Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Doji sina (5) i kupa se s njim: 'Radit ću to dok budem mogla'

Komentari (210)
  • "Ne znači da je loše"? Da, gospođo, loše je. Iznimno loše za njegov psihosocijalni i emotivni razvoj. Dijete treba poticati da se razvija, a ne ga držati zarobljenog u dojenčadskoj dobi. Dečko će kad odraste definitivno imati problema u ostvarivanju intimnih odnosa sa suprotnim spolom.

    20. 9. 2018,   07:15
    • odlican komentar,u potpunosti se slazem

      20. 9. 2018,   07:28
    • I za to ce se mama pobrinuti...🤣🤦🏻‍♂️

      20. 9. 2018,   07:33
    • Ma nemoj pitajte svoje bake pa cete cuti kako su prije zene dojile djecu i do pet godina a to sto ovim danasnjima sise sluze za pokazivanje a ne za dojenje to je druga stvar.... ovo dijete ce biti zdravije od druge a te frojdovske spike pazi on zna kako ce se dijete ponasati...

      20. 9. 2018,   07:43
    • Šta je to loše u majcinom mlijeku? Kazes dijete treba poticati da se razvija, kako? Uz salame, hrenovke, pomfrit, majonezu, coca colu, slatkiše itd? to je sve dobro...

      20. 9. 2018,   07:45
    • skofun uzalud im objasnjavas, ne mozes ti glasačima HDZa ništa objasnit

      20. 9. 2018,   07:45
    • Znači biološki je po vama bolje da dijete koje je ljudskog roda pije mlijeko od druge vrste kao naprimjer krave? Mi smo jedina vrsta na svijetu koja konzumira mlijeko druge vrste nakon dječje dobi, i tko sa sigurnošću može reći da hormoni koji su u kravljem mlijeku ne utječu na razvoj djeteta? Kako to da smo toliko oprani da se zgrazamo što dijete pije majčino mlijeko a NE zato što pije mlijeko od druge vrste?

      20. 9. 2018,   07:47
    • I samo da znate imate studiju koju je vrlo lako pronaći na netu, djeca koja su na majčinoj mlijeku imaju već raspon iq-u nego djeca koja su ranije prešla na kravlje mlijeko i ono u prahu

      20. 9. 2018,   07:49
    • Skofun,slažem se.Ja sam dojila 6 mjeseci i počela nadohranom,ali ako paše mami i djeteteu,tko sam ja da osuđujem,ili postavljam nekakve teze o kasnijim problemima u odnosima.Danas su svi stručnjaci za sve

      20. 9. 2018,   07:49
    • znanstveno dokazano da majcino mlijeko iza prve godine vise nikakvu funkciju nema kod djeteta...a ovo sto ova zena radi granici s pedofilijom....bojim se da bi ova majka mogla poceti i seksualno iskoristavat to djete...nije daleko od tog

      20. 9. 2018,   07:50
    • Nakon godine dana nema smisla? Aj molim te da vidim tu studiju baš me zanima, jer također postoji studija da se u majčinom mlijeku stvaraju cannabinoid slični THC iz trave, koje novorođenčadi daje euforiju, otvara apetit i olakšava san

      20. 9. 2018,   07:52
    • a ne znam, 5 godina mi se ipak čini puno... u jednoj ruci batak, u drugoj sisa...

      20. 9. 2018,   07:57
    • Imas pravo sad se sjetio.. I moj nono je bio na cici skoro do 5g sjecam se da mi je bio reko.. Onaj put ocito to je bilo normalno, neznam meni je too much bo.

      20. 9. 2018,   08:06
    • Mi smo jedina vrsta koja pije mlijeko druge vrste? Oces rec da nisi nikad vidio macku da pije kravlje mlijeko :) a sad na temu. Ovaj lik sta usporeduje majonezu i majcino mlijeko nije normalan i pokazuje samo sto radi dojenje do srednje skole. Druga stvar je sto majcino mlijeko ima svoj period kad je najbolja opcija dok nakon 3 mjeseca pa sve do godine dana to polako opada. Ako mislite da majcino mlijeko moze biti dostatan obrok za dijete od 1+ godine razmislite opet jer to mu moze doc jedino kao poslastica jer je bio dobar, da li je to normalno? Ocito je to sve subjektivno, ali ne maskirajte vlastite preferencije u nesto sto je zdravo i tako mora bit. Ovo sto se radi nakon toga je cista psihologija, a ne fiziologija.

