Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 0

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz

Powered by Tele2

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz
1

Ulazite li u poslovnu suradnju ili partnerstvo s drugom osobom, dobro je prepoznati određene znakove koji mogu ukazati da to neće dobro funkcionirati. Prepoznajte ih i na vrijeme izbjegnite moguće probleme

U poslovnom svijetu, kao i u privatnom životu, partnerstva i poslovni dogovori ne funkcioniraju uvijek savršeno. Slaba komunikacija i manjak fleksibilnosti samo su neki od razloga zbog kojih pucaju partnerstva. Kako biste prepoznali i izbjegli takvu situaciju na vrijeme, dobro je obratiti pozornost na određene "tihe" znakove koji upućuju na to da stvari baš i ne idu onako kako bi trebale. Prema Vijeću za mlade poduzetnike (Young Entrepreneur Council), ovo su znakovi koji nagovještavaju moguće probleme i "raspad sistema" u (potencijalnom) poslovnom partnerstvu:

Neusklađena misija i vizija

Bez obzira na to je li riječ o vašim zaposlenicima ili mogućem partneru, svi biste trebali imati usklađenu misiju i viziju, odnosno iste ciljeve kojima težite. Ako u ovom aspektu niste na "istoj liniji", može doći do kaosa i lošeg upravljanja. Uvijek je bolje razići se i prekinuti partnerstvo ili suradnju nego dopustiti da posao trpi zbog različitih razmišljanja i stavova. 

Nefleksibilnost

U partnerskom bi odnosu sve strane uvijek trebale biti tolerantne i fleksibilne jer vam je cilj na kraju krajeva isti - uspjeh i ostvarivanje profita. Rizično je raditi s nekim tko ne pristaje na kompromis i smatra da je uvijek u pravu, a ne argumentira to jasno. Bez obzira na to o kakvoj je suradnji riječ, svaka bi strana trebala razmotriti i prihvatiti sve razumne zahtjeve one druge. Stoga, primijetite li već pri samom dogovoru oko uvjeta partnerstva da druga strana ne pokazuje fleksibilnost, možda bi bilo pametnije ne ulaziti u sve to. 

Loša komunikacija

Jedan od znakova da potencijalno partnerstvo s nekim neće funkcionirati svakako je slaba i loša komunikacija. Ako dobivate nejasne i neodređene odgovore ili na odgovore čekate prilično dugo, vrlo je izgledno da će i buduća komunikacija s tom osobom biti takva. Zato je vrlo važno više puta razgovarati s osobom s kojom želite surađivati, bio to mogući partner, dobavljač ili netko treći, jer će vam njegov način komuniciranja otkriti kako će izgledati vaš poslovni odnos u budućnosti. Nemojte pretpostavljati da će komunikacija s vremenom biti bolja, jer, unatoč izuzecima, šanse za to nisu velike. 

Nedostatak entuzijazma

Ako vi ili vaš potencijalan partner/suradnik niste oduševljeni partnerstvom ili općenito poslom u koji ulazite, to je loš predznak. Manjak entuzijazma može dovesti do loše komunikacije, dugotrajnog donošenja odluka koje će izazvati nestrpljenje i napetost, ali i neefektivnih i neproduktivnih sastanaka. Stoga zapamtite - dobro partnerstvo trebalo bi stvoriti pozitivnu atmosferu i entuzijazam obiju strana.  

via GIPHY

Nepostojanje zajedničkog cilja

Možda zadnje, ali nikako manje važno jest zajednički cilj. Zajednički je cilj možda najvažnija stvar za uspješnu suradnju. Ako obje strane u partnerstvo ulaze s istim ciljem, ulagat će i jednak napor da ga ostvare. Međutim, ako primijetite da osoba s kojom planirate suradnju pokazuje interes samo za osobni uspjeh i vlastite interese stavlja ispred zajedničkih bolje je da potražite drugog suradnika. U poslovnom partnerstvu mora postojati obostrani interes za rast i napredak te ostvarenje zajedničkih ciljeva jer tada će i sve ostalo - komunikacija, entuzijazam, misija i vizija - doći na "svoje mjesto". 

Ako ste jedan od onih biznismena koji zbog posla često komunicira s inozemstvom, zanimat će vas da je Tele2 tarifi BIZNIS RASPALI, koja sadrži neograničene pozive i poruke, surfanje uz 4G+ tehnologiju i neograničene gigabajte, pridodao pakete s međunarodnim minutama. Zato RASPALI INOZEMNO!

Powered by Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog
MANIPULACIJA?

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog

Jeste li znali da u trgovinama postoji pravilo izlaganja proizvoda kako bi kupci što duže ostali u njoj ili da se u web-trgovinama može pratiti na koja sve mjesta posjetitelj klika? Pogledajte koje sve tehnike koriste veliki igrači

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?
PREVELIKA OČEKIVANJA?

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?

Ako moral zaposlenika nije na prvom mjestu, tvrtka može biti u velikom problemu. Brojna istraživanja pokazala su kako su pozitivne radne sredine puno produktivnije od onih koje to nisu
Par iskusnih trikova kako mali lako mogu postati veliki
IZAZOVI

Par iskusnih trikova kako mali lako mogu postati veliki

Online kupnja sve je popularnija i rasprostranjenija, a tajna je u prilagođavanju kupcima i olakšavanju cijelog procesa. Ipak, mali prodavači još uvijek nailaze na brojne izazove u online poslovanju