Većina žena krivi proizvođače za nepoznavanje svoje veličine i voljele bi da se usuglase oko brojeva. Neke namjerno biraju manju odjeću kako bi smršavjele
Polovica žena ne zna svoju veličinu i kupuje tijesnu odjeću
Više od 48 posto žena kupilo je premalen broj odjeće kako bi se natjerale na mršavljenje, a više od polovice njih ne zna koja im veličina zapravo odgovara, pokazala je studija britanske tvrtke Bluebella na više od 1000 žena.
Žene uglavnom zbunjuju različite veličine u različitim trgovinama, pa im tako u jednoj pristaje haljina broja 36, a u drugoj ne mogu ni "ući" u onu manju od 40, piše Daily Mail.
Budući da već nekoliko kilograma viška može rezultirati promjenom od dva konfekcijska broja, prosječna žena u ormaru ima čak tri različite konfekcijske veličine, ovisno je li u debljoj ili mršavijoj fazi. Više od 80 posto žena bi voljelo da se proizvođači odjeće usuglase te da svi imaju jednake konfekcijske veličine.
Osim toga, studija je pokazala da 38 posto žena ne bi priznalo svojim prijateljicama da su prešle na veći konfekcijski broj, a tek pet posto žena tvrdi da tijekom cijelog svog života nose jednu te istu veličinu.
- Žene često ne shvaćaju da je veličina samo običan broj, te nije jamstvo da će ljepše izgledati u manjoj veličini - zaključila je autorica studije, Emily Bendell.