      20. 9. 2018,   08:07
    • Mislim da ovdje nije sporno da je bolje majčino mlijeko nego hrenovke i pomfrit, sporan je sam čin dojenja u dobi kada se dijete formira emocionalno.. Deda je gore dobro napisao, ovo je loše za psihosocijalni razvoj djeteta.. To je sigurno!

      20. 9. 2018,   08:09
    • U ustima sisa a u ruci isto sisa

      20. 9. 2018,   08:10
    • Sanja to sto si ti primitivna pa dojke gledas samo na seksualni nacin to je tvoj problem, a to samo pokazuje da si jos mlada i neiskusna, ne znas sta je zivot....

      20. 9. 2018,   08:12
    • Anno, zasto je to lose za psihosocijalni razvoj djeteta? Sta ti mislis da ce se on sjecati kad bude imao 18 godina kako je sa pet godina cicao? Pa ce mu to ostavit neke traume i zgadit mu mlijeko do kraja zivota

      20. 9. 2018,   08:13
    • Hahhaha Arth, kad sam to pročitala odma mi je pala na pamet moja mačka od 14 godina koja obožava mlijeko 😁. Za sve ostalo napisano se također slažem s tobom 👍

      20. 9. 2018,   08:14
    • Onoga koga stvarno zanima išta o majčinom mlijeku taj će se informirati a ne lupat gluposti kao što ih vi lupate. Da je pravi Deda pisao, nebio ovo napisao jer bi se sjećao vlastitog djetinstva, još da deda izgleda kao na slici, tek onda nebi bilo ovakvih komentara jer onaj tko je odrastao na selu zna. Pojima nemate, i žao mi je vaše djeca, al baš je.

      20. 9. 2018,   08:22
    • Evo ga na mačka pije kravlje mlijeko. Prvo što je glupo u tvojoj izjavi je to što mačka ne može iscicati kravlje mlijeko bez ljudske pomoci, drugo ako mački staviš zdjelicu vode pokraj zdjelice mlijeka što mačka prije pije vodu

      20. 9. 2018,   08:54
    • Inače, preporuka za dojenje glasi da se prestane sa dojenjem čim djetetu počnu rasti zubi, pogotovo muškom! Ovo je savjet Stvoriteljev kojeg vi uopče ne čitate, ne poznajete, niti vas je ikada zanimao, a moje pitanje glasi; po čemu ste vi vjernici i deklarirate se kao "katolici", a ne poznajete osnovne Božje zakone? Bez obzira na "znanstvene" teorije i pretjerivanja u svim smjerovima, istina je ipak najvažnija i najkorisnija, jer radi za dobrobit ljudske duše. Da li je najvažnije zadovoljavati svoje tjelesne potrebe ili je čovjek ipak i duhovno biće?

      20. 9. 2018,   08:54
    • Ja sam sisal do 7 godine,doduse nisam se kupal sa mamom

      20. 9. 2018,   08:56
    • jedan_decko....dovoljno godina imam i takoder ponosna majka 3je djece i bili su dojeni al sve ima svoje granice....a ova zena ih je presla definitivno

      20. 9. 2018,   09:02
    • sanja pitaj si mamu i baku do kad su dojili djecu

      20. 9. 2018,   09:38
    • do škole sigurno nisu

      20. 9. 2018,   09:39
    • svašta i vi žene, gadi vam se kad dijete doji, a ne gadi vam se kad obucete dokolte i odete se van drpat sa nepoznatim likom iza disca ili na zadnjem sjedistu auta u nekom šumarku

      20. 9. 2018,   09:44
    • Moj deda je sisao do škole, isto i drugi deda. I bake. Tako su odgajani i ako razmisliš, tako su preživjeli. I tako preživljava Afrika recimo još uvijek.

      20. 9. 2018,   09:44
    • Jedan decko, sta ti mislis da se djeca ne sjecaju nekih stvari sto su radili sa 5 godina?? Ja se sjecam nekih, a neki dan mi jedan decko rekao sto je radio sa svoje 3 godine i tocno je rekao jer sam ja bila prisutna. Tko moze dojiti super, ali sa 5 god. da djete cucla mi je too much. I jos se majka kupa gola s njim. Ma daaajjj... meni se cini da ona ima nekih problema. Ma ne da mi se cini vec ih ima. Nek joj muz lize cicu i nek se kupa s njim, a musko djete koje je vec poveliko nek ostavi na miru. Sumnjam da bi ti bilo ok da tvoja zena isto to radi kao i ova tu. Ili trolas.

