Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Tuga nema kraja: Njihovu 'kćer čudo' dadilja zaboravila u autu

Komentari (127)
  • Dadilja isla na posao?koji sad posao?zar nije trebala cuvati to dijete?prestrasno

    23. 9. 2019,   12:54
    • Isto se i ja pitam sta joj je posao onda???

      23. 9. 2019,   13:01
    • Pa dadilje obicno cuvaju djecu kod vise ljudi

      23. 9. 2019,   13:17
    • Kako može čuvati djecu kod više ljudi? Što se fotokopira? Kako može biti na više mjesta istovremeno?

      23. 9. 2019,   13:29
    • Ma moze da cuva jos nekome dete ali valjda kad zavrsi sa jednim ode kod drugih i td... ako ga je spakovala u kola da ide u vrtić ja ne razumem stvarno kako zaboravis ino sto ti je u opisu posla (a posebno sto se radi o živom stvorenju) da ga odvedes tamo gde treba, imam psa i stvarno ne mogu u ludilu da ne vidim ili zaboravim da mi je u kolima, pa cak i da nekome cuvam tudjeg psa eto, ne kaoiram kako se zivo stvorenje zaboravi u autu

      23. 9. 2019,   13:50
    • ma ljudi, ovo je loš prijevod sa originalnog članka. Kakav "drugi posao" ako si dadilja nekom djetetu!!!!!!!!!! Ne budite smiješni. Vjerojatnije će biti da se išla švalerisati, dok je dijete ostalo u autu..... i kao (tako je planirala) brzo će se vratiti.... ali se švaleraj oduljio.

      23. 9. 2019,   13:54
    • Pa ima ljudi koji ne stignu pa plaćaju nekog da im otpelje dijete u školu ili vrtić. Ne rade se kao nekad od 8-16.

      23. 9. 2019,   15:22
    • Ja svoju mamu nazovem jel proslo sve ok kod ostavljanja u vrtiću a ne da ne bi provjerila kad bi mi dadilja odvela djete u vrtić. Mislim, mogli su nazvati pa bi se 'dadilja' sjetila da je djete u autu. Strašno

      23. 9. 2019,   15:22
    • Uvijek diskusija skrene na sasvim glupava i nepotrebna pitanja - kakav posao, zar joj to dijete nije posao, a onda drugi odgovaraju kako posao dadilje može biti i samo nekoliko sati, što može uključivati i prevoženje djeteta u vrtić, ili neko drugo mjesto, bakama, rodbini... Zašto vam to, a uopće nije bitno, drugi trebaju reći? Nikad neću shvatiti toliku površnost...

      23. 9. 2019,   22:38
    • ****Admin**** Postovani, molimo vas iskljucite CAPS LOCK kao ostali korisnici na portalu. Lp  

      24. 9. 2019,   02:38
  • pa ne možeš "zaboraviti dijete"!!!!!!!!!!!!!! Ne možeš i ne možeš, i gotovo! Ne možeš!!!

    23. 9. 2019,   13:58
  • Ja to ne mogu vjerovat da se može zaboraviti!

    23. 9. 2019,   12:56
  • Mogla bi vrištati kad ovako nešto pročitam 😡😡 tlak mi je do sad bio normalan

    23. 9. 2019,   12:43
  • Teško je čitati da toliko željeno dijete dadilja vozi u vrtić.

    23. 9. 2019,   12:59
    • Molim??? Taj dio je tesko citat?? Sta je tebi????

      23. 9. 2019,   13:19
    • Koji je tvoj nivo zaključivanja?

      23. 9. 2019,   13:24
    • Pa teško je čitati da je još jedno dite umrlo u autu zbog nemarnosti, i ako, da, djelomično mi je teško čuti i to da toliko željeno dijete dadilja vodi u vrtić, kakav je to posao koji iziskuje i dadilju i vrtić, ja ne znam u šta nas pretvori ovo ubrzano vrime, društvo, svit... nemam pojma...

      23. 9. 2019,   14:31
    • Tesko ribi citat da toliko željeno dijete dadilja vozi u vrtić, a ne da je beba izgorila u autu... lobotomija mozga.

