Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Evo zašto šute: Na Isusov grob za Uskrs ide 20.000 vjernika

Komentari (66)
  • Ljude zanima sve osim onog što je Isus govorio i učio! E, to ih ne zanima jer se kosi sa njihovim željama i načinom života... važno da če se danas ubiti od čestitanja nečeg u što ni sami ne vjeruju, jer da imalo vjeruju ne bi izvodili ove cirkusarije i na takav način Bogohulili!

    21. 4. 2019,   09:14
  • Grob je mjesto u kojem leži mrtvo ljudsko biće. Isus je uskrsnuo i nemože imati grob, a ako ima grob nije uskrsnuo. Nešto je trulo u ovoj priči, a židovi se lagodno bogate na njegovoj smrti dvije hiljade godina od kako su ga dali razapeti. Za njih je to bio samo uvod u dobar turistički biznis.

    21. 4. 2019,   07:43
    • Nije li u molitvi: mučen i pokopan, uskrsnuo treći dan... Ako je bio pokopan onda je imao grob.

      21. 4. 2019,   07:58
    • Da li je Isus živ , zar živ ima grob u kojem je mrtav?

      21. 4. 2019,   08:03
    • I danas ljudi imaju svoje grobnice, a živi su.

      21. 4. 2019,   08:09
    • poštenjak 1:Znaći Isus će kada umre biti tu pokopan?

      21. 4. 2019,   08:11
    • Najprije su ga izdali i dali Rimljanima da ga razapnu ,a potom uzimaju prihod od ulaznica.

      21. 4. 2019,   08:14
    • Eva zakljicivanje na razini 1.osnovne.cestitsm

      21. 4. 2019,   08:22
    • Ako je isus uskrsnuo ne moze imati grob? Sta je sa grobom iz kojega je uskrsnuo?! Kako je tvojim ukucanima?

      21. 4. 2019,   08:24
    • Uskrsnuće u smislu fizičkog nestanka tijela nije fizikalno moguće. Znači, nije niti umro kada je bio razapet i zato ga tamo niti nema.

      21. 4. 2019,   08:27
    • Kako ima grob , a nije u njemu? Što je napisao, kada se vraća?

      21. 4. 2019,   08:28
    • Ne,Eva čeka višu cjenu da ustupi grobno mjesto.

      21. 4. 2019,   08:36
    • Sory greška predhodnog komentara koji treba glasiti : Čeka višu cijenu da ustupi grobno mjesto.

      21. 4. 2019,   08:48
    • Eva ima pravo.... šta se sad plaze po tim mjestima za koje netko tvrdi da je pohodio Isus, a ne znaima ih šta je Isus učio ljude i propovjedao? Dobra zarada za popkvareno čovječanstvo! Danas si ljudi čestitaju Uskrs, a što su od toga uzeli osim dobar ručak i nerad kad god se kaže da je neki "blagdan"! Svake godine istu glupost ponavljaju, a da pri tome ni ne pomisle na dublje značenje i mijenjanje samoga sebe po tom pitanju. Sve je to prazan ceremonijal za dobrobit onih koji su to izmislili, a onima koji su svoj Uskrs u sebi našli i prihvatili, njima ne trebaju ovi prazni cirkusi!

      21. 4. 2019,   09:11
    • Kod Eve je ključno ono “Maras” . Kotačić se još nije pokrenuo !

      21. 4. 2019,   09:21
    • Ivan-Pavao: Kod tebe je ključni nedostatak spoznaja.

      21. 4. 2019,   11:04
    • citat Yuvala Noah Harari iz knjige 21 lekcija za 21 stoljeće: " Kad tisuću ljudi mjesec dana vjeruje u neku izmišljenu priću - to su lažne vijesti. Kad milijarda ljudi vjeruje u nju tisućama godine - to je vjera, a nas se upozorava da je ne nazivamo "lažnom vijesti" kako nebi povrijedil osjećaje vjernika ( ili izazvali njihov bijes )"

      21. 4. 2019,   14:13
    • 2 x general: Vjernike je nemoguće uvrijediti, jer oni sve opraštaju, milostivi su, znaju da ih za svaku nepravdu koju dožive na ovom svijetu u raju čeka bolje mjesto. Na žalost ja svakog dana drugih vijesti osim lažnih i ne čujem. Jedina istinita vijest danas je tvoj komentar.

