Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Rodila blizance, ali među njima je razlika čak više od 3 godine

Komentari (52)
  • A komentara... pa nisu baš na mjestu... Onda treba zabraniti razvode dok djeca ne postanu punoljetna a onog roditelja koji napusti obitelj (većinom ipak otac) treba puškom natjerat nazad i stavit mu onu nanognicu za praćenje da eksplodira ako se udalji dalje od par kilometara... A ne daj Bože nesreće u obitelji, treba preminulog roditelja odma zamjeniti klonom da ne bi djete raslo bez očinske ili majčinske figure.... ma....

    1. 6. 2018,   10:30
    • ridikulus, baš si svašta svrstao u isti koš. Činjenica je da su djeca nesretna u svim ovim kategorijama koje si nabrojio. Međutim, samo je mali broj kategorija u kojima majke biraju za svoju djecu da budu bez očeva. Nikoga ne treba puškom natjeravati ni na što, ali muškarac koji se ne želi brinuti za vlastito dijete nije muškarac.

      1. 6. 2018,   10:48
    • Da, idealno je: otac i majka - oboje brižni i puni strpljenja i ljubavi, imaju brdo vremena za dijete, oni ga odgajaju a ne vrtić, baba, deda, strina itd., a još bolje ako ima brata ili sestru... Velika sretna obitelj. I? Koliko takvih uistinu poznajete? Više vrijedi ljubav odane majke (ili oca) nego isforsirana floskula "idealne obitelji" a iza zidova tuga i jad...

      1. 6. 2018,   11:08
    • gle u zapadnom svijetu oko 80 posto zatvorenika su djeca samohranih majki tako da postoji problem

      1. 6. 2018,   11:24
    • radikulus, slazem se sa napisanim "? Više vrijedi ljubav odane majke (ili oca) nego isforsirana floskula "idealne obitelji" a iza zidova tuga i jad" tocno tako!! A komentari pojedinih komentatora su samo za odmahnuti rukom. Ne mozes im dokazati i bok! Ma...

      1. 6. 2018,   11:36
    • ridikulus: Iskreno? Živim na selu i poznajem dosta takvih obitelji. Poznajem i onih koje nisu takve. To što idealnih obitelji nema kjako mnogo, ne znači da ne treba težiti idealu. Znaš, ako dijete ima majku i oca koji se vole i koji njega vole i to mu pokazuju, onda niti vrtići niti to što nema brat ili sestru neće u njemu razviti tugu i negativne osjećaje. A što se tiče djedova i baka, nevjerojatno je koliko pozitivnoga dijete od njih dobiva. I ja se slažem da više vrijedi ljubav samohranoga oca ili majke, nego lažni ideal, ali govoriš tako kao da su sve obitelji s oba roditelja loše i isforsirane, a svi samohrani roditelji sveci. Osobno, za ovu majku smatram da je narcisoidna i sebična, jer je djeci oduzela pravo na oba roditelja.

      1. 6. 2018,   11:37
    • Bitno je da je dijete voljeno, maženo i paženo, nebitno od koga. Postoje tisuće životnih situacija, i vrlo vjerojatno niti jedna od njih nije idealna, ali bitno je dijete ima primjeren odgoj i ljubav.

      1. 6. 2018,   12:10
    • PutZaNigdje: Poznajem djecu koja su jako pažena i mažena, a ipak su željna očeve ljubavi i stalno govore ocu kojega vide samo jednom godišnje. Da bi dijete bilo zaista sretno, nije dovoljno maženje i paženje, ono mora imati osobe oba spola s kojima će se ili identificirati, ili dobiti njihovu pažnju i odgoj. Vrlo često samohrani roditelji misle da iskazuju ljubav udovoljavajući svakoj djetetovoj želji. Radim u odgojno-obrazovnoj ustanovi i mogu ti reći da u prosjeku najviše problema u ponašanju i neprilagođenosti socijalnoj okolini ima upravo s djecom iz obitelji s jednim roditeljem. Djeca samohranih roditelja vrlo će rijetko priznati da im nedostaje drugi roditelj, jer ne žele povrijediti onog roditelja za kojega misle da im pruža sve. Također, uglavnom će nastojati zaštititi toga roditelja od bilo kakve kritike drugih, jer se boje da će i njega izgubiti. S vremenom to postaje razmišljanje kojim dijete samo sebe uvjerava da je sretno i ispunjeno. Međutim, u druženju s drugom djecom i posjetama njihovim obiteljima, u razgovoru o tome kako druge obitelji provode vrijeme, ono osjeća duboku bol jer ne može ostvariti one odnose i doživljaje koje ta druga djeca imaju.

