Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

5 namirnica bogatih kalcijem koje treba jesti svakodnevno

None Foto: Dusko Marusic/PIXSELL

Jogurt je puno veći izvor kalcija od mlijeka, a za pravilnu nadoknadu ovog vrijednog minerala redovite uzimajte i tvrde sireve, sušeno voće, sojino brašno i ribu

  1. Jogurt - Čaša nemasnog jogurta na dan sadrži oko 450 miligrama kalcija, a to je oko 42 posto preporučene dnevne potrebe za tim mineralom, dok čaša nemasnog mlijeka sadrži oko 300 miligrama kalcija. 
  2. Tvrdi sirevi - Odličan su izvor kalcija, no konzumirajte ih oprezno. Naime, oni sadrže i veći udio masnoće pa pretjerivanje sa sirevima nije preporučljivo, napominju nutricionisti. 
    . | Autor: Srdjan Ilic/PIXSELL Foto: Srdjan Ilic/PIXSELL
  3. Sojino brašno - Kao i tofu, na primjer, odličan je izvor kalcija. Jedna porcija tvrdog tofua sadrži oko 250 miligrama kalcija, pa čak i ako niste vegetarijanac nije naodmet razmisliti o tome da meso ponekad zamijenite tom namirnicom. 
  4. Sušeno voće - Najbolji izbor su smokve i datulje, ističe Sandra Marić Bulat. Među sjemenkama posebno su korisne sezamove, dok je za obnovu kalcija u organizmu korisno kombinirati sve orašaste plodove. 
    Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
  5. Riba - Od sve morske ribe, kao najbolji izbor ističu se srdele, koje možemo jesti i s kostima (papaline ili one iz konzerve), s kojima dobivamo dodatnu dozu kalcija, pojašnjava nutricionistica Sandra Marić Bulat.
    Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Komentari (21)
  • evo taman sušim bananu ;-)))))

    1. 11. 2016,   18:07
  • od ribe sam brzo gladna, jogurt ne volim, sir samo dimljeni, sojino brasno ne jedem...dakle, ostaje suseno voce

    1. 11. 2016,   16:03
  • U slast svima.

    1. 11. 2016,   18:27