Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Prvo slavi ustaše kao borce za slobodu. Onda slavi antifašiste

Komentari (201)
  • Ljudi su na svirep način poubijani. Među njima je bilo staraca, žena i djece... Drugim rijećima puno nevinih žrtava. Ne znam GOSPODINE, Klauški koji dio vam nije jasan, odnosno , što je tu sporno? U 90-desetim , Srbi su agresijom razno-raznim skupinama - od četnika do yna, napadali našu domovinu Hrvatsku i hrvatski narod- koje su ubijali , protjerivali i u logore zatvarali. Po vašoj logici i "pravednosti", imaju li Srbi pravo - poslije svega što su učinili , zapalit svijeću , položit cvijeće, podizati spomen ploče svojim agresorima koji su toliko zla i štete u svakom pogledu nanjeli -Hrvatima i Hrvatskoj. Oni to sustavno čine- a ja nisam pročitala ni jednu vašu kolumnu koja to osporava.

    9. 5. 2019,   13:01
    • Pa gosp Klauški je dobro obrazložio, da je položila cvijece za zrtve na bleiburgu nitko joj a ne bi rekao, no "pametna" je morala dodati da su to bili oslobodioci, a onda sutra protivnike tih oslobodioca naziva oslobodioci..... ne mozes u ratu dviju strana i jedne i druge nazivati oslobodioci !!!

      9. 5. 2019,   15:05
    • Kad Klauški obrazalaže, to se zbilja s oprezom mora isčitavati. Čula nisam što je Kolinda točno rekla. A da su ti zarobljenici bili ubijani bez presedana i milosti- to je kukavličkuk.

      9. 5. 2019,   15:35
    • Gospodin Klauški lijepo kaže da je jedno 'položiti cvijeće u spomen na žrtve' ali drugo je besramno koristiti priliku za svoje političke interese. Autor ne poriče počinjeni ratni zločin, niti ga uspoređuje sa nekim drugim ratnim zločinima. Moguće je priznati krivnju u vlastitoj zajednici i žaliti žrtve u isto vrijeme. Neoprostivo je poigravati se i manipulirati ljudskim sudbinama i prošlošću i izjednačavati nešto što cijeli svijet zna da je bilo krivo sa današnjom modernom Hrvatskom. Hvala gospodinu Klauškom, uz pomoć njega i njemu sličnih ljudi možemo početi stvarati bolju sliku Hrvatske, za sebe i u svijetu.

      9. 5. 2019,   22:52
    • Svaka zrtva je zrtva. Da li vi razlikujete zrtvu i poginule u borbi? Srbi su nas napadali njihovi poginuli nisu zrtve nego su poginuli u borbi. I opet im Srbi dizu spomenike kao da su zrtve, a oni bili osvajaci tuđeg teritorija. Tu se nije Klauski nikad zauzeo da nesto o tome napise, opcinjen je predsjednicom, nema toga sto on moze dobroga uciniti a da on to ne popljuje i negativno osudi. Isla je se poklonoti zrtvama koje su kao zarobljenike bez suda poubijali antifasisti. Isla je predati vaznost onim antifasistima koji su se borili za pravdu. U cemu je problem? Problem je samo u onima koji nece da razumiju, ili onima koji mrze predsjednicu.