      21. 4. 2019,   14:20
    • eva - odlična knjiga tko želi sam sebe propitivati kao i okolinu ( pa i cijelo čovječanstvo ). vrhunsko propitivanje na činjenicama, analizama jednog vrhunskog intelektualca. preporučam za one koji imaju mozga.

      21. 4. 2019,   14:25
    • Vjera se ne preispituje.

      21. 4. 2019,   15:17
    • miške - sve se propitiju, sve je podložno promjenama i novim saznanjima vremenskim odmakom

      21. 4. 2019,   16:26
    • Miške: Kako se nazivaju ljudi koji uzimaju ono što čuju, zdravo za gotovo? Sve osim tablice množenja je podložno kritičkoj misli. Zar ti stvarno vjeruješ da bi bog koji je ljubav i svemoguć žrtvovao svog sina za ništa. Što se promijenilo u životu ljudi razapinjanjem Isusa na križ, jednako ništa kao što se nije promijenilo ni zbog tisuće drugih koji su razapeti. Zar je bog želio da se muće žene u gorim mukama od Isusovih i proglašava ih se vješticama. Zar ti zaista vjeruješ da su žene mućene i spaljene (da se sakriju tragovi mućenja) letjele na metlama?

      21. 4. 2019,   21:15
    • Eva Maras- ja se Boga bojim. Kao bivši partijski sekretar u srednjoj školi i sudionik na ORA na faksu, strah me je .

      21. 4. 2019,   22:46
    • budni - što imaš pameno za reći?? ( nakon rešta )

      22. 4. 2019,   12:17
    • Nažalost ništa u tim trac novinama!

      22. 4. 2019,   12:29
    • Miška budi bez brige. Da ga ima najprije bi potaracao ove lažljive i licemjerne popove.

      22. 4. 2019,   12:35
    • Eva maras za tebe je i tablica mnozenja špansko selo!

      22. 4. 2019,   12:44
    • Miška - "Vjera se ne preispituje", pa jasno za to postoje očiti razlozi. Zamisli upotrijebiti mozak. Probaj. Što ćeš zaključiti?

      22. 4. 2019,   13:35
    • Budni:Da je bog bio budan u crkvama Šri Lanke nebi bilo mrtvih katolika. Kakav je to pastir koji ne čuva svoje stado?

      22. 4. 2019,   18:46
    • Pročitaj si moju prijašnju poruku ili onu koju je obrisao žandar !

      22. 4. 2019,   19:12
    • Nakon tvoje poruke, bog se zabrinuo za tvoje mentalno zdravlje.

      22. 4. 2019,   19:14
    • Nije bitno kaj se kaže, već tko!A zaista nekima ni doktori ne mogu pomoći u životu!

      22. 4. 2019,   20:57
    • EvaM- ovo u Šri Lanki je božje djelo. On je tako htio. Svemogući je. Trebalo bi mu suditi za ta zlodjela koja čini po svijetu. Samo ne znam jeli to djelo božje ili sina božjeg koji je i bog? Bog je svemoguć, zamisli koliko moći onda ima sveto trojstvo. Oni su tri puta moćniji. Mogu činiti zla koliko ih volja.

      22. 4. 2019,   21:38
    • Vi ste jako zastranili po pitanju analize, a sve zbog toga što ne znate osnove! Do kada mislite će Bog biti vama glavni krivac za ljudska nedjela, za ljudske gluposti u obliku praznih i obmanjivačkih ceremonijala, u obliku proglašavanja "svecima" smrtnike koji su isto kao mi, a postalisu vaši glavni "zagovornici"? Ja vas pitam, kome se vi preporučujete, od koga tražite zaštitu, kome se klanjate, molite, radite kipove, krunice... kome? Bogu sigurno ne, a ja vas samo dobronamjerno upozoravam da dragi Bog ne treba nikakve posrednike niti plačenike, niti zgrade pune zlata i oholosti, ni luksuze, a ni novac! On treba i traži samo vaše-naše toplo i meko srce puno razumijevanja, ljubavi, poniznosti, miloati, skromnosti i poštovanja do Njega i jedni do drugih.... samo to i ništa drugo! Sve drugo je gnjusoba za tog istog Boga kojeg okrivljujete za ljudske zloćine i pokvarenost. On je svakom čovjeku dao Božje zakone i slobodnu volju, a čovjek je sam odabrao ovo što svakim danom gledamo i slušamo. Gdje su vam 10. Božjih zapovijedi, znate li ih, šta radite po tom pitanju? Ukoliko imate negativan odgovor, onda ste si odgovorili i na postavljena pitanja na temu zla. Bog ih dopušta jer je tako odlučio čovjek koji je pogazio Njegove zakone, a prihvatio one svjetovne i svijet. Kakavi zakoni takva posljedica primjene istih!

