Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Zbog 'krivog' poklona: Vezao ju pa natjerao da iskopa grob

None Foto:

Ruski lanac elektronskih uređaja 'DNS' morao se 'posuti pepelom' nakon što su objavili reklamu u kojoj nasilni muškarci vode svoje supruge usred šume kako bi zakopale poklone koje su im kupile.

Kako bi privukli pažnju svih potencijalnih kupaca u vrijeme proslave državnog praznika 'Branitelja domovine' kada žene tradicionalno daruju muškarce, ruski je trgovački lanac DNS objavio reklamu koja im se vrlo brzo obila o glavu. 

Reklama naime prikazuje bijesnog muškarca koji uplakanu i vezanu ženu vozi šumom u prtljažniku automobila. U jednom trenutku staje, ženu izbacuje van i daje joj lopatu kako bi iskopala rupu za 'bezvrijedni' poklon koji mu je poklonila. 

Sve je to, ispostavlja se kasnije, bilo u ženinoj glavi nakon što je svom suprugu kupila čarape. Stoga ih baca u smeće i sva sretna i sigurna u sebe ulazi u poslovnicu DNS-a gdje će mu kupiti novi mobitel ili nešto slično. Uostalom, pogledajte i sami:

Reklama je u samo nekoliko sati od objave razbjesnila ljude diljem Rusije koji su je osudili zbog 'promicanja seksizma i nasilja nad ženama' s čim Rusija ionako ima ogromne probleme. 

Mnoge je reklama podsjetila na nedavni zločin kada je ljubomorni Rus svoju suprugu odveo u šumu i tamo joj sjekirom odsjekao obje ruke, piše Daily Mail

S kritikama se na kraju složio i direktor DNS-a koji je izjavio da je reklama primjer 'marketinškog idiotizma'. 

- Ovaj 'humor' smrdi na seksizam. Želim se ispričati svima čije smo osjećaje povrijedili. Ovakva reklama za kompaniju nije stvorila nikakvu vrijednost, a buka koju je generirala jednostavno nije bila vrijedna, izjavio je Dmitry Alexeev. 

 

Komentari (8)
  • A kad je onaj jadničak u onoj reklami "šta nije bilo od jabuke"...skoro glavu izgubio...onda je bilo smješno...onda se nisu babe protivile...

    24. 2. 2018,   21:54
  • Sada je tu istu reklamu vidjelo x puta više ljudi bego šta bi ju inače vidjelo. Dobro odrađen marketing.

    24. 2. 2018,   22:16
  • Super reklama

    24. 2. 2018,   21:37