      20. 9. 2018,   09:45
    • Jedan decko, usporedivati te dvije stvari sto si napisao u zadnjem kom. je totalno glupo. Zasto? Pa razmisli malo... drugi ce shvatiti

      20. 9. 2018,   09:48
    • Okanite se primitivnih gluposti i nagađanja! Dijete od pet godina reagira na dojenje isto kao i dojenče, ugodno mu je, smirujuće. Od svih mogućih osjećaja koje je do tada doživjelo,hranjenje i bliski dodir s majkom(koju doslovno doživljava dijelom sebe samog), jedina je emocija koju instinktivno prepoznaje. Hranjenje je najdublji ljudski poriv. Apsolutno nikakvih drugih, a pogotovo seksualnih "uspomena", dijete neće imati zbog kasnog dojenja.Veći problem imaju djeca vas koji u tome vide opasnost za psihu, jer ćete baš vi, kad u parku vidite majku koja doji, pomisliti, ili reći svome djetetu, "vidi sisu!", umjesto "dijete jede".

      20. 9. 2018,   09:50
    • Koliko sam primjetila po prijasnjim tvojim kom. ti ne znas normalno komentirati jedan decko, vec kad nemas argumenata ides sa vrijedanjem, samo kod nekih ti to ne pali. S tim pokazujes svoju nemoc i koliko si maajiii. Ostavi se tipkovnice i trk na maminu sisu sto je po tebi eto normalno

      20. 9. 2018,   09:54
    • P.s. zajedničko kupanje je pretjerivanje...fix ideja majke...takvu bliskost dijete ne treba...odrasli imaju sasvim drugačiju otpornost na "dobre" bakterije,nego djeca...u maloj količini vode to je nehigijenski potez...za igru postoje bazeni...

      20. 9. 2018,   09:58
    • Smiri se, diši duboko, sve ce biti u redu....

      20. 9. 2018,   10:06
    • Hahaha to sam i ocekivala od tebe. Nista pametno kad se nema argumenata 😂😂😂😂😂

      20. 9. 2018,   10:07
    • Wrazica@, ovo je odvratno! Vidiš, upravo sve to sam sad shvatio da si ti. Ako imaš stav, brani ga argumentima.Okani se pljuvanja po ljudima o kojima ništa ne znaš, zato što ne misle kao ti.

      20. 9. 2018,   10:07
    • Eto nek si ti puna argumenata, tvoj post iznad je to pokazao i dokazao, a imas i problema sa zivcima, ponekad posjetit psihijatra nebi bilo na odmet :)

      20. 9. 2018,   10:09
    • Ma bravoooo sad se idemo braniti s drugih profila 👏😂😂😂

      20. 9. 2018,   10:10
    • *lupi decko, mislis da je meni stalo do misljenja ljudi kao sto si ti? Dovoljno mi je procitati samo neke tvoje komentare i sve mi jasno. Prema tome... laprdaj svojoj mami ako smijes, ne meni. Na krivoj si adresi. P. S nadi si neki posao jer se poludi kad si non stop doma ;))

      20. 9. 2018,   10:13
    • Prizemni štos...što drugo očekivati od onog tko svoju "duhovitost" mora potvrđivati smajlićima...jer je drugačije ne bismo uopće prepoznali...smajlić nam kaže "sad-sam-bila-užasno-duhovita"!

      20. 9. 2018,   10:19
    • Stari, nemas ti pojma sto bi rekao pa se uhvatio smajlica 😂

      20. 9. 2018,   10:29
    • Ma evo 5! Imaš pravo, rijetko kad izađem na kraj s budalama! Jači su!

      20. 9. 2018,   10:32
    • ova wrazica je neka koja jos ni skolu nije zavrsila i svima spominje roditelje, zasto admin to ne banira?

      20. 9. 2018,   10:36
    • :)) kao sto sam gore napisala...ljudi kao ti ne mogu me uvrijediti, na krivoj si adresi pusaaa cmookkk 😘😘

      20. 9. 2018,   10:39
    • Dobro došla u klub w.. protiv j.dečkq hehe.on ti mene ignorirao nq ovom profilu a sa drugim mi se javi 😘😘

      20. 9. 2018,   10:54
    • judita, I know ;)))

      20. 9. 2018,   10:59
    • Glumac veliki. Ima mnogo gorih od mene koje baš zaslužuju ignore.heh.mah.never mind.ne znam zašto je ogorčen tako đtj.znwm.odtqvilq ga neks.

      20. 9. 2018,   11:01
    • Baš sam to rekao, da ima značajno veće šanse da u budućnosti traži dečke umjesto cura.