      23. 9. 2019,   14:51
    • Posao npr doktorice, policajke, zahtjeva i noćni rad i prema tome ne stigne se dijete u vrtić otpeljat na vrijeme.

      23. 9. 2019,   15:19
    • Onaj tko nema vremena za vlastitu djecu,bolje da ih nema.

      23. 9. 2019,   15:21
    • Nadam se da ti lucy nemas kometar ti je za svaku osudu...de*il si

      23. 9. 2019,   15:52
    • Onaj tko nema mozga bolje da ni ne komentira nesto na internetu i ne prosipa se javno ...

      23. 9. 2019,   16:01
    • Snake,nemoj tako o sebi.

      23. 9. 2019,   16:04
    • Brutalna retorika Lucy na razini osnovnoskolke, "nisam ja, ti si" . Nije mi to zanimljivo

      23. 9. 2019,   16:11
    • Zmijice zločesta,ne mogu se ja naljutiti 💋

      23. 9. 2019,   16:13
    • Kakav posao? Pa evo, u mom slučaju najobičniji. Onaj potreban za platiti puko preživljavanje. Dok je meni maleni bio u vrtiću imala sam dadilju koja ga je znala pokupiti iz vrtića i pričuvati dok se ne vratim s posla ili ga odvesti u vrtić. Zašto? Jer nisam imala auto nego sam išla javnim prijevozom i jer sam radila smjenski. Vrtić na jednoj strani grada, posao na drugom. Dovoljno da me bus nije stizao dovesti na vrijeme na posao ako bih osobno vodila dijete u vrtić ujutro, a u popodnevnoj smjeni mi je trebalo da dadilja pokupi dijete nakon zatvaranja vrtića i pričuva ga dok ne dođem doma. Baš ste jadni s ovim osudama roditelja. Nemate pojma o njihovoj individualnoj situaciji, ali tako olako ste spremni suditi. I to roditelje, a ne tu dadilju koja je dijete ostavila u autu i time direktno prouzročila smrt djeteta.

      23. 9. 2019,   16:38
    • Joj ,dobro Loana, koga briga, otkačite se s mog komentara i otvorite svoj.

      23. 9. 2019,   16:40
    • Ako ne znate kakvim se ritmom živi u SADu, nemojte komentirat. Sve što vi mislite o stresu, burn out-u, prekovremenim i sl. , je NIŠTA prema americi. Neusporedivo.. Često sam preko bare, nude mi i posao, ali nema šanse ni tih para da idem preko... Vi ste ROB firme, ništa drugo ! Šef određuje koliko imate godišnjeg (zakonski je NULA dana !!), koji se državni praznik ne radi, min. 60 sati tjedno se očekuje od vas, tek nakon toga se priča o prekovremenim i o "puno posla". Svi imaju dadilje da voze klince u vrtić, jer su udaljenosti ogromne i vi ne stignete inače na posao..

      23. 9. 2019,   18:32
    • Po tome niko izvan Balkana ne bi imao dijecu.

      23. 9. 2019,   19:07
    • Lucynebell, ovo je javno mjesto za komentiranje članaka i tuđih komenatara, a ne tvoja privatna prčija. Ako ne želiš da drugi komentiraju tvoje umotvorine ili želiš samo komentare koji ti idu niz dlaku drugi puta svoja mišljenja piši u svoj dnevnik ili na nekom privatnom mjestu, a ne na javnom.

      23. 9. 2019,   20:31
    • Loana koga briga za tebe,za tvoj privatni život.Kako siješ,tako ćeš žeti. Ovdje komentiramo članak,a ne tebe. Lp

      23. 9. 2019,   21:20
    • Lucy, moj slučaj je bio samo primjer. Kao tisuće i tisuće drugih. Potpuno generički. Mogla je biti Marica u pitanju, kao i roditelji ovog djeteta. Primjer da imati dadilju ne znači automatski ono što si ti svojim komentarom zločesto insinuirala. Da si dovoljno bistra mogla si to sama zaključiti pa ne bi ostavljala ovako ružan pasivno agresivni komentar temeljen na ničem drugom osim na činjenici da su ovi roditelji imali dadilju i ja ti slijedom toga ne bih trebala pisati o tuđem primjeru.

