Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 0

Magic Leon: Kako mi je status influencera pomogao u poslu

Powered by Tele2

Magic Leon: Kako mi je status influencera pomogao u poslu
1

Leon je 22-godišnji influencer kojeg na društvenim mrežama prati velik broj pripadnika generacije Z. Oni su mu ujedno i ciljna skupina za njegov core business - mađioničarstvo

Upravo zbog raznih promjena u ponašanju algoritama na društvenim mrežama, Facebooku i Instagramu, uloga influencera dodatno raste. Brendovima je sve teže “organski” doprijeti do svoje ciljne skupine - generacije Z, koja je u potpunosti odrasla u digitalnom dobu. Istovremeno nama “nepoznate” zvijezde sa svojim sadržajem dopiru i do nekoliko stotina tisuća pripadnika te generacije.

Jedna od tih zvijezda je i Magic Leon. Leon je mađioničar za djecu kao i influencer koji ima 27 tisuća YouTube pretplatnika, 24 tisuće Instagram pratitelja i 11 tisuća Facebook fanova, a sve te platforme je iskoristio kako bi se povezao sa svojom ciljnom skupinom. I posao mu, upravo zbog toga - cvjeta!

Baš zato smo odlučili popričati s njim i saznati kako mu je to što je influencer pomoglo u poduzetništvu i ima li kakve savjete za ostale manje i srednje poduzetnike.

Mali poduzetnik i influencer… kako si uspio to spojiti?

Još odmalena sam bio zaluđen s dvije stvari - kamerom (snimanjem) i magijom. Po zanimanju sam prvenstveno mađioničar, dok je YouTube došao spontano. Ono što volim raditi, odlučio sam objaviti na internetu. Nakon toga je započela suradnja s JoomBoosom, što je rezultiralo da me prati nekoliko desetaka tisuća pratitelja koju su zapravo i moja ciljna skupina. Po meni ne može bolje.

Kako je tvoja popularnost utjecala na razvijanje sebe kao poduzetnika!

Jako! Ne mogu reći da mi je išlo loše prije nego što sam postao “poznat” među mlađom generacijom - koristio sam se raznim tehnikama digitalnom marketinga poput SEO-a i posla je zaista bilo. Ali kada si YouTuber i još k tome mađioničar doslovno dođeš do stadija da nekad i moraš odbiti neku gažu.

Što bi poručio ostalim poduzetnicima koji se planiraju oglašavati preko influencera? Je li to pravi put i na što trebaju paziti?

Sve je teže i teže kao oglašivač organski doprijeti do ciljne skupine tako da je oglašavanje preko influencera definitivno dobar put. Ali treba biti oprezan pri odabiru. Broj pratitelja je ono na što se spotakne jako puno klijenata. Puno njih zavara brojka od tipa 200 tisuća pratitelja, a zbog lažnih followera isti taj influencer ima jedan broj interakcija po objavi kao netko od 10 tisuća pratitelja. Tako da prije svega treba provjeriti strukturu pratitelja koju će vam svaki pošteni influencer dostaviti.

Koliko je važna niša influencera kada govorimo o malim i srednjim poduzećima?

Ključna. Za razliku od velikih kompanija koje se oglašavaju svoje proizvode preko velikih mainstream influencera, manje i srednje kompanije trebaju razmišljati u smjeru nišnih influencera - tj. pronaći influencera koji najbolje odgovaraju njihovom proizvodu, usluzi ili što god da planiraju oglašavati.

Nema smisla da neki klijent koji prodaje gamersku opremu se obraća svojoj publici preko nekog mainstream vlogera ili beauty blogerice. Isto tako ja kao YouTuber mađioničar neću promovirati kozmetiku već ću promovirati svoje zanimanje publici koju zanima mađioničarstvo.

Powered by Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog
MANIPULACIJA?

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog

Jeste li znali da u trgovinama postoji pravilo izlaganja proizvoda kako bi kupci što duže ostali u njoj ili da se u web-trgovinama može pratiti na koja sve mjesta posjetitelj klika? Pogledajte koje sve tehnike koriste veliki igrači

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?
PREVELIKA OČEKIVANJA?

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?

Ako moral zaposlenika nije na prvom mjestu, tvrtka može biti u velikom problemu. Brojna istraživanja pokazala su kako su pozitivne radne sredine puno produktivnije od onih koje to nisu
Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz
PRIMIJETITE IH

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz

Ulazite li u poslovnu suradnju ili partnerstvo s drugom osobom, dobro je prepoznati određene znakove koji mogu ukazati da to neće dobro funkcionirati. Prepoznajte ih i na vrijeme izbjegnite moguće probleme