Lifestyle

Turisti otkrili najgora iskustva: Napadi, prijetnje, otmice, krađe

Probudio sam se u Italiji s ugrizom pauka na penisu. Nisam imao pojma kakvih tamo ima pauka i bio sam strašno uznemiren mogućim posljedicama, opisao je svoje iskustvo jedan korisnik Whispera

Turisti iz cijelog svijeta su na aplikaciji Whisper otkrili najgore stvari koje su im se dogodile na putovanjima. Nekima su se dogodile neugodne situacije, a neki su postali žrtve raznih zločina. Ovo su njihova najgora iskustva.

1. Na letu prema Baliju zapalio se avion i morali smo prisilno sletjeti. Iskreno sam vjerovao da ću umrijeti.

2. Imala sam 27 godina kad me puno stariji muškarac pratio na povratku u hotel nakon što mi se bezuspješno upucavao. Sasvim sam se izbezumila.

Shutterstock

3. Podmetnuli su mi Roofie (drogu za silovanje) kad sam bila u Amsterdamu. Imala sam sreće što sam bila vani s prijateljicom. Uopće ne želim razmišljati što se moglo dogoditi da sam bila sama.

4. Kad sam imala tri godine netko me pokušao oteti iz hotela u kojem sam bila s roditeljima. Jedino što sam im htjela reći je da mi se nije svidio taj muškarac.

5. Grk na krovu zgrade preko puta našeg hostela je uperio u mene pištolj. Najgore putovanje u mom životu!

6. Tijekom leta avion je naglo počeo propadati. Svjetlo za vezanje pojaseva nije bilo uključeno i svi koji su bili na nogama su se ozlijedili, uključujući i mene.

7. Najluđa stvar mi se dogodila u Koreji. Čovjek mi je ušao u hotelsku sobu dok sam ja bio u njoj. Pogledali smo se i pobjegao je van.

8. Bili smo u hotelu u Meksiku kad ga je napao kartel. Prestrašno!

9. Najstrašniji trenutak u mojem životu? Gledanje u cijev sačmarice. Ruralni Novi Meksiko je baš zabavno mjesto...

10. Jednom su me u Parizu opljačkala djeca. Više nikad nisam gledala isto na taj grad...

Stiže nam pakao! Upozorenja liječnika treba shvatiti ozbiljno

11. Jednom tijekom odmora na obali Jerseya ukrali su mi auto dok sam sjedio u njemu. LOL, čovjek je imao ogromnu tetovažu i smrdio je na umjetni ten.

12. Probudio sam se u Italiji s ugrizom pauka na penisu. Nisam imao pojma kakvih tamo ima pauka i bio sam strašno uznemiren mogućim posljedicama. Na kraju je sve dobro završilo.

13. Skoro su me uhitili u Meksiku... zbog toga što sam se igrao s kredama u parku. Policajci su bili jako agresivni i mislim da su samo htjeli iskoristiti situaciju jer sam Amerikanac.

The Temple of Wiracocha in Raqchi ,Peru

14. Izgubio sam se u 3000 godina starom hranu u Peruu. Lutao sam 45 minuta, ali sam imao osjećaj da je sve to trajalo godinama.

15. Bio sam u Italiji u restoranu Fazolis kad je jedan visoki jeziv muškarac klečeći na koljenu objašnjavao malom dječaku da je u njegovim godinama morao ubiti svoje roditelje.

16. Grupa muškaraca me probala oteti dok sam šetala svoje pse u Safety Harboru na Floridi. U tom trenutku sam na mobitelu razgovarala sa svojim zaručnikom koji je sve čuo.

17. Probudila sam se i ugledala medvjeda kako ruši stvari po našem kampu. Je, baš su slatki, sve dok ti nisu na metar udaljeni.

18. Bila sam u oceanu s mamom i sestrom kad je mama predložila da otplivamo do duge. Skoro smo se utopile. Sva sreća vidio nas je jedan muškarac koji nam je pomogao da se vratimo do obale.

NAJBOLJI HOROSKOPSKI PAROVI: Ovi znakovi si savršeno pašu u vezi

Dnevni horoskop za četvrtak, 28. ožujka: Jarci će biti uspješni na poslu, a Ribe jako duhovite
PROGNOZA ZA DANAŠNJI DAN

Pročitajte dnevni horoskop za četvrtak 28. 3. i saznajte koga očekuje uspjeh na poslu ili u financijama, kakva je situacija na ljubavnom planu, ali i tko mora pripaziti na zdravlje

Običaji za Veliki četvrtak: Ne obavljaju se teški poslovi u polju, zvona prestaju zvoniti...
KRAJ KORIZME

Veliki četvrtak, Veliki petak i Velika subota čine vazmeno trodnevlje koje započinje u četvrtak, na posljednji dan korizme. To je sjećanje na posljednju Isusovu večeru, na njegovu patnju...
Egipatski horoskop: Otkrijte koji ste bog i što to govori o vama
DREVNA ASTROLOGIJA

Na osnovu datuma rođenja možete saznati koje je vaše egipatsko božanstvo te što drevni egipatski horoskop otkriva o vašim emocijama i karakteru