      1. 6. 2018,   12:34
    • Disfunkiconalne obitelj postoje bez obzira na to radi li se o tome da postoje dva roditelja ili jedan roditelj. Nadalje, ovo što spominješ "ostvarivanje svake djetetove želje" je problem loših roditelja, ne samohranog roditelja. Ne postoje savršeni uvjeti odgajanja djece, postoje samo nešto bolji i nešto lošiji. Imati dva roditelja ne znači uvijek da ćeš imati funkcionalnu obitelj te da će postojati ljubav sa obe strane. Prije svega nije za svakoga roditeljstvo, to jako puno ljudi ne želi prihvatiti ali to je činjenica. Nadalje funkcionalnost obitelji ovisi o jako puno faktora, a tek onaj zadnji su broj roditelja. Ponavljam, bitno je da je dijete voljeno, maženo i paženo i to je dobar preduvjet da postane dobar čovjek. Svaki odgoj ima svoje nedostatke, i koliko god idealni uvjeti bili dijete će nositi neke ožiljke svog djetinjstva i odgoja.

      1. 6. 2018,   12:43
    • eto napišem činjenicu ali ljudima to ne odgovara ali činjenica je da samohrane majke unište sinove u večini slučaja

      1. 6. 2018,   12:43
    • PutZaNigdje: Mislim da neki roditelji, pa ni samohrani, nisu svjesno loši. Djeca o kojima sam govorila nemaju loše roditelje, ali imaju roditelje koji silno žele svima pokazati kako njihovoj djeci ništa neće nedostajati zato što imaju samo jednog roditelja. To je način tih roditelja kako se nose sa sviješću da njihovoj djeci ipak nešto nedostaje. Njihova djeca nisu teški problemi, ali su razmažena i to se osjeti u njihovim svakodnevnim odnosima. Osobito ako se i baka i djed pridruže želji da dijete "ne osjeti da nema jednog roditelja" pa mu uz emocionalno pružaju i malo previše materijalnog. Međutim, mi smo odlutali od teme. Činjenica je koju priznaje većina psihologa da se najbolji i najzdraviji razvoj djeteta ostvaruje u funkcionalnim obiteljima s roditeljima oba spola.

      1. 6. 2018,   13:30
  • Ako se svi svako jutro bude sretni i zadovoljni ako u njihovoj kuci ima vise smijeha nego placa koga briga kako su ta dica nastala

    1. 6. 2018,   13:36
  • Lipa prica,aliii....:-\

    1. 6. 2018,   19:44
  • I ja sama izabrala oca svojeg djeteta. Ne u banci sperme. Ni u regularnoj banci.

    1. 6. 2018,   11:39
  • Mi v Međimurju nemamo problema sa potpomognutom oplodnjom. Onaj par koji ne može imati djece ode u neko od ciganskih naselja i tamo mu cigo za neki sitni bakšiš uhvati jedno od svoje mnogobrojne djece.

    1. 6. 2018,   10:30
  • Dal je ikad kome palo na pamet da bi se djeca, koja su plod donirane (nepoznate) sperme ili jajne stanice, mogla jednog dana zaljubiti u svog polubrata ili polusestru i zapravo zapoceti incestuoznu vezu a da pritom nisu toga ni svijesni? Zar to nije malo zastrasujuce?