      24. 9. 2019,   00:37
    • Lucy u pravu si, i mama jos bi da vrtici ubuduce obavjestavaju roditelje o dolasku umjesto npr. da roditelj nazove dadilju ili vrtic i samo pita. Stvarno ne znam kome radaju tu djecicu ako ne brinu o njima. Ali ostatak svijeta bi trebao.

      24. 9. 2019,   03:26
  • Svi vrtići i barem osnovne škole bi morale alarmirati roditelje ako se dijete nije pojavilo 15 min nakon dogovorenog termina. A za neopravdan i nenajavljen nedolazak roditelje oprati po džepu..

    23. 9. 2019,   12:44
    • Haha, preglupo. Da zaduzis jednu osobu i das joj sve imenike, dok bi dobila sve roditelje vec je gotova smjena. Probaj ti nazvati par stotina brojeva pa javi koliko je trebalo. Tkd ne vidim ni kako bi to odgajatelj ili ucitelj sam izveo s 25 djece oko sebe. Zar nebi bilo normalno da sam roditelj kontaktira nastavnika, odgajatelja ili dadilju ako ga zanima jeli dijete sretno stiglo? Vidis da ocito mnoge ne zanima dok se nesto ne dogodi.

      24. 9. 2019,   03:32
    • Pa naravno da je nama sve "preglupo" dok u normalnim državama tipa belgije i švedske te gluposti itekako poštuju...1. Ne treba zadužiti "osobu" da okolo naziiva nego jedna od najmanje dvije tete u grupi nazovu tog jednog ili dva roditelja čije dijete nije došlo na vrijeme jer tamo je pitanje poštovanja i kulture da se dođe na vrijeme, osim toga poslije 8 i 15 vrtić je zaključan i nema dolaska osim opet u izvanrednim situacijama i to ne svako malo (ili te to košta). 2. nije ti glupo da kak veliš 25 roditelja naziva i pita jel baka ili šogorica dovela dijete u vrtić? 3. Javiti da dijete nije došlo u školu je još važnije jer kod nas velik dio relativno male dijece (10,11,12 god) idu sama do škole i da se slučajno dogodi da ga netko otme na putu do škole roditelji (a time ni policija) to ne mogu znati barem do podne ili čak i kasnije ako ima više sati. Za to vrijeme dijete već može biti u Italiji ili na nekom brodu prema albaniji....a ako se alarmira roditelje u roku 15 min od početka nastave dijete ne može biti udaljeno više od 10-tak km što je ipak ogromna razlika...no u pravu si kad veliš da to nikog nije briga dok se nešto ne dogodi...samo pogledajte one roditelje od one male Madelin ili tako nekako, već godinama ne mogu naći mir jer svaki dan moraju leči sa mišlju gdje mi je dijete? Jel živa il mrtva? Dal se negdje muči ili .....tak da svaka mjera koja se poduzme da se to ne dogodi nije pretjerana..

      24. 9. 2019,   11:03
    • Normalnije je da roditelj nazove ako ga interesira, ali ocito mnoge ne interesira jer se inace ovo nebi ni dogodilo.

      24. 9. 2019,   15:46
  • Nivo zaključivanja je na razini male države koja ima drugačiju porodiljnu politiku i društveno uređenje od SAD-a. Pa se ljudi čude zašto bi žena koja živi u državi u kojoj imaš pravo samo 12 tjedana neplaćenog dopusta radi zbližavanja s djetetom u godini dana, u 6.30 ujutro očekivala od dadilje da dijete odvede u vrtić. Možda nema izbora nego raditi, jer vrtić, zdravstveno i ostale troškove mora podmiriti iz svog džepa bez državne pomoći. Možda ne može računati na baka servis jer je baka tisućama kilometra daleko. Možda mora putovati sat, sat i pol do posla svaki dan, pa za jutarnju od 6 mora ustati u 4. Tada dadilja postaje potreba, a ne luksuz.

    23. 9. 2019,   14:01
    • Balkanjerosima je cudno kada pise dadilja u tekstu, nije im jasno sto je to, kako se koristi i sto to radi lol tako da se ne treba uopce obazirati na komentare.