      20. 9. 2018,   11:06
    • U dobi od 5 godina dijete je već trebalo proći faličnu fazu razvoja, razriješiti tzv Edipov kompleks, mentalno se odvojiti od roditelja i početi se emocionalno i psihoseksualno razvijati kao zasebna neovisna osoba. U ovoj dobi, a to je s 5 godina dijete koje kreće nagodinu u školu, psihoseksualno mora biti zrelo u toj mjeri da shvaća razliku između muškog i ženskog, da mu ženska prsa više, u psihološkom smislu, ne predstavljaju instinktivni izvor preživljavanja i prehranjivanja, već počinje polako razumijevati sekuntarne spolne karakteristike u ljudi. Da ne pametujem, evo citat: "Ukoliko Edipov kompleks nastavi postojati, dijete se mentalno ne razdvaja od roditelja. To ima utjecaj na psihoseksualni razvoj osobe, ponašanje prema roditeljima, prema suprotnom spolu, odabir zanimanja, nastanak neuroza i mentalnih poremećaja." - Dakle, ovo o čemu govorim nema apsolutno nikakve veze s ti je li ljudsko mlijeko bolje od kravljeg. Iako u dobi od 5 godina dijete već treba jesti praktično svu hranu - meso, voće, povrće itd, a ne cuclati mlijeko, samo od mlijeka 5-godišnjak ne može živjeti i biti zdrav. Ili što Astrid gore kaže - u jednoj ruci batak, u drugoj sisa.... Mislim da se ovdje radi o psihološkom poremećaju u majke koji izaziva posesivnost i neprihvaćanje da joj dijete odrasta i da više nije beba.

      20. 9. 2018,   11:11
    • judita, high five 🖐😉

      20. 9. 2018,   11:18
    • skofun, pričaš gluposti. U doba naših baka djeca od 5 godina uvelike su pomagali u svakodnevnim poslovima u kući i oko kuće, išli u školu, kakvo crno dojenje. Plasiraš neistine.

      20. 9. 2018,   11:19
    • Deda Ostoja, slazem se s napisanim +++

      20. 9. 2018,   11:20
    • Slažem se

      20. 9. 2018,   11:22
    • faithless, ti nikad nisi čuo za slučaj da kujica posvoji mačića i koji ga zajedno sa svojim štencima? Ili da krmača posvoji i doji štence...takvih primjera imaš u cijelom životinjskom svijetu.

      20. 9. 2018,   11:23
    • Nismo animals

      20. 9. 2018,   11:24
    • Ne pitate se zasto vam djeca imaju alergije, astme zasto su krhka zdravlja neotporni i sl.a psihosocijalni i emotivni razvoj djeteta ne diktira dojenje nego internet, drustvene mreze ,video igrice a ti deda zivis jos na psihologiji pocetka 20 veka...

      20. 9. 2018,   11:27
    • @judita: jesmo. Sisavci smo kao i svi drugi sisavci. Nismo vanzemaljci sigurno

      20. 9. 2018,   11:46
    • Jeli to usporedujes životinje u zatočeništvu sa divljim životinjama iz prirode? Jesi ti dobre stari glave, i uostalom kad se to dogodi jeli se to smatra kao normalna pojava ili kao nešto izvanredno nešto što ne viđa svaki dan?

      20. 9. 2018,   11:48
    • I ljudi jesu životnije by the way, jedna od najgorih vrsta na planeti

      20. 9. 2018,   11:49
    • @deda- Slažem se s tobom u potpunosti, i sama studiram psihologiju i i ovo što ova majka radi nije nimalo pogodno za dijete. S obzirom da ta mama ima tako ogromnu potrebu objavljivati slike s djetetom na društvene mreže, i tako obrambeno isticati ''pogodne'' stvari kod dojenja, ovo definitivno pokazuje neki deficit kod majke. Previše se posesivno veže za dijete i uništava mu psiho-socijalni i emotivni razvoj. @Skofun- ovo što si upravo izjavio je najveća glupost. Ljudi ne radi se tu koje je mlijeko zdravijee kako ne kontate. Djeca već u dobi od 3-4 godine postaju svjesna spolnosti. Djeca već u predškolskoj dobi počinju ,,namjerno'' masturbirati i shvaćati da je ,,dodirivanje'' stvar koju radimo kad smo sami a ne pred drugim ljudima. Dakle, djeca baš u toj dobi 5,6,7 godina postaju svjesna da su sise, guzice i penis privatni organi čak iako ne znaju još točno sami pojam seksa. I da još nešto, uglavnom mi svi se ne sjećamo dojenja. Ja se osobno ne mogu sjetit dojenja. Naše epizodičko najranije pamćenje počinje negdje s 4-5 godina. A dječak koji doji s 5 godina uvijek će se sjećati toga, jer je bio jako star dok je dojio. E sad kakve to ima veze? Pa ima, zato što je velika mogućnost da mu ta iznimno intimna iskustva s majkom s tom kritičnom periodu velikog kognitivnog razvoja mogu itekako utjecati sutra na seksualni život. Vjerovatno će uvijek u curama i ženama tražiti lik majke i pokazivati razlicite seksualne disfunkcije....

