Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

#herowanted: Pravi frajeri znaju mjeru

None Foto: Heineken 6

U Heinekenovu kampanju, čiji je cilj promovirati umjerenu konzumaciju alkohola, uključili su se Iva Šulentić, Andrea Andrassy, Ivan Vukušić, Saša Lozar i ELFS-i

Koristeći hashtag #herowanted koji je posljednjih dana zavladao društvenim mrežama, Andrea Andrassy, Iva Šulentić, Ivan Vukušić, Saša Lozar te dizajnerski dvojac ELFS krenuli su u veliku potragu za modernim herojima. Riječ je o novoj HEINEKENOVOJ kampanji odgovorne konzumacije alkohola „Moderate Drinkers Wanted“ u sklopu koje poznata domaća lica poručuju da je umjerenost u piću – cool. 

Središnje mjesto kampanje zauzima najnoviji TV spot branda Heineken čije su zvijezde žene koje, pjevajući hit Bonnie Tyler „I Need a Hero“, u klubovima i na ulicama Los Angelesa traže svoje heroje te muškarcima složno poručuju: „Pravi frajeri znaju mjeru“. Spot, koji potpisuje višestruko nagrađivani danski redatelj Nicolai Fuglisg, 27.siječnja započeo je s emitiranjem i na hrvatskim TV postajama, a dostupan je i na sljedećem linku:

http://www.heineken.com/hr/moderatedrinkers.aspx

U sklopu kampanje, Andrea Andrassy u svojoj kolumni „Dnevnik gradske cure“ pisala o lošim iskustvima udvaranja pijanih muškaraca te na društvenim mrežama pokrenula lavinu komentara. „Bilo je tu najboljih i najgorih uleta, priča o umjerenosti i neumjerenosti, uglavnom, bilo je puno smijeha. U kampanji #herowanted sam stvarno uživala – veliki sam fan Facebook rasprava u koje smo se upuštali. Mislim da je jako važno promovirati umjerenost među mladima, a za mene je umjerenost u piću i neumjerenost u jelu idealna kombinacija“, komentirala je Andrea.

Voditeljica Iva Šulentić je, na temu umjerenosti u svom privatnom životu, objavila seriju kolumni naziva „Recepti jedne hedonistice“. „Mislim da bi svijet bio ljepše mjesto da smo svi umjereni u svemu. Zato je ova kampanja, po mom mišljenju, pogodila u sridu. Umjereno je novo sexy, a svi koji znaju koliko je umjerenost bitna heroji su današnjice. Pisati i razmišljati o tome koliko nas alkohol može pogoršati kad je neumjerenost u pitanju, a koliko nam je lijepo kada s prijateljima izlazimo, slavimo se i družimo u oblaku umjerenosti bio je pravi gušt, a bilo je zabavno i fotkati se s prijateljem herojem u herojskoj majci“, rekla je Iva.

Popularan hashtag #herowanted zaštitni je znak nove majice koju je dizajnerski dvojac ELFS kreirao posebno za kampanju. „Biti umjeren i pronaći balans između toga da se zabavljamo i uživamo u trenutku, a da smo ujedno odgovorni prema sebi i drugima, vrlo je važno. Drago nam je da smo svojim doprinosom u vidu dizajniranja majica s #herowanted mogli biti dio ove hvale vrijedne priče“, poručili su.

Majica #herowanted odlično je pristajala domaćem TV i radijskom voditelju Ivanu Vukušiću koji je o zabavi tijekom večernjih izlazaka i zbog čega sve više pazi na umjerenu konzumaciju alkohola pisao u svojoj kolumni „Zapažanja trijeznog vuka“. „Biti dijelom #herowanted priče herojska je čast i čin. Umjereno se povremeno počastiti nije zločin – bitno je naći neke svoje granice i unutar njih se ponašati razumno. Ukoliko ova naša poruka dođe do velikog broja ljudi, Heinekenova misija je itekako uspjela“, smatra Ivan.

Andrei, Ivi i Ivanu u potrazi za herojima pridružio se i glazbenik i radijski voditelj Saša Lozar koji priznaje da nije tip od alkohola, iako odlazak 'na pivu' s kolegom nakon posla smatra wellnessom za mozak. „Želim se sjećati svakog trenutka, želim sigurno doći gdje sam naumio i ne želim da me netko sramoti neprimjerenim videom i slikama na društvenim mrežama. Zato smatram da je umjerena konzumacija alkohola nešto što mora postati 'popularno' i drago mi je da sam dio ove kampanje“, tvrdi Saša.

„Moderate Drinkers Wanted“ nova je u nizu globalnih HEINEKENOVIH inicijativa čiji je cilj odgovornu konzumaciju alkohola promovirati kao privlačnu i cool. U 2014., kompanija je u suradnji s poznatim DJ-om Arminom Van Buurenom pokrenula kampanju „Dance More, Drink Slow“, a ona je u Hrvatskoj predstavljena u sklopu popularnog festivala Ultra Europe. Na lokalnoj razini odgovornu konzumaciju aktivno promiče i HEINEKEN Hrvatska kroz kampanje usmjerene mladima poput „Ja sam 18+“ na Danima piva u Karlovcu i „Za odgovorno odrastanje mladih“.