u niti jednoj stranci. SVi ostali ćopnu koliko im je u moći.

      13. 8. 2019,   10:08
    • Bandic je posten kao nas Jankovic! 😂

      13. 8. 2019,   10:08
    • Ajvar je 100% u pravu.Pa i prvasici u Hrvatskoj znaju da postenjem nece daleko stici. Prvasici iz siromasnih obitelji slusaju od roditelja o lopovluku na svim razinama u drzavi i obecaju sami sebi da ce i oni postati dio tog drustva a prvasici bogatih su lop.o..vluk vec s majcinim mljekom popili.

      13. 8. 2019,   10:12
    • Prvašića u ovoj državici je sve manje upravo zbog toga.

      13. 8. 2019,   10:13
    • Loše si razumjela, nije rekla da je Bandić pošten. Rekla je da krade, ali i drugima da i da svi kradu i on nije ni bolji ni lošiji od drugih. Ali isto tako je bila brutalno iskrena i rekla je ono što većina misli ali nemaju muda izreći - a da im se ponudi radno mjesto u Holdingu ili sl. tko bi odbio? Nitko.

      13. 8. 2019,   10:13
    • Hahaha, ljeto moglo bi bit i to. Tek sam htjela to napisat😂

      13. 8. 2019,   10:15
    • Revolucija@ jesmo. I to nam je toliko ušlo u naviku da u tome ne vidimo problem. Naveo sam gore samo maleni broj primjera. Da se razumijemo, uzmeš li za doma samo kemijsku olovku,iz ureda, bez obzira što ona košta samo 3 kn, ukrao si.

      13. 8. 2019,   10:17
    • nije janković slovenac niti je banditos hrvat on je Rvat

      13. 8. 2019,   10:21
    • ovo je istina 100%samo sto je uvijek povika na vuka a lisice meso jedu...

      13. 8. 2019,   10:22
    • "Doslovno svi..."? To nije točno i to je stvar iskrivljene percepcije. Lopovi su medijski atraktivni i o njima se piše, govori, sudi itd. A to je razumljivo. Ne možemo očekivati naslov, "Vijest dana! - U jednom prigradskom naselju otkriven je čovjek koji nije ništa ukrao", zar ne?

      13. 8. 2019,   10:22
    • Nema veze kakva krv mu tece u venama! Bitno je da nije samo krao nego i nest malo dao za Ljubljano.

      13. 8. 2019,   10:22
    • da je prosječan čovjek adekvatno honoriran za svoj rad, ne bi imao niti potrebu time se baviti... da nam policajac ima plaću saborskog zastupnika ne bi sigurno ženi uzeo petsto kuna koje je zaboravila na bankomatu. onih koji kradu iz čiste pohlepe ima i uvijek će biti, međutim to u većini slučajeva nije tako.

      13. 8. 2019,   10:24
    • Istina. I tek kad budemo bili u stanju to sebi priznati, možemo početi mijenjati stvari, počevši od sebe samih.

      13. 8. 2019,   10:25
    • Ajvar, daj mi kazi sta ti krades na poslu?🤔😬

      13. 8. 2019,   10:26
    • Slažem se sa svime šta si rekao, a evo i primjera di svi upiru prstom i kažu "lopovska vlada, država" a ta ista Vlada lani snizi PDV sa 25% na 13% na svježe meso, jaja, ribu, voće, povrće itd. i šta se desilo?? Dali je i koliko čega pojeftinilo?? Ako nije,a nije di je otišla razlika, naravno u dobit poduzetnika......dakle lopovska smo nacija, pohlepni za novcem...nema nade za nas!

      13. 8. 2019,   10:30
    • Možda ne kradu svi mali ljudi, ali bilo tko ko je na nekoj političkoj poziciji je nešto namjestio ili ukrao. Isto tako ne vjerujem da iti jedan ugostitelj radi 100% sve legalno jer bi takav ugostitelj propao odmah.

      13. 8. 2019,   10:32
    • Ljeto, krade i mali čovjek. Manje, ali krade. To i jest poanta ajvarovog komentara. Ako uzmeš i rolu WC papira koja nije tvoja, lopov si. Problem je što za takve situacije za sebe uvijek pronalazimo opravdanja, a druge prizivamo.