      10. 5. 2019,   15:44
    • Razlikujem žrtve poginule u borbi i žrtve ratnih zločina, bili oni zarobljenici ili nevini. U ovom slučaju ne proizlazi da su žrtve bile 'borci za slobodu i neovisnost', to je jednostavno netočno. Predsjednica je mogla skromno odati počast žrtvama bez da pokušava mijenjati činjenice - dobro se zna tko je bio na čijoj strani. Npr. predsjednik Tuđman nije bio na strani onih koji su bježali nego na strani oslobodioca 8.5.1945 (naglašavam da time ne poričem da je među izdajicama hrvatskog naroda koji su bježali bilo i ustrašenih nevinih koji nisu znali gdje bi i što bi ). Predsjednica bi svejedno postigla svoj vlastiti cilj, samo sa više dostojanstva i stila. Hrvatskom ugledu u svijetu sigurno ne čini uslugu time što implicira da današnja neovisnost i sloboda nekako ima korijene u tome što smo u drugom svjetskom ratu bili na gubitničkoj strani! Ne radi se ovdje o njoj nego o načelima moderne Hrvatske i naroda koji u njoj žive. Što se Srbije tiče, ona uopće nije predmet ovog članka, tako da ne vidim zašto bi je autor spominjao. Što bi, po Srbijanskom primjeru trebali mijenjati povijesne činjenice i mazati oči mladim naraštajima, koji su i tako počeli sami otkrivati istinu, samo na bolan način.

      12. 5. 2019,   00:30
  • Čitam. Piše ovdje jedan kolega, "ne mogu sljedbenici Ante Pavelića i Hitlera, biti žrtve"... itd... Ja tvrdim da mogu. Da je tako kako kolega piše, danas u Njemačkoj nebi postojao niti jedan Njemac. U Hrvatskoj je desetak tisuća bilolo u ustašama i pod Hitlerovom čizmom. Za mene je žrtva - žrtva. Ubijati zarobljenike je dno -dna u vojnom smislu.

    9. 5. 2019,   13:44
    • Ustase su bjezale i bilo je vrijeme rata.. navedi jedan rat bez zrtava.. jos k tome ustase su se maskirale i sakrivale medju nevine dok su bjezale.. u kojem ratu imas sudjenje za agresora, normalno je da ce im partizani vratiti za logore i ubojstva dok ih uhvate.. sta si mislio da ce ih nagraditi za klanja??

      9. 5. 2019,   14:15
    • Milan, a Haag? Zašto se sudilo ,Mladiću, Karadžiću, Plavšić.... I još puno njih. Dakle po tebi trebali su po kratkom postupku dobit metak u čelo. 200000tisuća zarobljenika je ubijeno. Za mene su oni nevine žrtve.

      9. 5. 2019,   14:43
    • Treba zvati stvari svojim imenom, zna se što je ratni zločin, ubijanje nevinih i zarobljenika. Slažem se da su žrtve i oni poginuli u borbi i od ratnog zločina. Za mene jedino nisu žrtve oni koji takve zločine naređuje, izvršavaju i instigiraju. Zato je jako važno rasvijetliti što to naša predsjednica zapravo poručuje svom elektoratu. Mogla se dostojanstveno i skromno sjetiti žrtava, da joj je do toga stvarno ljudski bilo stalo, a ne pričati gluposti, miješati kruške i jabuke. Te iste žrtve kojima polaže cvijeće su po meni bile žrtve upravo onih koji su vodili i tadašnju državu i nasjedali kojekakvim samo-interesnim govorima, sigurno ne za dobro naroda. Jadan ovaj narod ako nakon svih patnji nije naučio misliti svojom glavom! Treba nam više Klauški-ja, najmanje 1000....

      12. 5. 2019,   07:58
  • Pa baka i deda su joj bili partizani logicno je da slavi antifasiste a ustase mora radi svojih glasaca

