Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Samo meso i masno: U godinu dana izgubio sam 64 kilograma

Komentari (87)
  • Bravo, napokon netko normalan. Te fore "moraš stalno jesti" su babske priče isto kao i ono "nemoj sjediti na betonu", "nosi kapu da te propuh ne ubije".... a vani +35 stupnjeva i slično. Hrana nije ništa drugo nego li gorivo za organizam. Jesti treba onoliko koliko je potrebno da se nadoknadi ono što se tijekom dana potroši i to nakon što se potroši. Ni auto ne tankamo ako je rezervoar pun i nismo potrošili gorivo iz njega. Da ne govorimo o tome koliko je stalna konzumacija hrane štetna po zdravlje, jer drži razinu šećera i inzulina u krvi stalno povišenom, što dugoročno može dovesti do inzulinske rezistencije i dijabetesa.

    25. 4. 2019,   07:41
  • nije poanta što jedeš nego koliko kalorija unosiš u sebe.. ajde ljudi nemojte biti ovce.. ako ti tijelo treba 2500 kalorija za funkcioniranje i ti jedeš samo voće i povrće i uneseš u sebe 3000 kalorija.. debljaš se točka..

    25. 4. 2019,   09:06
  • Ti, moj doktore, nemaš blagog pojma i pričaš gluposti. Ovo što ovi ljudi navode je istina, a do danas su provedene na stotine znanstvenih studija u svijetu koje to potvrđuju sa stajališta znanosti.

    25. 4. 2019,   07:27
  • Kolko god pratim članke na temu mršavljenja i ostalih veleumnih savjeta, još nigdje nisam zaslijedio jednu najvažniju riječ za cijelu problematiku! To je riječ "umjerenost"... ne debljaju je ljudi samo od hrane već od neumjerenosti unošenja iste! Zašto nitko ne spominje aditive u industrijskoj hrani i slatkišima koji stvaraju ovisnost i traženje "još" i više te hrane... to se ne spominje jer to nije u interesu kapitalizma koji je zamišljen i zasnovan na što večoj potrošnji svega, pa i hrane! Da ne spominjemo veliku potrošnju lijekova i ostalih preparata koji slijede nakon velike potrošnje industrijske hrane i dodataka istoj! Sve je usklađeno do savršenstva, samo čovjek to nije skužio i bacio se je u potrošački kotao u kojem se kuha ko svinjče!

    25. 4. 2019,   09:36
  • Ima jedan trik zvan "kalorijski deficit" Cuda radi, srce jace tuce, kamenci se tope, zena sretna, kili idu dole. Udaraj💪🏻💪🏻💪🏻

    25. 4. 2019,   07:37
    • Pa svrha ovog načina prehrane upravo jest kalorijski deficit. Ako ćeš po cijeli dan nešto trpati u sebe, teško da ćeš biti u kalorijskom deficitu. Osim ako nisi lučki radnik ili profesionalni sportaš koji trenira 5+ puta dnevno. Post nije ništa drugo nego li postizanje kalorijskog deficita.

      25. 4. 2019,   07:45
    • Ti si barone očito sve skopčao koliko vidim. Marko11011 definitivno najbolja dijeta, samo ako ženu glava boli kile se vraćaju... 😀

      25. 4. 2019,   08:16
  • Kad odu bubrezi zbog previse masnoca i proteina moci ces se zahvalit špeku za to....Jedes sve umjereno i malo fizicke aktivnosti bas da potrosis te kalorije koje si unjeo u sebe i nema viska kila, a ic u krajnost da skroz izbacis voce, povrce, UH....bezveze!

    25. 4. 2019,   10:37
    • Glupost. Keto dijeta ne znaci povecan unos proteina (iako ni ne postoje studije na ljudima koji dokazuju da visokoproteinska prehrana uzrokuje bolesti bubrega kod zdravih ljudi) vec umjeren unos kao i kod standardne prehrane. Dalje, masnoce i otkazivanje bubrega imaju veze kao i masnoce i otkazivanje pluca, znaci nikakve.

      25. 4. 2019,   12:14
    • Ako ne unosi više kalorija nego mu je potrebno, odakle masti? Ne ubrizgava si slaninu u vene.

      25. 4. 2019,   13:15
  • Ja sam u 2 tjedna izgubio 14 dana..

    25. 4. 2019,   10:26
  • Ja sam za 7 mjeseci skinuo 17 kila. I to sala. Jedem 5,6 manjih kvalitetnih obroka dnevno, nisam nikad gladan. Prehrana mi se bazira na proteinima i mastima. Od ugljikohidrata jedem voce i povrce. Izbacio sam gazirano, bijeli kruh, krumpitr, tjesteninu i ostale brze ugljikohidrate., najgore su pizze, hamburgeri, cipsevi i te gluposti. Idem u teretanu i nabacio sam zavidnu misicnu masu. Izgledam potpuno drugacije nego prije 7 mjeseci. Ali najbitnije od svega je volje i upornost, a kad covjek vidi rezultate to ga tjera samo naprijed.

    25. 4. 2019,   07:44
    • Jedeš 5,6 obroka dnevno i time si razinu šećera i inzulina držiš kontinuirano povišenima. A to je vrlo nezdravo. Čak i ako jedeš kvalitetne obroke. Smanji broj obroka dnevno i skinut ćeš i više, a osjećati ćeš se zdravije i energičnije.