      13. 8. 2019,   10:37
    • ajvar ma da je jedna nebi bio problem

      13. 8. 2019,   10:40
    • ZG 0601, evo tvoj komentar je primjer opravdavanja lopovluka. Ja ukrao, ali u mom slučaju je to ok,jer mi je plaća "mala".

      13. 8. 2019,   10:41
    • Banditos je kao Broj 1 iz Alan Forda, ne moze njemu nitko nista, ima on onu svoju crnu knjizicu gdje sve pise, kada, tko, gdje, koliko....hahahaha.....a ova cura ce dobit posao nakon ovoga i prije nego zavrsi to sta pohadja !!!

      13. 8. 2019,   10:43
    • Uf, a ja stalno mislila, da je ovo fora: "dva hrvata, deset tata"!😂🙈

      13. 8. 2019,   10:43
    • Ide zidar doma sa posla... Gotovo radno vrijeme i shvati da danas nikog nije prevario, niti sto ukrao.... Brzo se zaleti natrag na gradiliste i zgrabi šaku pijeska i stavi je u džep... I sretan ode doma.....

      13. 8. 2019,   10:46
    • InternetRevolucija: zašto te to čudi kad su nam glavne face na portalima Nives, Severina, Knoll, Daruvarac, Lazić, golotinja, alkohol, droga, Omčo,....Po meni većinu krivice snose mediji koji im daju prostora.

      13. 8. 2019,   11:00
    • Ne, naravno da nije lopovluk drustveno prihvatljivo, nego u Hr se jednostavno ne moze nista napravit po pitanju toga, jer slucajevi nisu pojedinacni. A i od ovih velikih lopova, njih ne mogu optuziti za nista, jer oni znaju za druge tko je sta radio, tako da tu je tako kako je....od samog vrha pocinje lopovluk....

      13. 8. 2019,   11:01
    • @Evergreen - stvari nisu crno bijele. jer da jesu - ne bi stao pred sudca nego bi rješenja i zatvorske kazne automatski ispisivalo računalo. dakle, ponavljam - da je taj policajac imao prosječnu OECD plaću od 18.000 kuna (a imamo OECD cijene), ne bi karijeru i slobodu riskirao za 500 kuna ili neki kuhar za kg brašna. svaki slučaj je jedinstven.

      13. 8. 2019,   11:03
    • Je, cura je u pravu. Zato bi ona kod Bandica di se ne krade. Bas nam je otkrila veliku tajnu, da se krade

      13. 8. 2019,   11:07
    • Djeca se odgajaju, a mladi ljudi odrastaju u drzavi gdje se uspjeva samo laganjem, manipuliranjem, kradom, iznudom i odredenom politickom karticom. Ovo je doslovno preslika naroda kakvog ste stvorili, nista ovo nije slucajno.

      13. 8. 2019,   11:10
    • Ajvar ima pravo.

      13. 8. 2019,   11:12
    • Slaveni su urođeni kradljivci, bumo rekli, tati. Kad su do Staljina došle kritike o čistkama i represalijama, Gruzijac je odgovorio : da nije tako, nikada vlak sa krumpirom ne bi stigao sa polazne stanice do odredišta, pokrali bi ga.

      13. 8. 2019,   11:24
    • Nije točno da svi kradu. Ne znam za tebe, ali ja ne kradem. Tako sam odgojio i djecu. Ne smatram se zbog toga nikakvom moralnom vertikalom. Znam jako puno ljudi koji rade pošteno najrazličitije poslove i ne kradu. Takva je velika većina ljudi koje znam i koje susrećem. I zato izjava "...U Hrvatskoj svi kradu, doslovno svi..." je obična glupost i laž.