      23. 4. 2019,   08:51
    • @Ouran kaže; " Bog ih dopušta jer je tako odlučio čovjek koji je pogazio Njegove zakone, a prihvatio one svjetovne i svijet. Kakavi zakoni takva posljedica primjene istih!" Ne slažem se. zašto bi svjetovni zakoni bili loši, a Božji dobri? Ja sam agnostik, uopće se ne zamaram bogom i religijom. Živim svjetovni život, ne lažem, ne kradem, ne varam ženu, ne činim ljudima zlo, umjeren sam u jelu i piću. Ne slijedim mase već imam slobodnu volju. Smatram da je religija zlo. Religija je temeljena na dogmama, isključuje zdrav razum i slobodnu volju pa je samim time pogodno sredstvo za manipulaciju ljudima. Religije su prisvojile pravo na duhovnost i univerzalne ljudske (svjetovne) zakone i proglasile ih božjima (svojima). Onda se među takvima religioznima nađe netko tko krivo tumači Božje zakone pa krene trjerati svoju pravdu, a opravdanje nalazi u religiji. Onda imamo to što imamo. Ja tebe pa ti mene i nikad kraja.

      23. 4. 2019,   11:44
    • mican... vidiš, tebi treba sasvim malo da bi razumio ono o čemu ja ovdje pišem. Dakle, Božji zakoni su tu da ih mi primjenimo kod i na sebi, a ne da ih namečemo drugima... treba djecu upoznati s tim, a kad postanu odrasli ljudi neka sami odluče u kojem će smjeru. Kažeš da si agnostik, a dobar čovjek, pa naravno da je dobrota nešto što nam je u genskom zapisu duše (ovo sam iskarikiral usporedbu), isto kao i zloba, a najvažnija je slobodna volja. Poznavati zakone, a upotrijebiti ono što sam odlučiš... tako dođe do tih odstupanja i zla za koje se ljudi sami odluče. Religija kao neka pripadnost i skupnost bi trebala imati veliku ulogu u pronošenju istine, a ne ovo što oni rade, a rade suprotno... stvaraju razdor, podjele i šire mržnju, obmanjuju ljude i uvode svoje zakone i pravila! To je loše i zbog toga je otpalo mnogo ljudi od Boga, jer su ih poljuljali upravo oni koji su trebali biti uzor. Ne razumijem zašto ljudima treba ta pripadnost i ti posrednici, to mi nije jasno... možda nekad, ali danas za tim nema potrebe, jer je čovjek toliko pokvarljiva roba da svi oni vide samo interes, a ne pronošenje prave istine, koju sigurno ni sami ne poznaju. Ja ne pripadam niti jednoj religiji, niti jednom ceremonijalnom klanu, a vjernik sam, jer vjeru živim... i to je dovoljno i meni i tebi "mican"! Samo ti ostani takav i sve će biti ok!

      23. 4. 2019,   14:17
    • "Božji zakoni su tu da ih mi primjenimo kod i na sebi, a ne da ih namečemo drugima". Lijepo rečeno! Ovo je bit svega, a to mase vjernika ili ne znaju, ili ne razumiju, ili ne primjenjuju. Problem vidim u tome što je ovo o čemu pišemo zapravo komplicirana tema, potrbeno je puno promišljanja, pa i određena doza inteligencije, da bi se o ovome moglo suvislo razgovarati. A puno vjernika to ne razumije niti pokušava razumjeti i zato su dogme idelane za mase - nemaš o čemu promišljati niti razbijati glavu već se samo držiš onoga što je zadano. A tu onda "posrednici" vide dobru priliku za svoju korist. Lakše je imati posrednika jer je on kao instant rješenje, neko sam staviti glavu u funkciju i proučiti kako stvari stoje. I tu nastau problemi - netko nije u stanju razumjeti posrednike ili razumije vjeru na svoj način, a u podlozi takvog "razumijevanja" obično leži ili poremećaj, ili nedostatk emocionalne inteligencije, ili trauma.