    1. 6. 2018,   11:17
  • Ti ocito jedno od to dvoje nisi imala

    1. 6. 2018,   11:06
  • Trideset pet godišnji student? O, joj! Nije ni čudo da mora prodavati spermu da nešto zaradi. Evo problema za vas tolerantne: žene koje nisu rodile ne mogu ništa prodati što bi se moglo na brzaka, bez neke druge osobe i sa zadovoljstvom odvojiti od njihova tijela. Je li to fer? Djeca blizanci sa nekoliko godina razlike? Oca će upoznati kad odrastu? Što će im otac kad ga ne poznaju dok im je najpotrebniji? I ovo bi trebalo biti napredno i dobro? Ta će djeca čeznuti za ocem cijelo djetinjstvo, a ni ime mu ne znaju. Meni je ovo tužno. Teško je kad otac umre, ali dijete barem zna da ga nije namjerno napustio i može o njemu razmišljati pozitivno.

    1. 6. 2018,   10:44
    • Jedino tuzno je takvo razmisljanje.

      1. 6. 2018,   11:05
    • BOROMIRBorko: Vidiš, a ja mislim da ti imaš pravo na svoje razmišljanje i iznošenje stava. Je li tvoje razmišljanje tužno ili veselo, svatko će procijeniti za sebe. Možda bih jedino voljela vidjeti kakav argument.

      1. 6. 2018,   11:07
    • "Argument" poput tvojih? Gomilu nabacanih zaostalih besmislica? Vidim cak da je medju komentatorima postalo popularno izrugivati se s tolerancijom. Bravo. Napredujemo svakoga dana. Postoji citav jedan veliki svijet izvan vasih suzenih pogleda, izvan ulara koji ste si sami nabili. Kako vam moze smetati necije tudje ostvarenje snova, kao u slucaju ove zene? Nije "argument" poput tvojih, ali covjek se zapita medju kakvim uskogrudnim hijenama zivi.

      1. 6. 2018,   11:13
    • BOROMIRBorko: Kako da ne komentiram toleranciju, kad se u tvojem komentaru može vidjeti tvoja netolerancija prema meni? Što sam točno zaostaloga napisala, a što svjetski stručnjaci već davno nisu dokazali?

      1. 6. 2018,   11:39
    • Student sa 35? Pa što, možda je počeo studirati sa 30, ili upravo doktorira? Ne treba osuđivati bez da znaš pojedinosti.

      1. 6. 2018,   12:13
    • Ovo je zanimljivo. Ovi ovdje sto zagovaraju toleranciju, slobodu govora i misljenja, ljudska prava prvi ne priznaju tude misljenje. Odmah nazivaju neistomisljenike zaostalim, neobrazovanim ,a da ne govorim o vrjedanju kad im ponestane argumenata.

      1. 6. 2018,   12:33
    • PutZaNigdje: Uopće ne osuđujem. Moguće je da je počeo kasno studirati, kako ti kažeš. Međutim, što je radio prije toga? Nema neko zanimanje koje je stekao ranije da ga napiše u osobne podatke, da se barem vidi koji su njegovi interesi? Student? Hm.

      1. 6. 2018,   12:39
    • lola2108: Upravo tako! Zanimljivo kako mi "netolerantni i zaostali" njih ne nazivamo pogrdnim imenima i ne branimo im pravo da kažu svoje mišljenje.

      1. 6. 2018,   12:41
    • Trenutno je student, zašto bi netko cijeli njegov život iznosio ovdje da bi netko napisao neki komentar?

      1. 6. 2018,   12:52
    • Kako vama (i zasto) objasniti sto je tolerancija kad vi mislite da je tolerancija okretanje glave od nasilja, nepravde, diskriminacije..? Zalaganje za toleranciju je osuda zatucanosti. Tolerancija nije biti autistican i ne dozivljavati nista oko sebe. Naravno da to ne mozete shvatiti pa necu ni pokusavati pojasniti. Trebali su vas odgojiti roditelji da ne osudjujete tudje izbore i nacine zivota, da ne vidite u svakom tudjem potezu priliku za iz*rkavanje i osobito za izvrtanje rijeci da bi sebi namjestili loptu. Prozirni ste i da, zatucani. A sad pljujte po nekoj nepoznatoj zeni i dogadjaju - kohi se vjerojatno bije ni dogodio, jer vas muce duboke frustracije i vlastiti kompleksi pa mudrujete o tudjim odlukama...

