Dobri govornici napreduju na poslu, dobivaju promaknuća i preuzimaju vodeće funkcije. Nema toga što ne mogu uspješno plasirati na tržište
Dobar govornik zna osvojiti srca slušatelja
Način prezentacije važan je koliko i sadržaj govora te ima ključnu ulogu u prenošenju glavnih poruka slušateljima i u pronalaženju puta do njihova srca. Neka vaše izlaganje ima pet čarobnih elemenata: dramatičnost, humor, iskrenost, dubinu i temeljitost. Kako bi održali uzbudljivo izlaganje, pripremite upečatljiv uvod, kojim ćete odmah privući pozornost slušatelja. Prvih i posljednjih 30 sekundi imaju zapravo najveći utjecaj na slušače. Ono što govorite shvatite osobno. Pokušajte slušateljima dočarati dubinu priče kako bi osjetili da su dio nje. Svoje riječi ne stavljajte na papir kako bi ih drugi sami čitali, nego radije osobno razgovarajte s njima. Vašu će priču ljudi proživjeti dublje ako se oslonite na vlastito životno iskustvo i podijelite ga s njima. Ono što kažete bit će uvjerljivije i ljudi će vam vjerovati. Pravi se govornik krije u svakome, samo ga treba otkriti i dati mu riječ. NEKA VAŠE RIJEČI POSTIGNU CILJ Unapređivanje govorničkih vještina omogućit će vam da vaše riječi postignu svoj cilj i svrhu. Možete se upisati na neki tečaj ili se uključiti u klub u kojem ćete se suočiti s izazovom da govorite pred više ljudi. Govorite što češće. Kako bude rastao vaš utjecaj na druge ljude, tako će rasti i vaše samopouzdanje.