      13. 8. 2019,   11:31
    • Bogami da ja kao radnik imam kao u Nijemac u Njemačkoj 2000 eura minimalnu plaću nebi ni meni bilo potrebe krasti a da vidiš kako švabe vamo kradu nebi ništa govorio za nase ljude ja radim u gastronomiji vani i dvoje Nijemaca su dobili otkaz zbog krađe u firmi zato ne pričaj gluposti radi se o plaći ako mene gazda ne pita kako ja živim sa 900 eura i plaćam stan 800 bogami pokrasti ću ga dok ne bude plaćao radnika kako treba

      13. 8. 2019,   11:38
    • A zasto krast sefu, ako ti je placa premala? Mijenjaj posao odi tamo di ces imat vecu placu!

      13. 8. 2019,   11:46
    • a ne Slovenkica, nece Rvatna zasukati rukave, dici guzicu sa udobne fotelje i ici mjenjati svoju jadnu zivotnu situaciju, on ce radje kukati, kenjati kako nista nije dobro te gledati kako sto manje raditi, kako sto vise zakinuti tog svog sefa. Radisan narod je davnih dana otisao u egzodusu, oni kad su vidjeli da ne valja nisu kukali i plakali vec su mjenjali situaciju.

      13. 8. 2019,   11:50
    • Ajd kuzim da nisu svi napravili neke skole itd, al hebemo boga nije sef kriv, da radis za min.placu pa mu zato krades sve sto mozes!

      13. 8. 2019,   11:57
    • Minimum skill=minimum wage, kome to nije jasno taj je ocito na minimalcu.

      13. 8. 2019,   11:59
    • Ma vidis da nekima puno stvari nije jasno🙈 dzabe s takvim razgovarat, koji krivi sefa za premalu placu pa mu zato krade stvari, bolestno, skoro da ne mogu vjerovat kamoli razumjet takve ljude.

      13. 8. 2019,   12:09
    • @Dr.No: minimum wage je vrlo fleksibilna stvar... uz minimum wage ljudi bi trebali biti u mogućnosti osigurati osnovne životne uvjete. Minimalna neto plaća za 2019. iznosi 3.000,00 kuna. Prosječni mjesečni troškovi četveročlane obitelji iznosili su 8.596,12 kn. U te troškove nisu uključeni troškovi obrazovanja, zdravlja, godišnjeg odmora i sportskih aktivnosti, a također se pretpostavlja da obitelj nema osobni automobil. Prosječna isplaćena mirovina 2.154,70 kn, dok su prosječni troškovi dvoje umirovljenika 3.640,21 kunu. nazireš sad srž problema?

      13. 8. 2019,   12:12
    • Najjace mi je kad netko napise mali covjek je jedini posten, pa o da taj mali covjek evo ode na tehnicki pregled vozila i podmiti radnika da ga pusti. Znaci banalna stvar. Nije stvar samo lopovluka, ima tu i mita od onog najmanjeg pa do glavesina. Takav jr mentalitet i nece se iskorijenit nikada

      13. 8. 2019,   12:15
    • @glas_naroda123: znači on vozi kadeta iz '81 jer je snob i hedonist pa zato mora podmititi radnika na tehničkom? da, definitivno je stvar mentaliteta....

      13. 8. 2019,   12:22
    • Glas naroda@ u tom slucaju, pametan mali covjek pobrine da je auto tehnicki ispravan zbog vlastite i tudje sigurnosti pa tako ne treba potkupovat radnika!

      13. 8. 2019,   12:22
    • Srz problema je da ljudi na minimalcu imaju male place i nemaju visok zivotni standard ? Nabrajas tu nekakve luksuze poput auta, nekakvih godisnjih odmora, sportskih aktivnosti pa btj..... brate mili to nisu nikakvi osnovni zivotni uvijeti to je luksuz i bez toga se itekako moze zivjeti, a to je realnost i zivot te problem pojedinca koji ako mu taj problem smeta te ako mu je toliko stalo do toga, on ce taj svoj problem rijesiti, a ako ga ne rijesi onda mu ocito nije dovoljno stalo do toga.

      13. 8. 2019,   12:22
    • @Dr.No: žalosno je kad ljudi koji se smatraju iznadprosječnima ne isporuče ono što reklamiraju... dakle, ako pročitaš pažljivije što sam napisao, onda ćeš vidjeti da pričam o 'osnovnom' standardu (hrani, piću) i navedenom iznosu za obitelj koja NEMA osobni automobil već koristi javni prijevoz. To da su ti godišnji odmori i sportske aktivnosti 'luksuz' samo je primjer koliko je mozak na ovim prostorima svima ispran a ljestvica spuštena ispod standarda bilo koje razvijene države.