      1. 6. 2018,   13:11
    • PutZaNigdje: Svakako je bolje da cijeli svijet razgovara o onome što je postigla njegova desnica, nego ono što je učinio sa obje ruke i glavom. Briga me za njega, znam samo da je posijao sjeme bez ikakve odgovornosti po djecu koja će se iz toga začeti.

      1. 6. 2018,   14:48
    • BOROMIRBorko: Molim te, pročitaj ton tvojih i mojih komentara i kulturu komunikacije pa ćeš i sam uvidjeti vlastitu muku. Vaš je doseg uzdizanje do nebesa svih marginalnih skupina koje društvu nisu donijele ništa napredno i dobro, a demoniziranje većine normalnih ljudi koji žive svoje živote tako da stvore zdravo okružje za život. Vi nama ne dopuštate pravo izbora našega života i našega razmišljanja, jer nije u skladu s vašim. Koji je to zemaljski autoritet utvrdio što je napredno i dobro, a što nazadno i loše? George Soros? Zamisli da na svijetu ostanu samo te divne marginalne skupine i da svijet počne živjeti po njihovim pravilima... Koliko dugo bi čovječanstvo opstalo? Nije me briga, dragi moj, kako ti ljudi žive, ako mi se njihovi životi ne nameću i ne vrište s naslovnica kao nešto dobro i poželjno. A kad se to ipak dogodi, reći ću što o tome mislim, pa makar osobe poput tebe izlile iz sebe galone žuči. Po tvojem se rječniku može vidjeti kako ti nedostaje strpljivosti, smirenosti, životne radosti, pristojnosti prema sugovorniku. Moji su me roditelji odgojili tako da znam s tobom razgovarati i reći ti svoje mišljenje, a da te ne nazovem ružnim imenima. Milijuni ljudi koji su liječnici, znanstvenici, visokoobrazovane osobe razmišljaju poput mene, ali za tebe su oni neobrazovani i zatucani. Daj se malo preispitaj, molim te. Imaš problema sa percepcijom. Vjerojatno zbog zakinutosti u djetinjstvu nekih elemenata roditeljskog odgoja, neovisno očevog ili majčinog.

      1. 6. 2018,   15:19
    • Pa eto, ti si dovoljno odgovorna za oboje pa je svijet opet u balansu.

      1. 6. 2018,   15:19
    • Pa, ponosna sam i zahvaljujem Bogu na pomoći da su iza mene i moga muža dvije generacije radosnih potomaka koji će raditi za dobrobit svih ljudi, a ne samo za dobrobit neprilagodljivih skupina.

      1. 6. 2018,   16:14
    • Zaista jedinstven doprinos, zahvaljujem u ime covjecanstva.

      1. 6. 2018,   18:15
    • Ne zahvaljuj nego i ti doprinesi, ako si sposoban.

      1. 6. 2018,   23:38
    • Tugo moja. Cemu si doprinijela osim svom vlastitom zadovoljstvu i sebicnosti... Ili si djecu imala radi svijeta, a ne radi same sebe? Kakva iluzija.

      2. 6. 2018,   15:25
    • BOROMIRBorko: Oni koji imaju djecu znaju da je svako dijete cijeli jedan svijet za sebe. Možda će jedan od mojih unuka otkriti lijek protiv raka... Možda će spasiti nečiji život... Možda će napisati knjigu koja će promijeniti ljudske živote... Možda će jednostavno biti roditelj nekoga takvoga u budućnosti... Ne, ja nisam djecu imala radi svijeta, čak ni radi sebe. Imala sam ih da se Bog u njima proslavi i kroz njih čini silna djela. Djeca su nam samo posuđena, ona nisu naša. Mi smo samo njihovi putokazi da ostvare svoju svrhu. Svaki čovjek ima svrhu u čovječanstvu. I oni dobri i oni zli. I ti također.

      2. 6. 2018,   18:36
  • Djeca za zdrav psihofizički razvoj moraju imati očinsku i majčinsku figuru pored sebe . Ovo je sebično.

    1. 6. 2018,   10:22