      20. 9. 2018,   11:56
    • Posve je nebitno jesu li životinje u zatočeništvu (što god to tebi trebalo značiti) ili u divljini, istih primjera imaš svuda. Dakle doje ih kao svoje, nitko im ne daje u zdjelici kako si prvotno ustvrdio, kao i što si ustvrdio da takvo što među životinjama ne postoji. Ja samo demantiram tu tvoju tvrdnju.

      20. 9. 2018,   12:01
    • Bitno je bitno, jer ljudi imaju utjecaj na životinje u zatočeništvu i mogu utjecati na to, ajde da vidim u divljini kako lavica doji psića ili hijenu ili srnu nemoj se prijatelju zafrkavati

      20. 9. 2018,   12:04
    • Ajde molim te zguglaj i pošalji mi link kad je to zabilježeno da je jedna vrsta primila drugu vrstu a da nije bilo ljudske pomoci ili da se nije radilo u rezervatima za životinje sine pričaš gluposti

      20. 9. 2018,   12:07
    • I ti još tvrdis da nema veze jeli životinja u zatočeništvu, dobro idemo tom logikom raditi jednu studiju u kojoj istražujemo muški spol, pitanje je koji heteroseksualni muškarac ima više seksualnih odnosa sa drugim spolom, oni koji su Vanka slobodni ili oni koji su u zatvoru? Što ima veze što su zatvoreni jeli tako?

      20. 9. 2018,   12:10
    • "Okanite se primitivnih gluposti i nagađanja! Dijete od pet godina reagira na dojenje isto kao i dojenče, ugodno mu je, smirujuće. Od svih mogućih osjećaja koje je do tada doživjelo,hranjenje i bliski dodir s majkom(koju doslovno doživljava dijelom sebe samog), jedina je emocija koju instinktivno prepoznaje." - Taraba, pa u tome i jest cijeli problem. Kako su drugi već opisali, s 5 godina dijete treba već prerasti tu fazu razvoja. Ovo ovdje razvijanje edipovog kompleksa, gdje će klinac i kad navrši svoju tridesetu biti bolesno i neprirodno vezan za majku, umjesto da normalno traži partnericu među ženama u društvu, odnosno u svakoj ženi će tražiti majku, a ne svoju intimnu seksualnu u životnu partnericu.

      20. 9. 2018,   12:14
    • Vrlo rado bih ti dao link, ne jedan nego deset. Ali nemam namjeru zaraditi karton od admina zato što si ti lijen googlati.

      20. 9. 2018,   12:15
    • @Andrija- Upravo tako dijete od 5 godina nebi trebalo reagirati isto kao i dojenče!! I ne samo seksualni život. Mogu se pojaviti različiti obrambeni mehanizmi i nedostatak samostalnosti. Zato što dijete od 5 godina kad je tužno i uplašeno uči se da, umjesto da sam rješava neke svoje probleme ''kao veliki dečko'' mama mu jednostavno izbaci sisu i kaže ajde dođi mamici i kupaju se goli u kadi. Za godinu dana će poć u prvi razred osnovne pobogu...Kako će se snać u novoj sredini gdje su svi njegovi vršnjaci, gdje postoji socijalna kompetencija, gdje se treba uklopit? Ili će doć i dojit učiteljicu, šta?

      20. 9. 2018,   12:18
    • Deda@, kad nešto citiraš,dužan si navesti izvor. Ali,shvaćam da je to, za tvoju razinu obrazovanosti,posve nevažno.Inače ne bi kao znanstvene reference izvlačio citate sa smiješnih izvora, tipa "Ladylike"! Jadno, stvarno. Kao prvo, Edipov kompleks nema nikakve poveznice s dojenjem! Elektrin/Edipov kompleks podjednako mogu razviti i muška djeca, prema majci, i djevojčice, prema očevima... koji ih, naravno, nisu dojili. U pitanju je svjesno ili nesvjesno nastojanje nekog od roditelja da vežu dijete uz sebe emotivnim manipulacijama, pa i zastrašivanjem, što je rezultat njihove vlastite,dublje psihosocijalne neprilagođenosti. Samo dojenje nikako ne može dovesti do tog pogrešnog vida razvoja djetetove psihe. Dijete vrlo rano uviđa i prirodno prihvaća razlike među spolovima, ali isključivo u fizičkoj,a ne seksualnoj sferi.Mnogi drugi faktori mogu loše utjecati na pravilan razvoj djetetove seksualnosti u kasnijoj dobi, poput zlostavljanja/iživljavanja jednog od roditelja nad drugim, ili zlostavljanje samog djeteta, podcjenjivački odnos prema suprotnom spolu, dakle, općenito defektno ispoljavanje stava o seksualnim aspektima, u interakciji unutar obitelji ili bliske okoline,na koje dijete nailazi tijekom odrastanja...Tko god takav psihološki fenomen nastoji dovesti u korelaciju s dužim dojenjem,nikada nije vidio nikakve, a kamo li stručne knjige, jer ga znanstveni pristup ionako ne zanima.

