Obavijesti

Lifestyle

Komentari 11

Barba - sve što treba jednom pravom modernom gospodinu

Barba - sve što treba jednom pravom modernom gospodinu
5

Iza brenda modnih dodataka stoji stručnjak za odnose s javnošću Dalibor Jakus. Okosnica su priče brade kao muški dodatak licu, a u pripremi je i linija odjeće

VIDEO

Barba, Dalibor Jakus ili važno je imati bradu. Ne, nije riječ o starom ribaru nego o zanimljivom projektu 39-godišnjeg Splićanina s adresom u Zagrebu. Dalibor je zapravo stručnjak za odnose s javnošću, a studirao je zaštitu bilja na Agronomskom fakultetu. Ovu priču u nastavcima, kako naziva svoj projekt, pokrenuo je iz jednostavnog razloga - voli modu i modne dodatke. 

- Budući da na našem tržištu ima jako malo brendova koji su isključivo namijenjeni muškarcima, činilo mi se je pravo vrijeme da krenem s Barbom. Kad sam počeo s pričom Barba, razmišljao sam globalno jer jedino tako vidim tu priču. Zato sam i odabrao ime koje jest latinska riječ, ali isto značenje ima i u španjolskom, talijanskom i našem jeziku. Okosnica su priče brade kao muški dodatak licu, a Barba je modna ekstenzija te priče o muškim dodacima - ispričao je ovaj zaljubljenik u sve staromodno. 

Kad sam počeo s pričom Barba, razmišljao sam globalno. Zato sam i odabrao ime koje je latinska riječ, ali isto značenje ima i u španjolskom, talijanskom i našem jeziku


Čini se da je Dalibor stvarno izabrao pravi trenutak za pokretanje vlastite modne linije, jer na muškim licima sve češće viđamo brade, a “ulickane” metroseksualce zamijenili su drvosječe u kariranim košuljama. Ipak, notesi, tabakere, bedževi, ruksaci, olovke i sapuni za brijanje u glinenim posudama, zvuče kao idealni darovi za sofisticirana muškarca. Jedna razina priče tiče se malih kolekcija od po nekoliko proizvoda koje Barbu stavljaju u kontekst “bon vivanta”, pisca ili putnika, ispričao je dizajner. 

Stuart McCoombe

- Radim na tome da obogatim kolekciju dodacima koje odgovaraju toj slici. Druga je razina modna priča, odnosno odjeća za muškarce koja će zaokružiti pripovijedanje o Barbi. Odjeća je planirana za ovu godinu - ispričao je Dalibor, koji njome želi pokazati kako bi izgledao današnji muškarac - samosvjestan, načitan, obrazovan, solidaran, društveno aktivan, i naravno - bradat!

Iako takvi projekti nisu uobičajeni za naše prostore Dalibor je naišao na vrlo pozitivan feedback, možda baš zbog toga jer je Barba ono što nedostaje modnoj sceni. 

Privatni album

- Iako je to muški brand, na Barbu reagiraju i žene što me iznimno veseli. Kako je Barba prepoznatljiv imenom, posebno u mediteranskom ozračju, razmišljao sam odmah u startu proširiti priču među talijanskim, španjolskim i portugalskim muškarcima odnosno predstaviti Barbu Rimu, Madridu ili Lisabonu. No i prije nego sam započeo aktivnije baviti se time, prisutnost na društvenim mrežama uvelike je pomogla da je Barba i u tako kratkom vremenu predstavljen u europskim medijima kao i u Meksiku, Argentini i Brazilu pa čak i na Novom Zelandu.  

U izradi surađuje s grafičkim dizajnerom Nikolom Paićem koji mu pomaže da sve poprimi što vjerniju sliku vintage stila.  - Kod izbora materijala i boja vodim brigu o tome da su to prirodni materijali i boje tamnijeg sjaja, pomalo isprane, kako bi ukupni dojam imao više likovni, a manje računalni prikaz. Važno mi je da dobijem tu sliku prošlih vremena - objasnio je. Upravo Barbu kreira po sebi i po vlastitoj estetici. Naravno, bradu nosi još od studentskih dana i popularna ili ne, njemu je i dalje najdraži muški dodatak. Žene će se složiti. Kaže, nekako uvijek kreće od sebe, od onoga što mu se sviđa. 

Privatna arhiva

- Volim brade, modu, neki osobni pečat u izražavanju, pa je Barba i nastao kao moje viđenje, odnosno kao potreba da kreiram kolekciju proizvoda koja će upotpuniti izgled jednog današnjeg gospodina. S Barbom evociram i neka starija vremena u kojima su osobni predmeti poprimali vrlo emocionalnu notu, a istodobno je bilo važno kroz njih ostaviti dojam da cijenite kreativno. Osim modne kolekcije iz Barbine tvornice uskoro će izaći i novčanici, “hozentregeri” i marame, a u pregovorima su i za distribuciju Barba dodataka u nekim stranim zemljama. Kada pogledate Barba proizvode ne možete ih ne zamislit u nekoj staroj brijačnici, a to je Daliboru i bila inspiracija za snimanje kampanje u Brightonu. Kolekcija je savršen produžetak njegova izgleda, a čini se i životne filozofije, pa se samo možemo veseliti novim “bradatim“ proizvodima koji bi svjetlo dana trebali ugledati polovicom ove godine.

Privatni album

Slika nekih prošlih vremena

Pri izboru materijala i boja vodim brigu da su to prirodni materijali i boje tamnijeg sjaja, pomalo isprane, kako bi ukupni dojam imao više likovni, a manje računalni prikaz - kaže Dalibor. Fotografija iz kampanje Barba, koja je snimljena u engleskoj brijačnici Cutter & Grinder. Fotografije potpisuje Stuart McCoombe.

Preuzeto iz tjednika SuperMile - svake subote ekskluzivno uz 24sata! 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 11
VIDEO

Ovo je najopasniji horoskopski znak, nemojte im okretati leđa
VOLE OSVETU

Ovo je najopasniji horoskopski znak, nemojte im okretati leđa

Znaju djelovati miroljubivo, no kad djeluju ljutito bolje je ne imati posla s njima. Čak im se zna desiti da planiraju neku osvetu, no pritom toliko uživaju da zaborave razlog zašto su se uopće naljutili

Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude
VELIKI INTERVJU

Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude

Od početka simptoma pa do dijagnoze prolazi previše vremena, tražimo uvođenje novih pretraga koje mogu spasiti živote, kaže akademik Miličić
'Muž me nagovorio da imamo bebu, ali ja sam onda odlučila biti samohrana majka'
ŽIVOTNA PRIČA

'Muž me nagovorio da imamo bebu, ali ja sam onda odlučila biti samohrana majka'

Prvo su se odlučili na brak bez djece, no on je postao depresivan te zaključio da će ga uveseliti samo dijete. Ipak, to na koncu nije ispalo dobro