      23. 9. 2019,   14:52
    • Da, puno seljaka i seljanki ovdje misle dadilja je privatna posluga u kući koja ujedno brine i o djeci. Gledali ljudi previše repriza "The Nanny" na RTL-u pa misle da to tako ide i u stvarnom životu. Dadilja - babysitterica, kako hocete, osoba koja ti čuva dijete i obavlja neke stvari vezane za dijete kad ti ne možeš, koji god razlog bio. Dadilja je svakodnevna usluga, babysitter povremena. Ne mora značiti da su multimilijunaši ako su imali dadilju!

      23. 9. 2019,   16:30
    • Pikzibner slazem se s tobom. Ovdje ljudi stvaraju sami pricu i donose zakljucke, bez da promisle koje su sve to situacije da covjek treba dadilju. Naravno da je glupo i spominjati da su obozavali svoje dijete i zeljeli mu sve najbolje i naravno da je glupo okrivljavati ih sada.

      23. 9. 2019,   16:39
    • Jedini normalan komentar

      23. 9. 2019,   16:58
    • Hvala bogu normalno razmisljanje. Stid me bit Hrvatica nekad. Ko da nisu iz hrvatske krocili nikad.

      23. 9. 2019,   19:20
  • Kaj je ženi nakon 6 spontanih i rođenja "čuda od djeteta" isto to dijete bilo teško čuvati, nego je morala platit "dadilju"?

    23. 9. 2019,   13:01
    • a šta misliš, koliko su - u SADu! - troškovi za te pokušaje potpomognute oplodnje, dakle koliko su oni potrošili love???? To se ne pitaš. Pa ne ide to tamo preko socijalnog, kao kod nas. Ili ti socijalno, eventualno, plati jedan pokušaj (ako!). Dakle, sigurno su digli kredite za to, pa to treba vraćati, i žena je zato radila, to je moje mišljenje, ali je tako vjerojatno i bilo.

      23. 9. 2019,   13:57
    • Još bolje! Znači ne samo da nije brinula o vlastitom čudu od djeteta, nego ga nije ni do vrtića mogla odvesti? Ni ona, ni njen donator?

      23. 9. 2019,   14:05
    • mora da je tvoj drugi brat blizanac malo pametniji. Pa zar ti nisam objasnio (vrlo vjerojatni) scenario? Potrošili su ogromnu lovu na liječenje neplodnosti, i na pokušaje začeća, pa treba vraćati tu lovu, najvjerojatnije su to bili krediti. Dakle, morala je šljakati da vrati pare, nema tamo besplatnih pokušaja začeća, preko socijalnog, pa da može doma plandovati. Niti im je tamo 3 godine porodiljnji dopust, kao ovdje.

      23. 9. 2019,   14:21
    • Sad će brže otplatit kredite, ne mora više plaćat dadilju!

      23. 9. 2019,   14:27
    • Ovo moram prokomentirat. U životu nisam gluplji komentar pročitala...i ne mogu se načudit broju lajkova. Milicioner, nema smisla se dopisivati jer sama činjenica da ovakvo nešto netko može napisati je dovoljno samo po sebi. Zatucano i primitivno. Ali to je samo moje mišljenje. Malena nek počiva u miru.

      23. 9. 2019,   14:39
    • Da imas obaveza u zivotu ne bi ti bilo cudno sto ljudi moraju imati dadilju

      23. 9. 2019,   14:47
    • Moj komentar odnosio se na roditelje koji očito nisu imali vremena za svoje dijete, jer je karijera i materijalno važnije od brige za potomstvo, pa smo tako došli, u raspravi, milicioner i ja do nebuloznog, zadnjeg, sarkastičnog zaključka, ali treba ipak imati nekaj u glavi da to možeš procesuirati?!

      23. 9. 2019,   14:57
    • U Americi se treba i radit, nema porodiljnog, samo mjesec-dva od poroda,a ostalo ako si možeš priuštiti.

      23. 9. 2019,   15:15
    • Imam obaveze, posao, troje djece i nikad nisam imala dadilju! Strašno!

      23. 9. 2019,   15:17
    • sve je to donijela trka za usranim novcem ...

      23. 9. 2019,   15:22
    • E, bravo, konačno netko ko kuži poantu priče. Nije novac najvažniji, ja svoju djecu nisam ispuštala iz vida dok nisu krenuli u školu. I dan danas ih ne ostavljam same, a već su 15-20 g.