      20. 9. 2018,   12:37
    • Ništa ja nisam dužan, Taraba. Pogotovo nisam dužan ništa dokazivati osobama koje su bezobrazne i bahate poput tebe i nemaju minimum kulture komunikacije, a od argumenata imaju jedino vrijeđanje sugovornika na osobnoj razini. Reći ću ti samo da Edipov kompleks ne mogu "razviti podjednako i dječaci i djevojčice", Edipov kompleks je naziv za jednu fazu psihosocijalnog razvoja djeteta. Obzirom da su ti premise pogrešne daljnja rasprava nema smisla. A i nemam namjeru raspravljati ozbiljno s nekim tko nema minimuma kulture i ne zna kulturno komunicirati. Ja, niti bilo tko drugi, nisam dužan ovdje slušati uvrede i omalovažavanja primitivaca, stoga ovim završavam raspravu s tobom. Živio.

      20. 9. 2018,   12:53
    • Haha!!! Ne trebaš se napadima izvlačiti, baja! Ništa nisam izmislio - služiš se neznanstvenim izvorima kako bi ovdje pred naivcima koji sve gutaju ispao pametan! Da, Edipov kompleks je pojam u psihologiji kojeg mogu razviti dječaci, i da! - Elektrin kompleks je isto to, samo kod djevojčica!To sam upravo i rekao, da znaš čitati shvatio bi...Ali, vidim da se javlja sve više "psihologa", pa je svakako bolje da oni nastave stručno elaborirati problematiku...o kojoj ja, priznajem, pojma nemam......

      20. 9. 2018,   13:05
    • Jedan dečko optužuješ tu žene da se hvataju iza disca s nepoznatim muškarcima, a nikako da priznaš da bi ti sisao i sada da možeš.. Samo je razlika kome! Tako i dijete od 5 god više ne treba i ne smije (za njegovo dobro) dojiti!

      20. 9. 2018,   13:38
    • ne utječe majčino mlijeko na inteligenciju. to su takve nebuloze za neobrazovane ljude. isto tako nitko nije razmišljao kada se jednom steknu antitijela da konzumacijom mlijeka s dodatnim antitijelima, može samo uzrokovati sukob u imunološkom sustavu

      20. 9. 2018,   18:10
    • jedan dečko dal ćeš i ti mene tjerati da dojim svoju djecu? kao prvo, to je naša osobna stvar šta ćemo raditi sa svojim tijelom. meni je najbitnije da dijete bude sito i uz mamu, a tebe i ostale militantne policijske rode treba zatvoriti optužbom diskriminacije nad ženama i lupetanja gluposti.

      20. 9. 2018,   18:15
    • Ajme meni pa cijeli dan raspravljate o toj temi! Nek žena radi što hoće, njeno je dijete a vi radite sa svojom djecom ono što smatrate da je najbolje i točka!

      20. 9. 2018,   18:22
    • Zagi, onda treba zatvoriti vise od pola portala zbog lupetanja gluposti da se pridruze ovom specijalcu kojeg spominjes. Vjeruj mi.

      20. 9. 2018,   19:02
    • njezina stvar mozda bude bolje mozda losije , ali molim vas slikava se dokle ga doji i to u kadi to je bolest,zato prvi komentar od dede donekle stoji

      21. 9. 2018,   10:45
  • Objavite kada Max bude zatukao mater i oca kada je slučajno upao u bračnu sobu i vidio oca na majčinoj sisi

    20. 9. 2018,   08:19
  • Draga gospođo niste baš čista...dugoročno mu sigurno štetite...

    20. 9. 2018,   07:33
    • Da pogodim, nemas muza i nemas djece?

      20. 9. 2018,   07:47
    • Imam dijete, imam partnera...

      20. 9. 2018,   07:50
    • I znaci ti mislis da je lose svome dijetetu davati majčino mlijeko? Strasno....