      25. 4. 2019,   07:58
    • Gluposti pricas, kakav secer kad brze ugljikohidrate jedem prije treninga, a ostatak dana, spors ili uopce ne jedem ugljikohidrate. A vise puta jedem jer na taj nacin ubrzavam metabolizam i brze postizem rezultate. Greska je jest manje obroka dnevno, to ce ti svaki strucnjak rec

      25. 4. 2019,   08:43
    • Tri malo veca ( ne mislim pre velika,nego glavna) i dva medjuobroka...voce, zitarice 🙂

      25. 4. 2019,   08:57
    • Nebitno je što jedeš UH prije treninga. Inzulin ti podiže sve što jedeš, i proteini i masti. Sve što ima imalo kalorijske vrijednosti izaziva inzulinski odgovor i podiže razinu inzulina. Sve znanstvene studije danas pokazuju da kontinuirana povišena razina inzulina u krvi dugoročno vodi ka inzulinskoj rezistenciji i posljedično ka dijabetesu. U mladosti sam se bavio sportom. Prvo pravilo koje sam naučio tada je bilo - ne jesti najmanje 2 sata prije treninga, najmanje 2 sata. Probaj ne jesti nekoliko sati, vježbati na prazan želudac umjesto s punim, pa jesti nakon treninga. Siguran sam da ćeš uočiti razliku u performansu. Postoji razlog zašto se lav i ostale životinje ne prežderavaju po cijele dane, a kad jedu onda legnu i odmaraju, ne idu trčati uokolo. Ići se baviti intenzivnijim tjelesnim aktivnostima u trenutku kad je organizam u stanju probavljanja hrane i kad krvlju kolaju određeni hormoni i većina krvi je koncentrirana u našem probavnom sustavu umjesto u mišićima, sasvim sigurno nije najpametnija ideja. To ti je moj savjet, a ti svakako napravi kako misliš da trebaš, tvoja stvar.

      25. 4. 2019,   09:09
    • Assia, da naravno. Ako mrziš sebe i vlastito zdravlje onda sigurno.

      25. 4. 2019,   09:13
    • Nakon transmasnih kiselina rafiniranog šećera žitarice su najgori otrov za čovjeka. Čovjek hoda Zemljom milijunima godina, žitarice smo "izumili" tek unatrag nekoliko tisuća godina. I od tada pobolijevamo što se potrošnja žitarica povećava.

      25. 4. 2019,   09:16
    • Visoki inzulin od proteina i masti? Na kakvim si ti drogama? Inzulin raste iskljucivo od ugljikohidrata. To sto ti zagovaras 2 obroka dnevno,em si gkadan a na taj nacin organizam skladisti i najmanji zalogaj koji pojedes, a to ti znaci da kad uneses visokokaloricnu hranu koju organizam nemoze potrosit, direktno talozi u salo. Regulacija optimalnih nutrijenata za organizam se postize na potpuno drugaciji nacin.

      25. 4. 2019,   11:41
    • Ajme meni sta sve procita...bisera svakakvih...poboljevamo od zitarica..ne prican ja o musli zitaricama i corn.flaksu muke ti....ja san isla iz svoje perspektive, a bavim se sportom cili zivot...ako treniras dva puta dnevno neminovno je jest 5 obroka...3 glavna i dva medju, naravno kvalitetna....i da, dva sata iza jela ic na trening...normalno da neko ko sidi u kancelariji meni prilagodi svojoj potrosnji

      25. 4. 2019,   14:56
  • Kod kilaže ne može biti jednostavnije - imamo unos energije i potrošnju, a na nama je karakter koji odradi ili ne odradi posao.

    25. 4. 2019,   10:55
  • Ma po meni najbitnije je kretanje- ljudi se danas premalo krecu a previse sjede, normalno da treba izbaciti junk food, hamburgere, pizze, grickalice,gazirano,secer..ali nisam pobornik ni te keto dijete, kako unosi vitamine i vlakna ako ne jede voce ni povrce??

    25. 4. 2019,   08:54
    • kakvu onda stolicu ima? xd

      25. 4. 2019,   11:12
    • mozda neke vitamine i minerale unosi preko suplemenata,a neke preko mesa i povrca..ne znam.....covjek moze zivjeti dugo ako jede samo povrce i meso,kao sto on jede...,ali za druge opet mozda ne odgovara,jer sve ovisi o tome kakav organizam tko ima...nisu svi ljudi isti...ako on ovom ishranom nema bolova,ima energiju,redovnu probavu i ako se pored toga dobro i mentalno osjeca onda mislim da to njegovom tijelu odgovara..po mom misljenju treba da svatko osjeti na sebi sto mu najvise odgovara...mislim da vecina ljudi ima organizam takav da mu najvise odgovara da sve jede u umjerenim kolicinama...najvise proteina,pa onda puno manje ugljikoghidrata,pa jos manje masnoca,pa najmanje secera...sve ovisi o tome koliko si aktivan i u kom djelu dana treba sto jesti...mislim da svakom covjeku tiijelo da neki znak,je li sve u redu sa ishranom ili ne....ako imas puno viska kg ili povisen secer,tlak,masnocu u krvi ili slabu probavu ili problem u zeludcu ili imas nedostak nekih vitamina ili si stalno umoran onda znaci da nesto nije u redu sa tvojom ishranom ...nema tu puno filozofije...vrsta covjeka je u tome cime se on hrani i kako osobno razmislja....po tome se mi ljudi razlikujemo😊

      25. 4. 2019,   11:20