Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Za snažna ramena i ruke: Evo kako se pravilno rade sklekovi

Komentari (11)
  • vjezbat svaki dan i sport iyoga plivanje to je zdravlje,

    26. 8. 2019,   17:45
  • Najbolje svako jutro nakon ustajanja i svako veče pred spavanje uraditi 15-20 sklekova po mogućstvu na pesnicama,i trbušnjaka jedno 50 i ne treba vam teretana i ostalo zaludjivanje,samo prirodno bez ikakvih suplemenata😃

    26. 8. 2019,   16:23
    • Ovca004: Hahahahaaaaa

      26. 8. 2019,   16:52
    • 50 trbušnjaka i samo 15-20 sklekova je veliki nesrazmjer u razvijenosti trupa i gornjeg dijela tijela. Načelno, osoba bi trebala biti sposobna napraviti jednak broj trbušnjaka i sklekova. Dalje, da li teretana ili ne ovisi o individualnom cilju pojedinca. I treće, suplementi su, kako naziv i kaže - suplementi ili dodaci prehrani. Ako osoba ima zdravu prehranu i unosi dovolju količinu makronutrijenata i mikronutrijenata onda mu dodaci ne trebaju. Ali ako netko ima za cilj povećanje mišićne mase onda će to teško postići bez dodatnog unosa proteina. Ili ako netko iz različitih razloga nije u mogućnosti pojesti svoje standartne obroke, onda su suplementi dobrodošli. Samo za info - ako dnevno trebaš unijeti cca 100 grama proteina, a jedno jaje ima cca 6 grama, onda koliko jaja trebaš pojesti dnevno da zadovoljiš dnevnu potrebu. A čak i da pojedeš toliko, tada ćeš unijeti daleko previše drugih tvari, poput holesterola npr. Ponavljam, stvar je individualna.

      26. 8. 2019,   16:55