      13. 8. 2019,   12:29
    • Mhm jerbo se ne slazemo u misljenju , moje misljenje je isprano hahahah ajde ti prikane zasuci rukave pa nesto napravi u zivotu. Manje kenjanja i kukanja pa da vidis kako ce ti odmah biti bolje

      13. 8. 2019,   12:48
    • Ko radi sa ekserima ima eksera, ko radi s parama ima para ^^

      13. 8. 2019,   12:56
    • Sto ti krades? Ja nista kao niti moja obitelj. Odgojen da zivim posteno. Isto sam samo prenio na djecu

      13. 8. 2019,   13:08
    • Bliži mi se 5 banki i u životu nisam ništa ukrao i po meni krađu, nepotizam, korupciju i slično bi kažnjavao strogim zatvorom ako ne i smrću.

      13. 8. 2019,   13:40
    • Sve postenjacine. Di su lopovi?

      13. 8. 2019,   13:46
    • ahahahahahahaha ,ajvare ....... :)

      13. 8. 2019,   13:49
    • Tako smo ustrojena od po"etka, a željeli smo baš suprotno. Ukrasti malo nam dođe k'o običaj o pravo. I to redom od najutjecajnijih, najpravnijih do obespravljenih. To je šteta gora od štete u Domovinskoj ratu. Da toga nije bilo, gdje bi nam bio kraj. No, ne vrijedi. Tako je kako je.

      13. 8. 2019,   14:31
    • Ajvar nemoj suditi o drugima prema sebi.Ako si ti takav i večina oko tebe ne vrijeđaj sve druge.

      13. 8. 2019,   15:02
    • Ntisunce, kako se isključuju notifikacije?

      13. 8. 2019,   16:26
    • @Ajvar, ne seri, da svi kradu od čega bi uhljebi živjeli. Ja ne kradem, ja hranim takvo smeće, na žalost.

      13. 8. 2019,   17:47
    • O tome ja govorim već godinama.. em što se krade, zapošljava preko veze, upisuju djeca u vrtić preko veze, kod liječnika se ide preko veze, nema gdje se nešto ne poteze..I onda se zalimo na korupciju, kriminal i slično...A u koji god sferu društva da zagrebes, pronaći ćeš lopovluk, kriminal i korupciju...do srži

      13. 8. 2019,   19:06
  • Eto. Upoznali smo curu hercegovku.

    13. 8. 2019,   09:46
    • Hahahaha 😆👌...

      13. 8. 2019,   09:52
    • Hahahahahahaaaa ++++++

      13. 8. 2019,   09:57
    • Mora. Vjerojatno će joj i diplomu platiti.

      13. 8. 2019,   11:01
    • Upoznali smo curu sa odlicnim stavom. Curu koja nije licemjer. Otvoreno je rekla, krade, ali i da. Svi kradu, Bandic vjerojatno isto krade, ali je dosta ulozio u Zagreb.

      13. 8. 2019,   11:28
    • Pogledo sam video i cini mi se da je sarkasticno rekla da ce se zaposlit kod svog bandica, a kasnije se vadila sa tim da svi kradu i ja ga uvazavam ko covjeka i sl.

      13. 8. 2019,   11:50
    • Svi bi vi htjeli biti Bandič,ali možete sanjati!

      13. 8. 2019,   12:04
    • Gladijator, nije Banditos ništa uložio u Zagreb jer to nisu njegovi novci. Plaćamo prirez 18 % i to su naši novci. Meni se ne sviđa da netko krade moj novac,gradi nepotrebne fontane i kipove i zapošljava rođake na izmišljena radna mjesta,npr. kuhanje kave i sl.

