Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Što napraviti kad je prodavač neljubazan prema vama?

Komentari (36)
  • Ne volim da su dosadni,volim u miru pogledati proizvod,a prodavač nije dužan znati sastav na majici,vesti, hlačama.Imate deklaracije na kojima sve piše.Na upit o nečemu i ja sam dužan znati kao kupac proizvoda osnovne informacije i stavke.ljubaznost je jedno,a napornost drugo, pogotovo nasrtljivo ponašanje samo da prodaju.

    10. 5. 2018,   15:09
  • Šta pokušavate napraviti od prodavača koji rade za mizeriju i nedeljom i blagdanima...platite ljude pošteno pa ćete dobiti i povećanu ljubaznost...da li vam je možda prošlo po glavi da je zadovoljan kupac najbolji prodavač...tko štiti te iste prodavače od nasilnih i bahatih kupaca...mogli bi nekada pisati i o zloostavljanju kupaca prema prodavaču na svom radnom mjestu...da li je vrijeđanje isto zloostavljanje te iste osobe.Vječno potičete mržnju prema trgovcima, sram Vas bilo...

    10. 5. 2018,   23:27
    • Sponzorirani clanak koji je pisan od nekoga tko nikada nije radio u trgovačkoj branši (a najmanje se ta navedena pravila postuju u bankarstvu). Ovako: 1. Dugorocno gledano kupac je u pravu samo kad je u pravu inace si ti uvijek u gubitku. 2. Trgovac mora znati osnovne informacije o proizvodu te tzv. highlightse proizvoda. I doktori koriste salabahtere za detaljne informacije. 3. Pozdraviti kupca na ulazu te mu dati dovoljno vremena da se snadje u prostoru je krucijalno. Nitko ne voli kad udje u prostor trgovine a trgovac mu je odmah na ramenu, pogotovo ako nije sam te bi zelio malo i prokomentirati neke proizvode. 4. Uvijek zadrzati ljubaznost (iako je to nekad jako tesko) jer i najbezobraznijeg kupca mozes otresti sa sebe ako ne trzas na provokacije. Ovo u clanku je vecinom hrpa napisanog gnoja... Pa mozes mislit kak je u banci kupac/klijent uvijek u pravu hahahah

      11. 5. 2018,   19:47
  • Ne slažem se. Ja kad dođem u dućan želim potpuno suprotno. Želim u miru naći i odabrati što mi treba a ne da mi se neko u facu kiselo smije i prati me ko da želim nešto ukrast. Osnove bontona su drugo a to su ovi vaši dobar dan, izvolite, doviđenja

    10. 5. 2018,   14:26
  • Dakle ako nam bezobrazni kupac hebe sve po spisku i šefu i njegovoj majci on je i dalje u pravu a da ne velim da masovno lažu kod pritužaba,jer i sam radim sa strankama a osoba koja prima pritužbe sjedi iza ormara i čuje sve što se govori a poslije u mailu laž do laži!

    10. 5. 2018,   14:10
    • to je balkanizam i kad se krene južnije od balkana....teško je čak i za objasnit nekima.....šta reć kupcu koji laže i prijeti? bio sam vani u redu za reklamacije...uredno 15ljudi čeka u miru po 20min samo da se prihvati njihov zahtjev.....kod nas drugi u redu hebe majku i firmi i zaposlenicima....laže da nije pokvario ili oštetio uređaj i prijeti inspekcijama ako nebu bilo odmah riješeno....

      10. 5. 2018,   14:24
    • nažalost na galamu se ljudima popušta iako nisu u pravu vrlo često!balkan bio i ostao

      10. 5. 2018,   14:35
  • Ajme koje sranje od clanka...toliko glupih i neljubaznih ima i u bankama gdje im se uvali i kakav fini ljubazni kredit pa je banka uvijek u pravu jer je kupca dobro namagarčila

    10. 5. 2018,   22:00
  • Plodine Varaždin,probajte mesara pitat zašto nema nikog za pultom? Onda da vidiš kaj je bahatost,možda te i nasjecka na sitno.

    10. 5. 2018,   15:38
  • Upravo takve trgovine volim kakve ste opisali da ne bi trebale biti ....mrzim naporne trgovce .

    11. 5. 2018,   03:40
  • Naj gore je čim uđeš u trgovinu pa se zaljepi na leđa i nemiče dok ne ideš van.

    11. 5. 2018,   13:40
  • Ima ih svakakvih,prodavač mora biti ljubazan i od koristi,ako ga trebate Isto tako znam pobjeć iz butika na Črnomercu jer ova jedna je toliko dosadna sve bi ti uvalila samo da proda,užas.

    10. 5. 2018,   22:34
  • Ja odem i nikada se više tu ne vraćam!

    10. 5. 2018,   15:52