Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Četiri tehnike koje pomažu da zaspete za samo jednu minutu

Vjerojatno već znate neke trikove za bolji san, kao što je izbjegavanje kofeina ili mobitela prije spavanja. Ali, ako unatoč tome imate problema sa spavanjem, probajte ove tehnike

Ovo su četiri tehnike koje preporučuju stručnjaci:

1. Opuštanje mišića

Fizička napetost može biti uzrok zašto se noću budni. Kako bi se riješili toga, probajte ovu tehniku opuštanja mišića:

1. Polako zategnite i opustite mišiće
2. Krenite od nožnih prstiju, prema glavi
3. Radite to u intervalima od pet sekundi
4. Završite ovu tehniku zamišljajući sebe u nekom mirnom okružju, poput mirne plaže

TO JE NAJBOLJI NAČIN Kako napokon prestat pušit? Cigarete bacite i ne osvrćite se

2. Paradoksalni trik namjere

Ako ste jedna od onih osoba koja ne može zaspati jer se previše brine oko toga, probajte ovaj trik: mislite da morate ostati budni. Možda zvuči nelogično, ali zapravo pomaže da lakše zaspite jer smanjuje anksioznost i čak opušta um.

Woman sleeping in bed hugging soft white pillow | Autor: Dreamstime Foto: Dreamstime

3.  Smoothie za laku noć

Ako često posegnete za grickalicom prije spavanja, vrijeme je da zaboravite tu naviku jer ono što pojedemo prije spavanja može jako utjecati na spavanje.Zato, umjesto uobičajene večere, napravite ovaj smoothie sa sljedećim sastojcima:

  • Niskokalorično bademovo mlijeko
  • Grčki jogurt, nemasni
  • Smrznute trešnje
  • Cimet

4. Konstruktivna tehnika zabrinutosti

Ako vam se puno stvari 'mota' po glavi, to će vas definitivno držati budnima. Umjesto da brige zadržavate u glavi, zapišite ih. U jednu bilježnicu možete zapisati i rješenja trenutnih problema. Uz pomoć ovog trika, vrlo brzo ćete se opustiti i lakše zaspati.

Insomnia, sleep apnea or stress concept. Sleepless woman awake a | Autor: Dreamstime Foto: Dreamstime

MIŠIĆI ZA POŽELJETI Za snažna ramena i ruke: Evo kako se pravilno rade sklekovi

Sve tehnike za cilj imaju postizanje osjećaja opuštenosti. Taj osjećaj omogućuje bolji san. Često ga je teško postići, ali jednom kada savladate tehnike uklanjanja stresa, spavat ćete poput malih beba, prenosi Steth News.

 

 

 

Komentari (38)
  • najbolje piti čaj ili mlijeko ,ne alkohol ili kavu prije spavanja,,

    27. 8. 2019,   21:06
  • Kome i čemu ovakve tehnike??? Ne vidim nikakav problem ako je netko pospan, ma spava "ko top".

    27. 8. 2019,   22:44
  • Kako ostati budan, više me to muči. Ni da čačkalice stavim na kapkee, opet bi zaspala.

    28. 8. 2019,   12:16