Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 0

Koju društvenu mrežu odabrati za promociju?

Powered by Tele2

Koju društvenu mrežu odabrati za promociju?
1

Koju društvenu mrežu odabrati za promociju proizvoda i usluga preko interneta? Onu na kojoj je publika koja nam treba! Za svaku mrežu vrijedi isto pravilo - produciranje korisnog i relevantnog sadržaja

Najprije je potrebno napraviti analizu klijenta. Tko je u prosjeku ta osoba? Kako joj pomoći našim proizvodom? Na osnovu toga kreće se u izradu sadržaja koji će buditi interes. Svaki se sadržaj prilagođava društvenoj mreži i njezinim pravilima.

Facebook je toliko rasprostranjen da od njega može skoro svaka tvrtka imati koristi. Ako želite imati što širu publiku, Facebook je pravi izbor.

Instagram je društvena mreža u vlasništvu divovskog Facebooka. Najbolje se njome koristiti kada djelatnost ima određeni vizualni aspekt koji možete prikazati. On priča priču kroz fotografije. Njegova posebnost je u tome da se sadržaj može dodavati samo putem pametnog telefona i Instagram aplikacije.

LinkedIn je odličan za B2B, tj. business-to-business tvrtke (tvrtke koje prodaju tvrtkama) kojima su ciljana skupina osobe zaposlene na određenim radnim mjestima u raznim tvrtkama. Dobar je i za takozvani networking te razmjenu informacija vezanima uz poslovanje.

Pinterest - Ako poslujete u vizualnoj industriji s kupcima koji se vole izražavati kroz slike, Pinterest je pravi izbor. No prije svakako treba ispitati bi li ciljana publika bila zainteresirana za tu društvenu mrežu.

Twitter je idealan odabir kada želite dosegnuti mušku i žensku publiku zainteresiranu za aktualne teme. Izvrstan je izbor ako se želite angažirati u stvaranju odnosa s kupcima tako da odgovarate na njihova pitanja te razmjenjujete mišljenja i informacije.

YouTube se temelji na dijeljenju i širenju videosadržaja. Izvanredan je alat kojim možete pokazati vašim ciljanim klijentima što i kako radite te kako izgleda vaša usluga u praksi.

Powered by Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog
MANIPULACIJA?

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog

Jeste li znali da u trgovinama postoji pravilo izlaganja proizvoda kako bi kupci što duže ostali u njoj ili da se u web-trgovinama može pratiti na koja sve mjesta posjetitelj klika? Pogledajte koje sve tehnike koriste veliki igrači

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?
PREVELIKA OČEKIVANJA?

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?

Ako moral zaposlenika nije na prvom mjestu, tvrtka može biti u velikom problemu. Brojna istraživanja pokazala su kako su pozitivne radne sredine puno produktivnije od onih koje to nisu
Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz
PRIMIJETITE IH

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz

Ulazite li u poslovnu suradnju ili partnerstvo s drugom osobom, dobro je prepoznati određene znakove koji mogu ukazati da to neće dobro funkcionirati. Prepoznajte ih i na vrijeme izbjegnite moguće probleme