      23. 9. 2019,   15:28
    • Idiotskiji i zatucaniji komentar već dugo nisam vidio. Čim su skupljali novac za pogreb znači da su sirotinja. A sirotinja u US ako ne radi, gladuje.

      23. 9. 2019,   15:36
    • Nemaju svi takav luksuz da ne rade 7-8godina pa da budu doma sa djecom

      23. 9. 2019,   15:50
    • Vidim da ste uporni...ak nemaju novaca jer su sirotinja, zakaj su imali dijete? Kako su ga mislili uzdržavat, hranit oblačit?

      23. 9. 2019,   16:02
    • Ja imam dijete koje ide u vrtić. Radim od 6 ujutro. Vrtić još ne radi. Znači ja ga ne mogu ostavit. Muž radi samo noćne. Dolazi u 7 ujutro. Roditelje nemamo. Jedina osoba je teta djetetova teta koja živi s nama pa ju odbaci, inače studira. Jesam ja neodgovoran roditelj zbog toga?? Ljudi se bore i snalaze na ovom svijetu. Nisam kriva što nemam veza i vezica da me netko uhljebi u državnu službu sa idealnim radnim vremenom. Ništa osobno, samo promisli malo zašto neki postupanju i žive određenim načinom. Nikad ne znaš kakva je nečija situacija

      23. 9. 2019,   16:22
    • Svi se mi u životu upuštamo u određene stvari u tolikoj mjeri koliko to možemo pratiti! Ko se ne može brinuti o djetetu, bolje da ga nema. Romi, kolko znam, nemaju novaca, al se žene brinu o 10ero djece, ak treba! Bez dadilja?!

      23. 9. 2019,   16:38
    • E bravo LadyT Ljudi ne mogu shvatiti koliko kombinacija može biti u vez posla. Radit se mora. A te gnjusne izjave pojedinaca nema smisla ni komentirati... zli ljudi Ova moj zli brat blizanac kaze radi ali nikad svoju djecu nije ispusta iz vida, pa kako si onda radila?? Daj maži oci nekom drugom i pricaj takve gluposti jer pojma nemas sta si time rekla

      23. 9. 2019,   16:46
    • Pa dijete je imalo 2g., a ne 2 mjeseca. Po meni, sasvim normalno da oba roditelja rade. Pa koliko bi trebao biti dug porodiljni? Ne kuzim komentar da im je bilo tesko cuvati dijete. Pa sta su kod nas sve zene postale domacice nakon sto rode? Sta se aludira na to da roditelji koji rade ne vole svoju djecu ili sto? Isto tako, mnogi bake i djedovi rade i ne mogu cuvati unuke. Sta je tu cudno sto su imali dadilju i sto ljudi rade, a djetetu bilo 2g.?! Pa kad se vi vracate na posao?

      23. 9. 2019,   16:57
    • Ja nisam radila dok mi djeca nisu krenula u školu! A nisam ni uhljeb, ni dotepenac, i nisam član zločinačke, nego mali čovjek koji u svom gradu ima svoju obitelj koja je pomagala! Odrekla sam se luksuza i provoda i podigla djecu na noge.

      23. 9. 2019,   17:11
    • U Americi vrlo cesto obitelj nije blizu i zive u drugom gradu ili drzavi. Ali i to je nebitno. Ako ljudi mogu podizati djecu sa samo jednom placom, to je druga stvar, znaci jedno od njih zaradjuje jako solidno, ali nisu svi u takvoj situaciji. Vrlo cesto u Americi u gradovima ako djeci zelis priustiti udoban dom u dobrom kvartu, dobar vrtic, dobre skole, fakultete, itd. oba roditelja moraju raditi (iznimka su oni koji zive na farmama).

      23. 9. 2019,   17:21
    • Ti si očito dijete iz epruvete i nemaš obitelj da ti pomaže oko djece. Kaj mogu kad mene i mog muža naši roditelji vole pa uskaču kad treba. I financijski. Socijalnu pomoć si slobodno zadrži jer meni nikad nije trebala. Mi purgeri smo vrsta u izumiranju, al se nedamo! I kaj nam pak morete...?

