Blogerica Gama Bray i majka troje djece tvrdi da je tajna njezina čistog doma u tome što ga svaki dan sprema po pola sata no s njom se ne slaže Dragana Perković iz servisa Šestinske pralje
Je li bolje svaki dan po malo ili jednom tjedno, ali kako spada?
- Nisam za opciju čišćenja svaki dan po pola sata ili sat, jer ćete tako svaki dan napraviti dio posla, ali stan nikad neće biti onako uredan i čist kakav nas veseli. Za to je puno bolja opcija primiti se posla jedan dan u tjednu, pa to odraditi i nakon toga možete uživati u atmosferi, kaže Dragana Perković iz servisa za čišćenje Šestinske pralje.
Posve suprotno onome što preporučuje Gama Bray, majka troje djece i autorica bloga na Instagramu The Organised Mum Metodhs - TOMM (Metode organizirane mame), koja inzistira na tome da je 'tajna' reda u njezinoj kući to da čisti i posprema svaki dan po pola sata, pa tako nema potrebe za velikim radovima vikendom, ili na slobodni dan u tjednu.
Ta domaćica već dvije godine dijeli koncept čišćenja 'malo po malo' putem Interneta i danas ima oko oko 161.000 pratitelja na Instagramu, koji u njenim objavama traže inspiraciju za uvođenje reda u svojim domovima.
- Takva organizacija ženama ostavlja više slobodnog vremena za stvari koje vole, kaže ona. No, Dragana Perković nepokolebljiva je u svome stavu da je bolje primiti se čišćenja jednom tjedno, jer ćemo tako, uz dobru pripremu i organizaciju, biti bolje koncentrirani na to što radimo i postići bolji rezultat.
Među ostalim, treba voditi računa i o tome da ionako ima stvari koje svaki dan moramo odraditi, pa bismo uz takvu organizaciju mogli pretrpati dnevni raspored i izgubiti i ono malo vremena koje ostaje za odmor ili bavljenje djecom.
S druge strane, ako planirate tjedno vrijeme za čišćenje i dobro ga organizirate, ostat će i dovoljno vremena za odmor, kaže.
Naša sugovornica od srca se nasmijala tvrdnji da si konceptom 'sve odjednom' obično pokvarimo cijelu subotu, jer ujutro najprije tri sata uz kavu razmišljamo o tome odakle krenuti, tako da s čišćenjem započnemo kasno, pa se dogodi da još u večernjim satima ima ozbiljnog posla, ili ga ostaje za sutradan.
- Ako nešto niste uspjeli obaviti na dan pospremanja, ne treba to raditi idući dan ili tijekom tjedna. Jednostavno ostavite za iduće pospremanje. No, kao i za svaki ozbiljan posao, za pospremanje stana treba se dobro organizirati, pa ćete trebati manje vremena za pripreme uz kavu i biti efikasniji, savjetuje.
Tako jedna od Šestinskih pralja prije nego što se primi posla napravi popis svega što treba napraviti, i to po prostorijama, pa onda 'čekira' ono što je napravila, kaže.