Prošlotjedna internet senzacija iskorištena je za reklamnu kampanju protiv nasilja uz objašnjenje kako je jedina iluzija u tome da je žena sama odabrala nasilje
Zašto ne vidimo plavo i crno? Haljinu su pretvorili u poruku
Južnoafrička grana humanitarnog udruženja The Salvation Army (Vojska spasa) jutros je na Twitter postavila vrlo upečatljivu sliku - pretučene žene u haljini koja je prošli tjedan izazvala pozornost javnost zbog pitanja koje je zapravo boje, piše The Independent.
Optička iluzija povezana sa svjetlom dala je odgovor zašto mnogi vide haljinu u bijelo-zlatnoj boji dok je ona zapravo plavo crna, no Salvation Army poigrala se s objašnjenjem uz riječi "Zašto je tako teško vidjeti plavo i crno" referirajući se na masnice koje se nalaze posvuda na tijelu žene.
Time su poslali snažnu poruku kako se i danas sve češće zatvaraju oči pred očitim nasiljem nad ženama, a svi vide što se zapravo događa.
Na plakatu stoji i "Jedina iluzija je da je to bio njezin izbor. Jedna od šest žena žrtva je obiteljskog nasilja. Zaustavite nasilje nad ženama."