Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Ograničite meso na tri puta tjedno i birajte ono kvalitetno'

Komentari (19)
  • pitam se koje je to meso kvalitetno? jer dobro se zna, da visoka cijena nije mjerilo kvalitete

    9. 9. 2019,   16:26
  • Gore kod peradi piše da treba smanjiti jela od peradi, a kod crvenog mesa da treba povećati jela od peradi. Šta da radim?

    9. 9. 2019,   13:12
  • Hormoni u piletini kojom ju tove kako bi pile u mjesec dana izraslo kolik mu inaće treba 6 mj.hormoni ubrzaju rast stanica,zbog toga dolazi do greške u dijeljenju stanica/MUTACIJE=RAK! Tako je i sa ostalmom peradi+antibiotici koji im se daju,uništavaju našu floru crijevnih bakterija koje štite od upala a upale opet dovode do mutacija stanica. Dakl ne uzrokuje piletina rak,naime prije 30-40 god.nije,nego ono čime se tovi,smjesa je hormonska bomba.

    9. 9. 2019,   13:23
  • a voće i povrće je kao strogo ekološki uzgojeno,čime ih sve špricaju to nigdje ne pišete te kako to djeluje na korjen koji hrani biljku,a namirnice pod oznakom eko su naravno 3x skuplje,a i pitanje je u kojoj mjeri je to eko,

    9. 9. 2019,   13:15
  • obično u vrijeme financijske krize izlaze informacije da je štetno meso,riba,rakovi,masti i najzdravije je puno šetati i pasti travu. malo ste uranili recesija tek počinje.

    9. 9. 2019,   13:21
  • Pa nije onda meso i piletina krivac, već hormoni i lijekovi koje im dajemo. Ali isto to vrijedi i za hranu biljnog porijekla - šprica se svim i svačim, nema što nije genetski modificirano, voda i tlo zatrovani kemikalijama.... što onda da jedemo? Da živimo od ljubavi možda? Ovakvi članci su bespredmetni i glupi.

    9. 9. 2019,   13:18
  • Nemojte ništa jest ni pit i crknite od gladi... Eto tako bi to izgledalo kad bi slušali medije i svakojaka istraživanja

    9. 9. 2019,   13:18
  • Šta da jedem? Gumene bombone?

    9. 9. 2019,   13:14
  • Jos samo da izmisle riblji grip za to jos nisam cula🤭

    9. 9. 2019,   13:16
  • U životu je najbitnija mjera tj osjećaj za "taman". Birati zdravije namirnice iz domaćeg uzgoja, spremati ih preferirajući mediteranski tip kuhinje. Ne koristiti palmino ulje nego maslinovo, bućino, suncokret i sl. Balansirati obroke da bude "svega" zastupljeno (cca 20~30% mesa a ostalo prilozi tj povrće, krumpir, cjelovite žitarice). I ne živjeti ko nekretnina nego se kretati, baviti sportovima i boraviti u prirodi redovno.

    9. 9. 2019,   13:24