Obavijesti

Lifestyle

Komentari 14

U velikim europskim gradovima na busevima gledaju Hrvatsku

U velikim europskim gradovima na busevima gledaju Hrvatsku
4

Javni gradski prijevoz brojnih europskih gradova poput Milana, Moskve, Kijeva, Brna, Amsterdama, Stockholma na najfrekventnijim lokacijama prometuju oslikani motivima Hrvatske

VIDEO

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi veliko vanjsko oglašavanje na devet ključnih emitivnih tržišta pa  tramvaji, autobusi i trolejbusi u javnom prijevozu brojnih europskih gradova na najfrekventnijim lokacijama prometuju oslikani motivima Hrvatske, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a.

- HTZ provodi veliko vanjsko oglašavanje na ključnim emitivnim tržištima poput Velike Britanije, Nizozemske, Švedske, Italije, Francuske, Češke, Rusije, Ukrajine i Slovenije. Tramvaji, autobusi i trolejbusi, odnosno javni gradski prijevoz brojnih europskih gradova poput Milana, Moskve, St. Petersburga, Kijeva, Lviva, Brna, Plzeňa, Amsterdama, Den Haaga, Stockholma, itd. na najfrekventnijim lokacijama prometuju oslikani motivima Hrvatske, navodi se u priopćenju. 

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić objašnjava da je veliko vanjsko oglašavanje na najfrekventnijim prometnicama velikih europskih gradova i metropola jedan od projekata realiziran u sklopu dodatno izdvojenih 10 milijuna kuna za marketinške i PR aktivnosti na emitivnim tržištima u ovoj godini.  

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

- Vizualni efekt dokazano privlači veliku pozornost mnoštva ljudi i stvaraju jak i dugotrajan doživljaj kod potencijalnih turista, ističe Staničić, dodajući kako je vanjsko oglašavanje Hrvatske kao turističke destinacije provedeno putem billboarda u iznimno prometnom londonskom i pariškom metrou, ali i u Pragu, Ljubljani, Rotterdamu, itd.

Iz HTZ-a su ujedno priopćili da su pokrenuli i milijun kuna vrijednu promotivnu kampanju poslovnog turizma, a koja za cilj ima pozicioniranje Hrvatske kao turističke destinacije pogodne za MICE turizam.

Oglašavanje se provodi u dva vala, odnosno u svibnju te u rujnu i listopadu. Aktivnosti u sklopu kampanje obuhvaćaju display i print oglašavanje u specijaliziranim medijima te promociju na društvenim mrežama, a provodi se na tržištu Velike Britanije, Njemačke, Italije, Francuske, SAD-a, Beneluxa, Švedske, Norveške, ali i Hrvatske.

- Kampanja fokusirana na promociju poslovnog turizma nastavak je naših kontinuiranih ulaganja u promociju i razvoj ovog važnog turističkog proizvoda. Hrvatska u ovom segmentu putovanja ima velike potencijale zbog kvalitetne resursne osnove, ali i zbog odličnih referenci što je i potvrđeno kvalitetno odrađenim domaćinstvom posljednjeg velikog međunarodnog skupa Kina +16 koji je nedavno održan u Dubrovniku - ističe Staničić u priopćenju. 

NEPREPOZNATLJIVA HUREM: Nekad prekrasna glumica danas izgleda kao plastična lutka

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 14
VIDEO

Najbolji ljubavnici: Četiri znaka Zodijaka nemaju konkurenciju
OČARAT ĆE VAS

Najbolji ljubavnici: Četiri znaka Zodijaka nemaju konkurenciju

Jedan od njih je Lav. On zrači samopouzdanjem i unutar i izvan spavaće sobe. Magnetskom karizmom i energijom osvaja partnera razigranim i avanturističkim duhom

Modni stil na izborima: Dame su iskoristile trik Kraljice Elizabete
LIJEPE BOJE

Modni stil na izborima: Dame su iskoristile trik Kraljice Elizabete

Izborna večer inspirirala je naše dame u politici da biraju boje, kako bi se istaknule u moru muškaraca koji su birali tamno odijelo i košulju. Donosimo zanimljive modne kombinacije političara
'Umjesto zavjeta, na vjenčanju sam čitala poruke koje je moj zaručnik slao ljubavnici'
'SVE SAM OTKAZALA'

'Umjesto zavjeta, na vjenčanju sam čitala poruke koje je moj zaručnik slao ljubavnici'

'Dva dana prije vjenčanja, dok sam finalizirala narudžbe za proslavu, na njegovom telefonu naišla sam na pretinac imena 'Sunshine'. Osjećala sam mučninu dok sam ga otvarala'