      23. 9. 2019,   18:08
    • Blago tebi kad imas porodicu da ti pomaze.ocito si na socijali pa ti je sve tako lako

      23. 9. 2019,   18:10
    • Nitko nije besmrtan pa tako ni nasi najblizi

      23. 9. 2019,   18:13
    • Neka ti romi onda cuvaju djecu kad su oni tak brizni roditelji

      23. 9. 2019,   18:15
    • Zanimljivo kak svi zavidite ljudima na socijali,a ja ih žalim i pomažem im kad mogu. A za to kaj sam ja iz dobrostojeće obitelji nemam uopće grižnju savjesti. Očito nam je tak grah opal!

      23. 9. 2019,   18:16
    • Uostalom, vani ljudi putuju do posla po 2 sata i duze (sto zbog guzve na cesti,sto zbog udaljenosti). Ako radi od 8 ujutro, mozda krece na posao vec u 6 i logicno da nemas gdje ostaviti dijete i da ga dadilja odvede kasnije u vrtic. Imam dosta prijatelja u Americi koji krecu na posao u 5:30-6, a rade od 8 ili 9. U svakom slucaju, ne moze se roditelje kriviti za to sto ljudi rade i sto ne zele izgubiti posao.

      23. 9. 2019,   18:17
    • Blago tebi kad si iz dobrostojeće obitelji i što imaš još žive roditelje koji ti pomažu. Želim ti to što duže. Bilo bi lijepo kad bi svi imali takav život. Ali nije tako nažalost. S obzirom na sve što si navela, ne čudim se tvojim komentarima. Jednostavan ne znaš kako je to kad nemaš pomoć i kad si primoran živjeti onakvim životom koji ne poznaš. Samo mi je žao što takvi ljudi kao ti misle da ako je njima dobro, svima je dobro. Tipičan stav naših političara.

      23. 9. 2019,   18:50
    • Fala Bogu nisam političar! Radim u udruzi koja pomaže starim i nemoćnim ljudima i znam kako je kad nemaš obitelj da ti pomogne. Bez obzira bio star ili dijete. Ova rasprava je otišla u krivom smjeru....žao mi je djeteta, to je tragedija na koju čovjek ne može ostat ravnodušan. Ono što prezirem u cijeloj priči je to materijalno za čime svi trčimo i zapostavljamo svoje bližnje. Ja imam tu sreću da mi je egzistencija donekle sređena, ali, ponavljam, bez luksuza jer mi je važnije vrijeme s obitelji nego bolje plaćen posao, a da ne vidim svoju djecu!

      23. 9. 2019,   19:05
    • Blizanac,treba dijete nesto jest,a da bi dijete jelo oba roditelja svugdi u svijetu(jer nije nigdje idealno)trebaju radit,a da ne govorim o potrepstinama za dijete.

      23. 9. 2019,   19:11
    • Onaj tko stvarno uživa u životu nema potrebu hvaliti se time nepoznatim ljudima u komentarima na nekom bezveznom portalu. Ljudi koji uživaju u životu djeluju ipak malo drugačije.

      24. 9. 2019,   07:46
    • Evo još jednog nesretnika! Zašto nekom, ko uživa u životu, ne bi bilo zabavno, ujutro uz kavicu, pročitat vijesti? A odgovaram ti samo zato jer komentiraš moj komentar, mislim da je to kulturno s moje strane. Ja se bez problema spustim na bilo čiji nivo. To je jedna od karakteristika inteligentnih ljudi.

      24. 9. 2019,   08:06
    • Oprosti, ali ti ipak veze nemaš s karakteristikama inteligentnih ljudi niti ne vidim kako bi ih mogla prepoznati. Tvoji upisi idu tome u prilog.

