Čini se kako je ovaj koncept mnogima privlačan, budući da je majice iz svoje linije već rasprodao u svim dostupnim veličinama, a to što neki 'pljuju' po njegovom dizajnu, Colemana Larkina ne smeta
Dizajner napravio majicu koja miriši poput KFC-ovog umaka
Obožavatelji KFC-a od nedavno mogu svoju ljubav prema piletini pokazati i s novom linijom 'KFC majica' koje su natopljene u KFC umak i mirišu na taj lanac brze hrane. Liniju potpisuje američki dizajner Coleman Larkin u suradnji s tvrtkom Kentucky for Kentucky, a kaže da su majice napravljene tako da kupce 'pozitivno iznenade izgledom i mirisom'.
- Moj prijatelj Whit Hiler došao je na genijalnu ideju da koristi KFC umak i da sve bude spremno uoči Dana zahvalnosti - priča Larkin i kaže kako 'majice sada imaju tek blagu KFC aromu'.
Čini se kako je ovaj njegov koncept mnogima i privlačan, budući da su se majice već rasprodale u svim dostupnim veličinama, a na to što neki 'pljuju' po njegovom dizajnu i činjenici da se 'smrdljiva' majica prodaje za 50 dolara (oko 335 kn), dizajner kaže:
- Previše sam zauzet brojenjem novca od svoje odjeće da bih se na njih obazirao.
Da bi izradio ovakve majice, Larkin je prvo morao nabaviti 4 litre KFC-ovog umaka.
- KFC ne želi svoj umak prodavati 'na veliko', tako da sam morao kupovati po maloprodajnoj cijeni i malo po malo. Osim toga, morate prevladati nelagodu koja dolazi uz naručivanje tolike količine umaka bez da kupite i nešto što ćete u njega umočiti - ispričao je dizajner za Daily Mail, a kaže i kako je 'uvjeren da bi već to većinu ljudi odvratilo od ideje'.
Nakon što je kupio umak, Larkin je omotao majice s gumenim vrpcama kako bi dobio 'tie - dye' ili 'prskani' uzorak, nakon čega ih je iskuhavao u kiseloj otopini da roba 'prihvati' mrlje.
Na kraju se, kaže, majice ispiru u kemikaliji koja sprječava da fleke izblijede, a onda se još samo operu i osuše.
Po njemu, materijal bi bez obzira na proces proizvodnje i 'ugrađeni' miris trebao trajati koliko i druga odjeća koja se radi s tie-dye tehnikom, pogotovo ako se slijede upute za pranje.
Ovo nije prvi put da je Larkinov rad privukao zanimanje javnosti - ranije ove godine društveni mediji i portali su o njemu pisali kad je prodavao nuggetse - od konjskog izmeta.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:
Pokretanje videa...