      13. 8. 2019,   12:10
    • Kaj ces kod bandica ,nadi si jednog Pokrivaca i mirna kak vjerovatno i budes

      13. 8. 2019,   12:11
    • lucybellix:Sve mogu shvatiti ali da imaš prigovor na fontane,turistički sam vodič u Zg pa ti stranci su oduševljeni sa uređenjem Zg a svako drugi spomene kako je područje oko fontana uređeno kada ulaze u Zg....Pa nije sve u betonu,ej....

      13. 8. 2019,   13:04
    • Nije isto kad od 100% novca osoba ukrade 80%, a ulozi 20% i kad se ukrade 20% i ulozi 80%.

      13. 8. 2019,   13:21
    • znači mene je nasmijala... strašna kontradiktornost u izjavama

      13. 8. 2019,   13:28
    • Ova cura stvarno koristi ispravno svoj mozak, a rijetki su danas da vide stvari kako jesu, ovi koji traže uskrsnuće tita, to naravno ne mogu razumjeti. Respect za ovu djevojku, ona je već uspjela, ne može propasti nikako. Ovi što misle da se živi od moraliziranja nikad ništa u životu neće uspjeti, i biće im uvijek netko drugi kriv za njihovu nerealnost i nesposobnost.

      13. 8. 2019,   13:39
    • Gladijator,on te novce nije "uložio"u ništa što donosi dobit,u nikakvu proizvodnju,tvornice,u otvaranje radnih mjesta.Samo maže oči ovcama,dok kumovi dobivaju poslove,a on se bogati.

      13. 8. 2019,   14:08
    • Ne bi rekao da se bogati koliko bi mogao. A da ima nepotizma ima, jedino to mu zamjeram. Nemam mu ja sto zamjerati, nije moj gradonacelnik, ali svaki put kad doeem u Zagreb, Zagreb je drukciji, ljepsi, ljepi parkovi, fontane, trgovi...Zagreb je preljep grad.

      13. 8. 2019,   14:11
    • Ljudi nisu svjesni kolike su mogućnosti da se uzme lova kad se vodi jedan veliki grad, nema gradonačelnika koji ne koristi te mogućnosti. Nije Bandić netko koga treba hvaliti titin učenik, ali jedno je sigurno da je Zagreb vodio neki purger, da bi ličio na neki zapušteni Pakistanski grad.

      13. 8. 2019,   14:17
    • @lucy lokalna samouprava se mora brinuti i o infrastrukturi, ne moze bas sama bez neke opravdanosti osnivat firme koje se bave djelatnostima iz domene privatnog sektora, nismo vise u socjalizmu, moze eventualno pomoc odredjenim mjerama.. Ali da, i ja se uvijek pitam koliko je toga propusteno biti izgradjeno, i koliko bi se toga izgradilo da se radilo na normalan nacin, aka sto manje nepotizma i korupcije, kriteriji sposobnost, a ne podobnost..

      13. 8. 2019,   14:20
    • Ne mora anaciti da bi bio kao nekakav Pakistanski grad, ali isto bi bilo nepotizma i krade. Mozda u jos vecoj mjeri.

      13. 8. 2019,   14:23
    • Gladijator,ak ne živiš u Zg onda nemaš pojma i bolje ne piši ništa. Neki kvartovi nemaju ni vrtić ,a on gradi fontane.

      13. 8. 2019,   14:24
    • Imas pravo,ali jedno je sigurno, ti nemas pojma kakvi su drugi gradonacelnici.

      13. 8. 2019,   14:27
    • Lucybellix vjerojatno uplacujem puno vise od tebe u gradski proracun i meni se fontane bas svidjaju. Zagreb je bas lijepo uredjen i cist. Normalno mogao bi jos i bolje biti. Ali imam osjecaj da se ljudi bune cim se nesto uredjuje i gradi samo zato je r kao Bandic je to odlucio.

      13. 8. 2019,   15:22
    • Gladijator, jel ti to nešto znaš što mi ne? Od kuda ti podatak koji postotak bandić krade, a koji ulaže? Bandić dobiva ogromne novce od trgovine svog utjecaja, od autobusa do zapošljavanja, pogodovanja pri natječajima, dovoljno je pogledati, ako ne prođe neki kum, pajdo, rod ili slično natječaj se poništava. Samo je jedan izraz za takvog lika....