      24. 9. 2019,   08:09
    • Zli brat blizanac. Evo ja ti naprimjer ne zavidim jer bez obzira sto navodis da pomazes starijima i potrebitima, ti uopce ne razumijes njihovu problematiku ( uz svo obrazovanje s kojim se hvalis). Navodis da si se odrekla provoda I zabave da dignes djecu na noge. Pa sta je rad provod? To sto oba roditelja rade, ne znaci da se i oni nisu odrekli provoda i zabave, vec to znaci da oni rade. Kad se vrate kuci se bave djecom i dizu se nocu sa svojim bebama i bave se kucanskim poslovima, i kuhanjem, i zadacom i svime za sto ti imas vremena cijeli dan. Samo uz sve to, oni jos i rade. Pa sta trebaju dati otkaz i igrati se kuci s djetetom? Takvo razmisljanje mogu imati samo ljudi kojima netko drugi daje novac. Meni je mama radila cijeli zivot, kao sto radim i ja i izuzetno cijenim sve roditelje koji su rastrgani izmedju posla i kuce i kojima njihovi stari roditelji ne pomazu, vec se sami snalaze i dijele obaveze. Mogu reci da svoju mamu ne cijenim nista manje jer ona nije mogla sa mnom sjediti od 8-16 jer je morala na posao. Dapace, cijenim ju samo vise i ne znam kako je s nas cetvero sve uspijevala. Za meni je kraljica. Ako ti jos uvijek ne vidis problem u tvom originalnom komentaru, radi cega je ova rasprava i pocela, ja ti ne zavidim ni najmanje.

      24. 9. 2019,   08:21
    • Vidiš, nisam, ti, npr. nesvjesno u svojim izjavama daješ do znanja da si nesigurna i nesretna osoba, analiziraš komentare na nekom, po tebi, bezveznom portalu, što znači da i sebe takvim (bezveznim) smatraš, pričaš o inteligenciji, a ne znaš što ta riječ znači, tvoj nickname već na prvu opisuje tebe kao negativnu, nesposobnu osobu koja nije u stanju preuzeti odgovornost za svoje riječi (djela?)...da ne duljim, život je lijep i u njemu treba uživati! Žao mi je ako ti to ne možeš?!

      24. 9. 2019,   08:32
    • Psihologijom se ne bi trebala baviti ovako uz kavu nego bi ju trebala studirati kako spada. Onda bi možda nešto pogodila a ne da se blamiraš. Čarobnu kuglu odvedi na servis jer nešto ne valja s njom. Portal je bezvezan i tu sam isključivo radi komentara koji često znaju biti zabavni... ponekad i otužni kao ovi tvoji npr.

      24. 9. 2019,   08:38
    • Moja jutarnja kavica je gotova, želim vam svima ugodan dan, odoh uživat!

      24. 9. 2019,   08:38
  • Prestrašno je to što se dogodilo ovom djetetu, ali jedna stvar me ubola u oko - godine i godine su pokušavali dobiti dijete, da bi ga na kraju dadilja vodila u vrtić?

    23. 9. 2019,   14:08
    • Jos jedan pametnjakovic il pametnjakovicka.. a tko bi trebao odvesti dijete ak mama mora bit na poslu u 7 a dijete ide u vrtic od 9. Tako je svuda vani. Svi imaju dadilje ujutro i popidne 2 3 sata jer se vrtic zatvara popodne a roditelji dodju kuci u 19h. Ne kuzim cime vi razmisljate

      23. 9. 2019,   19:14
    • Zanima me cemu imati dijete ako dolazis kuci prekasno i imas potrebe i za vrticem i za dadiljom. Kada to dijete uopce vidi roditelje, prije spavanja? cija su to djeca ako najmanje vremena provedu s roditeljima, a vise u vrticu, s dadiljom, bakom. I da odmah razjasnimo u ovakvim slucajevima se najcesce ne radi o tome da je dijete odvojeno 8satno radno vrijeme od mame nego puno vise. Pa u Hrv djeca provode 10sati u vrticu plus baka, zamisli kako je vani gdje je veca stopa zaposlenosti, duzi put do posla, prekovremeni. Meni nije sporno sto ima dadilju. Sporno mi je sto koristenje dadilje i vrtica simultano ukazuje na dobar nedostatak vremena koje provode s djecom i sporno mi je sto nije u stanju nazvati dadilju ili odgajatelja i pitati nego se dosjetila da je nju neko trebao zvati. Najbolje da odgojitelj ili nastavnik pusti sat vremena 25 djece a on da zivka okolo.

      24. 9. 2019,   03:41
  • Ništa nije slučajno.

    23. 9. 2019,   13:43