    9. 5. 2019,   12:40
  • K....,a,clanak upravo za podjele ,poticanje mrznje

    9. 5. 2019,   12:55
  • Tomislave, dobar si novinar, rado te čitam ali sada griješiš dušu. Na putu prema Bleiburgu većina ubijenih nisu bili nikome i nizašta krivi. Ubijani su redom bez da ih je itko išta pitao. A ubijala ih je pravna država koja je stvorea 29.11.1943. U vrijeme kad su ubijali te ljude imali su oformljene sve institucije države, a nisu sudili već su samo ubijali. Hrvatska prije 2.sv rata bila je poljoprivredna zemlja sa 70% seljaka. Ti ljudi sigurno nisu bili politički obrazovani i svjesni da se ne bore za pravu stvar. Mobilizirani su u NDH i što će nego odazvati se. Bilo je među njima i zločnaca ali vrlo malo jer oni su znali što ih čeka pa su na vrijeme pobjegli Primjer iz moje obitelji. Moj otac je rano ostao bez oba roditelja. Dva brata, zanatlije,su bili još prije rata u KP. Partizani su od 41. Jedan od te dvoice poginuo je u zadnjoj bitci na Moslavačkoj gori. Moj otac je bio najmlađi ali su se bojali da će ga ustaše ubiti pa su i njega s 15 godina povukli u partizane. Imali su i jednu sestru koja je otišla u Zagreb gdje je bila sluškinja kod jednog ustaškog oficira. Vjerojatno taj je bježao a ona isto s tom obitelji, . Nakon Bleiburga o tome što se s njom desilo, nikad se nije saznalo.. Zamisli Tomislave, zamisli kako je ta moja tetka, 20 godišnja djevojka urlala prije nego će je ubiti, sigurno vrištala je " nemojte, 3 brata su mi u patizanima. Nije pomoglo! Na kraju,poruka, poklonimo se svim nevinim žrtvama na obje strane, jer to je jedino ljudski i pravedno.

    9. 5. 2019,   14:22
    • Vodopijaz, dubok poklon tvojoj obitelji, da tako svi razmišljaju i govore brzo bi riješili ovo, tako je stradao i moj stric u niti jednoj vojsci nije bio, pokupili ga partizani u Samoboru sa ovima iz Križnog puta u Jaski mu se gubi trag, stoga naklon svim nevinim žrtvama totalitarnih režima simbiziranim u Jasenovcu i Bleiburgu, pokoj im duši.

      9. 5. 2019,   15:20
    • Hvala na podršci. Drago mi je da slično razmišljamo!

      9. 5. 2019,   22:49
    • Hvala ti vodopijaz da si ovo podijelio. I slažem se da bi o ovakvim sudbinama ljudi trebalo više govoriti. Zbog ovakvih stvari treba osuđivati svaki ratni zločin i zvati ga svojim pravim imenom, zločin. Zločin, ubijanje iz usijane mržnje.. Bez obzira na kojoj je strani počinjen. Pokloniti se ljudski i dostojanstveno u spomen žrtvama da, ali besramno i kratkovidno koristiti priliku za svoje vlastite interese, kao naša predsjednica, ne. Takvi kao ona su nanijeli puno štete upravo tom svom narodu kojeg su trebali voditi za njegovo dobro. Vodopijaz, nad ovakvim stvarnim ljudima se svi trebamo više, u vlastitom miru zamisliti da bi mogli uopće pojmiti užasa rata. Hvala ti.

      12. 5. 2019,   08:27
    • Dragi Patrik, sve što si napisao stoji u potpunosti. O predsjednici slično razmišljamo, samo ja se još i stidim kakva osoba je moja predsjednica.

      12. 5. 2019,   23:04
  • Klauški nisam vidio da si ikada isto napisao o svom idolu stipi mesiću, a upravo bi njemu najbolje pristajao naslov tvog članka...

    9. 5. 2019,   14:07
  • Komunizam je ubio ljudi isto koliko i nacizam i fašizam.

    9. 5. 2019,   13:10
    • Netočno; žrtava komunizma bilo je cca. 18 puta više ... zanimljivo; uglavnom su bili istog državljanstva kao ubojice.

      9. 5. 2019,   13:20
    • Um s time da je komunizam trajao i traje 10 puta duze od nacizma koji je trajao 4 godine.. u tome je razlika. Naravno neki komunisti su ubijali svoje, ali najvise ‘zrtava’ Tite su bili ustase i cetnici koji nisu zrtve

      9. 5. 2019,   14:17
    • Hitler je vladao puno duže od četiri godine.

      9. 5. 2019,   14:40
    • Kak je tebe zaobišel da mi je znati....

