Obavijesti

Lifestyle

Komentari 24

Hrvati za Valentinovo najviše troše na cvijeće, hotele, nakit...

Hrvati za Valentinovo najviše troše na cvijeće, hotele, nakit...
1

Dok se u svijetu sve manje troši na cvijeće kao dar za Valentinovo, u Hrvatskoj je ono i dalje najpopularniji znak pažnje. Troši se dosta i na hotele, restorane te nakit

VIDEO

Podaci "Mastercard Love Indexa" otkrili su da Hrvati troše sve više za Valentinovo, a darove najčešće kupuju u zadnji tren, u 33 posto slučajeva. Da smo i dalje vrlo tradicionalan narod pokazuje to što se na cvijeće i dalje troši najviše novca, sve više i više iz godine u godinu - čak 78 posto više nego prije tri godine. Na hotele se odnosi 41 posto potrošnje u Hrvatskoj, na restorane 36 posto, a na nakit 19 posto. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

01:16

- Naši podaci pokazuju da se i dalje kupuju tradicionalni darovi - kaže Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Potrošnja tijekom Valentinova nije porasla samo u Hrvatskoj već u cijelom svijetu, pokazalo je to istraživanje "Mastercard Love Index" kreirano temeljem analize transakcija kreditnim, debitnim i prepaid karticama u periodu od 2015. do 2017. godine.

Young happy couple sitting outdoors during break in shopping

Usporede li se podaci iz cijelog svijeta, odlazak u restorane na romantičnu večeru čini 75 posto svih transakcija vezanih za Valentinovo. Sve popularnija su i putovanja avionom i vlakom - u usporedbi s 2015. godinom na to se troši 23 posto više, a to pak pokazuje kako ljudi sve više cijene stvaranje uspomena nego primanje ili darivanje stvari.

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

01:04

Cvijeće je u svijetu sve manje popularno kao dar za Valentinovo - potrošnja novca na to je, prema ovom istraživanju, u laganom padu. Od 2015. godine manja je za 3 posto. U padu je i trošenje novca na nakit za 9 posto.

Navike Hrvata se razlikuju od ostatka svijeta i kada je vrijeme kupovanja darova u pitanju, pa tako, dok mi kupujemo u zadnji tren, u svijetu su organiziraniji - najviše darova kupilo se 11. veljače dok je samo četvrtina svih transakcija obavljena na samo Valentinovo.

Ne zaostajemo za Europom

Ako se gledaju podaci za Europu, možemo reći da mi u Hrvatskoj ne zaostajemo za ostalim europskim zemljama, jer se i u njima darovi najčešće kupuju u zadnji tren. Potrošnja na cvijeće je u Europi porasla za 29 posto, a nakita pala za 5 posto. Ipak, Europljani najviše troše na hotele.

U SAD-u imaju drugačije prioritete pa je tako njima hrana najvažnija - u restoranima za Valentinovo potroše 46 posto od ukupnog broja transakcija. I Kanađani vole fino pojesti pa je i kod njih to najpopularnije (u 39 posto slučajeva).

Na Bliskom istoku su najpopularniji odlasci u hotele, što čini 41 posto ukupne potrošnje. U Aziji i na Pacifiku su sa čak 69 posto udjela u ukupnoj potrošnji najpopularniji restorani.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 24
VIDEO

Najbolji ljubavnici: Četiri znaka Zodijaka nemaju konkurenciju
OČARAT ĆE VAS

Najbolji ljubavnici: Četiri znaka Zodijaka nemaju konkurenciju

Jedan od njih je Lav. On zrači samopouzdanjem i unutar i izvan spavaće sobe. Magnetskom karizmom i energijom osvaja partnera razigranim i avanturističkim duhom

Modni stil na izborima: Dame su iskoristile trik Kraljice Elizabete
LIJEPE BOJE

Modni stil na izborima: Dame su iskoristile trik Kraljice Elizabete

Izborna večer inspirirala je naše dame u politici da biraju boje, kako bi se istaknule u moru muškaraca koji su birali tamno odijelo i košulju. Donosimo zanimljive modne kombinacije političara
'Umjesto zavjeta, na vjenčanju sam čitala poruke koje je moj zaručnik slao ljubavnici'
'SVE SAM OTKAZALA'

'Umjesto zavjeta, na vjenčanju sam čitala poruke koje je moj zaručnik slao ljubavnici'

'Dva dana prije vjenčanja, dok sam finalizirala narudžbe za proslavu, na njegovom telefonu naišla sam na pretinac imena 'Sunshine'. Osjećala sam mučninu dok sam ga otvarala'