      23. 4. 2019,   15:10
    • Tako je mican... u pitanju je velika lijenost mase koja pribjegava lakšem (barem oni tako misle) načinu primjene vjere. Naravno nema tu ni "v" od vjere, ali dalje od toga njih ne zanima. Zapravo je sve jako jednostavno, ali moraš uključiti svoj mozak i početi raditi isključivo na sebi, a to znamo da ljude ne zanima! O "posrednicima" ne bi htio trošiti svoje dragocjeno vrijeme i energiju... neka oni zarađuju na tuđoj lijenosti i gluposti, na meni neće!

      23. 4. 2019,   16:03
    • Poštovani Ouran i mican: Jako sam sretna da vas je moj komentar potaknuo da izrazite i napišete svoje stavove. Lijepo je čitati vaše komentare jer su argumentirani i tako jednostavni da bi ih svatko tko ima imalo svog mozga mogao razumjeti. Hvala vam na trudu, potpisujem svaku vašu misao.

      23. 4. 2019,   23:00
    • Sve je božja volja, on je svemoguć. A izabrao je činiti zla. Ili možda ne postoji, a zlo čine popovi i njihovi sljedbenici. Što mislite.

      23. 4. 2019,   23:05
    • Ja sam ortodoksna vjernica, vjerujem da nema boga.

      23. 4. 2019,   23:09
    • I ja. Ali ja imam dokaz da ga nema. To je ova tvrdnja!

      23. 4. 2019,   23:54
    • Eva Maras, dali ste u rodu sa zastupnikom Marasom ?

      24. 4. 2019,   05:26
    • A kako si onda dobila biblijsko ime?A bome se i zna kakva si bila na početku svijeta!

      24. 4. 2019,   07:20
    • Po Eviti Peron, Evi Braun.

      24. 4. 2019,   07:57
    • Lijenost mase i nespremnost da se radi na sebi. U krdu smrdi, ali je i toplo - ono što se kod nas naziva vjerom je zapravo čisti komformizam.

      24. 4. 2019,   08:03
    • mican... opet si u pravu i tko je onda kriv za loše postupke takvih doli njih samih, jer ne žele iz krda iako smrdi nadaleko? Lijepo i dobro zaključuješ i pošto ideš u pravom smjeru, sve ćeš na vrijeme staviti na svoje mjesto! Lijep pozdrav!

      24. 4. 2019,   08:56
    • Neki komentatori su odgojeni ( vaspitani ) na "Umovanju zdravog razuma " Vase Pelagića.

      24. 4. 2019,   10:44
    • Roditeljima ide na živce vjeronauk u školi, a svoju djecu upisuju na isti taj vjeronauk. Ljudima smeta rastrošnost i bahatost svećenika pa opet daju milodare. Pedofilskih i ljubavničkih priča i skandala svako malo, a ljudi opet šalju djecu i sami idu u tu istu crkvu. I još se takvim ljudima ispovijedaju i povjeravaju im svoje tajne. Ne razumijem. Mentalitet stada?

      24. 4. 2019,   10:52
    • mican - lakše je ljude skupiti oko neke fikcije nego oko istine

      24. 4. 2019,   16:15
  • Svašta, baš svašta.

    21. 4. 2019,   07:25
  • Čuvaju Isusov grob? A da nije taj u Francuskoj? Jer je tamo Isus otišao sa ženom nakon što je, u dogovoru s Poncijem Pilatom, politički emigrirao? Ja tako vjerujem.

    21. 4. 2019,   08:25
  • Koja vjera?? To je čisti biznis i nema veze sa Kristom, Bogom i točka.

    21. 4. 2019,   11:25
  • Bogohuljenje, a o parama da ne pricam

    21. 4. 2019,   11:03
  • Posjećuju mjesto gdje je navodno bio pokopan. Bilo bi im pametnije da ga posjećuju u nekom stanu, gdje živi nakon uskrsnuća. Doduše ja neznam gdje je to, ali one vidjelice iz međugorja bi mogle pitati gospu da im kaže. Svakodnevno se dopisuju. Što to ne riješe jednom zauvjek.

    22. 4. 2019,   13:40
  • Najdraze mi je kad se takvi moraju obratiti

    21. 4. 2019,   08:46
  • Bio je oženjen i imao djecu. To vam je poznato? Našli su njegov stvarni grob i stvarne kosti. Amen. Uskrsnuo, malo sutra. Uskrsnuo u glavama prevaranata koji već 2000 godina iskorištavaju, naivce.

    22. 4. 2019,   12:41
  • "....a cijene idu u nebo.." =))))))))

    21. 4. 2019,   10:18