      20. 9. 2018,   08:15
    • Nemrem sebi doć koliko ljudi tj. žena pojima nema o vlastitom tijelu o dojenju da ne govorim. Jel vaše dijete bilo na formuli ili ste ko papiga do prve godine i gotovo? Dok je beba vrištala i molila mamu za još vi ste odlučili, jer jedna Rvatska zna do kad se doji? Strava i užas. Podataka ko u priči, al doslovce preplavljen internet s dobrobitima produljenog dojenja. Evo npr. sastav je 29% od ukupnih potreba za energijom 43% od ukupnih potreba za proteinima 36% od ukupnih potreba za kalcijem 75% od ukupnih potreba za vitaminom A 76% od ukupnih potreba za folnom kiselinom 94% od ukupnih potreba za vitaminom B12 60% od ukupnih potreba za vitaminom C TO JE LOŠE?!? Šta je štetno dugoročno? Nešto što je prirodno ili da recimo do škole nateže dudu varalicu il bocu? Il nek fura plišanca okolo, ili dekicu. Ma koma.

      20. 9. 2018,   08:27
    • Koliko ste zapravo isfrustrirani, većina od vas. Sigurno ste visili na majčinim grudima do O.Š. pa se osjećate prozvani...Više nego na dojenje aludiram na zajedničko kupanje.. A ako vas baš zanima dojila sam do djetetove prve godine a i tada je dijete odlučilo da neće više! Tko voli nek izvoli, dojite ih radi mene do fakulteta, ali da je to normalno, nije!

      20. 9. 2018,   08:46
    • nina01, ni ovo što ti spominješ, a ni ovo što ova radi nije normalno... sve ima svoje vrijeme! Po tebi je bolje da za sobom vuče stolac da "izdaja" mater... daj me nemoj!

      20. 9. 2018,   09:01
    • tinaaaa, nisam visila na majčinoj sisi do škole, vjerovatno do prve godine il tak nekaj, nije živa ne mogu je pitati. Prvog sina sam dojila tri mjeseca jer nisam znala ništa o dojenju ni grčevima ni ničemu. Bilo je to prije 18 godina dok nije bilo neta pa nije bilo ni lako dostupnih informacija kakve imamo danas na dohvar ruke, tj. prsta. Kćer sam dojila do 3,5 god. i kad smo se odvikavale zbog vrtića, rekla mi je dobro mama, necu vise, al daj mi još samo malo tak te molim i sklopila je ručice ko da smo u crkvi. Pa ti nemoj dat. Sad sin koji ima 3 godine još doji, ne vani, doma. Vani nema vremena za takve aktivnosti. I sad pazi ovo, viroza, ne može disati, jesti, al može sisu, viroza kod svih traje po tjedan dana kod njega dan, umoran je a nebi spavao, spoji se na sisona i tup. Zaštopan nos, mlijeko i opa, sve ok u roku dan-dva. Mada ovo kaj komentiram je u stvari bez veze, kaj ja znam kaj ne? Loše za dijete, loše za mater, loše za sve. Ajmo mi klincima ko što su učili naši stari do prije 40 godina i držat se toga ko pijan plota dok smo živi. I prenosit to s koljena na koljeno. Ne postoji napredak, tko je to vidio. Znanstveno dokazano? Ne nije ako ne paše balkancima. Samo ak se nama ide niz dlaku onda valja. Kod nas te u pojam ubije medicinsko nesposobno osoblje, jer kad ti dođe patronažna pa veli da se doji svaka četiri sata na svakoj dojci po pol sata, ja bi joj momentalni otkaz dala s posebnom naznakom da ne prilazi rodiljama i bebama dokle god se ne educira. Ma koma.

      20. 9. 2018,   10:03
    • Nina @ sorry ali grijesis, to vrijedi sta si napisala do mozda druge godine dojenja posli toga majcino mlijeko nije ni priblizno hranjivo , mozda 10 posto id toga sta si napisala. Ako ne vjerujes raspitaj jer ti to garantiran sa sigurnoscu. Ne kazem da ona radi nesta bolesno ali dojiti do tih godina je previse i moze utjecati na njegovu psihu

      20. 9. 2018,   10:06
    • tina. Poštovana nema smisla raspravljati sa evidentno neistomišljenicima jer ne žele i ne mogu uvažiti drugačiji stav usprkos argumentima, ubrzo će te biti etiketirana sa čobanka, HDZ-ovka, SDP-ovka što sa tematikom nema veze. Nije sporno da je majčino mlijeko zdravo, sporna je golotinja roditelja pred djetetom od 5 godina (neizbježna ako dojite). Otac sam četvero prekrasne djece (sada već odrasle) ali mi nije padalo na pamet (kao ni majci) skinuti se gol pred njima, kupati ili slično kada su bili u predmetnoj dobi iz članka. Ako želite dojiti djecu u navedenoj dobi postoji nešto što se zove izdajalica, a opterećivati dijete golotinjom (najbolje još da ih odvedete na nudističku plažu ipak smo u 21 stoljeću) smatram bolesnim.