      9. 5. 2019,   16:02
    • Neistine su nas učili godinama.. laz iz prošlosti ..izlazi van na vidjelo..nikada nisu u Jasenovcu našli 600000 leseva...sam se Tito ovog sramio ali su mu savjetovali da ..bude tiho..generali drugih republika..zbog svih naroda!...iskopano je samo 2800 leseva ..osim toga nađeno je 1200 leseva u Uniformama domobrana i ustasa 1947g.na obalama uz Jasenovac koje su morali po nalogu partizana izvadit iz Save i sakriti ..u neku grabu..(osveta za Kozaru) ..pisali ljudi 90god..koji su to tajili cjelo vrijeme ili prjetnja na Goli otok!..jbv Tito!

      15. 5. 2019,   14:45
  • Položila je vjence za nevino stradale, mislim da nije dobro da je novinar toliko prokomunistički nastrojen, nego bi trebao pisati realno i nepristrano, upravo ovakva pisanja dovode do dubokih podjela, a ne jedne zločine osuđivat, a druge amnestirat.

    9. 5. 2019,   12:16
    • Ma to je naš Tomo, on brižan ne zna drukčije..

      9. 5. 2019,   12:25
    • Ustaše nisu nevino stradali i amen!!!

      9. 5. 2019,   12:28
    • Lika svako ko je ne ubio u borbi nego streljao bez suda je ubojica. Žrtve iz Bleiburga su i djeca, žene, starci uostalom to je dokazano, nemoj čitati samo komunističke pamflete čitaj i druge litarature i na kraju EU je osudila kako nacističke tako komunističke zločine, tebi na znanje Rusija je odbacila komunizam i osudila komunističke zločine, naravno kod nas se to ne osuđuje, jer po tebi su na Bleiburgu bili crnokošuljaši koji su u borbama sa partizanima izginuli i sad ih kao eto neko hvali i rehabilitira.

      9. 5. 2019,   12:49
    • Ti s Bleiburga su sigurno ubojice, ali to opet ustaše ne čini nevinim žrtvama i amen!

      9. 5. 2019,   13:07
    • Lika, da istina ovi kaj su ubijali ljude na Bleiburgu i Križnom putu su sigurno ubojice u pravu si, tak da dobro veliš da su ovi s Bleiburga ubojice.

      9. 5. 2019,   13:21
    • Liko diko jesmo trebali i četnike 95 tako potaracat, bez suda?Bili su agresori i amen! Koje licemjerje vlada... Ufff

      9. 5. 2019,   13:37
    • fafa aj me molim te nemoj vuči za jezik, fala. Samo ću reći srećom za sve nas i ove krajeve da su junačine sijeli u svoje traktore i ulovili šturu jer dovoljno mi je da se sitim šta je Norac napravio u mom gradu da znam da je ovako bolje...

      9. 5. 2019,   14:43
    • Lika ajde molim te pročitaj gore više komentar od Vodopijaza.

      9. 5. 2019,   15:25
    • ok ti i vodopijaz imate sličnu, ali ipak malo drugačiju obiteljsku storiju (odi na moj profil pročitati moju ako te zanima) i nitko ne brani ove kako sam ih i sam nazvao ubojice s Bleiburga već ne dam ovim novokomponiranim ustašoidima da u dnevno-političke svrhe glume Srbe pa preuveličavaju broj žrtava ili od ubojica rade nevine žrtve. Još ću za kraj nadodati vodopijazu da malo pogleda što su Francuzi radili s ženama za koje su znale da su opsluživale Švabe i ne želim biti bezobrazan, ali što mislite kako je tim neukim čobanima izgledala dobro uhranjena 20 godišnja Agramerka za koju su čuli da služi ustaškog oficira. Rat je zlo!!!

      9. 5. 2019,   15:45
    • Poštenjak oprosti, ali i ti si od onih koji ne znaju čitati s razumijevanjem jer na moj komentar kao ironično odgovaraš na način da napišeš isto ono što sam i ja napisao iz čega zaključujem da ti uopće nisi "ubrao" što je "pjesnik" htio reći.

