Imidž određenog branda djeluje na ljude tako da se poistovjećuju s njegovim karakteristikama, a to djeluje i s predmetima koji sadrže samo logo, otkriva studija
S Victoria's Secret vrećicom žene se osjećaju privlačnije
Sve koji su povezani s brandom donjeg rublja Victoria's Secret, poput Heidi Klum i Mirande Kerr, ljudi doživljavaju kao privlačne, glamurozne i seksipilne. Hodanje u javnosti s vrećicom tog proslavljenog branda, ima pozitivan učinak na samopouzdanje, i žene se samim time osjećaju ženstvenije, otkrila je studija Sveučilišta Minnesota.
Psiholozi to objašnjavaju učinkom reklama i njihovim povezivanjem brandova s karakteristima koje njihovi proizvodi imaju. U studiji su volonterkama koje su razgledavale po šoping centrima dali Victoria's Secret vrećice. Nakon sat vremena ispunile su upitnik o svojim psihološkim osobinama. Otkrili su da su se osjećale ženstvenije i glamuroznije od drugih ljudi u šoping centru.
- Nošenjem ružičaste vrećice s logom na žene se "prenese" glaumoroznost toga branda - smatra voditeljica studije, profesorica Deborah Roedder John.
No, ta se povezanost može primjeniti i na druge brandove, pa se tako ljudi osjećaju pametnije čim drže olovku s logom nekoh prestižnog sveučilišta. Planiraju se daljnja istraživanja kako bi istražili mogu li se ljudi osjećato i gore ako se povezuju s predmetima nepopularnih brandova.