      13. 8. 2019,   15:54
    • Kad netko kaze sa odobravanjem krade ali i da, odmah mi je sve jasno!! I onda netko pita kako smo tu gdje jesmo, na dnu?? Zato sto velika vecina odobrava kradju sto znaci da bi i sama krala da ima priliku!! Lopovsko drustvo

      13. 8. 2019,   16:27
    • Da pojasnim za vas pametne, koji sve znate, a jedan komentar ne razumijete. Milan Bandic je kriv za nepotizam, za namjestanje nekih natjecaja.....ali je puno bolji od velike vecine gradonacelnika diljem Lijepe nase. Neka ga osude za to sto sam nabrojio, nemam nista protiv.

      13. 8. 2019,   16:54
    • Ne svi, ali stvarno puno ljudi krade. I netočno, novaca tj,PLAĆA nikad im dosta velika, opravdali bude se svakak samo da svoju savijest operu! Nisu mi jasni takvi ljudi...ili ona nemreš me toliko malo platiti koliko ja mogu malo raditi !!! Katastrofa od ljudi !! To valjda još i od socijalizma.

      13. 8. 2019,   17:51
    • tak imam te rad. 100% istina.

      13. 8. 2019,   17:55
    • Ivane,Zagreb je urbanistički kaos. Očito nisi nikada vidio lijepi grad .

      13. 8. 2019,   17:58
    • lucy za urbanistički kaos nije kriv Bandić nego bivši purgeri. Sad se ne može ispraviti drina kad je već našla svoje korito u krivim smjerovima.

      13. 8. 2019,   18:04
    • Ovaj za profilnu stavio najvećeg zločinca od kad svijet postoji, i došao još pametovati, pa kako te nije sramota disati, a kamo li nešto pisati. Što sve živi u ovoj napaćenoj zemlji Bože dragi.

      13. 8. 2019,   18:05
    • ja govorim o neto plaći, a ovo što poslodavac još daje za državu to je drugi parr rukava, Znači i po tome, bi radnici trebali biti korektniji jer znaju DOBRO, koliko još se mora izdvojiti tj. poslodavac ZARADITI ZA DRŽAVU!!!! Mješaj kruške i jabuke u mom komentaru!!!

      13. 8. 2019,   18:13
    • Nitko ne kaže da nije zarađen. No, poslodavac mora uprihoditi za takve velike izdatke!!! Sad mi još reci da je isto raditi u državnoj ili privatnoj firmi.!? Nismo na istoj val duljini.

      13. 8. 2019,   18:28
    • Lako državi poštivat sve....namane ona i sa tim na plaću ogromnim davanjima i porezima i kaznama,,,snaći će se država...tako da , opet kažem nismo na istoj val duljini. No isto tako , dodala bii, a to je da kod nekih privatnika imaš plaću puno veću nego u mnogim državnim firmama.

      13. 8. 2019,   18:37
    • Pa cura je sve rekla tocno, posteno i pametno, pa to svi koji su i malo pametni znaju da kod nas malo lo tko moxe zaposlit u privatnom sektoru da moze zivit od toga mislim na privatnne tvrtke koje nisu povezane s lokalnim i drzavnim serifima. Na zalost to je tako samo sto ti kojima je dobro znaju da je to tako ali sute jer je njima dobro, bas ih briga za drzavi i sve ostale. kradi kradi, lazi, lazi, radi sto hoces i kako hoces, samo daj nesto i meni to je tako bilo i ostalo na brdovitom balkanu, ali ne mze to tako radit bas svatko nego samo oni kojima drzvni aparat odobri ti mogu radit sto hoce i kako hoce.

      13. 8. 2019,   18:55
    • Ivan: Dovoljno je otici u Ljubljanu, pa cak i u Beograd koji je bio na glasu kao zmazan da vidis koliko je Zagreb zaostao po cistoci, urbanizmu i koliko tek stagnira dok mu je na celu ovaj referent opce narodne zastite

      13. 8. 2019,   19:41
    • Brate mili, dosta se pise o nekom urbanistickom kaosu, nemam tako istrenirano oko da skontam sto je urbanisticki prihvatljivo a sto nije, al imam uho da cujem kada se pustaju snimci mikijevih telefonskih razgovora gdje govori o suradnji ili kokosarenju, a to je vrlo vjerojatno, samo jedan primjer od mnogih..

