Zagorje je postalo Bajka na dlanu. To je naziv turističkog spota Krapinsko-zagorske županije, u čijem su kadrovima zabilježena 64 Zagorca zaljubljena u svoje brege, dvorce, muzeje, pa i krapinske praljude...
Zagorci krenuli u turistički boj: Za brege, neandertalce i dvorce
Zagorci su snimili promidžbeni film u kampanji Bajka na dlanu, kojim svoju regiju predstavljaju kao najuspješnije turističko odredište kontinentalne Hrvatske! Turistički rast na zagorskim bregima doista je impresivan.
Prošle godine u Krapinsko-zagorskoj županiji zabilježeno je 159.200 dolazaka i 349.000 noćenja što je rast od viši od 12 posto u dolascima i 7 posto u noćenjima u odnosu na 2017. godinu.
Gradi se puno: U sastavu Termi Jezerčica otvoren je novi autokamp, a u Desiniću hostel, u Krapinskim Toplicama najavljena je gradnja hotela, u Zaboku se preuređuje dvorac Gjalski, a u Stubičkim Toplicama trebaju početi obnove hotela Matija Gubec i kultne Slamarice.
POGLEDAJTE VIDEO:
Bogatstvo zagorske turističke ponude prikazuje promidžbeni film koji je pod redateljskom palicom Jasenke Haleuš snimila produkcijska kuća Krijas.
- Četverominutni film koji ima i kraću verziju, sniman je na više od trideset lokacija – od onih najpoznatijih poput Velikog Tabora, Muzeja krapinskih neandertalaca i Marije Bistrice preko netaknute prirode do novootkrivenih lokacija među kojima su Bedekovčanska jezera i Muzej oldtimera Presečki. Snimka bilježi i šezdeset i četiri osobe, Zagorce zaljubljene u svoje Zagorje - kazala je Jasenka Haleuš