      9. 5. 2019,   15:47
    • Lika nisam primjetio tako nešto i neznam zašto bi se opravdavao, ali eto stvarno mi nije namjera se izrugivati i vrijeđati jer to nije moj stil, ali da sam "ubrao" što je" pjesnik" htio reći sigurno jesam, ali je problem što ti nisi" ubrao" i žalim što si zatočen mržnjom i lažima, bilo bi dobro kada bi shvatio da je onaj u Jaseovcu i Bleiburgu bio Homosapiens i da je zločin zločin, ali iz tvojih izjava je razvidno da ti nikako da "ubereš" da za "nekolicinu nevinih" u Bleiburgu kako ti umanjuješ žrtve nije niko odgovarao ni dao ispriku bilo kakvu ili žaljenje, jer da se to napravi bila bi NOB borba puno uzvišenija, a ovako se svodi na običan banditizam koji kalja borbu boraca NOP-a koji su bili pošteni, a ne krvoloci kao ovi koji su sljepi slušajući naredbe ubijali "malobrojne nevine" na Bleiburgu.

      9. 5. 2019,   17:03
    • Ma bravo majstore svaka čast zadojen sam mržnjom prema svojoj obitelji i upravo dokazuješ da apsolutno nisi ništa "ubrao" od onog što sam govorio. Jedna je istina da mi NIKAD neće biti jasno toliko proljevanje suza za ekipu koja je osramotila hrvatski narod na dugi niz godina od čega se do dana današnjeg još nismo do kraja oprali jer za razliku od inteligentnih Nijemaca mi i dalje koketiramo s tim dokazano mrziteljsko-ubilačkim režimima i ideologijama. Svatko normalan je davnih dana osudio odmazdu partizana nakon WWII, ali mi se gadi to vaša prikrivena simpatija prema najvećoj sramoti hrv.roda i dokazanim zločincima i ubojicama - ustašama.

      10. 5. 2019,   08:45
    • Navijati i braniti ustaše je isto ko da si u ratu 90-ih navijao i branio srpsku agresiju!!!

      10. 5. 2019,   08:46
  • Bleiburg je najveća sramota jugoslavenskog antifašizma, i zato se jugoslavenska manjina toliko pjeni na spomen stravičnih zločina koji su počinjeni.

    9. 5. 2019,   13:17
    • Ja na Bleiburgu slavim pobjedu nad fasizmom dok ovi imaju ustaski dernek

      9. 5. 2019,   14:03
    • Da to je bio ratni zločin nad ratnim zarobljenicima i civilima. Treba to nazvati pravim imenom. Bilo je u tom užasa svakakvih isprepletenih sudbina, ali nemojmo iskrivljavati povijest i te žrtve zvati borcima za slobodu i neovisnost. O čemu ona to...bez srama i pardona se koristi tim istim ljudskim sudbinama u svoje vlastite svrhe. Takvi kao ona su i izdali hrvatski narod u drugom svjetskom ratu. Ne zanima me jugoslavenska manjina, ali me brine Hrvatska. Prepoznajmo greške, dostojanstveno se poklonimo žrtvama i na čestitim načelima koja su dobra za narod idimo dalje .

      13. 5. 2019,   07:58
    • Antifastima ..izdajicama ..pocetnicima tamo nije mjesto...kakvi partizani..44g..dosli iz četnika..i obdy sponenice NOBa..mirovine..namjerno su u Slo i Bleiburg poslane srpske divizije i bataljoni da rjese zarobljene...ljudi nije to slucajno!..kao i su morale druge srpsko bosanske brigade ..usetati u Zg...

      15. 5. 2019,   14:51
  • Zanimljivo; ... nitko se nije uzbuđivao kad su srbi održavali parastos za poginule agresore s početka devedesetih.

    9. 5. 2019,   13:14