      13. 8. 2019,   19:49
    • Knez bio sam i u LJ i BG. Za Lj se mogu i slozit. Za ovo istocno sve smo NY. Od BG, Tirane, Banja luke, Podgorice, Sarajeva, Mostara, Novog sada. Osobno se uvjerio, barem sto se tice cistoce i uredjenosti

      13. 8. 2019,   20:23
    • ja imam isto dosta primjedbi na urbanizaciju na hawaiima, al to je tema za sebe XD

      13. 8. 2019,   20:36
    • Malo cu karikirat al u sustini, ovo je reko gospodin ivan70: bio sam u ljubljani, bio sam u beogradu bio sam u newyorku nema gdje nisam bio, bio sam i u parizu, al cistoca je ultimativno vrhunska XD Mozda zvuci smjesno al lik je doslovno to napisao..

      13. 8. 2019,   21:04
    • Flip (ili koji vec ti je nick) ja sam isto dosta proputovao narocito Europu i sto se tice cistoce, uredjenosti i sigurnosti, a ajmo reci da je milionski grad i vise, Zagreb je sigurno u vrhu sto se toga tice, ako ne i na vrhu. Francuske i Talijanske gradove ne treba spominjat uopce u tom segmentu (katastrofa)

      13. 8. 2019,   21:09
    • Pa oke, ti si ocito neki elitist.. Dobro da nisi reko bez rukavica da je zagreb prljav XD

      13. 8. 2019,   21:15
    • pa ti si care proputovo vise od pet prijasnjih generacija mene XD

      13. 8. 2019,   21:21
    • Zagreb je jedan i gledajući na istočne, neke čak i zapadne gradove čist, uredan, uređuje se i gradi. Što je Bandić sagradio , neda mi se sve tu pisat jer ima dosta, i sve se može guglat.. Vrtića, škola ima isto. Fontane , koje su nekima rak rana , glupost, treba ih biti i više, rim, pariz imaju ih stotine, a zašto jer kao i sad gledam , kad opiči sunce i vrućine masa njih se ide tamo ladit... jer normalno je da gradskom asfaltu treba voda tj. fontana. No bitno da se prigovara jer je to Bandić . Financijski , nemože mi nitko reći da ima preče nego fontane jer kad bi se tako razmišljalo ništa se nebi gradilo. I katedrala kad se gradila, HNK... i mnoge stare znamenitosti , sigurno i tada nije bilo viška novaca i nekima je to bilo bacanje, a što bi sad i kak bi sad zg izgledao da nema takvih građevina. Bandić ima svoje mane, ali je dobar i vrijedan , zna svaku ulicu i problem u gradu, a i socijalno osviješten... Zet imate badava, pogledajte malo cijene u drugim gradovima. Nek mi sad nitko ne koment , a ima i više Bandić novaca, jer se to gleda proporcionalno, ima više , ali ima i više ljudi, ulica potreba !!!!

      13. 8. 2019,   21:26
    • Ivani70 Da, talijani, katasrofa...i autoputi puni smeća...ma užas

      13. 8. 2019,   21:33
    • Tak imam te rad slazem se s tobom sve. Ima osjecaj za socijalu, a naravno treba i drugima uljepsati zivot ne samo socijali. Meni su fontane super. I ponosan sam kad neko dolazi u Zg kad vidi kako je to sredjeno. Opcenito Hrvatska cijela u usporedbi s istokom je na visem nivou, a i nekih zapadnih zemalja. Cim prijedjes granicu iz smjera istoka ili juga naocigled se vidi to.

      13. 8. 2019,   21:41
    • A sad jel bi bio.netko bolji od Bandica neznam, mozda treba probati

      13. 8. 2019,   21:41
    • Ja ga nebi mjenjala....takvi ko on nisu na svakim cosku! Zg ako ga smijene brzo budu vidli kaj su zgubili.