      20. 9. 2018,   10:09
    • Svi educirani, načitani, pametni.. A nitko nije čuo za izdajalicu..

      20. 9. 2018,   11:02
    • Leonorfi... tak je, ali i to ima svoje vrijeme!

      20. 9. 2018,   20:48
    • Mislim ako već mali hoće mamino mlijeko, pumpa, izmuzi i daj mu. Ne mora joj visit na cici do srednje škole. Jednostavno.

      21. 9. 2018,   11:45
    • Ma dajte više dosta o majčinom mlijeku s 5 godina... kakvo mlijeko, mi smo odrasli na žgancima, a ne na sisi! Ovo je bolesno do amena!

      21. 9. 2018,   12:12
  • Ja razumjem da majcino mlijeko je jako zdravo.. Tu nema sta. Al pretjeruje, mali ima 5g i jos tako u kadu goli.. A ma.

    20. 9. 2018,   08:02
    • Pa nije ni čudo da je tamo problem maloljetničke trudnoće i majčinstva toliko rasprostranjen, a o ostalim izopačinama ne bih ni otvarao temu. Sve ima svoje vrijeme, pa tako i dojenje djece!

      20. 9. 2018,   08:59
    • mali sigurno nije gladan dok hoce cicu jer to mlijeko nema vise tolko.hranjivog u sebi.mali treba utjehu i nagradu a mozda bude ga i kao tinejđera stavljala kad prekine s curom..uzas

      20. 9. 2018,   09:49
    • ja ne razumijem sve ove komentatore sto govore pa sta ima veze sto doji majcino mlijeko je zdravije nego kravlje ili kozje...Pa brate jest zdravije ali ako je zdravo zasto onda ''dijete'' od 17 godina ne doji!? Ne radi se o tome sto je zdravije...dojenje je puno vise od samog mlijeka. To je dijetetov prvi kontakt sa svijetom i prvi intimni i prisni cin pri kojem se dijete veže za majku. A sad ako taj čin traje 5-6 godina kad bi dijete u toj dobi već trebalo širit svoj socijalni krug, ić u vrtić biti socijalno kompetentno...to dojenje samo šteti djetetu i blago rečeno pravi od njega debila

      20. 9. 2018,   12:03
    • jojo@ najbolje objasnjenje +++++

      20. 9. 2018,   12:21
    • JoJo21... bravo za tebe, ali daj ti to dokaži ovim neandertalcima koji bi se vukli po cicama do punoljetnosti... odvratno!

      20. 9. 2018,   20:52
  • do koje godine ga planira dojiti, do 17-te? Mama idem van, ali daj prije pive me prvo podoji...

    20. 9. 2018,   08:42
  • Meni je sisa draga za cicati iako imam preko 30 ...

    20. 9. 2018,   08:21
  • Ne da je lose nego je opacina. Jadno dijete. Uzas zivi

    20. 9. 2018,   07:18
  • Nije problem što dijete sisa, već što se mater naslikava s njim i to objavljuje.Bit će sigurno jako sretan kad ga u školi budu djeca zezala zbog toga.

    20. 9. 2018,   10:55
  • majko draga tebi pod hitno treba doktor a i socijalna sluzba jer ovo sto radis granici s pedofilijom

    20. 9. 2018,   07:48
    • A šta to točno graniči s pedofilijom? Po toj logici bi više od pola svijeta bilo na granici s pedofilijom. Afrika bi procvala, jer ljudi nebi bilo, Indija bi također bila pred izumiranjem i td.

      20. 9. 2018,   08:30
    • upravo u tim zemljama koje spominjes i ima najvise pedofilije....s koliko ono se curice zene tamo? i tebi to ne granici s pedofilijom onda???? bravo za tebe

      20. 9. 2018,   09:04
    • sanja985@ Još ne graniči s pedofilijom, no kako se to događa u Engleskoj, ne bi me začudilo da mali sisa do 13-te, a onda da promijene uloge....

      20. 9. 2018,   11:26
  • Sve to je meni OK, do momenta kad je objavila selfi. Jadan klinac.

    20. 9. 2018,   11:38