Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Trebate energije? Jedite kiseli kupus, tamnu čokoladu ili voće

None Foto: 123RF

Počnite jesti tamnu čokoladu kao desert nakon ručka. Ona poboljšava raspoloženje i energiju, ali bez štetnih utjecaja. Kiseli kupus je lako probavljiv pa daje 'višak' energije

Kada želite na brzinu dobiti energije, nemojte posezati za energetskim pićima već poticaj potražite na potpuno drugim dijelovima trgovine.

POGLEDAJTE VIDEO:

Donosimo popis namirnica za podizanje energije na bolji i prirodniji način:

1. Limunska voda

Ono što je razlikuje od obične vode jest činjenica da dodavanje limuna obogaćuje vodu elektrolitima, koji su neophodni kod proizvodnje energije u stanicama. Čak i sama voda povećava raspoloženje. Zamislite kakva je kada joj još dodate limun.

2. Orašasti plodovi

Većina orašastih plodova ima visoki udio magnezija koji pomaže kod pretvaranja šećera u energiju. Bogati su i bjelančevinama i vlaknima koja hrane organizam i reguliraju šećer u krvi. Brazilski orah, na primjer, bogat je selenom koji poboljšava raspoloženje.

Bademi su poznati i po tome što ćete se zbog njih osjećati sito i spriječiti prejedanje. Ostali orašasti plodovi sadrže veliku količinu magnezija.

Woman with lunch boxes ŠTO JESTI U UREDU? Za koncentraciju: Ujutro jaja, a popodne orasi i tamna čokolada

3. Tamna čokolada

Počnite jesti tamnu čokoladu kao desert nakon ručka, jer sadrži teobromin, prirodni stimulans koji se 'ponaša' poput kofeina. Naime, poboljšava raspoloženje i energiju, ali bez štetnih utjecaja. Sadrži samo malo kofeina, dovoljno da vas napuni energijom, ali nedovoljno da utječe na vaše zdravlje.

4. Kiseli kupus

Lako je probavljiv što znači da organizmu 'ostavlja' energiju koja je trebala biti iskorištena za razgradnju hrane. 

5. Čaj

Različita istraživanja pokazala su da čaj poboljšava pamćenje, vrijeme reakcije i budnost. Stručnjaci tvrde da najviše energije daje crni čaj. No on ima najviše kofeina pa budite oprezni s unosom.

 

Dreamstime HRANOM DO ZDRAVLJA Jedite grah, ribu i smeđi rižu kako bi spriječili moždani udar

6. Svježe voće

Voće sadrži prirodne šećere koji stabiliziraju razinu glukoze u krvi. Ananas sadrži jod koji usporava trošenje energije u tijelu. Jagode, s druge strane, imaju puno vitamina C koji pomaže u pretvaranju masti u energiju, dok borovnice imaju hranjive tvari zbog kojih ćete se lakše usredotočiti na svoje zadatke.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Komentari (10)
  • Voće može uvijek, kupus isto može..... A tamna čokolada... to mi paše najviše..... :))

    20. 10. 2019,   12:29
  • Sezona kiselog kupusa tek počinje...ali zato obilje voća na jelovniku...

    20. 10. 2019,   12:11
  • Kiseli kupus= nadutost , tamna čokolada= migrena, voće, npr. mandarine=žgaravica

    20. 10. 2019,   13:02