      13. 8. 2019,   21:45
    • Tak imam te rad ne mogu reci da sam veliki fan. Ali susjed mi je i stvarno covjek radi 0-24

      13. 8. 2019,   21:49
    • Znam ja da dela i njegovi u gradskoj moraju delat...nemre to netko ko odradi 8 sati...lepo ga pozdravi :)))

      13. 8. 2019,   22:12
    • Nisu problem oni koji rade nego su problem ti koj nista ne rade a primaju placu uz to zaposli mnoge koji isto nista ne rade. Ne razumim ja te koje netko zaposli da rade i ne kradu a oni iskoristavaju te iste koji su ih zaposlili. umjesto da rade posteno i dobro svoj posao, oni zabusavaju jer se ne boje odkaza, kazne ni zatvora jer ih stiti politicka stranka, kum, rodo iltd. To je problem ne tko je kome kum, rodo koju clansku ima. Kad bi svi radili svoj posao i odgovarali za taj posao, ako ne radi dobro ili nesto zabrlja leti van i niitko mu ne moze pomoc mi spasit. To vam je problem jer se to ukorjenilo u sve pore drzave. Ostali imaju iste probleme bogatije drzave to pokrivaju drugacije jer imaju razvijenu industriju i prirodna bogatstva pa marginalci mogu zivit od svog rada. Marginalcima ne treba puno pa i ne osjete da ih deru ti isti kao kod nas sto deru.Dok kod nas nema dovoljno za te politicare, lokalne serife i njihove krpelje i ono sto malo proizvedu oni to pokradu izmedu sebe ili potrose na raznorazne derneke i tulume, naravno oni to pojedu ili polocu uz pevaljke i agitprop govoere.

      13. 8. 2019,   22:41
    • Eto Skoro je prosle godine pjevao u Imotskom besplatno nije to smetalo lokalnim serifima ni njihovim poslodavcima da osiguraju i financije, ali ove godine je konkurencija lokalnim serifima i njihovim financijerima koji drze drzavnu kasu isto tako im nije odgovaralo da kum Marko pjeva u Gospicu besplatno samo su trebali financirat organizaciju, pa su im rekli ne jer to nisu njihovi serifi kao drug andro u Splitu, da je netko drugi na vlasti onda nebi ni u Splitu mogao besplatno ili placeno. To vam je problem sto svatko mmora bit neciji da bi uspio u ovoj drzavi, Zasto je to tako to smo mi svi krivi sto to dozvoljavamo da nam serifi vladaju drzavom kao svojom privatnom prcijom i odlucuju o svemu, jer znaju da im nitko ne moze nista i ne trebaju odgovarat marginalcima jer znaju da ce opet glasovat za njih, pa kolko ih oderali da oderali. Tko nam je onda kriv za sve ovo ti koji nas deru ili mi marginalci? Kako bi Bandic vladao tolike godine da vi ne glasujete za njega. Nije vrag da samo za njega glasuju njegova rodbina, kumovi i uhljebi, ima ih veliki broj ali mislim da ih nema dovoljno da pobjedi na izborima tolike godine i vlada 2/3 HR.

      13. 8. 2019,   23:20
  • Eto nje u Holdingu za čas posla

    13. 8. 2019,   10:19
  • što reče ono da "studira" ? =)

    13. 8. 2019,   10:20
  • Rece Bandic i Kolinda..Kako divan par :)) Eto male skoro u gradskoj upravi..Haha..

    13. 8. 2019,   09:56
  • Ova mozda to i ne zna , Bandic ce je 100% uzeti u svoj predizborni stozer. A nakon toga karijera do nebesa.

    13. 8. 2019,   10:21
  • Bože moj...

    13. 8. 2019,   09:55
  • Koja jadna država?!

    13. 8. 2019,   10:12
  • Eto dokaza.........da obrazovanje ne znači ništa ako nemaš "svoga" Bandić-a..ili svoga HDZ-ovca.........i to je dokaz da Hrvatska nikada.....neće dostići ostale države u EU........zapošljavaju se podobni a ne sposobni.............djevojka je bila brutalno iskrena.........i upravo pogodila "u sridu"........

    13. 8. 2019,   10:18