Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Šest znakova da jedete premalo - i zato ne možete smršavjeti

Metabolizam se usporava kako bi se sačuvala energija, a to usporava gubitak suvišnih kilograma. Drugim riječima, koliko god malo pojeli tijelo će pokušavati uskladištiti baš sve

Želite li izgubiti višak kilograma ključ uspjeha je pojesti manje kalorija, no mnogi griješe pa se suzdržavaju od jela, a to može imati suprotni učinak. Naime, u nedostatku hranjivih tvari u tijelu se pali 'crveni alarm' i ono počne svaku unesenu kaloriju spremati 'za crne dane'.

Metabolizam se usporava kako bi se sačuvala energija, a to usporava gubitak suvišnih kilograma. Drugim riječima, koliko god malo pojeli tijelo će pokušavati uskladištiti sve.

Ovo je šest znakova da jedete premalo:

1. Puno razmišljate o hrani

Naravno, tijelo vam žudi za kalorijama pa je tako i vaš um preokupiran hranom. Razmišljate li po cijele dane o hrani i ne možete se nikako otarasiti te misli, možda je vrijeme da napokon stavite nešto konkretnije u usta.

2. Preskačete obroke

Mnogi vjeruju kako je preskakanje obroka dobar način za unos manje kalorija, a time i gubitak kilograma, ali nije tako. Ukoliko ne pojedete doručak, ručak ili večeru vi zapravo pomažete svojem tijelu isključiti mehanizme zaslužene za unutarnje izgaranje.

Fotolia HRVATSKA NUTRICIONISTICA Oljina mini dijeta: Za gubitak kila i lijepu brončanu boju kože

3. Često vas boli glava

Osjećate li često vrtoglavice, drhtavicu i glavobolju, to bi moglo biti i zbog nedovoljnog unosa kalorija. U nedostatku hrane mozak ne dobiva dovoljno glukoze, a to znači da je razina šećera u tijelu previše niska. U takvom slučaju javljaju se razne vrste fizičkih problema.

Foto: Dreamstime

4. Nemate volje vježbati

Ako vam se čini da ste umorni već i od same pomisli na vježbanje, stalno ste iscrpljeni i imate problema sa koncentracijom - to bi mogla biti posljedica nedovoljnog unosa hranjivih tvari u organizam.

Kada tijelu nedostaje hrane, razina energija pada, a ostaje tek nešto malo za osnovne funkcije i preživljavanje, a to je za vaše tijelo vrlo naporno.

ONA JE IZGUBILA 10 KG Čudotvorna seks dijeta: Suprug i ja se seksamo 8 puta tjedno

5. Vrlo ste razdražljivi

Puno je razloga za razdražljivost, no jedan od njih je i izgladnjivanje. Ukoliko namjerno preskačete obroke i suzdržavate se od hrane kad god možete, raspoloženje će vam se teško popraviti. Čak je i znanstveno dokazano kako nedostatak kalorija vodi ljutnji i frustraciji.

6. Pojeli ste večeru, no još ste gladni

To pokazuje da tijekom da dana niste unijeli dovoljno kalorija i hranjivih tvari u organizam i, iako ste se najeli, tijelo žudi za još. To ne znači nužno da morate jesti više, već ono što pojedete treba biti bolje kvalitete.

Odaberite proizvode od cjelovitih žitarica, proteina i zdravih masnoća umjesto, recimo, salate koja ne sadrži gotovo ništa od navedenog, prenosi Tips and tricks.

OTKRIVENA DUGO ČUVANA TAJNA: Ovo je razlog zašto se Kraljica nije vratila u London kad je umrla princeza Diana

Komentari (36)
  • Rekli bi stari:Prvo jelo poslije dijelo. 😄😃😆

    11. 3. 2019,   08:32
  • zna mi se desiti jedino da od obaveza zaboravim jesti...

    11. 3. 2019,   08:16
  • Internet je velik. Sve dobre i lose informacije su nam na radpolaganju. Odabir ovisi o inteligenciji i obrazovanju i stupnju sjebanosti karaktera. Samo to

    11. 3. 2019,   19:40