Zbog nedovoljne higijene Amerikanci uvoze iz Japana zahodsku školjku koja pruža temeljito čišćenje stražnjice s posebnim mlazom vode
WC školjka Toto pere, suši i grije stražnjicu
Američka reklamna kampanja za WC školjke tvrtke Toto Washlet pokreće se 1. lipnja ove godine, a prikazivat će gole stražnjice na kojima je nacrtan veliki smiješak. Jumbo plakat bit će izvješen na najvišem katu zgrade u središtu New Yorka. Japanska tvrtka Toto kupcima već dulje vrijeme nudi zahodsku školjku koja uz uobičajene funkcije pruža i temeljito čišćenje stražnjice s posebnim mlazom vode. Nakon toga slijedi sušenje toplim zrakom. Daska se također može ugrijati na željenu temperaturu. Sada američki distributer istu uslugu nudi svojim građanima koji se, prema zadnjim ispitivanjima, ne brinu dovoljno o svojoj higijeni. Školjka je dostupna u četiri slična modela. Proizvođač se nada da će postići isti uspjeh kao na japanskom tržištu, gdje su ljudi oduševljenim proizvodom. Najčešća pitanja Amerikanaca: Dodiruje li me pri pranju nešto? Može li se daska pregrijati i opeći me? Mogu li koristiti mlaz ako imam hemeroide? Šteti li voda trudnicama? Do sada sam uspijevao/la jako dobro bez toga. Treba li mi uistinu tako nešto? Pomaže li mlaz održavanju ženske higijene?