Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

10 načina kako stanjiti struk bez dijete i napornog vježbanja

Još stignete pripremiti tijelo za godišnji i ponosno pokazivanje na plaži. Mnogi ljudi, iako vitki, imaju problema s nadutim trbuhom pa izgledaju 'okruglasto' iako zapravo i nemaju puno sala

1. Posegnite za probioticima

U svoju prehranu svakako uvrstite probiotike kako bi crijevne bakterije bile u ravnoteži. Naime, kada u crijevima dođe do poremećaja u količini dobrih bakterija, tada dolazi do stvaranja plinova, a time i nadutosti. Probiotici nisu samo odlični za probavu, već i za poboljšanje raspoloženja te jačanje imuniteta.

SAVJETI KOJI ĆE VAS SPASITI Preživjeti pakao: Trikovi kako rashladiti sebe, dom, auto, psa

2. Smanjite unos soli

Unos prevelikih količina soli u organizam uzrokuje nakupljanje i zadržavanje vode u tijelu. Želite li smanjiti obujam oko struka, ali i drugih dijelova tijela, smanjite količinu soli u hrani i ubrzo će višak tekućine izaći iz tijela, osjetit ćete olakšanje.

Foto: Dreamstime

3. Zaboravite na pivo i gazirane sokove

Želite li brzinski malo izravnati trbuh do godišnjeg, suzdržite se od ispijanja hladne pive, ali i gaziranih sokova - mjehurići će potaknuti nadutost, ali ne samo oni - već i sam alkohol. Naime, alkohol potiče razmnožavanje loših bakterija u crijevima, a to će pak rezultirati stvaranjem plinova i napuhnutim trbuhom. Najbolje je piti običnu vodu.

ČUDOTVORNE VRSTE HRANE Top 50 namirnica budućnosti: Uz njih živite zdravije i dulje

4, Ne jedite otvorenih usta

Žvakanje hrane sa otvorenim ustima potiče gutanje zraka, a to će uzrokovati nadutost. Znači, dok jedete suzdržite se od razgovora, već sačekajte dok ne progutate zalogaj pa tek tada otvorite usta.

POREMEĆENI IMUNOLOŠKI SUSTAV 13 najčešćih ranih znakova da patite od autoimune bolesti

5. Izbjegavajte određenu hranu

Ukoliko ste stalno naduti, suzdržite se od graha, luka, brokule, kupusa, cvjetače i ostale hrane koja potiče stvaranje plinova u crijevima. Umjesto toga jedite češće jabuke, kruške i dinje jer su to voćke bogate pektinom koji umiruje i blagotvorno djeluje na probavu. Dobro je jesti i bobice, trešnje, naranče...

shutterstock | Autor: shutterstock Foto: shutterstock

6. Izbjegavajte kaugume

Mnogi ljudi žvaču kaugume kako bi 'ugušili' želju za hranom. Ali, ta metoda održavanja vitke linije može imati neugodnu nuspojavu, a to je - nadutost. Naime, žvakanjem se svako malo proguta mrvica zraka i to se nagomilava u tijelu. Uz to, kaugume sadrže ksilitol, sorbitol ili manitol što može povećati proizvodnju plina u probavnom traktu.

LEGENDARNI BAYWATCH Kako je nastao seksi badić koji je za TV prikovao milijune ljudi

7. Posegnite za đumbirom

Istraživanja su pokazala da komorač, paprena metvica i đumbir umirujuće djeluju na probavu. Oni povećavaju razinu probavnih enzima tako da se hrana lakše probavi i kraće zadržava u sustavu. Osim toga, paprena metvica smanjuje plinove i grčeve, đumbir pomaže kod mučnine, a komorač je prirodni diuretik koji sprječava zadržavanje vode u tijelu, prenosi Reader's Digest.

Foto: Dreamstime

8. Jedite ananas što češće

Jedenje ananasa doprinosi boljoj probavi i smiruje probavni trakt. Naime, ananas je bogat bromelainom, posebno njegov središnji, tvrdi dio. To je enzim koji razgrađuje bjelančevine, ubrzava metabolizam i smanjuje nakupljanje plinova u crijevima. 

Couple having sex UBOJICE STRASTI Pet stvari koje baš nikad ne bi smjeli reći djevojci u krevetu

9. Pomaže i fermentirana hrana

Fermentirana hrana je jako korisna za zdravlje crijeva i pravilnu probavu. Ona potiče razmnožavane dobrih bakterija kao što su bifidobakterije i laktobacili te tako stvara veliki izvor prirodnih probiotika. Osim što pomaže kod smanjivanja stvaranja plinova, potiče i stvaranje serotonina, hormona sreće koji se većinom stvara u crijevima.

'IZGLEDA DVOSTRUKO MLAĐE' U 20 godina prvi put je sasvim skratila kosu i obojila u plavo

10. Ispravite se

To je odličan, brzopotezni trik kako da vam trbuh djeluje ravnije. Pokušajte ravno držanje uvesti u svakodnevnu naviku. U početku se svjesno podsjećajte da se ispravite dok hodate, stojite ili sjedite, a kasnije će vam to ući u naviku i automatski ćete se držati ravno. 

Komentari (34)
  • Ja ne trebam pripremat tijelo za godisnji nego samo kufere! Ne idem na odmor da bi se drugima svidjala, nego da uzivam i odmorim 😁

    2. 7. 2019,   09:07
  • bum se samo ispravila

    2. 7. 2019,   10:03
  • KAUGUME? To je naša riječ?

    2. 7. 2019,   09:04