Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 0

Online kanali glavni su alati prodaje

Powered by Tele2

Online kanali glavni su alati prodaje
1

Vlasnica brenda Lull smatra da je najvažnije postaviti strategiju oglašavanja i kreirati sadržaj koji će doprijeti do ciljane publike

Imoćanka Zrinka Kos (42) više od 17 godina radila je na menadžerskim pozicijama u tekstilnim kućama, a prošle se godine odvažila i pokrenula brend dekorativnoga kućanskog tekstila nazvan Lull.

- Volim upravljati svojim vremenom i svojim životom, volim raditi u pozitivnom i kreativnom ozračju. Ovo je oduvijek bila moja želja - priča Zrinka. Svom poslu želi dati osobni pečat. Osim toga želi raditi i proizvoditi u Hrvatskoj, a poslije se probiti i na druga tržišta. U svoju veliku ljubav s ukrasnim jastučićima i posteljinom uključila je i vanjske tvrtke, od kojih naručuje usluge šivanja, a sve njezine kolekcije šivane su od prirodnih materijala, pamuka i lana koje nabavlja u Italiji. Konačan proizvod pomogla joj je realizirati dizajnerica Ivana Zozoli Vargović. Cijeli posao promocije Zrinka je preuzela na sebe jer shvaća, kaže, koliko je to bitno.

- Sad kad je web aktualan, velik dio vremena radim na promociji, od PR-a do aktivnosti na društvenim mrežama te, naravno, na prodajnim aktivnostima. Odlučila sam se za online prodaju kao jednu od glavnih djelatnosti, tako da su mi online kanali oglašavanja primarni, pogotovo društvene mreže. Neću pretjerati ako kažem da su društvene mreže danas nezamjenjiv alat u internetskoj prodaji - priča Zrinka, koja smatra da je najvažnije je postaviti strategiju oglašavanja, kreirati sadržaj koji će doprijeti do ciljane publike te održavati komunikaciju s korisnicima. 

- Online kanali su nam glavni kanali prodaje, stoga smo odlučili izraditi i verziju web shopa na engleskom jeziku. Želja mi je u budućnosti da web bude destinacija za dizajnersku posteljinu na kojoj će se prodavati i drugi brendovi - zaključuje Zrinka.

Powered by Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog
MANIPULACIJA?

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog

Jeste li znali da u trgovinama postoji pravilo izlaganja proizvoda kako bi kupci što duže ostali u njoj ili da se u web-trgovinama može pratiti na koja sve mjesta posjetitelj klika? Pogledajte koje sve tehnike koriste veliki igrači

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?
PREVELIKA OČEKIVANJA?

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?

Ako moral zaposlenika nije na prvom mjestu, tvrtka može biti u velikom problemu. Brojna istraživanja pokazala su kako su pozitivne radne sredine puno produktivnije od onih koje to nisu
Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz
PRIMIJETITE IH

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz

Ulazite li u poslovnu suradnju ili partnerstvo s drugom osobom, dobro je prepoznati određene znakove koji mogu ukazati da to neće dobro funkcionirati. Prepoznajte ih i na vrijeme izbjegnite moguće probleme